quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:29 schreef Jill-RMC het volgende:
De promo voor de laatste 4 epi's staat op CBS' Innertube. En die starten op 26 april. (*zucht* dan pas!)
ja, een beetje humor kan geen kwaad.. maar dit had meer weg van een naked gun filmquote:Op zaterdag 28 april 2007 03:43 schreef Geqxon het volgende:
Wat een kutaflevering. Het begon als een aflevering zoals CSI behoort te zijn, met een goed verhaal, echter hebben ze er één grote grap van gemaakt
Ja denk ook dat we dat vanaf deze week krijgen en dat ze daarom even twee relatief komische afleveringen daarvoor hebben gedaan als soort van 'breather'.quote:Op maandag 30 april 2007 22:36 schreef hydraulix het volgende:
Vermakelijke aflevering, maar ik hoop dat ze binnenkort wel weer op de duistere/grimmige tour gaan (zal wel gebeuren met die seizoensfinale)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je een documentje of zo? Ik liep vreselijk achter.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:42 schreef Jill-RMC het volgende:
Nee ze hebben alle spoilers weggehaald...ze hadden een boos advocaatje van CBS aan de lijn die het niet zo fijn vond dat er al hele script-excerpts online stonden. Dus die zijn nu allemaal weg. Promo foto's en globaal zeggen wat er gaat gebeuren mag wel
Ben blij dat ik netjes mn spoilers bijgehouden heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |