laten we het hier maar over hebben danquote:'BOULAHROUZ OF HYPPIA NAAR AJAX'
11-04-2007 || Bron: || Aantal keren bekeken: 751 || Auteur: Joey de Bruin
Ajax wil voor aankomend seizoen graag een vervanger aantrekken voor de transfervrij vertrekkende Zdenek Grygera. Ten Cate zou Chelsea bankzitter Khalid Boulahrouz en Liverpool verdediger Sammi Hyppia zien als opvolger van de vertrekkende Tjech, dit meldt een betrouwbare bron rondom Europesoccer.
Boulahrouz kwam afgelopen zomer over van HSV naar Chelsea, maar kwam mede door blessures niet aan spelen toe, vandaag gaf Chelsea-trainer José Mourinho aan dat Boulahrouz uit beeld is bij Chelsea.
Liverpool-verdediger Sammi Hyppia heeft de afgelopen tijd ook geen basisplek meer bij Liverpool en dat lijkt voor Ajax een goede reden, om hem naar Nederland terug te halen. Hyppia speelde in zijn carrière al eerder in Nederland voor Willem II.
Ik denk dat we de TT voortaan echt AFC AZ (Maar stiekem toch van Ajax) topic #xxx kunnen noemen...quote:Op donderdag 12 april 2007 22:51 schreef patrickt37 het volgende:
Jezus, v. Gaal gelijk weer zeiken over de scheidsrechter. Zei hij dat bij Wegereef ook? wat een enorme asshole. Past precies bij Scheringa
Bouhlarouz of Hyppia, ze zijn beiden welkom!quote:Op donderdag 12 april 2007 22:53 schreef jna het volgende:
[..]
laten we het hier maar over hebben dan
Als niemand anders topics opent...quote:Op donderdag 12 april 2007 22:54 schreef Pritt het volgende:
Jezus stop jij eens met topics maken want deze TT is niet goed.
Adriaanse was toen die debuteerden al lang weg als hoofd opleidingen.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:36 schreef Pritt het volgende:
[..]
Ja, Van der Vaart en Sneijder zijn echt prutsers.
het was een onterecht afgekeurde goal...quote:Op donderdag 12 april 2007 22:51 schreef patrickt37 het volgende:
Jezus, v. Gaal gelijk weer zeiken over de scheidsrechter. Zei hij dat bij Wegereef ook? wat een enorme asshole. Past precies bij Scheringa
Wat weet jij met een paar posts al een enorme grafhekel bij mij te creëeren. Ongelovelijk, wat een zeikerd ben je. Ga je op je eigen club richten ofzoquote:Op donderdag 12 april 2007 22:51 schreef patrickt37 het volgende:
Het was een onterecht goedgekeurde goal: toen was het zogenaamd not-done om te zeiken. Hypocriete zak.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
het was een onterecht afgekeurde goal...
Waarom zou boula naar Ajax komen?quote:Op donderdag 12 april 2007 22:54 schreef Cheiron het volgende:
Boulahrouz zou een welkome aanvulling zijn voor volgend seizoen.
Onzin, de bal caramboleerde via de elleboog van Jaliens op z'n dij en ging daarna de goal in.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
het was een onterecht afgekeurde goal...
Waarom zou Hyppia naar Nederland komen? Om salaris in te gaan leveren? Bij elke andere Engelse club kan hij meer verdienen als bij Ajax.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:56 schreef twi het volgende:
Hyppia is al 33, en spelen met een centrum Stam - Hyppia zie ik niet zitten met het oog op de toekomst. Als Boulahrouz komt vind ik dat niet zo'n probleem, die is nog jong.
Maargoed, als Hyppia komt zal dat wellicht ten koste gaan van Gabri. Dus doe maar niet. Tien keer liever Gabri. Daarnaast, Boulahrouz komt gewoon niet. Punt.
hier begrijp ik helaas geen flikker vanquote:Op donderdag 12 april 2007 22:58 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Het was een onterecht goedgekeurde goal: toen was het zogenaamd not-done om te zeiken. Hypocriete zak.
Dat heb ik niet gezien, if so dan moet van gaal stoppen met huilenquote:Op donderdag 12 april 2007 22:58 schreef twi het volgende:
[..]
Onzin, de bal caramboleerde via de elleboog van Jaliens op z'n dij en ging daarna de goal in.
Denk niet dat hij het nog voor het geld hoeft te doen.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:58 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Waarom zou Hyppia naar Nederland komen? Om salaris in te gaan leveren? Bij elke andere Engelse club kan hij meer verdienen als bij Ajax.
Mwah, denk niet dat veel clubs in Engeland meer dan anderhalf miljoen gaan betalen voor Hyyppia. Hij spreekt Nederlands en Ajax speelt doorgaans om prijzen waar pakweg Charlton en Bolton dat niet doen.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:58 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Waarom zou Hyppia naar Nederland komen? Om salaris in te gaan leveren? Bij elke andere Engelse club kan hij meer verdienen als bij Ajax.
Voor Praag heb ik geen excuus nodig om er heen te gaan.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:56 schreef Black-Death het volgende:
Even hier deze post omdat hier wel wat Praag-kenners zitten: ben volgende week in Praag. Is het wat om naar Slavia Praag - Victoria Plzen te gaan?
Gebeurt gewoon niet. Hij kan ongetwijfeld gewoon naar (sub)toppers in Engeland, Spanje en Engelandquote:Op donderdag 12 april 2007 23:00 schreef Roflbroek het volgende:
Het zou echt geweldig zijn als boula naar Ajax zou komen, maar of hij zin heeft om salaris in te leveren is een vraag.
Waar heb je dat vandaan dan.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:53 schreef jna het volgende:
[..]
Hyppia zou nog kunnen.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:53 schreef jna het volgende:
[..]
Nog uit het vorige topic.quote:Ajax verhoogt toch de prijzen van de seizoenkaarten
Datum: 12 april 2007 Laatst gewijzigd: 12 april 2007 20:32 Categorie: AFCA Nieuws
Ondanks de belofte van vorig jaar, toen er ook een verhoging werd doorgevoerd, gaat Ajax wederom de prijzen van haar seizoenkaarten verhogen. Vandaag had de AFCA Supportersclub een overleg met Ajax over de nieuwe seizoenkaarten. In dit overleg heeft Ajax ons uitgelegd dat zij de onderscheid gaat maken in de prijzen tussen onderste en de bovenste helft van de tweede ring. De eerste 15 rijen van de tweede ring zullen een prijsverhoging van 6,5 % voor hun kiezen krijgen. De prijzen van de rijen 16 t/m 27 zullen slechts met 1,1 % worden verhoogd. Dit betreft een inflatiecorrectie. Ook de prijzen op de eerste ring zullen verhoogd worden met 3,6 %.
De AFCA supportersclub is tegen deze prijsverhogingen, omdat er vorig jaar beloofd is dat de prijzen dit jaar met niet meer dan de inflatiecorrectie zouden worden verhoogd. Vorig jaar werden de prijzen verhoogd vanwege de investeringen aan het stadion in de vorm van roltrappen en om de jeugdopleiding verbeteren.
Bij monde van Jeroen Slop mochten we vernemen dat Ajax een verhoging nodig acht in verband met de slechte cijfers van dit jaar en de slechte vooruitzichten voor het komende jaar die mede veroorzaakt zijn door de slechte resultaten van Ajax in Europa. De AFCA SC is van mening dat de supporters niet de dupe mogen worden van de slechte resultaten. Prijsverhogingen na goede resultaten zijn voor supporters makkelijker te accepteren dan na een slecht jaar. Ajax zou de slechte cijfers ook kunnen proberen te verbeteren door te snijden in de kosten. Deze argumenten werden uiteraard ook aangevoerd tijdens het overleg, maar leken tegen dovemans oren gericht.
Het verbreken van de belofte de prijzen niet opnieuw te verhogen nemen wij de club zeer kwalijk.
Zit er na de zomer misschien 5 maanden.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:02 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Voor Praag heb ik geen excuus nodig om er heen te gaan.
Als je dingen wilt weten, PM me maar.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:17 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Zit er na de zomer misschien 5 maanden.
quote:Op donderdag 12 april 2007 23:26 schreef PizzaSalami het volgende:
Denk niet dat ik het doe, mis ik teveel voetbal enz.
Gelukkig dan dat jou mening mij weinig interesseertquote:Op donderdag 12 april 2007 22:58 schreef Fetai het volgende:
[..]
Wat weet jij met een paar posts al een enorme grafhekel bij mij te creëeren. Ongelovelijk, wat een zeikerd ben je. Ga je op je eigen club richten ofzo![]()
Ik kopieer dit even wikipedia als je zo eigenwijs blijft.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:56 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Adriaanse was toen die debuteerden al lang weg als hoofd opleidingen.
Komen die winterbanden van PSv misschien toch nog van pas.quote:Op donderdag 12 april 2007 23:28 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Tussen september en januari, dat zou snel zijn.
quote:Op donderdag 12 april 2007 22:56 schreef twi het volgende:
Hyppia is al 33, en spelen met een centrum Stam - Hyppia zie ik niet zitten met het oog op de toekomst. Als Boulahrouz komt vind ik dat niet zo'n probleem, die is nog jong.
Maargoed, als Hyppia komt zal dat wellicht ten koste gaan van Gabri. Dus doe maar niet. Tien keer liever Gabri. Daarnaast, Boulahrouz komt gewoon niet. Punt.
Onze kaarten worden goedkoper, pik!quote:Op donderdag 12 april 2007 23:43 schreef PLAE@ het volgende:
Hoe kunnen ze dat bij Zuid en Noord 2e ring nou doen met die scc prijzen
Ben rij 11![]()
al vind ik gezeik over scc prijzen eigenlijk saai. Normaal maak je je ook niet druk om dat geld![]()
ffsquote:Op donderdag 12 april 2007 23:48 schreef PLAE@ het volgende:
Nou, das nooit mooi meegenomen natuurlijk als je links en rechts nog wat af moet betalen, he Jasper.
Als we morgen verliezen word het een heel zware zaterdag.quote:
Een goede verdediger hoeft niet veel te rennen, die moet gewoon op de juiste plek staan.quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:27 schreef BobbyHill het volgende:
De komst van Hyppia lijkt me niet ondenkbaar, als het gerucht klopt dan. Hij is aan het eind van z'n carriere, is niet zo'n geldbeluste speler en toch al lang binnen, spreekt Nederlands, kent de competitie en speelt mee om de prijzen. Maar het is net als Stam niet de allersnelste natuurlijk.
Maar een verdediger die snel is en op de juiste plek staat is nog veel nuttigerquote:Op vrijdag 13 april 2007 00:29 schreef stefmans het volgende:
Een goede verdediger hoeft niet veel te rennen, die moet gewoon op de juiste plek staan.
Ja dan zit je toch al snel in de categorie Matarazzi, Canavaro etc.quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:38 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Maar een verdediger die snel is en op de juiste plek staat is nog veel nuttigerMaar het zou best eens een goed duo kunnen worden inderdaad, mocht er iets van waar zijn dan.
Je moet van de drugs afblijvenquote:Op vrijdag 13 april 2007 00:48 schreef TerroRobbie het volgende:
AZ verloren en gelijk tegen Bremen. Dus is Ajax beterder !!1111einz twee trois baguette!!!111![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom doet Gabri dat wel dan? En niet alleen vanwege HTC hoorquote:Op donderdag 12 april 2007 22:58 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Nee, sorry. Met zo'n ding wil ik niet dood gevonden worden! De nieuw ingeslagen YMCA-style van de ultra's van 410 bevalt mij niet echt, what's next? Cowboy-style? Indianen-style? Politieagent-style?quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:09 schreef PLAE@ het volgende:
montana krijgt er eentje van me op voorwaarde dat ie m 3 wedstrijden draagt.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nee, sorry. Met zo'n ding wil ik niet dood gevonden worden! De nieuw ingeslagen YMCA-style van de ultra's van 410 bevalt mij niet echt, what's next? Cowboy-style? Indianen-style? Politieagent-style?
Ag lul toch niet. Als ten Cate niet naar Ajax was gegaan dan had Gabri nooit getekend bij Ajax.quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:24 schreef denthemen het volgende:
[..]
Waarom doet Gabri dat wel dan? En niet alleen vanwege HTC hoor
Is HTC god voor hem dan? Hij is mede naar Ajax gekomen omdat het een goeie naam heeft, vooral in Barcelonaquote:Op vrijdag 13 april 2007 08:35 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ag lul toch niet. Als ten Cate niet naar Ajax was gegaan dan had Gabri nooit getekend bij Ajax.
Zn moeder zei: Ajax!, dat is de club van Cruijff. Zn vroeg overleden vader was ook idolaat van Cruijff naar het schijnt.quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:40 schreef denthemen het volgende:
[..]
Is HTC god voor hem dan? Hij is mede naar Ajax gekomen omdat het een goeie naam heeft, vooral in Barcelona
En denk je dat Ajax hem even veel salaris bied als Barcelona? Of zou Henk de rest erbij storten?![]()
Welnee joh PSV gaat morgen gewoon weer onderuitquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:16 schreef RayMania het volgende:
Vrij jammer dat wij eerst moeten spelen vanavond. Dan sta je misschien eerste, ben je blij, maar is het zondag gewoon weer weg en sta je derde.
ik denk dat het eerst spelen wel positief kan werken.. je voert hiermee de druk toch behoorlijk op. Zeker met de tegenstanders van Az en Psv.. psv ontvangt twente en az moet tegen heerenveen toch? Beetje extra druk erbij + slechte resultaten europees afgelopen week + winst ajax (zal eerst moeten gebeuren) = #1quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:16 schreef RayMania het volgende:
Vrij jammer dat wij eerst moeten spelen vanavond. Dan sta je misschien eerste, ben je blij, maar is het zondag gewoon weer weg en sta je derde.
Ok ik zet 120 euro op Ajax 5-2, als ik verlies krijg ik het dan terugquote:Op vrijdag 13 april 2007 08:49 schreef denthemen het volgende:
5-2
Je bederft de pretquote:Op vrijdag 13 april 2007 08:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nee, sorry. Met zo'n ding wil ik niet dood gevonden worden! De nieuw ingeslagen YMCA-style van de ultra's van 410 bevalt mij niet echt, what's next? Cowboy-style? Indianen-style? Politieagent-style?
Doe het zelf dan, denk dat dan ook genoeg mensen stukgaan hehequote:Op vrijdag 13 april 2007 09:35 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Je bederft de pret. Das toch grappig jij met zo'n hoedje, 3 wedstrijden lang. Voor mij dan
![]()
Als je me maar niet wéér gaat mailen, net als bij dat legervest. Hoe laat vanavond home?quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:35 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Je bederft de pret. Das toch grappig jij met zo'n hoedje, 3 wedstrijden lang. Voor mij dan
![]()
Nog steeds heb ik geen bron gezienquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
SCC-prijs dus weer omhoog. Ik had niet anders verwacht
Verder mogen Boulahrouz en Hyppia beiden komen
Ja, of course. Je bent een Joof of je bent het niet.quote:
Dat denk ik ook. Maar hij en Hyppia mogen wmb altijd komen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:03 schreef SiemeN het volgende:
Dat verhaal over Bouhlarouz is er eentje in de categorie 'eerst zien, dan geloven'.
Hadden mijn woorden kunnen zijn.quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:02 schreef Suijk het volgende:
Ik vind het wel een voordeel om te moeten spelen voordat AZ en PSV moeten. Al heb ik nog niet zo'n goed gevoel over vanavond.
Niet dromen, niet doen. Kan het alleen maar meevallen uiteindelijkquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:25 schreef M0NTANA het volgende:
Als we vanavond winnen, staan we in elk geval een dag bovenaan! Daarbij komt de druk (opnieuw) bij PSV en AZ te liggen, kan weer een mooi weekend worden.
Klopt, teveel "als" en "kan" weer. We moeten het gewoon afwachten, dan zien we het wel.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:30 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Niet dromen, niet doen. Kan het alleen maar meevallen uiteindelijk![]()
ja inderdaad.. hij rende martins nog op afgelopen amsterdam tournament eruitquote:Op vrijdag 13 april 2007 00:42 schreef Aanvoerder het volgende:
Stam is misschien niet de allersnelste, maar God wat kan die man hard rennen voor iemand van zijn leeftijd/ bouw. Vergis je niet hoor.
Kampioenswaardig interesseert me geen fuck, alsof iemand dat over vijf jaar nog herinnert.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:35 schreef HeatWave het volgende:
Ik zie het allemaal wel weer vanavond, ga gewoon naar mijn stamkroegje, daar staat het wel aan.
Ik ga me er niet druk meer om maken, dat is over na RKC.
Het zou opzich mooi zijn, kampioen, maar echt kampioenswaardig.... nee.
En zo is het maar net.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:40 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kampioenswaardig interesseert me geen fuck, alsof iemand dat over vijf jaar nog herinnert.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:09 schreef venomsnake het volgende:
Doe eens winnen van NAC vanavond. [afbeelding]
Die smilies zien er dan wel kick uitquote:Op vrijdag 13 april 2007 06:58 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Je moet van de drugs afblijven.
Jij ook al? Me broer belde net op dat ie koorts heeft en de hele boel bij elkaar heeft lopen kotsen. Daar zou ik komend weekend dus verblijven en vanavond mee naar Ajax gaanquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:47 schreef Sethje het volgende:
kk gister ineens vage shit in mijn grote lijf heel de nacht koorts gehad dus weinig ajax vanvaond vrees ik
viel mij ook al op jaquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:40 schreef Aanvoerder het volgende:
Wel grappig dat er nu veel mensen steeds andere clubs geluk toe wensen in de laatste paar wedstrijden.
PSV mag ook wel winnen van mij hoorquote:
waarom mag psv winnen?quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:58 schreef venomsnake het volgende:
[..]
PSV mag ook wel winnen van mij hoor [afbeelding]
Moet natuurlijk wel een beetje spannend blijven bovenin.
Strijd om de eerste 9 mag wel wat minder spannend, dus hup Ajax.
10, 10, 10, 10, 10quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:47 schreef Sethje het volgende:
kk gister ineens vage shit in mijn grote lijf heel de nacht koorts gehad dus weinig ajax vanvaond vrees ik
Wat zeg je, Aad de Mos?quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:05 schreef M0NTANA het volgende:
PSV - FC Twente en AZ - Vitesse beide een X zou mooi zijn, 2 mag natuurlijk ook.
21=5quote:
mjah.., er is altijd een volgend jaar.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:03 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
maar dan wordt Ajax nooit kampioen natuurlijk..![]()
Ja, 10 kneuzenquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:10 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat werd in Wolluk toch ook na 10 minuten al geroepen?![]()
Die gaat dus echt niet naar Ajax komen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:11 schreef koningdavid het volgende:
Veel topics gemist.![]()
Zou wel mooi zijn als Boulah komt. Financieel gezien vrij onrealistisch, maar het is wel een oud-Ajacied he.![]()
Na zo'n baalseizoen bij Chelsea zal hij misschien best bij het grote Ajax willen spelen, met jongens als Jaap Stam en Edgar Davids. Zou een hele mooie transfer zijn, al reken ik helemaal nergens op.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:11 schreef koningdavid het volgende:
Veel topics gemist.![]()
Zou wel mooi zijn als Boulah komt. Financieel gezien vrij onrealistisch, maar het is wel een oud-Ajacied he.![]()
Staat inderdaad vrij domquote:
MIsschien als Japie het even vriendelijk vraagt, Stam is Boulah's idool. Zou wel echt een te tof verdedigingsduo zijn: Stam & Boulah. Ik zou bang worden.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:11 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Die gaat dus echt niet naar Ajax komen.
Het zou wel de ideale opvolger zijn van Jaap Stam, want die houdt er na volgend seizoen wel mee op.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
MIsschien als Japie het even vriendelijk vraagt, Stam is Boulah's idool. Zou wel echt een te tof verdedigingsduo zijn: Stam & Boulah. Ik zou bang worden.
Maar goed, erg realistisch is het inderdaad allemaal niet.
Dat zou een leuke verdediging worden dan volgend jaarquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
MIsschien als Japie het even vriendelijk vraagt, Stam is Boulah's idool. Zou wel echt een te tof verdedigingsduo zijn: Stam & Boulah. Ik zou bang worden.
Misschien voor een jaar huren.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Geen idee, maar het is altijd leuk om het er even over te hebben.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat is de bron van het bericht eigenlijk? Sowieso een raar bericht Ajax wil Boulah of Hyppia... of ronaldinho of messi of puyol
stel je voor dat ze alle 5 komenquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat is de bron van het bericht eigenlijk? Sowieso een raar bericht Ajax wil Boulah of Hyppia... of ronaldinho of messi of puyol
ik wil Ronaldinho met zijn ...lach helemaal niet bij Ajaxquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:35 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
stel je voor dat ze alle 5 komen![]()
![]()
![]()
------------ Stekelenburg---------
Puyol Stam Hyppia Boulah---
----------Heitinga--------
-------- Gabri ---- Davids---
------------ Ronaldinho----------
------ Huntelaar Messi-------
![]()
dan mag ronaldinho bij barca blijven dan zetten we daar sneijder of perez wel neerquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik wil Ronaldinho met zijn ...lach helemaal niet bij Ajax![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:43 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
dan mag ronaldinho bij barca blijven dan zetten we daar sneijder of perez wel neer
quote:Op zondag 8 april 2007 12:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
Joden gaan vanmiddag gehakt maken van RKC!!! GO AJAX!
Jij was toch voor pSV?quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
het is geen nac uit, waar psv 2 keer zijn kop stoot
Maar je bent ook voor PSV, toch?quote:
Eén meer dan NAC is al genoeg, dan staan we bovenaan en moeten PSV en AZ het maar weer waarmaken.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:24 schreef Nega het volgende:
Om na vanavond weer ff hoop te hebben moeten we toch wel een aantal doelpuntjes maken.
Maar da's logisch. Met uitzondering van 3 seizoenen zijn alle Feyenoorders de afgelopen 30 jaar al PSV'ers toch?quote:
Europese trip achter de rug, plus iets dat nieuw is voor AZ: de druk van een kampioenskandidaat.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:31 schreef PLAE@ het volgende:
AZ maakt het wel waar denk ik. Dat doelsaldo moet flink omhoog.
Ik vind het altijd erg als Ajax geen kampioen word, maakt niet uit wie het dan wel wordquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:34 schreef twi het volgende:
Ach, we zien het wel. We kunnen op het moment niet meer doen dan zelf blijven winnen. En waar het dan ook eindigt, daar heb ik dan maar vrede mee. Ik kan niet beslissen wat ik erger vind, PSV of AZ kampioen.
Moet ik je ouders ook een uitnodiging sturen voor je begrafenis?quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:51 schreef Jasza het volgende:
[..]
Jammer he Sparta wint weer niet, ja daar zou ik best boos over zijn![]()
En ook voor vreze![]()
Graag jaquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:52 schreef ericajax het volgende:
[..]
Moet ik je ouders ook een uitnodiging sturen voor je begrafenis?
Nog niet.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:02 schreef Enchanter het volgende:
Is Stam al weer fit ?
Pas met play-offs weer, toch?quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:02 schreef Enchanter het volgende:
Is Stam al weer fit ?
ga je in home kijke?quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:17 schreef PLAE@ het volgende:
Als iemand nog een scc moet voor vanavond k heb er eentje.
25/30 euro ofzo. Ken ik mooi bier van drinken.
Hehequote:Op vrijdag 13 april 2007 14:17 schreef PLAE@ het volgende:
Als iemand nog een scc moet voor vanavond k heb er eentje.
25/30 euro ofzo. Ken ik mooi bier van drinken.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:23 schreef PLAE@ het volgende:
ja flikker op zo zijn we niet getrouwd
we hebben er 2 in de aanbieding 50 euro.
Gabri ontkent het, hij heeft met Benitez gesproken deze winter, maar niet over een transfer. Daarnaast heeft hij het ontzettend naar z'n zin hier.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:28 schreef M0NTANA het volgende:
http://www.mirror.co.uk/s(...)89520-name_page.html
Kut-LFC
Maar hij heeft ook gezegd dat Liverpool een mooie club is. Ik denk dat hij er zelf ook wel graag naar toe wil. Nouja, hij blijft nog maar lekker een jaar of 2!quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:30 schreef VoreG het volgende:
[..]
Gabri ontkent het, hij heeft met Benitez gesproken deze winter, maar niet over een transfer. Daarnaast heeft hij het ontzettend naar z'n zin hier.
quote:AZ wil 6 ajacieden inlijven
AZ heeft dit seizoen duidelijk aan te geven in de zomer Nederlandse spelers te willen aantrekken. Volgens de AZ Courant heeft AZ vanmiddag een lijstje naar buiten gebracht waar vooral veel spelers opstaan van Ajax.
Het zou hierbij gaan om Klaas-Jan Huntelaar, Ryan Babel, Hedwiges Maduro, Urby Emanuelson, Kenneth Vermeer en Gregory van der Wiel. Echter lijkt de kans zeer klein dat Ajax deze jeugdige spelers laat vertrekken, bovendien hebben meerdere spelers al eerder aangegeven AZ niet te zien als een stap vooruit in hun nog prille carriere.
"Droom en realiteit liggen tegenwoordig in Alkmaar sowieso al heel dichtbij elkaar de afgelopen jaren", grapte Scheringa. "Schrik niet als drie kwart van de genoemde spelers volgend seizoen daadwerkelijk in ons rode shirt spelen". Besloot de zelfverzekerde Scheringa.
nee, opmerkelijk bericht..quote:
Nouuuuuquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:38 schreef PLAE@ het volgende:
twi wil jij m'n kaart niet. ontmoet je me ook nog eens, das het geld dubbel en dwars waard natuurlijk.
Je kunt me die kaart natuurlijk ook gewoon aan me geven. 't Is het geld dubbel en dwars waard om mij een keer te ontmoetenquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:38 schreef PLAE@ het volgende:
twi wil jij m'n kaart niet. ontmoet je me ook nog eens, das het geld dubbel en dwars waard natuurlijk.
Hoe zit het met m'n bier danquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:45 schreef twi het volgende:
[..]
Je kunt me die kaart natuurlijk ook gewoon aan me geven. 't Is het geld dubbel en dwars waard om mij een keer te ontmoeten
Zijn lever schreeuwt naar verdoemenis: BIER BIER BIER!quote:
Ik heb genoeg geld voor bier, maar ik hoef je kaarten niet.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:46 schreef PLAE@ het volgende:
jasper, kom jij me straks maar bier brengen in t home. Of heb je alles weer velroren met gokken skaffa.
Wat wil je er dan voor kwijt? 20 per stuk?quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Lol PlAE@ oplichter.
speel jij uit?quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:53 schreef sanni het volgende:
Vanavond op bezoek bij 'vrienden' uit Breda en ff 2 of 3 puntjes meenemen en gelijk komen met de Philips club die ongetwijfeld weer punten zullen verspelen. En als het niet dit weekend is,dan wel volgend weekend. [afbeelding]
Ajax speelt toch thuis?quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:53 schreef sanni het volgende:
Vanavond op bezoek bij 'vrienden' uit Breda en ff 2 of 3 puntjes meenemen en gelijk komen met de Philips club die ongetwijfeld weer punten zullen verspelen. En als het niet dit weekend is,dan wel volgend weekend. [afbeelding]
Twee punten meenemen, dat lijkt me wel wat.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:53 schreef sanni het volgende:
Kan zo die kaart van die zieke bolle voor niks ophalen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:53 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat wil je er dan voor kwijt? 20 per stuk?
Als PSV'er teken ik daarvoor.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Twee punten meenemen, dat lijkt me wel wat.![]()
neuh.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:57 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Kan zo die kaart van die zieke bolle voor niks ophalen.
quote:Koeman waarschuwt Aissati en Bakkal
13/4/2007 14:43
Net als vorige zaterdag met de aan NEC verhuurde Roy Beerens, komt PSV komende zaterdag tegen FC Twente twee van 'zijn' spelers tegen: Ismail Aissati en Otman Bakkal.
Coach Ronald Koeman waarschuwde vrijdagmiddag het Twentse tweetal: 'Ik denk niet dat ze zulk gedrag moeten gaan vertonen zoals Roy Beerens vorige week deed, door ineens Da Costa uit te dagen en ballen weg te schieten.'
Dat 'uitdagen' kwam Beerens op een forse schop van Manuel Da Costa te staan. En dat was begrijpelijk, oordeelde Koeman. 'Je moet je best doen, maar niet ineens veranderen om je dubbel en dwars te bewijzen. Dat is wel een gezonde instelling, maar je moet niet raar doen. Je moet dat van Roy ook weer niet overdrijven, ik geef alleen maar aan: speel normaal en doe je best zoals je altijd ook doet.'
Fucking huillie.quote:
2 of 3 puntjes?quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:53 schreef sanni het volgende:
Wat een ongelooflijke mongool.quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:04 schreef HeatWave het volgende:
Jullie moeten niet to goed spelen hoor, dan gaan we huilen.
Wat ben je toch een kneus Koeman....
Zo hoort het ook imo, dit isg ewoon chantage erg triest.quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Inderdaad, Ajax haalt de spelers die ze het kampioenschap en de CL door de neus boren gewoon terug.
Dan gaan ze allebei de 'Crouch' doen voor Koeman..quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Aissati en Bakkal scoor allebei lekker twee keer morgen en ga dan voor Koeman staan en juichen![]()
Koeman![]()
Als ze verliezen en PSV wordt kampioen, blijft Koeman. Als ze scoren en PSV wordt geen kampioen, moet Koeman weg. Ik zou het wel weten.quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Aissati en Bakkal scoor allebei lekker twee keer morgen en ga dan voor Koeman staan en juichen![]()
Koeman![]()
Dat zou geweldig zijn!quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:09 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Dan gaan ze allebei de 'Crouch' doen voor Koeman..
De meeste nieuwsbronnen beweren dat Perez in de basis staat.quote:
Ik heb er veel vertrouwen in. Maar dat had ik ook tegen rkcquote:Op vrijdag 13 april 2007 16:14 schreef Pritt het volgende:
Ik heb er weinig vertrouwen in voor vanavond.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:14 schreef Pritt het volgende:
Ik heb er weinig vertrouwen in voor vanavond.
naar plek 3quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:23 schreef Jasza het volgende:
[..]
Bang zijn voor nac, waar gaat het heen
![]()
Ajax kennende wel ja.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Misschien bang voor Ajax?
Al hebben ze nu veel minder druk. Zullen wel winnen 3-1 ofzo.
quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:45 schreef SiemeN het volgende:
Vanavond in de ArenA een herhaling van..
http://www.youtube.com/watch?v=PUXFGuu2LUw
Gelukkig hebben we de spelers inderdaad die zo'n goal kunnen maken.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:45 schreef SiemeN het volgende:
Lindenbergh. Maar die speelt nooit meerquote:Op vrijdag 13 april 2007 16:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de spelers inderdaad die zo'n goal kunnen maken.
En dat was niet eens na die goal volgens mij.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:50 schreef gday het volgende:
Altijd weer dat stukje met Van Der Vaart na die goal.
Sorry, maar dat zie ik Huntelaar niet doen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:45 schreef SiemeN het volgende:
Kut, deze filmpjes moet ik niet zien vlak voor Ajax-NAC.quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:04 schreef Jasza het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=-xue5RXcGj0&mode=related&search=
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:11 schreef Da_Sandman het volgende:
"A man with a fantastic technique end incredibble skills"
Alsjeblieft zeg.
Van die eerste tegen Lyon krijg ik nog steeds kippenvelquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:04 schreef Jasza het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=-xue5RXcGj0&mode=related&search=
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moest heel vreemd ineens denken aan die poeier van Van der Meydequote:Op vrijdag 13 april 2007 17:15 schreef MaxC het volgende:
[..]
Van die eerste tegen Lyon krijg ik nog steeds kippenvel
Die vind ik zelfs nog mooier dan die tegen NAC(ook qua sfeer, beleving en stand)
Ik zat toen in de Arena![]()
Ja inderdaad.quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:20 schreef MaxC het volgende:
Die was ook heerlijk, na 35 seconden
Tijd voor nieuw CL-succes![]()
Van Ajax netwerkquote:Roger said in an interview on Ajax Journaal, that his intention is to leave Ajax at the end of the season." But I would like to say thank you for supporters, players and club.I will try to help Ajax till the end of the season".
Zondag wel misschien jaquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:13 schreef Longmen het volgende:
Oh nee ze verliezen eerst zondag nog even.
Jammer dat hij niet eens een serie wedstrijden achtereen speelt. Prachtige speler, alleen niet geschikt voor Ajax denk ik.quote:
Werk en andere 'verplichtingen'quote:
Nee ook niet. Maar gelukkig woensdag weer heenquote:Op vrijdag 13 april 2007 18:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
Gelukkig is het op TV.
Of kun je dat ook niet zien?
denk dat ik weet wat er aan de hand is, maar heb je een linkje?quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:53 schreef peaceman het volgende:
Die Koeman is ook een jankerd trouwens met zijn waarschuwing aan Aissati en Bakal...
oftewel: jongens, speel lekker een anonieme pot op halve krachtquote:Op vrijdag 13 april 2007 20:11 schreef peaceman het volgende:
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=91744/sc=8ab46c
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |