Nohhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 12 april 2007 21:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jij zit aan de slikkende zijde.![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 21:45 schreef hicham het volgende:
Chopper rijden is best leuk[afbeelding]
Neeh, het is echt leuk hoorquote:
Johquote:Op donderdag 12 april 2007 21:45 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Mjaquote:Op donderdag 12 april 2007 21:45 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Cilinder eruit gedrukt ofzoquote:Op donderdag 12 april 2007 21:49 schreef hicham het volgende:
[..]
Neeh, het is echt leuk hoorNu begrijp ik waarom chopperrijders altijd zo langzaam en relaxed rijden
Leenfiets van de motorzaak, achterremklauwrevisie uit de hand gelopen
quote:Op donderdag 12 april 2007 21:01 schreef -XX- het volgende:
http://www.break.com/index/ultimate_revenge_on_ex.htmlwtf
quote:Op donderdag 12 april 2007 21:05 schreef worldpimber het volgende:
http://www.break.com/index/more_bill_dance_fishing_outtakes.html
Ik zat deze net te kijken, ik bedoel ... hoe moeilijk moet het zijn om visfilmpjes te maken.![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 21:13 schreef -XX- het volgende:
[..]
Zo gemakat ook![]()
Omfg...
Wou ik deze kijken!!! http://www.break.com/index/my_new_favorite_commercial.html
Staat het geluid f**king hardbroers thuis!
Die zullenw el denken OMFG![]()
quote:
quote:Op donderdag 12 april 2007 21:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
+ Pepijn + BazzieK + kratjuh + rest van tietenbrigade
Nog danseressen nodigquote:Op donderdag 12 april 2007 21:52 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik weet, ik zit in de organisatie
Nu mag Hicham ook komen met de tjoppert [afbeelding]
Tijdelijkquote:Op donderdag 12 april 2007 21:50 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Mja![]()
Maar heb je echt een tsjopper![]()
Neeh, ik heb niks gedaanquote:
Wat voorquote:Op donderdag 12 april 2007 21:57 schreef hicham het volgende:
[..]
Tijdelijk
Alleen om mee naar huis te komen en later weer terug naar de motorzaakOf misschien dat ik er 's nachts nog een paar keer mee ga rijden, overdag schaam ik me ervoor
[..]
Neeh, ik heb niks gedaan
Hun mochten het van begin tot eind toen, maar de klauw zat muur en muurvast. Kon niet gesplitst worden omdat bouten vastzaten en daarna zijn de twee dikke pinnen kapoeroe gegaan
Wel een jas aan met sliertjes hequote:Op donderdag 12 april 2007 21:57 schreef hicham het volgende:
[..]
Tijdelijk
Alleen om mee naar huis te komen en later weer terug naar de motorzaakOf misschien dat ik er 's nachts nog een paar keer mee ga rijden, overdag schaam ik me ervoor
[..]
Neeh, ik heb niks gedaan
Hun mochten het van begin tot eind toen, maar de klauw zat muur en muurvast. Kon niet gesplitst worden omdat bouten vastzaten en daarna zijn de twee dikke pinnen kapoeroe gegaan
Ik niet mijn neefje mischien welquote:Op donderdag 12 april 2007 21:53 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nog danseressen nodig?
Onee...bij metal niet..![]()
![]()
Wie is dat danquote:Op donderdag 12 april 2007 22:01 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik niet mijn neefje mischien wel
[afbeelding]
Ik las:quote:
quote:Op donderdag 12 april 2007 21:58 schreef hicham het volgende:
[..]
Ha'k gezien, minder van de kilometerstand
quote:Op donderdag 12 april 2007 22:01 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Wel een jas aan met sliertjes he![]()
![]()
te laag voor jequote:Op donderdag 12 april 2007 21:58 schreef hicham het volgende:
Ha'k gezien, minder van de kilometerstand
Geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 12 april 2007 21:59 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wat voor?
xs400?
Nee maar waarom schamen![]()
Ik vind het wel grappig![]()
Are you making fun of mequote:Op donderdag 12 april 2007 22:01 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
Wat een vent hequote:Op donderdag 12 april 2007 22:02 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik las:
[afbeelding]
Maarre je staat niet op de flyer omdat ze je achternaam niet konden spellen?
Kenker het niveau daalt
quote:Op donderdag 12 april 2007 22:01 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
Dat is mijn broertje. Ik kom niet verder dan Andre Hazes en de vogeltjesdans. Heb evenveel verstand van muziek als van het onderhouden van een six-packquote:Op donderdag 12 april 2007 22:05 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wat een vent he
Kom maar langs, altijd gezellig die rockbitches
quote:Op donderdag 12 april 2007 22:05 schreef BazzieK het volgende:
Volgende meet dat protocol van je eens rectaal inbrengen![]()
![]()
![]()
Het klonk stoerder dan dat je het schrijft blijkbaarquote:Op donderdag 12 april 2007 22:07 schreef Rib-i het volgende:
[..]
http://www.jiggydje.nl/ [afbeelding]
Haha vet tofquote:Op donderdag 12 april 2007 22:07 schreef Rib-i het volgende:
[..]
quote:
gangstāhquote:Op donderdag 12 april 2007 22:07 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Inderdaadquote:
Waaraan?quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:49 schreef Makster het volgende:
Vrijdag de 13e, ik ga weer ff lekker sjorren![]()
WoW - he's alivequote:Op vrijdag 13 april 2007 12:50 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik heb trouwens bruin haar *wijzend op sketch in OP*![]()
Goed manquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:33 schreef Worldbeater het volgende:
Ik had een gesprek op vrijdag de dertiende, de derde deze week.. [afbeelding]
[afbeelding]
.........................................................Volgende week drie tweede gesprekken. [afbeelding]
Rib-i durfde jij niet te noemen.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:33 schreef worldpimber het volgende:
+ Pepijn + BazzieK + kratjuh + rest van tietenbrigade
quote:Op donderdag 12 april 2007 21:45 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Vooral die van maandag om 9.00quote:
Komt ie nu meequote:Op vrijdag 13 april 2007 12:50 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik heb trouwens bruin haar *wijzend op sketch in OP*![]()
Dit is idd niet het heftruck topicquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:00 schreef Impry het volgende:
Oeps, foute topic
Naja, hier maar even het vervolg:
[afbeelding]
[afbeelding]
Super spannend hč!![]()
Probeer eens, wel laten weten wat de uitkomst isquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:07 schreef Worldbeater het volgende:
Ik heb ooit de enige leuke foto gepost in het heftrick topic.![]()
Edit. dit is wel grappig.Zo hebben wij ooit een ongewenste auto van het priveterrein gereden.
![]()
Daar had ik dan geen pics van.![]()
Overige Mike this is fantastic!!
[[url=http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/Smilies/cheer.gif]afbeelding][/url]
quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:00 schreef Impry het volgende:
Oeps, foute topic
Ik kan ze eens benaderen voor een gratis test voor 1 iemand van de motorclub.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:24 schreef Rib-i het volgende:
Probeer eens, wel laten weten wat de uitkomst is
quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik kan ze eens benaderen voor een gratis test voor 1 iemand van de motorclub.![]()
![]()
![]()
Ik heb wel eens Slick50 in mijn eerste motor gedaan.![]()
![]()
Helaas had ik vier motoren in het eerste jaar dat ik reed, dus geen idee of het hielp.![]()
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:37 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[afbeelding]
stereotype werkhouding
Chef met de handen in de zij, chauffeur quasi nonchalant op de heftruck
Mooi man
Was idd de baas die even langs kwam in z'n Q7quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:37 schreef Rib-i het volgende:
stereotype werkhouding
Chef met de handen in de zij, chauffeur quasi nonchalant op de heftruck
Chauffeur belt de baas op:quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:44 schreef Impry het volgende:
[..]
Was idd de baas die even langs kwam in z'n Q7
Nog steeds een begeerlijke motor met +135 Pk.quote:
Ik mis nog even het complete verhaal.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:44 schreef Impry het volgende:
Was idd de baas die even langs kwam in z'n Q7
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.duc.nu/movies/![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:07 schreef Worldbeater het volgende:
Ik heb ooit de enige leuke foto gepost in het heftrick topic.![]()
Edit. dit is wel grappig.Zo hebben wij ooit een ongewenste auto van het priveterrein gereden.
![]()
Daar had ik dan geen pics van.![]()
Overige Mike this is fantastic!!
[[url=http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/Smilies/cheer.gif]afbeelding][/url]
Misschien dat ik dat eens moet proberen - met mijn 73K op de teller?quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:24 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Probeer eens, wel laten weten wat de uitkomst is
Busje dacht over die buizen heen te rijden, maar liep dus vast. Toen heeft hij de baas gebeld, die is even komen kijken. Die heeft weer ergens een heftruck gecharterd. Toen de achterkant opgetild, vooruit gereden en klaar was Keesquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:08 schreef Worldbeater het volgende:
Ik mis nog even het complete verhaal.
Uuhm, ik zie het nietquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:00 schreef Impry het volgende:
Oeps, foute topic
[afbeelding]
[afbeelding]
Super spannend hč!![]()
Rib-I is gangster.quote:
Bespaar je de moeite.. kleine kans dat het iets postiefs doet naar verhouding tot die 100 euro.quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:19 schreef bvvt het volgende:
Misschien dat ik dat eens moet proberen - met mijn 73K op de teller?
Ik zou de OP van dit topic eens checken. Gewoon de normale dingen nakijken.quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:24 schreef joeltje het volgende:
Ik heb net mijn gixxer verkocht, en ga morgen kijken naar een Zephyr 750, ik krijg echter niets gevonden over de Zephyr, waarop te letten. Buiten een tank die zou kunnen gaan roetsen is er niet mis met zo'n ding?
Wie helpt?
Bij mijn eigen motor is bijvoorbeeld de bobine een bekend zwak punt.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:36 schreef -XX- het volgende:
Aankooptips!Handleiding voor het keuren van een tweedehands motorfiets! Checklist om niets te vergeten bij het keuren.
Ja, zover ging mijn fantasie ook........quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:30 schreef Impry het volgende:
Busje dacht over die buizen heen te rijden, maar liep dus vast. Toen heeft hij de baas gebeld, die is even komen kijken. Die heeft weer ergens een heftruck gecharterd. Toen de achterkant opgetild, vooruit gereden en klaar was Kees
Neh Hicham met 85k op de tellerquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:19 schreef bvvt het volgende:
Misschien dat ik dat eens moet proberen - met mijn 73K op de teller?
Xado moto voor 29,75quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite.. kleine kans dat het iets postiefs doet naar verhouding tot die 100 euro.
Maar je kan het natuurlijk wel ff testen voor de rest.... interessant is het wel.....![]()
[..]
Kan je een mooie brik van kopenquote:Op vrijdag 13 april 2007 16:00 schreef Geerd het volgende:
Anders krijg je even 254,- terug van de belasting
Eerst die bekeuring maar is die ik gister heb binnengekregen:Pquote:Op vrijdag 13 april 2007 16:17 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Kan je een mooie brik van kopen
Of wc papier....
Disclaimer @ WB: Nee... ik wil je brik niet associėren met wc papier![]()
![]()
![]()
Neeh, dealertjappies zijn homies iskannie doen heHquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Piccies!!!!!!!!!! Stuntfilmpjes!!!!!!!!!
![]()
Afraggen dat ding.![]()
Had het maar geen chopper moeten worden.![]()
Ja .... maar...... agent ik reed nog geen 80 op de tellerquote:Op vrijdag 13 april 2007 16:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Neeh, dealertjappies zijn homies iskannie doen heH [afbeelding]
Honda Shadow 750 met mijlenteller btw
Dan is het wcpapier idd niet meer nodigquote:Op vrijdag 13 april 2007 16:41 schreef Geerd het volgende:
[..]
Eerst die bekeuring maar is die ik gister heb binnengekregen:P
Ehehehequote:
Hij's de meest linkerquote:Op vrijdag 13 april 2007 16:51 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ben jij degene die niks doet, of 1 van de 2 die zich moet scheren?
degene die niks doetquote:Op vrijdag 13 april 2007 16:51 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ben jij degene die niks doet, of 1 van de 2 die zich moet scheren?
als je mijn 'quote' bedoelt... die is uiteraard een beetje aangepastquote:Op vrijdag 13 april 2007 16:58 schreef hicham het volgende:
[..]
Ehehehe
Jammer van het bullshitverhaal eromheen, of ga je me vertellen dat het echt zo is
[..]
Hij's de meest linker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |