quote:Op woensdag 11 april 2007 21:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
sjeh was nog in de twijfel maar na deze operatie gaat ie echt niet weg
In april dan.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
sjeh was nog in de twijfel maar na deze operatie gaat ie echt niet weg
Lullie.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:11 schreef worldpimber het volgende:
Mjah, Winkel heeft er misschien weinig mee te maken. Maar het totaalplaatje lijkt me toch vrij duidelijk
Wat gaan we dan in bed doen.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Doe maar Centraal Station Rotterdam.![]()
Ik zou bezoek krijgen..... kunnen we gelijk naar bed![]()
...... niet dat.....
![]()
Maar je zei dat het serieus wasquote:Op woensdag 11 april 2007 21:35 schreef -XX- het volgende:
Lullie.![]()
Jij weet gerust dat ik het niet meen.![]()
MAG geen paracetamolquote:Op woensdag 11 april 2007 20:50 schreef -XX- het volgende:
Tiefus hoofdpijn!![]()
![]()
"Nee je mag geen paracetemol, als we het niet in huis hadden had je het ook niet gebruikt" .! Bla bla
WTTFFF ofzo
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
knoop enzo nu
![]()
![]()
later nog ff gebruik maken van soepkunsten hier
Kan me nog herinneren dat Makster zich niet echt prettig voelde daar. Zeg maar onderkoeldquote:
Neeh, das de maasmindervlaktequote:Op woensdag 11 april 2007 21:43 schreef -XX- het volgende:
En ik maar denken dat de maasvlakte zoiets was![]()
[afbeelding]
Bwooeneneneennnngggg huhuhuhuh dumbassquote:Op woensdag 11 april 2007 21:40 schreef worldpimber het volgende:
Tell tahm Bievffis. !@(!(!~~ [afbeelding]![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:44 schreef hicham het volgende:
[..]
Neeh, das de maasmindervlakte [afbeelding] !!!!
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:43 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kan me nog herinneren dat Makster zich niet echt prettig voelde daar. Zeg maar onderkoeldGelukkig kon hij zich met zijn geest warmen door terug te denken aan de prettige dagen die hij had doorgebracht op het strand.
![]()
Ik kan me alleen een genadelose kill door een brik herinneren @ dragracequote:Op woensdag 11 april 2007 21:43 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kan me nog herinneren dat Makster zich niet echt prettig voelde daar. Zeg maar onderkoeldGelukkig kon hij zich met zijn geest warmen door terug te denken aan de prettige dagen die hij had doorgebracht op het strand.
![]()
Nopequote:Op woensdag 11 april 2007 21:44 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Had je nog foto's opgestuurd gekregen van die gast die toen op de maasvlakte was
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:43 schreef hicham het volgende:
Staat idd goedMaar blijft een ragbak heH
de manquote:Op woensdag 11 april 2007 21:44 schreef Makster het volgende:
Bwooeneneneennnngggg huhuhuhuh dumbass![]()
@ OPM lees nu pas in Jerry zijn topicGoed bezig die gast
![]()
Ook een goed topicquote:Op woensdag 11 april 2007 21:44 schreef Makster het volgende:
[..]
Bwooeneneneennnngggg huhuhuhuh dumbass![]()
@ OPM lees nu pas in Jerry zijn topicGoed bezig die gast
![]()
Ik kan me een gesprek over een dragrace herinneren gevolgd door een groot zwart gat.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:46 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik kan me alleen een genadelose kill door een brik herinneren @ dragrace
Volgens mij had ik ze al gezienquote:Op woensdag 11 april 2007 21:52 schreef hicham het volgende:
tochnietbrb
Picca's van die gast
[afbeelding]
[afbeelding]
En je band is lekquote:Vieze moter joh
pooben tijdnes me whooliesquote:Op woensdag 11 april 2007 21:52 schreef hicham het volgende:
tochnietbrb
Picca's van die gast
[afbeelding]
[afbeelding]
Vieze moter joh
Idd elke keer als ik daar ben is het zo rond het vriespunt of een paar graden daar onderquote:Op woensdag 11 april 2007 21:43 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Volgende keer sta je er weer net zo hard te zeiken terwijl wat lims aan het p00bwh00lien zijn. En de rest van ons ook incl moiquote:Op woensdag 11 april 2007 22:21 schreef Makster het volgende:
[..]
Idd elke keer als ik daar ben is het zo rond het vriespunt of een paar graden daar onderBeter kom ik er nooit meer, ik haat het daar, grauwe tering bende. En tering koud, en overal schijt zand
Wel een strand in de buurt, dat dan weer wel
![]()
![]()
Grote kans jaquote:Op woensdag 11 april 2007 22:23 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Volgende keer sta je er weer net zo hard te zeiken terwijl wat lims aan het p00bwh00lien zijn. En de rest van ons ook incl moi
Wat voor smilie mis je nu?quote:Op woensdag 11 april 2007 21:55 schreef hicham het volgende:
Shit, ik heb per ongeluk een smiley uit m'n photobucket verwijderd
quote:Op donderdag 12 april 2007 09:52 schreef Rib-i het volgende:
Vanmorgen naar de tandarts geweest, leuk vrouwtje welIk kom binnen en zij zegt:"Goedemorgen Rib, tijd om te trekken? "
Ik zeg:"Mwoah, ik heb liever dat je eerst naar mijn tanden kijkt"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |