quote:Op donderdag 12 april 2007 09:52 schreef Rib-i het volgende:
Vanmorgen naar de tandarts geweest, leuk vrouwtje welIk kom binnen en zij zegt:"Goedemorgen Rib, tijd om te trekken? "
Ik zeg:"Mwoah, ik heb liever dat je eerst naar mijn tanden kijkt"
Volgens je postgeschiedenis zit ik goedquote:Op donderdag 12 april 2007 11:22 schreef Worldbeater het volgende:
Koffiekoekje! Wat doe je hier! [afbeelding]
Wat geeft jou het recht in mijn precaire postgeschiedenis te kijken?quote:
Heb je nu ook iets met voorbochten gehaald?quote:Op donderdag 12 april 2007 11:24 schreef Worldbeater het volgende:
Hmmm.. die voorbochten zien er zelfs op een 7 jaar nieuwere T300 nog lelijk uit.![]()
[afbeelding]
Is dus normaal.![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 11:25 schreef koffiekoekje het volgende:
Heb je nu ook iets met voorbochten gehaald?
De muis, want die kliktequote:Op donderdag 12 april 2007 11:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat geeft jou het recht in mijn precaire postgeschiedenis te kijken?![]()
8<--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Die voorbochten zijn gewoon goed, maar slaan lelijk uit. Imho niet lek de eerste vijf~tien jaar.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:37 schreef koffiekoekje het volgende:
Dacht dat t een hint wasEn dat je dus een nieuwe uitlaat had gekocht.
En je bent zeker ook niet verantwoordelijk voor je trechter?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 april 2007 11:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die voorbochten zijn gewoon goed, maar slaan lelijk uit. Imho niet lek de eerste vijf~tien jaar.![]()
Als ik goedkoop een paar voorbochten zou scoren, dan zou dan top zijn.![]()
Maar heb al een hele hoop sites doorgespit op nieuwe of tweedehands onderdelen.![]()
Voorlopig zit ik ook meer te denken aan demonteren en wegbrengen. Of zelf polijsten.![]()
De carterpanpakking zweet ook een beetje vanaf aankoop..
.. en daar moet zowiezo de uitlaat uit de weg om te die kunnen demonteren.![]()
[..]
En je bent zeker ook niet verantwoordelijk voor je trechter?
Whehehe mental imageSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was zowaar even vergeten wat er met trechter bedoeld werd
![]()
Best vet tochquote:Op donderdag 12 april 2007 11:31 schreef Worldbeater het volgende:
Wordt ik ineens gemaild door de nieuwe eigenaar van mijn in 2005 verkochte KLX650R.![]()
[afbeelding]
Ik herken de motor alleen niet meer.![]()
[afbeelding] [afbeelding]
Waar zijn mijn mooie wielen.......
[afbeelding]
![]()
[..]
![]()
Als je dat wil indenken, dan is er wat mis. Alleen -XX- en Bazziek mogen dat.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:55 schreef koffiekoekje het volgende:
Whehehe mental imageIk was zowaar even vergeten wat er met trechter bedoeld werd
Een SM behoort spaakwielen te hebben, bovendien kosten die dingen 1.000 euro.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:03 schreef -XX- het volgende:
Best vet toch?
Was hij al zo shrekkend grooennn!?
Scherp opgemerkt mijnheer WB, mijn koffiepeil was inderdaad aan de lage kant.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Als je dat wil indenken, dan is er wat mis. Alleen -XX- en Bazziek mogen dat.![]()
[afbeelding]
Om te smerenquote:Op donderdag 12 april 2007 12:14 schreef Geerd het volgende:
Ik heb me toch ketting meuk gekocht hey 11 euro per fles en die zooi pikt als de tyfes.
Dit is niet het brommertopic.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:14 schreef Geerd het volgende:
Ik heb me toch ketting meuk gekocht hey 11 euro per fles en die zooi pikt als de tyfes.
En wat doet het in normale bewoordingen?quote:
Twee keer afkraken (kwam wat tegen, niet professioneel gespoten) ,quote:Ik kwam nog een seatcover tegen bij het opruimen van de garage.
komt van een daytona, maar past natuurlijk ook op een Speed triple T300
Is netjes zwart gespoten, maar volgens mij niet professioneel.
Is niet meer aan te komen!!dus geen onzinbiedingen a.u.b.
groet Ron
Of... Wie wil mij van mijn seatcover af helpen. Ik heb em namelijk zelf verkutquote:Op donderdag 12 april 2007 12:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En wat doet het in normale bewoordingen?![]()
Je moet het er wel opspuiten NA het rijden, als je ketting warm is.
Anders blijft het spul veel te dik, en vloeit het niet in je O-ringen.
En ja, het zal altijd wel troep geven.![]()
WB smeert alleen maar met een minimale hoeveelheid kruipolie.![]()
Hier spreek iemand zich een beetje tegen -->
[..]
Twee keer afkraken (kwam wat tegen, niet professioneel gespoten) ,
maar geen onzinbiedingen, want het is(?) zeldzaam.![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 12:47 schreef koffiekoekje het volgende:
Of... Wie wil mij van mijn seatcover af helpen. Ik heb em namelijk zelf verkut
Die prijsquote:Op donderdag 12 april 2007 12:45 schreef Worldbeater het volgende:
Niceeee supersport for sale.![]()
Monet Goyon supersport 1929 350 ohv MAG motor
[afbeelding]
El Cheapo.quote:
Muahaaaaquote:Op donderdag 12 april 2007 13:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
El Cheapo. [afbeelding]
Het is een klassieker uit de jaren 20.![]()
50 jaar geleden was het nog een waardeloos brik.![]()
![]()
That's how things go.quote:
You nasty pervertquote:Op donderdag 12 april 2007 14:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
That's how things go.![]()
Een van Gogh schilderij was tijdens zijn leven ook niets waard.
