Volgens mij een groot deel van het hele artikelquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:00 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
als je mijn 'quote' bedoelt... die is uiteraard een beetje aangepast
Je bedoelt dat de straat jou gaat terroriserenquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:02 schreef BazzieK het volgende:Thuus en kenkerwarm. Wel wederom een examentje gehaald dus nu nog PPOI halen en dan ben ik klaar om de straat te gaan terroriseren
quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:08 schreef hicham het volgende:
[..]
Volgens mij een groot deel van het hele artikel
[..]
Je bedoelt dat de straat jou gaat terroriseren
Met je rubberen knotsquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:02 schreef BazzieK het volgende:Thuus en kenkerwarm. Wel wederom een examentje gehaald dus nu nog PPOI halen en dan ben ik klaar om de straat te gaan terroriseren
Posertquote:Op vrijdag 13 april 2007 16:58 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
degene die niks doet
overigens deed niemand echt ietsecht gemakkelijk stond het ook niet zo
![]()
Dat tweede kan ik beamenquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:02 schreef BazzieK het volgende:Thuus en kenkerwarm. Wel wederom een examentje gehaald dus nu nog PPOI halen en dan ben ik klaar om de straat te gaan terroriseren
Wat gaafquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:51 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hehehe, je ziet er best wel normaal uit in casual kleding![]()
![]()
![]()
Weet ik nietquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:59 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Hoeveel stemmen heb je eigenlijk al?
En er is iets raars aan het hoofd van Iris
Hej, wat is dat voor irritante nieuwe gewoonte van jou om dat icoontje te plaatsen terwijl dat niemand boeit?quote:
vervang liever spannings regelaar dan mn bigend hoorquote:Op vrijdag 13 april 2007 20:17 schreef joeltje het volgende:
Thanks World, echter ik zie hem toch wel vaker te koop staan, ben best een "die-hard" op het gebied van fietsen, maar ga nu bij de zephyr maar even uit van geen bericht = goed berich :p
De standaard zaakjes weet ik wel te vinden, maar iedere fiets heeft zo zijn bekende gebreken.. Zoals je al schrijft, Honda heeft zijn spannings regelaar, Kwak zzr1100 de 3de big-end, etc. etc. maar kan ze voor de Zephyr dus nergens vinden...
enniehoe, ik laat wel ff horen hoe het is afgelopen!
Jij in een clip van DACquote:
Ja, laat maar weten, ik ben wel benieuwd.quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:17 schreef joeltje het volgende:
Thanks World, echter ik zie hem toch wel vaker te koop staan, ben best een "die-hard" op het gebied van fietsen, maar ga nu bij de zephyr maar even uit van geen bericht = goed berich :p
De standaard zaakjes weet ik wel te vinden, maar iedere fiets heeft zo zijn bekende gebreken.. Zoals je al schrijft, Honda heeft zijn spannings regelaar, Kwak zzr1100 de 3de big-end, etc. etc. maar kan ze voor de Zephyr dus nergens vinden...
enniehoe, ik laat wel ff horen hoe het is afgelopen!
Anders rij je met ons mee.quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
goed weer dit weekend
geen meet dus![]()
Fijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hallo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Ja hoor! malle,stop dan maar helemaal met het berijden van een motorquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:39 schreef Geerd het volgende:
Jezus die benzine prijzen van tegenwoordig.
Ik denk dat ik maar chopper ha rijden ofzo rustig touren, en je ruilt gewoon je motorkleding in voor een korte spijkerd en een t=shirt.
Ik zie alleen maar voordelen.
Eindelijk verstandig!? een in huis in NH gekochtquote:
jij denk dat al die onderdelen die je verliest onderweg wel gratis zijn?quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:39 schreef Geerd het volgende:
Jezus die benzine prijzen van tegenwoordig.
Ik denk dat ik maar chopper ha rijden ofzo rustig touren, en je ruilt gewoon je motorkleding in voor een korte spijkerd en een t=shirt.
Ik zie alleen maar voordelen.
Kan nooit veel kostenquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:22 schreef fs180 het volgende:
[..]
jij denk dat al die onderdelen die je verliest onderweg wel gratis zijn?
De naam chopper is niet uit het niets ontstaan. dus massaproducties en dat is goedkoopquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:30 schreef fs180 het volgende:
misschein juist wel.. door de erorme vraag he, elke sjopper verliest ze
Het word nu wel heel serieus:Xquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:33 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
De naam chopper is niet uit het niets ontstaan. dus massaproducties en dat is goedkoop
Heb ik afgekeken van jouw irritante gewoonte om ook maar iets te posten terwijl het niemand interesseert.quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:22 schreef hicham het volgende:
[..]
Hej, wat is dat voor irritante nieuwe gewoonte van jou om dat icoontje te plaatsen terwijl dat niemand boeit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Heb ik afgekeken van jouw irritante gewoonte om ook maar iets te posten terwijl het niemand interesseert.
Net lekker uit eten geweest![]()
En wie de kenker is Joeltje, wat doet die Friesche boer hier en die brommernozem moet ook oprotten.
Wie komt er uit friesland dan??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Heb ik afgekeken van jouw irritante gewoonte om ook maar iets te posten terwijl het niemand interesseert.
Net lekker uit eten geweest![]()
En wie de kenker is Joeltje, wat doet die Friesche boer hier en die brommernozem moet ook oprotten.
kenkerwoutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zolang hioer een compleet leren pak in de kast hangt ben ik hier
![]()
Het enige waarmee je daar recht op hebt is de darkroomquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:02 schreef fs180 het volgende:
[..]
kenkerwoutzolang hioer een compleet leren pak in de kast hangt ben ik hier
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |