abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60122151
Lekker is dat .

Ik ben benieuwd, naar het nieuwe seizoen.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_60125170
Ik lees dat net ook, hij is juist een van m'n favoriete personages!

Op PerezHilton staat dit:

Big news, CSI fans!

Entertainment Weekly reports that William Petersen's character on CSI, Gil Grissom, will be gone by mid-season.

"Billy is leaving," confirms the show's executive producer, "But he will remain throughout the run of the series an executive producer. And he will, whenever CBS asks, come back. I don't think you've seen the last of Gil Grissom."

Petersen tells the mag, "I'm in a great place in terms of knowing that I'll be more free to make choices. And I'm responsible enough to not do it in a way that would hurt [the show]. I want it to work for the writers, I want it to work for the cast, and, MOST importantly, I want it to work for the audience. I don't want them to abandon the show."
pi_60127924
Tsja, 't zat er wel in dat het een keer zou gaan gebeuren. Maar 3 vaste personages die vlak na elkaar er mee stoppen zal CSI geen goed doen. Ik hoop dat ze slim zijn er een mooi einde aan weten te brouwen, en niet het proberen eindeloos te rekken, zoals bij ER.
pi_60130614
Dat is mooi kut. Grissom is het enige character wat naast Horatio Caine en Mac Taylor wat ik te pruimen vind.

[edit]

Niet helemaal goed geformuleerd, maar ik bedoel dus te zeggen dat Horatio en Mac dodelijk saai cq. irritant zijn en Grissom een baas is. Jeweets.
lekker faxen heel de dag echt genot
  Nerd met benen dinsdag 15 juli 2008 @ 21:41:15 #280
18073 miss_bleu
pi_60130857
argh! neee niet ook hij al weg!
pi_60134406
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 21:32 schreef wolfrolf het volgende:
Dat is mooi kut. Grissom is het enige character wat naast Horatio Caine en Mac Taylor wat ik te pruimen vind.

[edit]

Niet helemaal goed geformuleerd, maar ik bedoel dus te zeggen dat Horatio en Mac dodelijk saai cq. irritant zijn en Grissom een baas is. Jeweets.
Ja, ben het helemaal met je eens, hij is the godfather van CSI
pi_60949711
Petersen out, Matrix's Morpheus in on CBS hit; character with a hidden past debuts in this season's ninth episode.

It's official! CSI has caught its big "fish" and doesn't have to throw it back. Emmy winner Laurence Fishburne will be joining the hit procedural this season, CBS announced today, just shy of two weeks after the first reports of the actor being courted to join the series hit the wires.

Fishburne will play an expert on criminal behavior who joins the CSI team in the ninth episode. But Fishburne's character won't be all squeaky clean. The unusual behavior that he sees in some of the most deranged minds is similar to what he sees within himself...spooky!

The 47-year-old actor is best known for playing the Neo-mentoring Morpheus in the sci-fi breakthrough The Matrix trilogy, and also earned an Oscar nomination for his portrayal of Ike Turner in What's Love Got to Do With It. But we'll always remember him as a fresh-faced 15-year-old in Apocalypse Now. He also won an Emmy for a guest appearance on Tribeca.

"Mr. Fishburne is also a talented writer and director," said CSI executive producers Carol Mendelsohn and Naren Shankar. "If you distill CSI down to its essence, it's a collaboration--and we are so looking forward to collaborating with Mr. Fishburne. For all of us at CSI, this is truly a dream."

Fishburne's firepower will help replace the loss of star William Petersen, who departs sometime this season. Petersen, who plays Gil Grissom on CSI, decided to leave the acting gig to pursue other interests.

Netjes, Fishburne ftw! hopelijk kan hij de loss van Gil beetje opvangen. Zal moeilijk worden maartoch..
pi_60959069
Verrassende keuze
pi_60964767
. Ik word er niet erg warm van . Grissom 4-EVAH
pi_60988336
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 21:36 schreef wolfrolf het volgende:
. Ik word er niet erg warm van . Grissom 4-EVAH
Hoeveel Matrix-referenties worden er straks gemaakt...

She took the blue pill...
pi_60989137
Tjah wat verw8 je dan, dat een actor maar voor altijd bij de show blijft? Die worden denk ik ook moe van altijd hetzelfde... en sowieso vind ik dat CSI nieuw bloed nodig heeft. Vorig seizoen vond ik namelijk niet zo super.
pi_60990206
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 19:26 schreef Jnk18 het volgende:
Tjah wat verw8 je dan, dat een actor maar voor altijd bij de show blijft? Die worden denk ik ook moe van altijd hetzelfde... en sowieso vind ik dat CSI nieuw bloed nodig heeft. Vorig seizoen vond ik namelijk niet zo super.
Die one-liners van Caruso.. worden ook een beetje afgezaagd...
pi_60990344
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 20:02 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Die one-liners van Caruso.. worden ook een beetje afgezaagd...
En toch vond ik vorig seizoen super. Ik geniet echt van Horatio. Gil is natuurlijk ook leuk maar vind hem toch beter verplaatsbaar dan Horatio.
pi_60990531
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 20:06 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

En toch vond ik vorig seizoen super. Ik geniet echt van Horatio. Gil is natuurlijk ook leuk maar vind hem toch beter verplaatsbaar dan Horatio.
Ik moet eerlijk bekennen... De CSI franchise trekt mij niet zo heel veel meer, het begint naar bijna 500 afleveringen, toch vaak erg voorspelbaar te worden. Ik zal het nog wel gaan kijken hoor
pi_60990746
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 20:11 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk bekennen... De CSI franchise trekt mij niet zo heel veel meer, het begint naar bijna 500 afleveringen, toch vaak erg voorspelbaar te worden. Ik zal het nog wel gaan kijken hoor
Hehe idd. Ik kijk het ook maar meestal weet je wel al hoe de episode zal gaan, hopelijk met Fishburne kunnen ze wat nieuwe spannende storylines verzinnen.

Bv zoals Goren in law and order CI zo'n emotionele detective, daar houd ik van.
pi_61046333
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 20:19 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

Hehe idd. Ik kijk het ook maar meestal weet je wel al hoe de episode zal gaan, hopelijk met Fishburne kunnen ze wat nieuwe spannende storylines verzinnen.

Bv zoals Goren in law and order CI zo'n emotionele detective, daar houd ik van.
Het is wel grappig trouwens.. wordt er binnen 5 minuten een verdachte aangehouden... dat weet je zeker dat hij of zij het niet gedaan heeft.. Wordt er na 38 minuten een verdachte aangehouden... dan weet je zeker dat het dader is..
En 40 minuten... meestal geen dader wordt gevonden.. en verwacht een to be continued.
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 10:34:03 #292
11287 kaassouffle
Medewerker v/d maand
pi_62281252
He we zijn er weer!
Langer op FOK! dan je oma, minder posts dan je moeder...
Platenfabriek - spotify playlists
pi_62295582
Het was even wachten, maar het resultaat mag er wezen.
Een goede emotionele aflevering, alleen is het zo jammer dat we zoveel karakters gaan missen die zoveel voor deze serie betekenen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_62296012
Heerlijke seizoen premiere, en hulde aan Warrick deze episode.
Ook het einde was geweldig met Nick.

Idd Silencer, dat Morpheus maar snel gaat joinen!
  † In Memoriam † vrijdag 10 oktober 2008 @ 20:41:40 #295
43556 miss_dynastie
pi_62296567
Een zeer emotionele aflevering, heb echt zitten huilen... vakwerk!
pi_62300093
Grissom ownt de keet

Goodbye Warrick, je was een toffe neger
pi_62312684
Goede aflevering! Ben nu erg benieuwd wat het nieuwe seizoen ons gaat brengen.
  zondag 12 oktober 2008 @ 09:41:43 #298
101884 PeRi
Allons-y!
pi_62322802
Grissom !

Ik vond wel dat ze erg makkelijk bij McKeen (?) kwamen. Zo'n überboef, en in 1 aflevering hebben ze hem .

En nu weten we meteen hoe Nelly aan zn 'vaste' rol dit seizoen komt. Cool gedaan!
Whatever I want.
  zondag 12 oktober 2008 @ 10:46:54 #299
11287 kaassouffle
Medewerker v/d maand
pi_62323312
Was eigenlijk wel blij dat ze em snel hadden.. anders word het weer zo'n seizoenlange cliffhanger met elke afleveringen van die hints maar niemand die ziet dat de schurk gewoon bij hun in lab rondloopt.. (dat haat ik)
Langer op FOK! dan je oma, minder posts dan je moeder...
Platenfabriek - spotify playlists
  zondag 12 oktober 2008 @ 10:50:07 #300
101884 PeRi
Allons-y!
pi_62323355
True, het hoeft van mij ook niet hele seizoen door, maar ze hadden het best iets langer kunnen rekken denk ik. Hoefde van mij niet nu al klaar te zijn. Paar afleveringen het er een beetje naast het gewone werk erbij, stukje voor stukje ontrafelen en dan 3 afleveringen verder pakken ze hem ofzo. weet ik veel. .
Dit was gewoon iets te snel voor mijn gevoel en maakte het iets ongeloofwaardiger.
Whatever I want.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')