Zijn broer, notabene een galeriehouder, kon al die jaren maar twee schilderijen van zijn broer verkopen.![]()
Kom maar op schoot, dan vertel ik nog meer verhalen. [afbeelding]
![]()
Tekst aangepast aan de smiley. Die moest ik gewoon een keer posten.quote:
Die wielenquote:Op donderdag 12 april 2007 11:31 schreef Worldbeater het volgende:
Wordt ik ineens gemaild door de nieuwe eigenaar van mijn in 2005 verkochte KLX650R.![]()
[afbeelding]
Ik herken de motor alleen niet meer.![]()
Waar zijn mijn mooie wielen.......
[afbeelding]
![]()
[..]
![]()
Afhankelijk van de contekst zou een "nee" mogelijk zijn jaquote:Op donderdag 12 april 2007 14:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tekst aangepast aan de smiley. Die moest ik gewoon een keer posten.![]()
Maar in voorkomende gevallen....... zou jij nee zeggen?[/KratjuH]
Mooi werkquote:Op donderdag 12 april 2007 14:46 schreef Den_Haag het volgende:
Zo, ben nog maar even bezig geweest met een lijst. Staan nu alleen nog bijna geen naked bikes op. Deze moet ik nog opzoeken. Zet het maar online op verzoek van iemand (van wie ik de naam ben vergeten.
Getest en oke:
• Yamaha
o XJR 1300
o TDM 850
o YZF 1000 Thunderace
Te testen:
• Triumph 900
• Yamaha FZR 1000
• Honda CBR 900
• Honda CB
• Honda VFR 750
• Kawasaki ZXR 750
• Kawasaki GPZ 1000
• Kawasaki GPX 750
• Kawasaki ZZR 1100/600
• Suzuki GSX-R 1100/750
• Ducati 900 SS
• Ducati Paso 750
Getest en niet oke:
• Kawasaki ZX 600 Ninja
• Nog een paar anderen, ben de namen kwijt. Volgende keer neem ik een blocnote mee.
Politiek antwoord.quote:Op donderdag 12 april 2007 14:47 schreef koffiekoekje het volgende:
Afhankelijk van de contekst zou een "nee" mogelijk zijn ja
Added Wiki.quote:
FZ1quote:Op donderdag 12 april 2007 15:02 schreef Den_Haag het volgende:
nog suggesties voor sportieve naked bikes?
quote:
die ga je ook niet vinden voor rond de 3000 euroquote:Op donderdag 12 april 2007 16:21 schreef Den_Haag het volgende:
Qua prijzen zit ik onder of rond de 3000 euro. X-11 kan ik niet vinden en zal dus wel te duur zijn
FZ1 is ook nog niet echt een beginnersmotor. Maar we zullen ze eens testen.
En, wat vond ze van het tandenwitten achteraf?quote:Op donderdag 12 april 2007 09:52 schreef Rib-i het volgende:
Vanmorgen naar de tandarts geweest, leuk vrouwtje welIk kom binnen en zij zegt:"Goedemorgen Rib, tijd om te trekken? "
Ik zeg:"Mwoah, ik heb liever dat je eerst naar mijn tanden kijkt"
Daar was ik al achter. Hij staat ook in mijn lijstje als duur. Misschien dat dat voor een ander geen bezwaar is.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:57 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
die ga je ook niet vinden voor rond de 3000 euro
ben alweer toe aan op z'n minst een lang weekend
Die politieagente die een 14 jarige scooterrijder wilde aanhouden, en vervolgens door het jong bijna doodgewurgt werd, was ook geslaagd bij de opleiding, dus kijk maar uit.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:00 schreef BazzieK het volgende:
Vandaag de Aanhouden en Zelfverdediging toets gehaald waarvan 12 van de 25 mensen voor zijn gezakt en ik van te voren ook niet dacht dat ik em zou halen aangezien ze de eerste keer behoorlijk streng zijn. Maarjeh toch gehaald dus nu Happy Bazzie![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 17:23 schreef Snelwagen het volgende:
![]()
Khad mn ketting schoongemaakt met wd40 (toch maar beter kettingcleaner kunnen kopen). Maar nu lekt mn ketting elke dag als een gek, hele plassen liggen er onder mn motor
...
En er komt soms wat op mn banden, maarja kben tog toe aan een nieuwe band
. Maar hoop wel dat dat lekken stopt, want als ik rij vliegt de wd40 alle kanten op
. Mn motor net weer grondig schoongemaakt maar dat spul zit op de raarste plekken
![]()
En als ik hem ga verkopen, binnenkort, dan is dat ook niet echt leuk. Wil hem wel in een zo goed mogelijke staat afleveren natuurlijk
^ exactly my thoughtsquote:Op donderdag 12 april 2007 17:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die politieagente die een 14 jarige scooterrijder wilde aanhouden, en vervolgens door het jong bijna doodgewurgt werd, was ook geslaagd bij de opleiding, dus kijk maar uit.
Nou dat kettingvet is er allang uit hoorquote:Op donderdag 12 april 2007 17:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die politieagente die een 14 jarige scooterrijder wilde aanhouden, en vervolgens door het jong bijna doodgewurgt werd, was ook geslaagd bij de opleiding, dus kijk maar uit.
[..]
![]()
Overdrijven is ook een vak....................... beetje op een tandenborstel en poetsen maar.![]()
Maar WD40 en kettingvet gaat zowiezo niet samen, dus het kettingvet blijft straks ook niet zitten.
Niet meer doen dus.Wel goed om te posten voor andere blonde noobs.
![]()
Nu inspuiten met remmenreiniger, en dan de hete hogedrukspuit er overheen.![]()
Dus - dat doe je voortaan ook niet meer - WD40 op een kettingquote:Op donderdag 12 april 2007 18:02 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Nou dat kettingvet is er allang uit hoor, hij lekt al bijna 2 weken
... (en dat die 2 niet goed samen gingen wist ik ook wel
). Maar dat het helemaal in de ketting ging zitten had ik niet echt verwacht
![]()
Ik ga zo ff met de compressor aan de gang, en jah ik ben blond
![]()
Boeiend, vrouwen zijn toch untermenschen he Hichamquote:Op donderdag 12 april 2007 17:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die eerstequote:Op donderdag 12 april 2007 15:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er een bepaald budget bedoelt wordt.![]()
Een sportieve naked bike geldt voor bijna alle oude toermotoren?
De Honda X-11 is dan van de nieuwe generatie, maar kost wel rond de 4.5/ 5.000 euro.![]()
[afbeelding]
Zelfde blok als in de CBR1100XX.![]()
[afbeelding]
En die prijzen kelderen ook al..........![]()
Waar heb je het overquote:Op donderdag 12 april 2007 18:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Boeiend, vrouwen zijn toch untermenschen he Hicham
quote:he OPM
ik hoorde dat jou streetfighter eventueel te koop is.
zoja, zou je mij dan ff kunnen mailen
maderndefauw@hotmail.com
thanx
Hooowquote:
Alles is te koop tochquote:
quote:
en dat zal direct het probleem zijnquote:
quote:Op donderdag 12 april 2007 20:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
en dat zal direct het probleem zijn
drom zei ik gister, zal (apr) 2008 worden ofzo
of later..
De aslager eruitquote:Op donderdag 12 april 2007 20:12 schreef Snelwagen het volgende:
Hoe kan het als de kickstarter niet meer naar beneden wil? (niet door de compressie hoor)
Tis niet mijn motor![]()
Nopequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
quote:Op donderdag 12 april 2007 20:27 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Nope
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sowieso schrijf je zo.
quote:Op donderdag 12 april 2007 12:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dit is niet het brommertopic.![]()
![]()
Motorrijder op de vlucht voor de politie.. was..![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 14:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kom maar op schoot, dan vertel ik nog meer verhalen. [afbeelding]
![]()
o YZF 1000 Thunderacequote:Op donderdag 12 april 2007 14:46 schreef Den_Haag het volgende:
Zo, ben nog maar even bezig geweest met een lijst. Staan nu alleen nog bijna geen naked bikes op. Deze moet ik nog opzoeken. Zet het maar online op verzoek van iemand (van wie ik de naam ben vergeten.
Getest en oke:
• Yamaha
o XJR 1300
o TDM 850
o YZF 1000 Thunderace
Te testen:
• Triumph 900
• Yamaha FZR 1000
• Honda CBR 900
• Honda CB
• Honda VFR 750
• Kawasaki ZXR 750
• Kawasaki GPZ 1000
• Kawasaki GPX 750
• Kawasaki ZZR 1100/600
• Suzuki GSX-R 1100/750
• Ducati 900 SS
• Ducati Paso 750
Getest en niet oke:
• Kawasaki ZX 600 Ninja
• Nog een paar anderen, ben de namen kwijt. Volgende keer neem ik een blocnote mee.
Ze zei nog:"Lekker he!"quote:Op donderdag 12 april 2007 17:00 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En, wat vond ze van het tandenwitten achteraf?
Feliquote:Vandaag de Aanhouden en Zelfverdediging toets gehaald waarvan 12 van de 25 mensen voor zijn gezakt en ik van te voren ook niet dacht dat ik em zou halen aangezien ze de eerste keer behoorlijk streng zijn. Maarjeh toch gehaald dus nu Happy Bazzie![]()
ik ken nog wel iemand die zo een waslijstquote:Op donderdag 12 april 2007 14:46 schreef Den_Haag het volgende:
Getest en oke:
• Yamaha
o XJR 1300
o TDM 850
o YZF 1000 Thunderace
Te testen:
• Triumph 900
• Yamaha FZR 1000
• Honda CBR 900
• Honda CB
• Honda VFR 750
• Kawasaki ZXR 750
• Kawasaki GPZ 1000
• Kawasaki GPX 750
• Kawasaki ZZR 1100/600
• Suzuki GSX-R 1100/750
• Ducati 900 SS
• Ducati Paso 750
• Triumph 900
• Yamaha FZR 1000
• Honda CBR 900
• Honda CB
• Honda VFR 750
• Kawasaki ZXR 750
• Kawasaki GPZ 1000
• Kawasaki GPX 750
• Kawasaki ZZR 1100/600
• Suzuki GSX-R 1100/750
• Ducati 900 SS
• Ducati Paso 750
• Triumph 900
• Yamaha FZR 1000
• Honda CBR 900
• Honda CB
• Honda VFR 750
• Kawasaki ZXR 750
• Kawasaki GPZ 1000
• Kawasaki GPX 750
• Kawasaki ZZR 1100/600
• Suzuki GSX-R 1100/750
• Ducati 900 SS
• Ducati Paso 750
Getest en niet oke:
• Kawasaki ZX 600 Ninja
9 minutenquote:Op donderdag 12 april 2007 21:01 schreef -XX- het volgende:
http://www.break.com/index/ultimate_revenge_on_ex.htmlwtf
Wiequote:Op donderdag 12 april 2007 20:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik ken nog wel iemand die zo een waslijstis afgegaan
![]()
uiteindelijk zie je toch het groene licht![]()
Zo gemakat ookquote:Op donderdag 12 april 2007 21:05 schreef worldpimber het volgende:
http://www.break.com/index/more_bill_dance_fishing_outtakes.html
Ik zat deze net te kijken, ik bedoel ... hoe moeilijk moet het zijn om visfilmpjes te maken.![]()
Ik vraag me sowieso altijd al af wat het niveau van een visser is maar dit zegt genoegquote:Op donderdag 12 april 2007 21:05 schreef worldpimber het volgende:
Ik zat deze net te kijken, ik bedoel ... hoe moeilijk moet het zijn om visfilmpjes te maken.![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 21:05 schreef worldpimber het volgende:
quote:Op donderdag 12 april 2007 20:51 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ze zei nog:"Lekker he!" [afbeelding]
Ik zei:"weet ik niet [afbeelding] jij hebt 'm in je mond [afbeelding]
Het was gewoon praktijk heurquote:
Omfgquote:Op donderdag 12 april 2007 21:32 schreef worldpimber het volgende:
Hehehe, volgens mij is Hicham met een chopper thuisgekomen![]()
WAT!quote:Op donderdag 12 april 2007 21:32 schreef worldpimber het volgende:
Hehehe, volgens mij is Hicham met een chopper thuisgekomen![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 21:33 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i is grieperig![]()
Ik heb wel paracetamol en ik mag dat slikken![]()
Kweenie, en hier in Amsterdam is het donker.quote:
Slik maar lekker tssssquote:Op donderdag 12 april 2007 21:33 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i is grieperig![]()
Ik heb wel paracetamol en ik mag dat slikken![]()
NooOoohhquote:Op donderdag 12 april 2007 21:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Kweenie, en hier in Amsterdam is het donker.
Wacht maar ff op Hicham
Ook geen camera beschikbaar.![]()
![]()
![]()
Wp slikt niet volgens mij!quote:Op donderdag 12 april 2007 21:36 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik wil eerst bevestiging voordat ik ga pitten
Hij pwned nu nog mi parentals met gare garpen. Mmnt...quote:Op donderdag 12 april 2007 21:36 schreef Rib-i het volgende:
Ik wil eerst bevestiging voordat ik ga pitten
Mijn oudere broer is op vakantie, heeft mijn camera meegenomenquote:
quote:Op donderdag 12 april 2007 21:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hij pwned nu nog mi parentals met gare garpen. Mmnt...
Nohhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 12 april 2007 21:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jij zit aan de slikkende zijde.![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 21:45 schreef hicham het volgende:
Chopper rijden is best leuk[afbeelding]
Neeh, het is echt leuk hoorquote:
Johquote:Op donderdag 12 april 2007 21:45 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Mjaquote:Op donderdag 12 april 2007 21:45 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Cilinder eruit gedrukt ofzoquote:Op donderdag 12 april 2007 21:49 schreef hicham het volgende:
[..]
Neeh, het is echt leuk hoorNu begrijp ik waarom chopperrijders altijd zo langzaam en relaxed rijden
Leenfiets van de motorzaak, achterremklauwrevisie uit de hand gelopen
quote:Op donderdag 12 april 2007 21:01 schreef -XX- het volgende:
http://www.break.com/index/ultimate_revenge_on_ex.htmlwtf
quote:Op donderdag 12 april 2007 21:05 schreef worldpimber het volgende:
quote:Op donderdag 12 april 2007 21:13 schreef -XX- het volgende:
[..]
Zo gemakat ook![]()
Omfg...
Wou ik deze kijken!!! http://www.break.com/index/my_new_favorite_commercial.html
Staat het geluid f**king hardbroers thuis!
Die zullenw el denken OMFG![]()
quote:
quote:Op donderdag 12 april 2007 21:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
+ Pepijn + BazzieK + kratjuh + rest van tietenbrigade
Nog danseressen nodigquote:Op donderdag 12 april 2007 21:52 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik weet, ik zit in de organisatie
Nu mag Hicham ook komen met de tjoppert [afbeelding]
Tijdelijkquote:Op donderdag 12 april 2007 21:50 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Mja![]()
Maar heb je echt een tsjopper![]()
Neeh, ik heb niks gedaanquote:
Wat voorquote:Op donderdag 12 april 2007 21:57 schreef hicham het volgende:
[..]
Tijdelijk
Alleen om mee naar huis te komen en later weer terug naar de motorzaakOf misschien dat ik er 's nachts nog een paar keer mee ga rijden, overdag schaam ik me ervoor
[..]
Neeh, ik heb niks gedaan
Hun mochten het van begin tot eind toen, maar de klauw zat muur en muurvast. Kon niet gesplitst worden omdat bouten vastzaten en daarna zijn de twee dikke pinnen kapoeroe gegaan
Wel een jas aan met sliertjes hequote:Op donderdag 12 april 2007 21:57 schreef hicham het volgende:
[..]
Tijdelijk
Alleen om mee naar huis te komen en later weer terug naar de motorzaakOf misschien dat ik er 's nachts nog een paar keer mee ga rijden, overdag schaam ik me ervoor
[..]
Neeh, ik heb niks gedaan
Hun mochten het van begin tot eind toen, maar de klauw zat muur en muurvast. Kon niet gesplitst worden omdat bouten vastzaten en daarna zijn de twee dikke pinnen kapoeroe gegaan
Ik niet mijn neefje mischien welquote:Op donderdag 12 april 2007 21:53 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nog danseressen nodig?
Onee...bij metal niet..![]()
![]()
Wie is dat danquote:Op donderdag 12 april 2007 22:01 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik niet mijn neefje mischien wel
[afbeelding]
Ik las:quote:
quote:Op donderdag 12 april 2007 21:58 schreef hicham het volgende:
[..]
Ha'k gezien, minder van de kilometerstand
quote:Op donderdag 12 april 2007 22:01 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Wel een jas aan met sliertjes he![]()
![]()
te laag voor jequote:Op donderdag 12 april 2007 21:58 schreef hicham het volgende:
Ha'k gezien, minder van de kilometerstand
Geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 12 april 2007 21:59 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wat voor?
xs400?
Nee maar waarom schamen![]()
Ik vind het wel grappig![]()
Are you making fun of mequote:Op donderdag 12 april 2007 22:01 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
Wat een vent hequote:Op donderdag 12 april 2007 22:02 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik las:
[afbeelding]
Maarre je staat niet op de flyer omdat ze je achternaam niet konden spellen?
Kenker het niveau daalt
quote:Op donderdag 12 april 2007 22:01 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
Dat is mijn broertje. Ik kom niet verder dan Andre Hazes en de vogeltjesdans. Heb evenveel verstand van muziek als van het onderhouden van een six-packquote:Op donderdag 12 april 2007 22:05 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wat een vent he
Kom maar langs, altijd gezellig die rockbitches
quote:Op donderdag 12 april 2007 22:05 schreef BazzieK het volgende:
Volgende meet dat protocol van je eens rectaal inbrengen![]()
![]()
![]()
Het klonk stoerder dan dat je het schrijft blijkbaarquote:Op donderdag 12 april 2007 22:07 schreef Rib-i het volgende:
[..]
http://www.jiggydje.nl/ [afbeelding]
Haha vet tofquote:Op donderdag 12 april 2007 22:07 schreef Rib-i het volgende:
[..]
quote:
gangstâhquote:Op donderdag 12 april 2007 22:07 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Inderdaadquote:
Waaraan?quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:49 schreef Makster het volgende:
Vrijdag de 13e, ik ga weer ff lekker sjorren![]()
WoW - he's alivequote:Op vrijdag 13 april 2007 12:50 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik heb trouwens bruin haar *wijzend op sketch in OP*![]()
Goed manquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:33 schreef Worldbeater het volgende:
Ik had een gesprek op vrijdag de dertiende, de derde deze week.. [afbeelding]
[afbeelding]
.........................................................Volgende week drie tweede gesprekken. [afbeelding]
Rib-i durfde jij niet te noemen.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:33 schreef worldpimber het volgende:
+ Pepijn + BazzieK + kratjuh + rest van tietenbrigade
quote:Op donderdag 12 april 2007 21:45 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Vooral die van maandag om 9.00quote:
Komt ie nu meequote:Op vrijdag 13 april 2007 12:50 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik heb trouwens bruin haar *wijzend op sketch in OP*![]()
Dit is idd niet het heftruck topicquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:00 schreef Impry het volgende:
Oeps, foute topic
Naja, hier maar even het vervolg:
[afbeelding]
[afbeelding]
Super spannend hè!![]()
Probeer eens, wel laten weten wat de uitkomst isquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:07 schreef Worldbeater het volgende:
Ik heb ooit de enige leuke foto gepost in het heftrick topic.![]()
Edit. dit is wel grappig.Zo hebben wij ooit een ongewenste auto van het priveterrein gereden.
![]()
Daar had ik dan geen pics van.![]()
Overige Mike this is fantastic!!
[[url=http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/Smilies/cheer.gif]afbeelding][/url]
quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:00 schreef Impry het volgende:
Oeps, foute topic
Ik kan ze eens benaderen voor een gratis test voor 1 iemand van de motorclub.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:24 schreef Rib-i het volgende:
Probeer eens, wel laten weten wat de uitkomst is
quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik kan ze eens benaderen voor een gratis test voor 1 iemand van de motorclub.![]()
![]()
![]()
Ik heb wel eens Slick50 in mijn eerste motor gedaan.![]()
![]()
Helaas had ik vier motoren in het eerste jaar dat ik reed, dus geen idee of het hielp.![]()
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:37 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[afbeelding]
stereotype werkhouding
Chef met de handen in de zij, chauffeur quasi nonchalant op de heftruck
Mooi man
Was idd de baas die even langs kwam in z'n Q7quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:37 schreef Rib-i het volgende:
stereotype werkhouding
Chef met de handen in de zij, chauffeur quasi nonchalant op de heftruck
Chauffeur belt de baas op:quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:44 schreef Impry het volgende:
[..]
Was idd de baas die even langs kwam in z'n Q7
Nog steeds een begeerlijke motor met +135 Pk.quote:
Ik mis nog even het complete verhaal.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:44 schreef Impry het volgende:
Was idd de baas die even langs kwam in z'n Q7
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.duc.nu/movies/![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:07 schreef Worldbeater het volgende:
Ik heb ooit de enige leuke foto gepost in het heftrick topic.![]()
Edit. dit is wel grappig.Zo hebben wij ooit een ongewenste auto van het priveterrein gereden.
![]()
Daar had ik dan geen pics van.![]()
Overige Mike this is fantastic!!
[[url=http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/Smilies/cheer.gif]afbeelding][/url]
Misschien dat ik dat eens moet proberen - met mijn 73K op de teller?quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:24 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Probeer eens, wel laten weten wat de uitkomst is
Busje dacht over die buizen heen te rijden, maar liep dus vast. Toen heeft hij de baas gebeld, die is even komen kijken. Die heeft weer ergens een heftruck gecharterd. Toen de achterkant opgetild, vooruit gereden en klaar was Keesquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:08 schreef Worldbeater het volgende:
Ik mis nog even het complete verhaal.
Uuhm, ik zie het nietquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:00 schreef Impry het volgende:
Oeps, foute topic
[afbeelding]
[afbeelding]
Super spannend hè!![]()
Rib-I is gangster.quote:
Bespaar je de moeite.. kleine kans dat het iets postiefs doet naar verhouding tot die 100 euro.quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:19 schreef bvvt het volgende:
Misschien dat ik dat eens moet proberen - met mijn 73K op de teller?
Ik zou de OP van dit topic eens checken. Gewoon de normale dingen nakijken.quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:24 schreef joeltje het volgende:
Ik heb net mijn gixxer verkocht, en ga morgen kijken naar een Zephyr 750, ik krijg echter niets gevonden over de Zephyr, waarop te letten. Buiten een tank die zou kunnen gaan roetsen is er niet mis met zo'n ding?
Wie helpt?
Bij mijn eigen motor is bijvoorbeeld de bobine een bekend zwak punt.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:36 schreef -XX- het volgende:
Aankooptips!Handleiding voor het keuren van een tweedehands motorfiets! Checklist om niets te vergeten bij het keuren.
Ja, zover ging mijn fantasie ook........quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:30 schreef Impry het volgende:
Busje dacht over die buizen heen te rijden, maar liep dus vast. Toen heeft hij de baas gebeld, die is even komen kijken. Die heeft weer ergens een heftruck gecharterd. Toen de achterkant opgetild, vooruit gereden en klaar was Kees
Neh Hicham met 85k op de tellerquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:19 schreef bvvt het volgende:
Misschien dat ik dat eens moet proberen - met mijn 73K op de teller?
Xado moto voor 29,75quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite.. kleine kans dat het iets postiefs doet naar verhouding tot die 100 euro.
Maar je kan het natuurlijk wel ff testen voor de rest.... interessant is het wel.....![]()
[..]
Kan je een mooie brik van kopenquote:Op vrijdag 13 april 2007 16:00 schreef Geerd het volgende:
Anders krijg je even 254,- terug van de belasting
Eerst die bekeuring maar is die ik gister heb binnengekregen:Pquote:Op vrijdag 13 april 2007 16:17 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Kan je een mooie brik van kopen
Of wc papier....
Disclaimer @ WB: Nee... ik wil je brik niet associëren met wc papier![]()
![]()
![]()
Neeh, dealertjappies zijn homies iskannie doen heHquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Piccies!!!!!!!!!! Stuntfilmpjes!!!!!!!!!
![]()
Afraggen dat ding.![]()
Had het maar geen chopper moeten worden.![]()
Ja .... maar...... agent ik reed nog geen 80 op de tellerquote:Op vrijdag 13 april 2007 16:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Neeh, dealertjappies zijn homies iskannie doen heH [afbeelding]
Honda Shadow 750 met mijlenteller btw
Dan is het wcpapier idd niet meer nodigquote:Op vrijdag 13 april 2007 16:41 schreef Geerd het volgende:
[..]
Eerst die bekeuring maar is die ik gister heb binnengekregen:P
Ehehehequote:
Hij's de meest linkerquote:Op vrijdag 13 april 2007 16:51 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ben jij degene die niks doet, of 1 van de 2 die zich moet scheren?
degene die niks doetquote:Op vrijdag 13 april 2007 16:51 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ben jij degene die niks doet, of 1 van de 2 die zich moet scheren?
als je mijn 'quote' bedoelt... die is uiteraard een beetje aangepastquote:Op vrijdag 13 april 2007 16:58 schreef hicham het volgende:
[..]
Ehehehe
Jammer van het bullshitverhaal eromheen, of ga je me vertellen dat het echt zo is
[..]
Hij's de meest linker
Volgens mij een groot deel van het hele artikelquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:00 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
als je mijn 'quote' bedoelt... die is uiteraard een beetje aangepast
Je bedoelt dat de straat jou gaat terroriserenquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:02 schreef BazzieK het volgende:Thuus en kenkerwarm. Wel wederom een examentje gehaald dus nu nog PPOI halen en dan ben ik klaar om de straat te gaan terroriseren
quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:08 schreef hicham het volgende:
[..]
Volgens mij een groot deel van het hele artikel
[..]
Je bedoelt dat de straat jou gaat terroriseren
Met je rubberen knotsquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:02 schreef BazzieK het volgende:Thuus en kenkerwarm. Wel wederom een examentje gehaald dus nu nog PPOI halen en dan ben ik klaar om de straat te gaan terroriseren
Posertquote:Op vrijdag 13 april 2007 16:58 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
degene die niks doet
overigens deed niemand echt ietsecht gemakkelijk stond het ook niet zo
![]()
Dat tweede kan ik beamenquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:02 schreef BazzieK het volgende:Thuus en kenkerwarm. Wel wederom een examentje gehaald dus nu nog PPOI halen en dan ben ik klaar om de straat te gaan terroriseren
Wat gaafquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:51 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hehehe, je ziet er best wel normaal uit in casual kleding![]()
![]()
![]()
Weet ik nietquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:59 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Hoeveel stemmen heb je eigenlijk al?
En er is iets raars aan het hoofd van Iris
Hej, wat is dat voor irritante nieuwe gewoonte van jou om dat icoontje te plaatsen terwijl dat niemand boeit?quote:
vervang liever spannings regelaar dan mn bigend hoorquote:Op vrijdag 13 april 2007 20:17 schreef joeltje het volgende:
Thanks World, echter ik zie hem toch wel vaker te koop staan, ben best een "die-hard" op het gebied van fietsen, maar ga nu bij de zephyr maar even uit van geen bericht = goed berich :p
De standaard zaakjes weet ik wel te vinden, maar iedere fiets heeft zo zijn bekende gebreken.. Zoals je al schrijft, Honda heeft zijn spannings regelaar, Kwak zzr1100 de 3de big-end, etc. etc. maar kan ze voor de Zephyr dus nergens vinden...
enniehoe, ik laat wel ff horen hoe het is afgelopen!
Jij in een clip van DACquote:
Ja, laat maar weten, ik ben wel benieuwd.quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:17 schreef joeltje het volgende:
Thanks World, echter ik zie hem toch wel vaker te koop staan, ben best een "die-hard" op het gebied van fietsen, maar ga nu bij de zephyr maar even uit van geen bericht = goed berich :p
De standaard zaakjes weet ik wel te vinden, maar iedere fiets heeft zo zijn bekende gebreken.. Zoals je al schrijft, Honda heeft zijn spannings regelaar, Kwak zzr1100 de 3de big-end, etc. etc. maar kan ze voor de Zephyr dus nergens vinden...
enniehoe, ik laat wel ff horen hoe het is afgelopen!
Anders rij je met ons mee.quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
goed weer dit weekend
geen meet dus![]()
Fijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hallo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Ja hoor! malle,stop dan maar helemaal met het berijden van een motorquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:39 schreef Geerd het volgende:
Jezus die benzine prijzen van tegenwoordig.
Ik denk dat ik maar chopper ha rijden ofzo rustig touren, en je ruilt gewoon je motorkleding in voor een korte spijkerd en een t=shirt.
Ik zie alleen maar voordelen.
Eindelijk verstandig!? een in huis in NH gekochtquote:
jij denk dat al die onderdelen die je verliest onderweg wel gratis zijn?quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:39 schreef Geerd het volgende:
Jezus die benzine prijzen van tegenwoordig.
Ik denk dat ik maar chopper ha rijden ofzo rustig touren, en je ruilt gewoon je motorkleding in voor een korte spijkerd en een t=shirt.
Ik zie alleen maar voordelen.
Kan nooit veel kostenquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:22 schreef fs180 het volgende:
[..]
jij denk dat al die onderdelen die je verliest onderweg wel gratis zijn?
De naam chopper is niet uit het niets ontstaan. dus massaproducties en dat is goedkoopquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:30 schreef fs180 het volgende:
misschein juist wel.. door de erorme vraag he, elke sjopper verliest ze
Het word nu wel heel serieus:Xquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:33 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
De naam chopper is niet uit het niets ontstaan. dus massaproducties en dat is goedkoop
Heb ik afgekeken van jouw irritante gewoonte om ook maar iets te posten terwijl het niemand interesseert.quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:22 schreef hicham het volgende:
[..]
Hej, wat is dat voor irritante nieuwe gewoonte van jou om dat icoontje te plaatsen terwijl dat niemand boeit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Heb ik afgekeken van jouw irritante gewoonte om ook maar iets te posten terwijl het niemand interesseert.
Net lekker uit eten geweest![]()
En wie de kenker is Joeltje, wat doet die Friesche boer hier en die brommernozem moet ook oprotten.
Wie komt er uit friesland dan??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zwaai naar dieren.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Heb ik afgekeken van jouw irritante gewoonte om ook maar iets te posten terwijl het niemand interesseert.
Net lekker uit eten geweest![]()
En wie de kenker is Joeltje, wat doet die Friesche boer hier en die brommernozem moet ook oprotten.
kenkerwoutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zolang hioer een compleet leren pak in de kast hangt ben ik hier
![]()
Het enige waarmee je daar recht op hebt is de darkroomquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:02 schreef fs180 het volgende:
[..]
kenkerwoutzolang hioer een compleet leren pak in de kast hangt ben ik hier
![]()
Ik heb laatst een verhaal gehoord over iemand die verongelukt was, met een rode motor. Ten gevolge van een fout aflopende wheelie. Hier in de buurt... Zou hij dat kunnen zijn?quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:49 schreef -XX- het volgende:
JA!!!
Wie is joeltje?!??
Naam, leeftijd, penislengte, foto???
Achosss![]()
't is wachten op de dag dat je met leren pak en al uit die kast komtquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:02 schreef fs180 het volgende:
[..]
kenkerwoutzolang hioer een compleet leren pak in de kast hangt ben ik hier
![]()
Ja kan wel kloppen!quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:28 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik heb laatst een verhaal gehoord over iemand die verongelukt was, met een rode motor. Ten gevolge van een fout aflopende wheelie. Hier in de buurt... Zou hij dat kunnen zijn?
'T ziet er idd naar uit dat hij t is....quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:48 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ja kan wel kloppen!
Heb een foto gehad van waar die jongen op staat, hij heeft idd een rode racer.
En hij wou inderdaad een wheelie doen!!
Tegen een boom geklapperd!
quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:14 schreef Worldbeater het volgende:
Rondje over de Lekdijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.duc.nu/movies/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgend topic: FOK MC goes Sonja Bakkerquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Rib-I is gangster. [afbeelding]
Geen idee of hij er ook last van heeft![]()
Sowieso is het wel triest... veel te hoog vet percentage onder de Fok!MC'ers![]()
![]()
Behalve -XX- , die heeft een feeder nodig
quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:19 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Jij in een clip van DACleuk podium volk
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Feli
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Het enige waarmee je daar recht op hebt is de darkroom![]()
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:37 schreef Rib-i het volgende:
Ik kan me de zwart/wit tv + 8 zenders en de peperdure draagbare kleurentelevisies nog herinneren![]()
![]()
Nederland 1 en 2 .. en pappie had gewoon kleur sinds 1972.![]()
Dat Nederland 3 erbij kwam was een hele happening. De wereld werd 50% groter.
Maar pas echt blij werden we van MTV.. in 1985.![]()
![]()
Daar reed ik in de schoolpauze van een kwartier gewoon even voor naar huis.![]()
Voor de rest was er zelfs met de nieuwe satellietzenders nog steeds geen bal op de TV.![]()
![]()
![]()
Ned 1 + 2, BRT 1 + 2, Duitsland 1+ 2 + 3quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
Nederland 1 en 2 .. en pappie had gewoon kleur sinds 1972.![]()
En het spelletjeskanaal2 streepjes en een vierkant stipje
Ik kan me herinneren dat ik in 1978 een draagbare kleurentelevisie kreeg waar ik zuinig op moest zijn omdat die heel duur wasHet is echt zoquote:Dat Nederland 3 erbij kwam was een hele happening. De wereld werd 50% groter. [afbeelding]
Maar pas echt blij werden we van MTV.. in 1985.![]()
![]()
Daar reed ik in de schoolpauze van een kwartier gewoon even voor naar huis.![]()
Voor de rest was er zelfs met de nieuwe satellietzenders nog steeds geen bal op de TV.![]()
![]()
![]()
![]()
Oh ja.quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:18 schreef Rib-i het volgende:
Ned 1 + 2, BRT 1 + 2, Duitsland 1+ 2 + 3
En het spelletjeskanaal2 streepjes en een vierkant stipje
![]()
Damn... wat was ik blij toen we RTL+ kregen. Beelden zoals nog nooit eerder vertoond.
quote:Ik kan me herinneren dat ik in 1978 een draagbare kleurentelevisie kreeg waar ik zuinig op moest zijn omdat die heel duur was![]()
Derdehands bakken die niet eens meer een goed beeld gaven vaak.
Maar kostbaar dus zuinig er op zijn.![]()
![]()
Onze tv is ook vaak gerepareerd. Tegenwoordig koop je gelijk een nieuwe.
Wijffie al naar de musical geweest?quote:Het is echt zo![]()
Nog even een uitsmijtertje van de dag............... ochtend........![]()
http://members.home.nl/mrpoel/WP_basis_veringstechniek.pdf![]()
![]()
Ze hadden de tv gekocht bij de Ter meulen en mijn vader had geen zin om voor evt. tv-reparatie naar rotterdam te rijdenquote:Op zaterdag 14 april 2007 02:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Oh ja.![]()
Damn... wat was ik blij toen we RTL+ kregen. Beelden zoals nog nooit eerder vertoond.![]()
[..]
![]()
Derdehands bakken die niet eens meer een goed beeld gaven vaak.
Maar kostbaar dus zuinig er op zijn.![]()
![]()
Onze tv is ook vaak gerepareerd. Tegenwoordig koop je gelijk een nieuwe.
Ja, maar ik moet altijd voor het zingen de kerk zaal uitquote:Wijffie al naar de musical geweest?![]()
Gute Nacht, Freunde Es wird Zeit für mich zu geh'n Was ich noch zu sagen hätte Dauert eine Zigarette Und ein letztes Glas im Steh'n![]()
Ochtendraadsel
Het is wit en het rolt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Beter word ik weer snel werkeloos want het kan niet zijn dat ik in het fucking weekend om kwart voor 8 wakker word
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:42 schreef matthendriks het volgende:
Wat mij wel opvalt is dat mensen zich veel 'agressiever' opstellen, nu ze geen lesauto meer zien (waar ik in rijd). Vooral Zone-30 lappen ze aan hun laars. Dat bord staat er niet voor niets...De mensen in het rijbewijs topic zijn zo schattigquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:54 schreef Crazykill het volgende:
Idd, en bijna niemand houdt zich in Rotterdam aan de maximumsnelheid![]()
![]()
![]()
![]()
Goedemorgen mensen
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download![]()
Hoe oud ben jij..quote:Op zaterdag 14 april 2007 08:05 schreef BazzieK het volgende:
De mensen in het rijbewijs topic zijn zo schattig![]()
![]()
![]()
Ow ja, goedemorgen.![]()
Hier is het nog wat frisjes, maar begin van de middag maar even op het strand neuzen.![]()
Even kijken of ik een grote sporttas achterop de Triumph kan krijgen.![]()
![]()
Gaat niet om de leeftijd maar het abnormaal brave moraalridderige gedragquote:Op zaterdag 14 april 2007 09:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij..![]()
Ow ja, goedemorgen.![]()
Hier is het nog wat frisjes, maar begin van de middag maar even op het strand neuzen.![]()
Even kijken of ik een grote sporttas achterop de Triumph kan krijgen.![]()
![]()
![]()
Dat is nog een prille levenservaring op derden. Jij bent daarentegen al oud en verpest.quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:07 schreef BazzieK het volgende:
Gaat niet om de leeftijd maar het abnormaal brave moraalridderige gedrag![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat is nog een prille levenservaring op derden. Jij bent daarentegen al oud en verpest.![]()
Mjeh, ik poste in de Fok!MC voordat ik ging lessen, dat vertroebelt je beeld over het verkeer nogalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:16 schreef BazzieK het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Het is jammer dat het geen meet weer is![]()
Wachten op kou en regen
quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:34 schreef ikookhier het volgende:
Het is jammer dat het geen meet weer is![]()
Wachten op kou en regen![]()
Wat ga je vandaag doen dan![]()
Ik heb vandaag wel tijd![]()
![]()
In de zon zitten motor poetsenquote:Op zaterdag 14 april 2007 10:35 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wat ga je vandaag doen dan![]()
Ik heb vandaag wel tijd![]()
en rijden
![]()
[ Bericht 3% gewijzigd door ikookhier op 14-04-2007 10:54:07 ]Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
Matige powerwheelies, ze moeten veel hoger johquote:Op zaterdag 14 april 2007 09:56 schreef Worldbeater het volgende:
Nederlands TL1000R filmpje voor Phatzak.![]()
Er ziin tongen die beweren dat het TLR_Boy is.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:45 schreef ikookhier het volgende:
[..]
In de zon zitten moter poetsenen rijden
![]()
![]()
![]()
Sowieso schrijf je zo.![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:52 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wel hoor!![]()
MAAR MOTOR IS MET DE O EN NIET MET DE E![]()
![]()
![]()
![]()
dat heb je wel eens in de morgen
Jullie zouden best een goede match kunnen zijn. -XX- ga eens een lekker ritje achterop maken.quote:![]()
![]()
Ik zie het al voor me! [/Koffiekoekje]
Ja, maar wel stoer dat het op de openbare weg is, en niet op een hele stille stuntplek.quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:47 schreef hicham het volgende:
Matige powerwheelies, ze moeten veel hoger joh![]()
Damn, ben te lui om op te staan.![]()
Over een uurtje maar ff hardlopen ipv sportschool... als de koffie gezakt is.![]()
![]()
![]()
Whihiihi!quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:53 schreef ikookhier het volgende:
[..]
dat heb je wel eens in de morgen
![]()
[quote]Op zaterdag 14 april 2007 10:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jullie zouden best een goede match kunnen zijn. -XX- ga eens een lekker ritje achterop maken.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:59 schreef ikookhier het volgende:
[quote]Op zaterdag 14 april 2007 10:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jullie zouden best een goede match kunnen zijn. -XX- ga eens een lekker ritje achterop maken.![]()
LulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kom vanavond maar naar atlantis![]()
Zal ik eens laten zien hoe goed ik kan sporen!![]()
Krijg visite vanavond,maar wie weetquote:Op zaterdag 14 april 2007 11:01 schreef -XX- het volgende:
[..]
Lul![]()
Kom vanavond maar naar atlantis![]()
Zal ik eens laten zien hoe goed ik kan sporen!![]()
[afbeelding]
![]()
Pax & Pry Free download
Forum Opties Forumhop: Hop naar: