quote:Op donderdag 12 april 2007 09:52 schreef Rib-i het volgende:
Vanmorgen naar de tandarts geweest, leuk vrouwtje welIk kom binnen en zij zegt:"Goedemorgen Rib, tijd om te trekken? "
Ik zeg:"Mwoah, ik heb liever dat je eerst naar mijn tanden kijkt"
Volgens je postgeschiedenis zit ik goedquote:Op donderdag 12 april 2007 11:22 schreef Worldbeater het volgende:
Koffiekoekje! Wat doe je hier! [afbeelding]
Wat geeft jou het recht in mijn precaire postgeschiedenis te kijken?quote:
Heb je nu ook iets met voorbochten gehaald?quote:Op donderdag 12 april 2007 11:24 schreef Worldbeater het volgende:
Hmmm.. die voorbochten zien er zelfs op een 7 jaar nieuwere T300 nog lelijk uit.![]()
[afbeelding]
Is dus normaal.![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 11:25 schreef koffiekoekje het volgende:
Heb je nu ook iets met voorbochten gehaald?
De muis, want die kliktequote:Op donderdag 12 april 2007 11:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat geeft jou het recht in mijn precaire postgeschiedenis te kijken?![]()
8<--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Die voorbochten zijn gewoon goed, maar slaan lelijk uit. Imho niet lek de eerste vijf~tien jaar.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:37 schreef koffiekoekje het volgende:
Dacht dat t een hint wasEn dat je dus een nieuwe uitlaat had gekocht.
En je bent zeker ook niet verantwoordelijk voor je trechter?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 april 2007 11:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die voorbochten zijn gewoon goed, maar slaan lelijk uit. Imho niet lek de eerste vijf~tien jaar.![]()
Als ik goedkoop een paar voorbochten zou scoren, dan zou dan top zijn.![]()
Maar heb al een hele hoop sites doorgespit op nieuwe of tweedehands onderdelen.![]()
Voorlopig zit ik ook meer te denken aan demonteren en wegbrengen. Of zelf polijsten.![]()
De carterpanpakking zweet ook een beetje vanaf aankoop..
.. en daar moet zowiezo de uitlaat uit de weg om te die kunnen demonteren.![]()
[..]
En je bent zeker ook niet verantwoordelijk voor je trechter?
Whehehe mental imageSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was zowaar even vergeten wat er met trechter bedoeld werd
![]()
Best vet tochquote:Op donderdag 12 april 2007 11:31 schreef Worldbeater het volgende:
Wordt ik ineens gemaild door de nieuwe eigenaar van mijn in 2005 verkochte KLX650R.![]()
[afbeelding]
Ik herken de motor alleen niet meer.![]()
[afbeelding] [afbeelding]
Waar zijn mijn mooie wielen.......
[afbeelding]
![]()
[..]
![]()
Als je dat wil indenken, dan is er wat mis. Alleen -XX- en Bazziek mogen dat.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:55 schreef koffiekoekje het volgende:
Whehehe mental imageIk was zowaar even vergeten wat er met trechter bedoeld werd
Een SM behoort spaakwielen te hebben, bovendien kosten die dingen 1.000 euro.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:03 schreef -XX- het volgende:
Best vet toch?
Was hij al zo shrekkend grooennn!?
Scherp opgemerkt mijnheer WB, mijn koffiepeil was inderdaad aan de lage kant.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Als je dat wil indenken, dan is er wat mis. Alleen -XX- en Bazziek mogen dat.![]()
[afbeelding]
Om te smerenquote:Op donderdag 12 april 2007 12:14 schreef Geerd het volgende:
Ik heb me toch ketting meuk gekocht hey 11 euro per fles en die zooi pikt als de tyfes.
Dit is niet het brommertopic.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:14 schreef Geerd het volgende:
Ik heb me toch ketting meuk gekocht hey 11 euro per fles en die zooi pikt als de tyfes.
En wat doet het in normale bewoordingen?quote:
Twee keer afkraken (kwam wat tegen, niet professioneel gespoten) ,quote:Ik kwam nog een seatcover tegen bij het opruimen van de garage.
komt van een daytona, maar past natuurlijk ook op een Speed triple T300
Is netjes zwart gespoten, maar volgens mij niet professioneel.
Is niet meer aan te komen!!dus geen onzinbiedingen a.u.b.
groet Ron
Of... Wie wil mij van mijn seatcover af helpen. Ik heb em namelijk zelf verkutquote:Op donderdag 12 april 2007 12:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En wat doet het in normale bewoordingen?![]()
Je moet het er wel opspuiten NA het rijden, als je ketting warm is.
Anders blijft het spul veel te dik, en vloeit het niet in je O-ringen.
En ja, het zal altijd wel troep geven.![]()
WB smeert alleen maar met een minimale hoeveelheid kruipolie.![]()
Hier spreek iemand zich een beetje tegen -->
[..]
Twee keer afkraken (kwam wat tegen, niet professioneel gespoten) ,
maar geen onzinbiedingen, want het is(?) zeldzaam.![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 12:47 schreef koffiekoekje het volgende:
Of... Wie wil mij van mijn seatcover af helpen. Ik heb em namelijk zelf verkut
Die prijsquote:Op donderdag 12 april 2007 12:45 schreef Worldbeater het volgende:
Niceeee supersport for sale.![]()
Monet Goyon supersport 1929 350 ohv MAG motor
[afbeelding]
El Cheapo.quote:
Muahaaaaquote:Op donderdag 12 april 2007 13:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
El Cheapo. [afbeelding]
Het is een klassieker uit de jaren 20.![]()
50 jaar geleden was het nog een waardeloos brik.![]()
![]()
That's how things go.quote:
You nasty pervertquote:Op donderdag 12 april 2007 14:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
That's how things go.![]()
Een van Gogh schilderij was tijdens zijn leven ook niets waard.
Zijn broer, notabene een galeriehouder, kon al die jaren maar twee schilderijen van zijn broer verkopen.![]()
Kom maar op schoot, dan vertel ik nog meer verhalen. [afbeelding]
![]()
Tekst aangepast aan de smiley. Die moest ik gewoon een keer posten.quote:
Die wielenquote:Op donderdag 12 april 2007 11:31 schreef Worldbeater het volgende:
Wordt ik ineens gemaild door de nieuwe eigenaar van mijn in 2005 verkochte KLX650R.![]()
[afbeelding]
Ik herken de motor alleen niet meer.![]()
Waar zijn mijn mooie wielen.......
[afbeelding]
![]()
[..]
![]()
Afhankelijk van de contekst zou een "nee" mogelijk zijn jaquote:Op donderdag 12 april 2007 14:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tekst aangepast aan de smiley. Die moest ik gewoon een keer posten.![]()
Maar in voorkomende gevallen....... zou jij nee zeggen?[/KratjuH]
Mooi werkquote:Op donderdag 12 april 2007 14:46 schreef Den_Haag het volgende:
Zo, ben nog maar even bezig geweest met een lijst. Staan nu alleen nog bijna geen naked bikes op. Deze moet ik nog opzoeken. Zet het maar online op verzoek van iemand (van wie ik de naam ben vergeten.
Getest en oke:
• Yamaha
o XJR 1300
o TDM 850
o YZF 1000 Thunderace
Te testen:
• Triumph 900
• Yamaha FZR 1000
• Honda CBR 900
• Honda CB
• Honda VFR 750
• Kawasaki ZXR 750
• Kawasaki GPZ 1000
• Kawasaki GPX 750
• Kawasaki ZZR 1100/600
• Suzuki GSX-R 1100/750
• Ducati 900 SS
• Ducati Paso 750
Getest en niet oke:
• Kawasaki ZX 600 Ninja
• Nog een paar anderen, ben de namen kwijt. Volgende keer neem ik een blocnote mee.
