abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48260694

Ruim vier jaar na verschijning van Command & Conquer: Generals komt dan eindelijk de nieuwe telg uit in deze succesvolle real-time strategy reeks. De nieuwe telg kreeg de naam Command & Conquer 3: Tiberium Wars mee en is officieel een vervolg op Command & Conquer: Tberian Sun uit 1999 wat toen nog ontwikkeld werd door Westwood Studios. Tiberium Wars speelt zich af in 2047. Het oogsten van de grondstof Tiberium heeft zn sporen nagelaten; vele gebieden op aarde zijn onleefbaar geworden voor de mens en de aarde wordt in drie delen opgedeeld. In de rode zones is leven onmogelijk geworden. De gele zones zijn zwaar besmet maar huisvesten een groot gedeelte van de wereldbevolking. De blauwe zones zijn veilig te nomen en zijn de laatste hoop op een geciviliseerde wereld. De GDI zijn verantwoordelijk voor de verdediging van deze zones.

Sinds het einde van de Second Tiberium War heeft Nod zijn krachten gespaard en zn macht uitgebreid. Nu heeft Nod de meerderheid van de bevolking achter zich staan en is vastberaden om de GDI te vernietigen. In Maart 2047 volgt de nucleaire aanval op Philadelphia, het commando centrum van GDI, een gevoelige klap die de GDI aan het wankelen brengt. De daarop volgende aanval van Black Hand shock troops blijkt teveel. Getergd door deze brutale aanval verzamelen de overgebleven topmilitairen en politici zich om met de overgebleven troepen, vastberaden om een nieuwe overwinning op Nod te behalen in deze Third Tiberium War.

Halverwege het conflict gebeuren er vreemde dingen. Buitenaardse krachten mengen zich spontaan in het gevecht en veranderen de aard van de oorlog. De precieze reden waarom deze buitenaardse krachten interesse hebben in het Tiberium is nog onduidelijk maar daar zal snel verandering in komen...

Deze vallen erg mee gezien het grafische geweld van tegenwoordig. De minimum specs zijn als volgt:
  • P4 1.8GHz
  • 512MB RAM
  • 8GB HD space
  • 64MB DX9.0c Graphics card

Uiteraard is er ook een demo voor het spel. Deze demo bevat een single player level en ook een skirmish map. Op die manier kun je kennis maken met alle facetten van het spel. Zelfs het Ion Canon komt er in voor. De bespreking van de demo kun je hier vinden. Op de volgende links kun je de demo downloaden waarbij de link van de TUDelft een echte aanrader is:

Via TUDelft
    Via EALink
    Via Gamershell
    Via Usenet
    Via Torrent

Het is in de demo versie ook mogelijk om met NOD te spelen, of de speelwijze van de AI te veranderen. Hiervoor moet je bij je army NOD selecteren door er één keer op te klikken met je linkermuisknop. Om vervolgens definitief de NOD te kunnen selecteren moet je op je toetsenbord op de \'N\' drukken.

Op deze manier kan je ook instellen hoe de AI zich moet gedragen. Dus als je wilt dat hij rusher is klik je één keer op rusher en vervolgens de \'R\'. Zo werkt dit ook met de andere standen alleen druk je dan op een andere letter.

Et voila. Je speelt met de NOD.

PlanetCNC
    Wiki
    C&C Muziek
    Officiele website

| 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 |
    De openingspost kun je hier vinden
  •   Redactie Games donderdag 12 april 2007 @ 17:18:33 #2
    52557 crew  Mr.Noodle
    Offtopic in geleuter...
    pi_48260824
    TERING VETTE POST!!
    How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
    pi_48261038
    Is tiberium wars nou inderdaad een hele goede spel?
    Hoe is het in vergelijking met Red alert 1 en 2?
    Of heeft EA het gewoon verpest?

En is het waard om te kopen?
    pi_48261688
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 16:50 schreef VoreG het volgende:

[..]

Het meerendeel heeft nergens last van.
    wilt nog niet zeggen dat het er niet is
    pi_48261711
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 17:47 schreef koffiegast het volgende:

[..]

wilt nog niet zeggen dat het er niet is
    Zou ook wat zijn als het merendeel er wél last van zou hebben
      donderdag 12 april 2007 @ 18:28:30 #6
    76170 Dacide
    www.mixfight.nl
    pi_48262868
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 17:24 schreef Stark het volgende:

ik vind het zeker waard ja. Maargoed, ik vond dan ook de singleplayer leuk om te doen. Velen vinden dat maar niks.

anyhows, ik vind het een leuk spel. PUNT
      donderdag 12 april 2007 @ 18:30:38 #7
    76170 Dacide
    www.mixfight.nl
    pi_48262943
    Ik heb het spel 2 weekjes gespeeld op de illegale manier. Zojuist heb ik met de post de legale versie gekregen. Ik had hem besteld voor 39 euro bij CD-WOW.

wat blijkt nu als ik achterop kijk... er staat het ovlgende: ASIA-PACIFIC EDITION
    not for sale in America, europe or Japan.

Boeit dit iets? Is deze game van een andere regio code ofzo waardoor ie onspeelbaar is voor mij?

ik durf hem nu niet uit de seal te halen. Wie weet er meer?
      donderdag 12 april 2007 @ 18:49:00 #8
    44609 MrFl0ppY
    So Fucking What
    pi_48263495
    Waarschijnlijk kun je hem gewoon spelen. Ik betwijfel alleen of er ook de nederlandse taal bij zit. Engels zal er waarschijnlijk wel gewoon bijzitten. Dus mocht je die waardeloze NL toch niet gebruiken kun je hem (hoogst waarschijnlijk) gewoon spelen
    He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
      donderdag 12 april 2007 @ 19:36:29 #9
    8164 azaroth
    Ajax wordt weer kampioen!
    pi_48265127
    asian-pacific edition
    wat een kut winkel is dat cd-wow toch ook hè
    '
    Geluk dient gewoonlijk de man, die weet wat hij aan het toeval moet overlaten.
    '
    '
      donderdag 12 april 2007 @ 19:37:55 #10
    125913 Devolution
    Beep beep Richie
    pi_48265176
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 17:24 schreef Stark het volgende:

Mja wat mij betreft is RA2 (Yuri's Revenge + CannisRules) de beste C&C game ooit. Maar C&C3 is ook erg vet en de aankoopprijs zeker waard!
    Zie ook de review op games.fok.nl, was geloof ik een 8,7 (zowel userrated als reviewerrated)
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 18:30 schreef Dacide het volgende:
    Ik heb het spel 2 weekjes gespeeld op de illegale manier. Zojuist heb ik met de post de legale versie gekregen. Ik had hem besteld voor 39 euro bij CD-WOW.
    wat blijkt nu als ik achterop kijk... er staat het ovlgende: ASIA-PACIFIC EDITION
    not for sale in America, europe or Japan.
    Boeit dit iets? Is deze game van een andere regio code ofzo waardoor ie onspeelbaar is voor mij?
    ik durf hem nu niet uit de seal te halen. Wie weet er meer?
    Ja ik heb hetzelfde probleem. Eerst duurt het veel te lang voor CD-WOW de game verzend (weken na de release), en nu krijgen we ook nog eens een Aziatische versie Voor mij geen CD-WOW meer.
    "You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
      Redactie Games donderdag 12 april 2007 @ 19:39:23 #11
    52557 crew  Mr.Noodle
    Offtopic in geleuter...
    pi_48265220
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 19:36 schreef azaroth het volgende:
    asian-pacific edition
    wat een kut winkel is dat cd-wow toch ook hè
    Ach ja, heeft ie iig weer een serial om online te spelen. Ik zal het waarschijnlijk ook vanaf een Image spelen en dat ding mooi in de kast schuiven
    pi_48266410
    Lach me dood als de mensen met een Asia-Pacific versie er chinese ondertiteling onder hebben staan
      Redactie Games donderdag 12 april 2007 @ 20:09:50 #13
    52557 crew  Mr.Noodle
    Offtopic in geleuter...
    pi_48266515
    Of natuurlijk klagen, geld terugvragen, spel terug sturen en serial houden natuurlijk...
      donderdag 12 april 2007 @ 20:42:13 #14
    165780 Luctor.et.Emergo
    Fremantle Dockers FC
    pi_48267816
    Mensen, ik heb een nieuwe videokaart gekocht, mijn oude daarvan was de ventilator vastgelopen. Heb nu een GeForce 7600 GS, zal zo eens testen hoe C&C3 nu draait.
    Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
    Fuck the EBU.
      FOK!fossiel donderdag 12 april 2007 @ 21:39:00 #15
    8133 LWaS
    Papa van Daan!
    pi_48270613
    IK zal zo weer eens verder gaan met de GDI missie
    pi_48270891
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 20:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
    Mensen, ik heb een nieuwe videokaart gekocht, mijn oude daarvan was de ventilator vastgelopen. Heb nu een GeForce 7600 GS, zal zo eens testen hoe C&C3 nu draait.
    Zal neem ik aan een stuk beter draaien dan met je vorige kaart. Zou wel treurig zijn als dat niet zo zou zijn.
    pi_48270986
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 19:37 schreef Devolution het volgende:

[..]

Mja wat mij betreft is RA2 (Yuri's Revenge + CannisRules) de beste C&C game ooit. Maar C&C3 is ook erg vet en de aankoopprijs zeker waard!
    Zie ook de review op games.fok.nl, was geloof ik een 8,7 (zowel userrated als reviewerrated)
    [..]

Ja ik heb hetzelfde probleem. Eerst duurt het veel te lang voor CD-WOW de game verzend (weken na de release), en nu krijgen we ook nog eens een Aziatische versie Voor mij geen CD-WOW meer.
    cd wow staat er om bekend dat ze soms hele andere versies uitleveren..
    daarom heb ik em daar niet besteld
    en Cannisrules van RA2 is een of andere gare rules.ini edit, speel gewoon de normale versie joh!
    pi_48271057
    ow en ik kots nog steeds op de NOD zit nu bij sydney (met scrin + gdi) maar als ik bij easy (!!!!!!) een obelisk neerzet issie met 2x vijandelijk schieten dood doordat er alleen maar elite tripods naar me basis komen
    pi_48271379
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 21:49 schreef mschol het volgende:
    ow en ik kots nog steeds op de NOD zit nu bij sydney (met scrin + gdi) maar als ik bij easy (!!!!!!) een obelisk neerzet issie met 2x vijandelijk schieten dood doordat er alleen maar elite tripods naar me basis komen
    Bij mij op Normal had de GDI een keer de intelligentie om de Scrin aanval gewoon te overleven. Maar op Hard was dat dan weer iets teveel gevraagd. Maar ik neem aan dat je daarnaast toch wel een aardig legertje Scorpions hebt met eventueel een aantal Vertigo Bombers en/of Stealth Tanks? Dan zou het toch moeten lukken om hun aanval te kunnen afslaan.
    pi_48272611
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 21:56 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Bij mij op Normal had de GDI een keer de intelligentie om de Scrin aanval gewoon te overleven. Maar op Hard was dat dan weer iets teveel gevraagd. Maar ik neem aan dat je daarnaast toch wel een aardig legertje Scorpions hebt met eventueel een aantal Vertigo Bombers en/of Stealth Tanks? Dan zou het toch moeten lukken om hun aanval te kunnen afslaan.
    die gasten komen zo'n beetje al in het begin
    pi_48276381
    Kan iemand mij helpen met Cairo? Ik mis 2 intelligence doelen, best zuur als de rest van de missie zo simpel is....

Het is de missie dat je met GDI de nuke basis moet vernielen, die met die 3 power generators bovenaan.
      Redactie Games vrijdag 13 april 2007 @ 00:08:07 #22
    52557 crew  Mr.Noodle
    Offtopic in geleuter...
    pi_48276498
    quote:
    Op vrijdag 13 april 2007 00:04 schreef GambitRS2 het volgende:
    Kan iemand mij helpen met Cairo? Ik mis 2 intelligence doelen, best zuur als de rest van de missie zo simpel is....

Het is de missie dat je met GDI de nuke basis moet vernielen, die met die 3 power generators bovenaan.
    Gewoon de groene getallen volgen, als het goed is kun je nog een basis rechtsboven vinden en linksboven ook. Beide moet je vernietigen.
      vrijdag 13 april 2007 @ 08:06:25 #23
    165780 Luctor.et.Emergo
    Fremantle Dockers FC
    pi_48280633
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 21:45 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Zal neem ik aan een stuk beter draaien dan met je vorige kaart. Zou wel treurig zijn als dat niet zo zou zijn.
    heb ff getest met skirmishje. Bij mijn oude liep het soepel met alles op laag en nu loopt alles soepel met alles op het max
    Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
    Fuck the EBU.
    pi_48281232
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 22:22 schreef mschol het volgende:

[..]

die gasten komen zo'n beetje al in het begin
    Bij mij pakken ze eerst de GDI aan eer ze een keer naar mij toe komen en dat duurt toch wel even. Vaag dat ze dat bij jou dan niet doen.
      vrijdag 13 april 2007 @ 09:21:50 #25
    76170 Dacide
    www.mixfight.nl
    pi_48281895
    over cd-wow en de asia pasific dinges:

http://www9.cd-wow.nl/searchresults_game.php?PHPSESSID=9ea2abed5dc80956f2d834fb4c33c025&searchfield=kane

er zijn twee kane editions leverbaar. ik heb die goedkope van 39 euro... ik zal wel die ene van in de 70 euro moeten hebben dan

achja boeiend. ik heb een serial. punt
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')