wilt nog niet zeggen dat het er niet isquote:Op donderdag 12 april 2007 16:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het meerendeel heeft nergens last van.
Zou ook wat zijn als het merendeel er wél last van zou hebbenquote:Op donderdag 12 april 2007 17:47 schreef koffiegast het volgende:
[..]
wilt nog niet zeggen dat het er niet is
ik vind het zeker waard ja. Maargoed, ik vond dan ook de singleplayer leuk om te doen. Velen vinden dat maar niks.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:24 schreef Stark het volgende:
Is tiberium wars nou inderdaad een hele goede spel?
Hoe is het in vergelijking met Red alert 1 en 2?
Of heeft EA het gewoon verpest?
En is het waard om te kopen?
Mja wat mij betreft is RA2 (Yuri's Revenge + CannisRules) de beste C&C game ooit. Maar C&C3 is ook erg vet en de aankoopprijs zeker waard!quote:Op donderdag 12 april 2007 17:24 schreef Stark het volgende:
Is tiberium wars nou inderdaad een hele goede spel?
Hoe is het in vergelijking met Red alert 1 en 2?
Of heeft EA het gewoon verpest?
En is het waard om te kopen?
Ja ik heb hetzelfde probleem. Eerst duurt het veel te lang voor CD-WOW de game verzend (weken na de release), en nu krijgen we ook nog eens een Aziatische versiequote:Op donderdag 12 april 2007 18:30 schreef Dacide het volgende:
Ik heb het spel 2 weekjes gespeeld op de illegale manier. Zojuist heb ik met de post de legale versie gekregen. Ik had hem besteld voor 39 euro bij CD-WOW.
wat blijkt nu als ik achterop kijk... er staat het ovlgende: ASIA-PACIFIC EDITION
not for sale in America, europe or Japan.
Boeit dit iets? Is deze game van een andere regio code ofzo waardoor ie onspeelbaar is voor mij?
ik durf hem nu niet uit de seal te halen. Wie weet er meer?
Ach ja, heeft ie iig weer een serial om online te spelen. Ik zal het waarschijnlijk ook vanaf een Image spelen en dat ding mooi in de kast schuivenquote:Op donderdag 12 april 2007 19:36 schreef azaroth het volgende:
asian-pacific edition
wat een kut winkel is dat cd-wow toch ook hè
Zal neem ik aan een stuk beter draaien dan met je vorige kaart. Zou wel treurig zijn als dat niet zo zou zijn.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mensen, ik heb een nieuwe videokaart gekocht, mijn oude daarvan was de ventilator vastgelopen. Heb nu een GeForce 7600 GS, zal zo eens testen hoe C&C3 nu draait.
cd wow staat er om bekend dat ze soms hele andere versies uitleveren..quote:Op donderdag 12 april 2007 19:37 schreef Devolution het volgende:
[..]
Mja wat mij betreft is RA2 (Yuri's Revenge + CannisRules) de beste C&C game ooit. Maar C&C3 is ook erg vet en de aankoopprijs zeker waard!![]()
Zie ook de review op games.fok.nl, was geloof ik een 8,7 (zowel userrated als reviewerrated)
[..]
Ja ik heb hetzelfde probleem. Eerst duurt het veel te lang voor CD-WOW de game verzend (weken na de release), en nu krijgen we ook nog eens een Aziatische versieVoor mij geen CD-WOW meer.
Bij mij op Normal had de GDI een keer de intelligentie om de Scrin aanval gewoon te overleven. Maar op Hard was dat dan weer iets teveel gevraagd.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:49 schreef mschol het volgende:
ow en ik kotsnog steeds op de NOD zit nu bij sydney (met scrin + gdi) maar als ik bij easy (!!!!!!) een obelisk neerzet issie met 2x vijandelijk schieten dood doordat er alleen maar elite tripods naar me basis komen
die gasten komen zo'n beetje al in het beginquote:Op donderdag 12 april 2007 21:56 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Bij mij op Normal had de GDI een keer de intelligentie om de Scrin aanval gewoon te overleven. Maar op Hard was dat dan weer iets teveel gevraagd.Maar ik neem aan dat je daarnaast toch wel een aardig legertje Scorpions hebt met eventueel een aantal Vertigo Bombers en/of Stealth Tanks? Dan zou het toch moeten lukken om hun aanval te kunnen afslaan.
Gewoon de groene getallen volgen, als het goed is kun je nog een basis rechtsboven vinden en linksboven ook. Beide moet je vernietigen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:04 schreef GambitRS2 het volgende:
Kan iemand mij helpen met Cairo? Ik mis 2 intelligence doelen, best zuur als de rest van de missie zo simpel is....
Het is de missie dat je met GDI de nuke basis moet vernielen, die met die 3 power generators bovenaan.
heb ff getest met skirmishje. Bij mijn oude liep het soepel met alles op laag en nu loopt alles soepel met alles op het maxquote:Op donderdag 12 april 2007 21:45 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zal neem ik aan een stuk beter draaien dan met je vorige kaart. Zou wel treurig zijn als dat niet zo zou zijn.
Bij mij pakken ze eerst de GDI aan eer ze een keer naar mij toe komen en dat duurt toch wel even. Vaag dat ze dat bij jou dan niet doen.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:22 schreef mschol het volgende:
[..]
die gasten komen zo'n beetje al in het begin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |