abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48329779
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 23:29 schreef Jill-RMC het volgende:

De promo voor de laatste 4 epi's staat op CBS' Innertube. En die starten op 26 april. (*zucht* dan pas!)
pi_48340837
Vond het een leuke, luchtige aflevering Gewoon iets anders voor tussendoor, maar wel een aanloop naar de seizoensfinale. Heb inderdaad krom gelegen om een paar scenes (en vond die Lucky Day scene wel tof gedaan )
pi_48752866
2 voorstukjes van Ending Happy:

www.cbs.com/innertube - cold opens - Ending Happy
pi_48753138
"Places like this always keep their pools warm, it encourages the girls to swim topless, it's good for business......so they tell me"

pi_48766217
*downloading*
pi_48783103
Heerlijke en briljante aflevering!
Dat gesprek tussen Grissom en Sara
"Do I look like Paula Abdul to you?"
"I told you...somebody shot my wife"
Aaaww the poetry!
Dat stuk met die bartender was wel gaaf gedaan. Btje a la oude Frankenstein of Dracula. Maar seriously hoe is die achterkant door zn nek heen gegaan? Das praktisch onmogelijk zonder een grotere wond te hebben achtergelaten.
Iedere keer ook die doc Robbins 'Nee, sorry helaas'
Hodges Too Much Information!
Die rook uit zn nek
  † In Memoriam † vrijdag 27 april 2007 @ 17:05:23 #32
43556 miss_dynastie
pi_48783473
Dit was écht te grappig. Te grappig gewoon
Enne.... you make me happy
pi_48799201
Wat een kutaflevering. Het begon als een aflevering zoals CSI behoort te zijn, met een goed verhaal, echter hebben ze er één grote grap van gemaakt
  zaterdag 28 april 2007 @ 16:01:10 #34
101884 PeRi
Allons-y!
pi_48807649
Wat.een.ontzettend.klote.episode.
Whatever I want.
pi_48874341
Vermakelijke aflevering, maar ik hoop dat ze binnenkort wel weer op de duistere/grimmige tour gaan (zal wel gebeuren met die seizoensfinale)
pi_48880905
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 03:43 schreef Geqxon het volgende:
Wat een kutaflevering. Het begon als een aflevering zoals CSI behoort te zijn, met een goed verhaal, echter hebben ze er één grote grap van gemaakt
ja, een beetje humor kan geen kwaad.. maar dit had meer weg van een naked gun film
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_48882711
quote:
Op maandag 30 april 2007 22:36 schreef hydraulix het volgende:
Vermakelijke aflevering, maar ik hoop dat ze binnenkort wel weer op de duistere/grimmige tour gaan (zal wel gebeuren met die seizoensfinale)
Ja denk ook dat we dat vanaf deze week krijgen en dat ze daarom even twee relatief komische afleveringen daarvoor hebben gedaan als soort van 'breather'.
pi_48900748
Ik vond de afgelopen aflevering werkelijk waar een van de slechtste afleveringen ooit van alle CSI's. Hier kon ik dus echt niet om lachen. Leuk om Peter Stormare weer eens te zien, die heeft misschien de aflevering gered. Dit soort type aflevering zijn een risico, ik kan me 'n Without a Trace aflevering herrineren waar ze op de alternatieve tour gingen, die was erg leuk, maar deze grap is voor mij totaal mislukt. Jammer.
pi_48904249
Promoshots van Leaping Lizards (of van die aflevering erna...men is confuzzled )

http://www.divshare.com/download/534514-3fc

http://www.divshare.com/download/534515-f48

http://www.divshare.com/download/534516-379

Ik vind dat een cool schilderij boven het bed. Die achter Grissom op die laatste foto is ook wel cool eigenlijk.
Boompjes

Andere opmerkingen:
Een HOND? Figured them for Cat-people Hond rulez
De brief
Miniatuur
pi_48904410
Mucho spoiler voor de season finale...dus misschien gewoon niet klikken.

http://www.divshare.com/download/511129-007

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  † In Memoriam † dinsdag 1 mei 2007 @ 21:40:40 #42
43556 miss_dynastie
pi_48904454
Kun jij nog wel in de spoilersectie van YTDAW Jill?
Ik moet het aanvragen, geloof ik
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_48904550
Nee ze hebben alle spoilers weggehaald...ze hadden een boos advocaatje van CBS aan de lijn die het niet zo fijn vond dat er al hele script-excerpts online stonden. Dus die zijn nu allemaal weg. Promo foto's en globaal zeggen wat er gaat gebeuren mag wel
Ben blij dat ik netjes mn spoilers bijgehouden heb
  † In Memoriam † dinsdag 1 mei 2007 @ 21:44:37 #44
43556 miss_dynastie
pi_48904649
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 21:42 schreef Jill-RMC het volgende:
Nee ze hebben alle spoilers weggehaald...ze hadden een boos advocaatje van CBS aan de lijn die het niet zo fijn vond dat er al hele script-excerpts online stonden. Dus die zijn nu allemaal weg. Promo foto's en globaal zeggen wat er gaat gebeuren mag wel
Ben blij dat ik netjes mn spoilers bijgehouden heb
Heb je een documentje of zo? Ik liep vreselijk achter.
Ik begreep van mystery dat er wel mensen zijn die toegang hebben in een post van een paar dagen geleden.
pi_49001601
grissom the minature killer ie zal bezig zijn met projectje

grissom en sara in partementje blijf het maar raar vinden die twee bij mekander
  † In Memoriam † vrijdag 4 mei 2007 @ 13:31:47 #46
43556 miss_dynastie
pi_49002164
En een hond... dat vind ik dan wel weer ongeloofwaardig, eerlijk gezegd. Ze zijn toch nog steeds workaholic, al nemen ze inmiddels af en toe een dagje vrij? Zo'n beest moet toch uitgelaten worden en zo Wel een scene!
pi_49019930
Tis WP's echte hond....maakt het toch meer aaaawww. Maar idd waar halen ze de tijd vandaan, de hele tijd aan het werk, miniatuurtjes maken, gezellig bij elkaar zijn en dan toch de hond uitlaten
Was wel te schattig.

Vraag me af of er nu serieus mensen zijn die zoiets van van OMG is Grissom the miniature killer!
Voor de rest btje zo een tussendoor aflevering, ze zijn toch langzaam aan het opbouwen. Vond Nick en Warrick ernstig schattig samen....al een tijdje niet meer gezien zo.
pi_49025770
Mogelijk een dog-walker?
pi_49046807
De promo voor The Good, The Bad and the Dominatrix staat op: http://www.cbs.com/innertube/ (Next on CSI)

"You know, I'd slap you but I think you would enjoy it too much"
pi_49056164
Vond het maar een vreemde aflevering. Absoluut beter dan vorige week, maar vreemd. Ik was eerst 20 minuten bezig uit te vogelen wie er nou vermist was, wie er dood was en hoe iedereen in relatie tot elkaar stond, ik begreep er geen hout van. De scenes tussen Sara en Grissom boeien me niet zo. En Grissom miniaturen bouwen? Volgens mij doet ie dat gewoon om 'in de mind' van de moordenaar te komen, of wellicht als hobby, want geen haar op mijn hoofd die denkt dat hij de moordenaar is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')