Politiek antwoord.quote:Op donderdag 12 april 2007 14:47 schreef koffiekoekje het volgende:
Afhankelijk van de contekst zou een "nee" mogelijk zijn ja
Added Wiki.quote:
FZ1quote:Op donderdag 12 april 2007 15:02 schreef Den_Haag het volgende:
nog suggesties voor sportieve naked bikes?
quote:
die ga je ook niet vinden voor rond de 3000 euroquote:Op donderdag 12 april 2007 16:21 schreef Den_Haag het volgende:
Qua prijzen zit ik onder of rond de 3000 euro. X-11 kan ik niet vinden en zal dus wel te duur zijn
FZ1 is ook nog niet echt een beginnersmotor. Maar we zullen ze eens testen.
En, wat vond ze van het tandenwitten achteraf?quote:Op donderdag 12 april 2007 09:52 schreef Rib-i het volgende:
Vanmorgen naar de tandarts geweest, leuk vrouwtje welIk kom binnen en zij zegt:"Goedemorgen Rib, tijd om te trekken? "
Ik zeg:"Mwoah, ik heb liever dat je eerst naar mijn tanden kijkt"
Daar was ik al achter. Hij staat ook in mijn lijstje als duur. Misschien dat dat voor een ander geen bezwaar is.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:57 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
die ga je ook niet vinden voor rond de 3000 euro
ben alweer toe aan op z'n minst een lang weekend
Die politieagente die een 14 jarige scooterrijder wilde aanhouden, en vervolgens door het jong bijna doodgewurgt werd, was ook geslaagd bij de opleiding, dus kijk maar uit.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:00 schreef BazzieK het volgende:
Vandaag de Aanhouden en Zelfverdediging toets gehaald waarvan 12 van de 25 mensen voor zijn gezakt en ik van te voren ook niet dacht dat ik em zou halen aangezien ze de eerste keer behoorlijk streng zijn. Maarjeh toch gehaald dus nu Happy Bazzie![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 17:23 schreef Snelwagen het volgende:
![]()
Khad mn ketting schoongemaakt met wd40 (toch maar beter kettingcleaner kunnen kopen). Maar nu lekt mn ketting elke dag als een gek, hele plassen liggen er onder mn motor
...
En er komt soms wat op mn banden, maarja kben tog toe aan een nieuwe band
. Maar hoop wel dat dat lekken stopt, want als ik rij vliegt de wd40 alle kanten op
. Mn motor net weer grondig schoongemaakt maar dat spul zit op de raarste plekken
![]()
En als ik hem ga verkopen, binnenkort, dan is dat ook niet echt leuk. Wil hem wel in een zo goed mogelijke staat afleveren natuurlijk
^ exactly my thoughtsquote:Op donderdag 12 april 2007 17:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die politieagente die een 14 jarige scooterrijder wilde aanhouden, en vervolgens door het jong bijna doodgewurgt werd, was ook geslaagd bij de opleiding, dus kijk maar uit.
Nou dat kettingvet is er allang uit hoorquote:Op donderdag 12 april 2007 17:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die politieagente die een 14 jarige scooterrijder wilde aanhouden, en vervolgens door het jong bijna doodgewurgt werd, was ook geslaagd bij de opleiding, dus kijk maar uit.
[..]
![]()
Overdrijven is ook een vak....................... beetje op een tandenborstel en poetsen maar.![]()
Maar WD40 en kettingvet gaat zowiezo niet samen, dus het kettingvet blijft straks ook niet zitten.
Niet meer doen dus.Wel goed om te posten voor andere blonde noobs.
![]()
Nu inspuiten met remmenreiniger, en dan de hete hogedrukspuit er overheen.![]()
Dus - dat doe je voortaan ook niet meer - WD40 op een kettingquote:Op donderdag 12 april 2007 18:02 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Nou dat kettingvet is er allang uit hoor, hij lekt al bijna 2 weken
... (en dat die 2 niet goed samen gingen wist ik ook wel
). Maar dat het helemaal in de ketting ging zitten had ik niet echt verwacht
![]()
Ik ga zo ff met de compressor aan de gang, en jah ik ben blond
![]()
Boeiend, vrouwen zijn toch untermenschen he Hichamquote:Op donderdag 12 april 2007 17:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die eerstequote:Op donderdag 12 april 2007 15:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er een bepaald budget bedoelt wordt.![]()
Een sportieve naked bike geldt voor bijna alle oude toermotoren?
De Honda X-11 is dan van de nieuwe generatie, maar kost wel rond de 4.5/ 5.000 euro.![]()
[afbeelding]
Zelfde blok als in de CBR1100XX.![]()
[afbeelding]
En die prijzen kelderen ook al..........![]()
Waar heb je het overquote:Op donderdag 12 april 2007 18:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Boeiend, vrouwen zijn toch untermenschen he Hicham
quote:he OPM
ik hoorde dat jou streetfighter eventueel te koop is.
zoja, zou je mij dan ff kunnen mailen
maderndefauw@hotmail.com
thanx
Hooowquote:
Alles is te koop tochquote:
quote:
en dat zal direct het probleem zijnquote:
quote:Op donderdag 12 april 2007 20:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
en dat zal direct het probleem zijn
drom zei ik gister, zal (apr) 2008 worden ofzo
of later..
De aslager eruitquote:Op donderdag 12 april 2007 20:12 schreef Snelwagen het volgende:
Hoe kan het als de kickstarter niet meer naar beneden wil? (niet door de compressie hoor)
Tis niet mijn motor![]()
Nopequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
quote:Op donderdag 12 april 2007 20:27 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Nope
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sowieso schrijf je zo.
quote:Op donderdag 12 april 2007 12:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dit is niet het brommertopic.![]()
![]()
Motorrijder op de vlucht voor de politie.. was..![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 14:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kom maar op schoot, dan vertel ik nog meer verhalen. [afbeelding]
![]()
o YZF 1000 Thunderacequote:Op donderdag 12 april 2007 14:46 schreef Den_Haag het volgende:
Zo, ben nog maar even bezig geweest met een lijst. Staan nu alleen nog bijna geen naked bikes op. Deze moet ik nog opzoeken. Zet het maar online op verzoek van iemand (van wie ik de naam ben vergeten.
Getest en oke:
• Yamaha
o XJR 1300
o TDM 850
o YZF 1000 Thunderace
Te testen:
• Triumph 900
• Yamaha FZR 1000
• Honda CBR 900
• Honda CB
• Honda VFR 750
• Kawasaki ZXR 750
• Kawasaki GPZ 1000
• Kawasaki GPX 750
• Kawasaki ZZR 1100/600
• Suzuki GSX-R 1100/750
• Ducati 900 SS
• Ducati Paso 750
Getest en niet oke:
• Kawasaki ZX 600 Ninja
• Nog een paar anderen, ben de namen kwijt. Volgende keer neem ik een blocnote mee.
Ze zei nog:"Lekker he!"quote:Op donderdag 12 april 2007 17:00 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En, wat vond ze van het tandenwitten achteraf?
Feliquote:Vandaag de Aanhouden en Zelfverdediging toets gehaald waarvan 12 van de 25 mensen voor zijn gezakt en ik van te voren ook niet dacht dat ik em zou halen aangezien ze de eerste keer behoorlijk streng zijn. Maarjeh toch gehaald dus nu Happy Bazzie![]()
ik ken nog wel iemand die zo een waslijstquote:Op donderdag 12 april 2007 14:46 schreef Den_Haag het volgende:
Getest en oke:
• Yamaha
o XJR 1300
o TDM 850
o YZF 1000 Thunderace
Te testen:
• Triumph 900
• Yamaha FZR 1000
• Honda CBR 900
• Honda CB
• Honda VFR 750
• Kawasaki ZXR 750
• Kawasaki GPZ 1000
• Kawasaki GPX 750
• Kawasaki ZZR 1100/600
• Suzuki GSX-R 1100/750
• Ducati 900 SS
• Ducati Paso 750
• Triumph 900
• Yamaha FZR 1000
• Honda CBR 900
• Honda CB
• Honda VFR 750
• Kawasaki ZXR 750
• Kawasaki GPZ 1000
• Kawasaki GPX 750
• Kawasaki ZZR 1100/600
• Suzuki GSX-R 1100/750
• Ducati 900 SS
• Ducati Paso 750
• Triumph 900
• Yamaha FZR 1000
• Honda CBR 900
• Honda CB
• Honda VFR 750
• Kawasaki ZXR 750
• Kawasaki GPZ 1000
• Kawasaki GPX 750
• Kawasaki ZZR 1100/600
• Suzuki GSX-R 1100/750
• Ducati 900 SS
• Ducati Paso 750
Getest en niet oke:
• Kawasaki ZX 600 Ninja
9 minutenquote:Op donderdag 12 april 2007 21:01 schreef -XX- het volgende:
http://www.break.com/index/ultimate_revenge_on_ex.htmlwtf
Wiequote:Op donderdag 12 april 2007 20:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik ken nog wel iemand die zo een waslijstis afgegaan
![]()
uiteindelijk zie je toch het groene licht![]()
Zo gemakat ookquote:Op donderdag 12 april 2007 21:05 schreef worldpimber het volgende:
http://www.break.com/index/more_bill_dance_fishing_outtakes.html
Ik zat deze net te kijken, ik bedoel ... hoe moeilijk moet het zijn om visfilmpjes te maken.![]()
Ik vraag me sowieso altijd al af wat het niveau van een visser is maar dit zegt genoegquote:Op donderdag 12 april 2007 21:05 schreef worldpimber het volgende:
Ik zat deze net te kijken, ik bedoel ... hoe moeilijk moet het zijn om visfilmpjes te maken.![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 21:05 schreef worldpimber het volgende:
quote:Op donderdag 12 april 2007 20:51 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ze zei nog:"Lekker he!" [afbeelding]
Ik zei:"weet ik niet [afbeelding] jij hebt 'm in je mond [afbeelding]
Het was gewoon praktijk heurquote:
Omfgquote:Op donderdag 12 april 2007 21:32 schreef worldpimber het volgende:
Hehehe, volgens mij is Hicham met een chopper thuisgekomen![]()
WAT!quote:Op donderdag 12 april 2007 21:32 schreef worldpimber het volgende:
Hehehe, volgens mij is Hicham met een chopper thuisgekomen![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 21:33 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i is grieperig![]()
Ik heb wel paracetamol en ik mag dat slikken![]()
Kweenie, en hier in Amsterdam is het donker.quote:
Slik maar lekker tssssquote:Op donderdag 12 april 2007 21:33 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i is grieperig![]()
Ik heb wel paracetamol en ik mag dat slikken![]()
NooOoohhquote:Op donderdag 12 april 2007 21:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Kweenie, en hier in Amsterdam is het donker.
Wacht maar ff op Hicham
Ook geen camera beschikbaar.![]()
![]()
![]()
Wp slikt niet volgens mij!quote:Op donderdag 12 april 2007 21:36 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik wil eerst bevestiging voordat ik ga pitten
Hij pwned nu nog mi parentals met gare garpen. Mmnt...quote:Op donderdag 12 april 2007 21:36 schreef Rib-i het volgende:
Ik wil eerst bevestiging voordat ik ga pitten
Mijn oudere broer is op vakantie, heeft mijn camera meegenomenquote:
quote:Op donderdag 12 april 2007 21:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hij pwned nu nog mi parentals met gare garpen. Mmnt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |