ja zal ik ff doen, is voor mij ook de eerste keer dat ik een nieuw topic maak in een reeks.quote:Op donderdag 12 april 2007 09:59 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Luctor.et.Emergo: ff je 300e post in #97 aanpassen, zodat ze weten dat we hier verder gaan![]()
ik had 'em nog eerder kunnen maken als ik niet iets fout gedaan hadquote:
heeft de hele dag niets te doen en is dan nog te laatquote:
ik heb maar geen poging gewaagd, jij had tenslotte de 300e postquote:Op donderdag 12 april 2007 10:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
heeft de hele dag niets te doen en is dan nog te laat![]()
daarom vond ik het ook meer dan logisch en vanzelfsprekend dat ik het nieuwe topic aan zou maken.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb maar geen poging gewaagd, jij had tenslotte de 300e post
justemquote:Op donderdag 12 april 2007 10:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
daarom vond ik het ook meer dan logisch en vanzelfsprekend dat ik het nieuwe topic aan zou maken.
maar daar hebben we jou toch voor?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:09 schreef PieterBas het volgende:
Het gebeurt nog wel eens dat iemand de lapo heeft en dan geen nieuwe topic aanmaakt
weet ik nog niet. Eerst ff oriënteren welke een beetje aan mijn eisen voldoen en niet TE duur zijn (blijf toch een student hequote:Op donderdag 12 april 2007 10:22 schreef Bootje84 het volgende:
betreft die videokaart.. welke ga je kopen..? 8800 GTX?
nee, was ff zeuren, vandaar dequote:Op donderdag 12 april 2007 10:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
gaan we zo nou de hele dag door
Met mijn GF6600 GT in SLI kan ik goed C&C3 spelenquote:Op donderdag 12 april 2007 10:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
weet ik nog niet. Eerst ff oriënteren welke een beetje aan mijn eisen voldoen en niet TE duur zijn (blijf toch een student he
wat heb je gedaan dan?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:23 schreef PieterBas het volgende:
lk heb toch een van de ongeschreven regels in de ICT geschonden..
"if it ain't broken.. don't fix it"
Nu heb ik weer even wat te doen
Met mn Mobility Radeon 9000 en 1.5 GB in mn laptop kan ik prima C&C3 spelen dus dat zegt niksquote:Op donderdag 12 april 2007 10:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Met mijn GF6600 GT in SLI kan ik goed C&C3 spelen
Ik had gisteren een mambo CMS dinges opgezet. Aangezien Mambo op is gegaan in Joomla, dacht ik te migreren naar Joomla.. alleen dat ging niet zo als geplandquote:
Ik wou alleen zeggen.. dat je niet een heel dure videokaart hoeft te kopen om C&C3 goed te kunnen spelen.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:29 schreef DaFan het volgende:
[..]
Met mn Mobility Radeon 9000 en 1.5 GB in mn laptop kan ik prima C&C3 spelen dus dat zegt niks![]()
en toen?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik had gisteren een mambo CMS dinges opgezet. Aangezien Mambo op is gegaan in Joomla, dacht ik te migreren naar Joomla.. alleen dat ging niet zo als gepland![]()
Die kopen de ATi en Nvidia chips in en plakken er een eigen merkje op. Verschil zit 'm in de meegeleverde software en accesoires, en dus de prijs.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
wat is het verschil tussen MSI, XFX, Sapphire en Club3d? Dat staat hier namelijk op een site en dan staan er een aantal videokaarten.
Ben er blij om want het is best een tof spelquote:Op donderdag 12 april 2007 10:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik wou alleen zeggen.. dat je niet een heel dure videokaart hoeft te kopen om C&C3 goed te kunnen spelen.
Alleen zijn de GF6600 GT een beetje outdated. Zelfs in mijn nieuwe laptop zit een betere
![]()
je betaald deels voor het merk, en deels voor het af-fabriek overclocken als ze dat doen.. in mijn pc zit dus die 8800 GTX waar ik toen ¤660,- voor lapte.. E-peen gehalte u knowquote:Op donderdag 12 april 2007 10:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
wat is het verschil tussen MSI, XFX, Sapphire en Club3d? Dat staat hier namelijk op een site en dan staan er een aantal videokaarten.
een groot wit scherm..quote:
Eigenlijk wel ja. Maar ik wil morgen vrij, dus dan kan ik maar beter gewoon aanwezig zijn vandaagquote:Op donderdag 12 april 2007 10:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat heb je (veels te) snel gedaan!!!
quote:Op donderdag 12 april 2007 10:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
een groot wit scherm....
maar het werkt weer![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 10:37 schreef Lunar het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja. Maar ik wil morgen vrij, dus dan kan ik maar beter gewoon aanwezig zijn vandaag
Wordt nu een beetje DIGquote:Op donderdag 12 april 2007 10:36 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
je betaald deels voor het merk, en deels voor het af-fabriek overclocken als ze dat doen.. in mijn pc zit dus die 8800 GTX waar ik toen ¤660,- voor lapte.. E-peen gehalte u know
Asus is over het algemeen ook erg goed, XFX is meestal af-fabriek al lichtelijk oc-d...
quote:Op donderdag 12 april 2007 10:38 schreef Lunar het volgende:
* Lunar aait zijn USB stick met verslagen en Opera@USB
Stop s met jezelf aaien en doe s wat nuttigsquote:Op donderdag 12 april 2007 10:38 schreef Lunar het volgende:
* Lunar aait zijn USB stick met verslagen en Opera@USB
Ok. Dan ga ik weer verder Fok!kenquote:Op donderdag 12 april 2007 10:40 schreef DaFan het volgende:
[..]
Stop s met jezelf aaien en doe s wat nuttigs
Bisc& Twix Topquote:Op donderdag 12 april 2007 10:40 schreef PieterBas het volgende:
mmm smoeltjes.. met appelsmaak
suc6quote:Op donderdag 12 april 2007 10:40 schreef miss-scofield het volgende:
Ik ga richting school... tentamen maken!! Duim voor me
Succes vandaagg![]()
Dell, HP, Toshiba, IBM.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:42 schreef MichielPH het volgende:
Als ik een nieuwe laptop wilt, welk merk is dan goed? Zit daar verschil in?
quote:
quote:Op donderdag 12 april 2007 10:42 schreef MichielPH het volgende:
Als ik een nieuwe laptop wilt, welk merk is dan goed? Zit daar verschil in?
+ ASUS, Acerquote:
Veel succesquote:Op donderdag 12 april 2007 10:40 schreef miss-scofield het volgende:
Ik ga richting school... tentamen maken!! Duim voor me
Succes vandaagg![]()
Ik heb sindskort ook een Acer.. en de kwaliteit van de behuizing laat wel iets te wensen over.. Moet nog een heleboel Acer troep van mijn laptop gooienquote:Op donderdag 12 april 2007 10:44 schreef Lunar het volgende:
[..]
Acer doet vaak teveel hardware in een net-niet behuizing.
dan doe ik alleen ASUS als suggestiequote:Op donderdag 12 april 2007 10:44 schreef Lunar het volgende:
[..]
Acer doet vaak teveel hardware in een net-niet behuizing.
Dankuquote:Op donderdag 12 april 2007 10:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
veel succes miss-scofield
en welkom terug Lunar
Wat hij zegtquote:Op donderdag 12 april 2007 10:54 schreef Damzkieee het volgende:
Hoiiii
We hadden netwerkstoring hier
Ik heb ook sinds kort een Acer. Herken wel wat je hierboven schrijft. Daarnaast stoppen ze het altijd vol met troep, die overbodig is...quote:Op donderdag 12 april 2007 10:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb sindskort ook een Acer.. en de kwaliteit van de behuizing laat wel iets te wensen over.. Moet nog een heleboel Acer troep van mijn laptop gooien![]()
Perverseling !quote:Op donderdag 12 april 2007 10:56 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Roycoooooo + Damzkieee: zijn jullie dan echt aan het werk geweest?of denk ik nu hele rare dingen?
Digital Cornerquote:Op donderdag 12 april 2007 10:53 schreef Bootje84 het volgende:
DIG? en ja, maar dat was met mijn 6600 kaart geloof ik.. die goeie oude tijd..
Je kan dan Aero Glass draaienquote:Op donderdag 12 april 2007 10:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik denk dat ik voor de Radeon X1950PRO ga, maar nog ff met mijn broer overleggen die er meer verstand van heeft. Op de site waar ik gekeken heb -> deze <-
staat: Windows Vista™ 3D environment Support, en ik heb XP Home Edition, zou dat problemen geven?
T wil alleen zeggen dat ie vista compatible is.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
staat: Windows Vista™ 3D environment Support, en ik heb XP Home Edition, zou dat problemen geven?
Floepte eruit.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waar slaat dat 'Perverseling!' op?
Nog minder dan 200 uurquote:Op donderdag 12 april 2007 11:05 schreef Sweetbeach het volgende:
tot hoelang moeten jullie nog stage lopen? k zeker nog tot ergens midden/eind juli![]()
en heb mijn opdracht al bijna voltooidHBO niveau zeggen ze dan
![]()
29 juni maar weet nu al bijna zeker dat ik dat niet ga halen. Het project waar ik me mee hoofdzakelijk mee bezig moet houden is nog steeds niet begonnenquote:Op donderdag 12 april 2007 11:05 schreef Sweetbeach het volgende:
tot hoelang moeten jullie nog stage lopen? k zeker nog tot ergens midden/eind juli![]()
![]()
thnxquote:Op donderdag 12 april 2007 11:05 schreef Sok41 het volgende:
[..]
T wil alleen zeggen dat ie vista compatible is.
Eind juni geloof ik.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:05 schreef Sweetbeach het volgende:
![]()
half meiquote:Op donderdag 12 april 2007 11:05 schreef Sweetbeach het volgende:
![]()
Hoe wil je t vol gaan houden tot midden/eind juni als je je opdracht al bijna af hebtquote:Op donderdag 12 april 2007 11:05 schreef Sweetbeach het volgende:
![]()
Fok!ken?quote:Op donderdag 12 april 2007 11:23 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hoe wil je t vol gaan houden tot midden/eind juni als je je opdracht al bijna af hebt![]()
quote:
Waarom een no-go?quote:Op donderdag 12 april 2007 11:23 schreef Lunar het volgende:
De 26e ga ik met school naar een bierfabriek onder het mom van 'terugkomdag'. Jammer dat alcohol voor mij een no-go is![]()
Gaat je ook nog wel een keer vervelen als je dit hele dagen ''moet'' doenquote:
Balansen doe ik niet aan, ben geen wijfquote:Op donderdag 12 april 2007 11:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik heb waarschijnlijk morgen weer taart/gebak. Vandaag een balansdag, heb gisteren tijdens de voetbal nog een broodje frikandel op
Balansdagquote:Op donderdag 12 april 2007 11:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik heb waarschijnlijk morgen weer taart/gebak. Vandaag een balansdag, heb gisteren tijdens de voetbal nog een broodje frikandel op
een dag niet snoepen, noemen we thuis een balansdag, niet dat we vervolgens meer op wat we eten lettenquote:
Tijdens het voetballen nog welquote:Op donderdag 12 april 2007 11:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kansloosquote:Op donderdag 12 april 2007 11:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
een dag niet snoepen, noemen we thuis een balansdag, niet dat we vervolgens meer op wat we eten letten
Wegens omstandigheden (familie, schoonvader) heb ik mijzelf gezworen nooit meer een druppel alcohol te nuttigenquote:
nobel strevenquote:Op donderdag 12 april 2007 11:34 schreef Lunar het volgende:
[..]
Wegens omstandigheden (familie, schoonvader) heb ik mijzelf gezworen nooit meer een druppel alcohol te nuttigen
ik moet nog tot eind juni, dus nog 10 wekenquote:Op donderdag 12 april 2007 11:05 schreef Sweetbeach het volgende:
![]()
Maar waarschijnlijk gaat er vanavond tijdens AZ een zak/koker met chips openquote:Op donderdag 12 april 2007 11:34 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Kansloos
Doet me denken aan een topic wat ik daarover heb geopend vorig jaar. Balans dag
er gaat echt wel een zak chips en een fles cola openquote:Op donderdag 12 april 2007 11:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk gaat er vanavond tijdens AZ een zak/koker met chips open![]()
Jee, voor mij is het precies tegenover gestelde. Niet dat ik er trots op moet wezen maarja gebeurd nou eenmaal..quote:Op donderdag 12 april 2007 11:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
nobel streven![]()
![]()
ik drink nu ook bijna geen druppel alcohol meer, nu het wedstrijd seizoen begonnen is![]()
Ik gun AZ de volgende ronde wel en dat als Ajax fan.. Ik weet niet of ik de gehele wedstrijd kan zienquote:Op donderdag 12 april 2007 11:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
er gaat echt wel een zak chips en een fles cola open![]()
![]()
lekker op de bank hangen en een (hopelijk) mooie wedstrijd kijken
ik drink ook geen alcohol. Maar dat komt omdat ik het niet lekker vind, dus geef mij maar gewoon cola of een andere frisdrank, daar kan ik ook prima op levenquote:Op donderdag 12 april 2007 11:42 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Jee, voor mij is het precies tegenover gestelde. Niet dat ik er trots op moet wezen maarja gebeurd nou eenmaal..
ik gun het AZ ook, als FC Twente fanquote:Op donderdag 12 april 2007 11:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik gun AZ de volgende ronde wel en dat als Ajax fan.. Ik weet niet of ik de gehele wedstrijd kan zien![]()
Ik, ook als Ajax fan, hoop ook dat AZ de volgende ronde haalt. Puur omdat dat goed is voor het Nederlandse voetbalquote:Op donderdag 12 april 2007 11:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik gun AZ de volgende ronde wel en dat als Ajax fan.. Ik weet niet of ik de gehele wedstrijd kan zien![]()
Ik sla training ook over, heb gisteravond al getraind en heb harder moeten zweten, wegens de warmte in de zaal dan in sommige competitewedstrijdenquote:Op donderdag 12 april 2007 11:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik gun het AZ ook, als FC Twente fanik sla training maar een keer over, dan kan ik de hele wedstrijd zien
Denk dat je niet wil weten wat ik er per week doorheen draai gemiddeldquote:Op donderdag 12 april 2007 11:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik drink ook geen alcohol. Maar dat komt omdat ik het niet lekker vind, dus geef mij maar gewoon cola of een andere frisdrank, daar kan ik ook prima op levenEn vanavond een mooie wedstrijd kijken
Ik verwacht dat AZ bij de training ook aan zal staan..af en toe de kantine in om naar de stand te kijken en dan weer verderquote:Op donderdag 12 april 2007 11:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik gun het AZ ook, als FC Twente fanik sla training maar een keer over, dan kan ik de hele wedstrijd zien
Ben je ook voor Feyenoord als ze europees spelen?quote:Op donderdag 12 april 2007 11:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Puur omdat dat goed is voor het Nederlandse voetbal
Haha feyenoord.. Waar moet dat toch heen met hunquote:Op donderdag 12 april 2007 11:47 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Ben je ook voor Feyenoord als ze europees spelen?
ik altijd voor een club uit NL in Europees verbandquote:Op donderdag 12 april 2007 11:47 schreef Casual-T het volgende:
[..]
jij drinkt ook dat deel wat ik niet drinkquote:Op donderdag 12 april 2007 11:45 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Denk dat je niet wil weten wat ik er per week doorheen draai gemiddeld![]()
ja, ik ben nog liever voor Feyenoord dan voor PSV. En zelfs voor PSV ben ik in Europees verband.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:47 schreef Casual-T het volgende:
[..]
En Heracles dan? Want daar ben je tegen lijkt me toch?quote:Op donderdag 12 april 2007 11:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik altijd voor een club uit NL in Europees verband?
Een vriend van mij drink ook sinds ruim een half jaar ook geen druppel meer, dus hij is nu de bob...quote:Op donderdag 12 april 2007 11:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik drink ook geen alcohol. Maar dat komt omdat ik het niet lekker vind, dus geef mij maar gewoon cola of een andere frisdrank, daar kan ik ook prima op levenEn vanavond een mooie wedstrijd kijken
Af en toe schrik ik er toch wel eens van als ik na denk hoeveel ik er wel niet in gooi, maar de dagen daarop vergeet ik dat alweerquote:Op donderdag 12 april 2007 11:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
jij drinkt ook dat deel wat ik niet drink
Korsakoff heet dat.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:50 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Af en toe schrik ik er toch wel eens van als ik na denk hoeveel ik er wel niet in gooi, maar de dagen daarop vergeet ik dat alweer![]()
ik speel badminton (nu al zo'n 11 jaar of zo)quote:Op donderdag 12 april 2007 11:48 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Luctor.et.Emergo: daarom, voor het Nederlandse voetbalen wat doe je voor sport dan?
@ Sok41:
@ PieterBas: en wat doe jij voor sport?
ik heb geen rijbewijs, dus ben altijd de BOM (Bewust Onbeschonken Meerijder)quote:Op donderdag 12 april 2007 11:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een vriend van mij drink ook sinds ruim een half jaar ook geen druppel meer, dus hij is nu de bob...
Mjah, beetje onzin eigenlijk. Ik drink dan ook geen alcohol omdat ik iets mankeer aan mijn maag/slokdarm, en dan verwijten mensen me soms dat ik dan niet geniet van het leven ofzo, "je moet wel plezier hebben", "van je jeugd moet je genieten", "je leeft maar 1 keer" idd. Onzin: het leven duurt eigenlijk fucking lang..quote:Op donderdag 12 april 2007 11:52 schreef Sok41 het volgende:
En alhoewel "Je leeft maar 1 keer" en "Je bent maar 1 keer jong" een makkelijke statement is om je daarmee te verantwoorden gebruik ik ze zelf ook.
Atletiek (in mei al 13 jaarquote:Op donderdag 12 april 2007 11:48 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Luctor.et.Emergo: daarom, voor het Nederlandse voetbalen wat doe je voor sport dan?
@ Sok41:
@ PieterBas: en wat doe jij voor sport?
Vink ook wel mooi werkquote:Op donderdag 12 april 2007 11:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Atletiek (in mei al 13 jaar).. beetje doelloos rondjes lopen, over een paar hekjes heen lopen en in mooi aangelegde zandbakken springen
ik ben ook altijd voor Heracles, behalve als ze tegen FC Twente moetenquote:Op donderdag 12 april 2007 11:50 schreef Casual-T het volgende:
[..]
En Heracles dan? Want daar ben je tegen lijkt me toch?
ik ookquote:Op donderdag 12 april 2007 11:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik speel badminton (nu al zo'n 11 jaar of zo)
je kan ook om de hekjes lopenquote:Op donderdag 12 april 2007 11:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Atletiek (in mei al 13 jaar).. beetje doelloos rondjes lopen, over een paar hekjes heen lopen en in mooi aangelegde zandbakken springen
ook een paar jaar gedaan (alweer 7/8 jaar geleden)...quote:Op donderdag 12 april 2007 11:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat mag nietquote:Op donderdag 12 april 2007 11:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
je kan ook om de hekjes lopen
leukquote:Op donderdag 12 april 2007 11:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ben ook altijd voor Heracles, behalve als ze tegen FC Twente moeten(en Europees spelen doe ze toch niet
...)
[..]
ik ooknu al zo'n 3,5 jaar
maar is wel makkelijker, daarom zal ik nooit goed in atleliek zijn, denk ikquote:
Okee, mjah, ik ga al een jaar of 10 naar Feyenoord, dan juich je automatisch niet voor ajax, laten we het zo zeggen..quote:Op donderdag 12 april 2007 11:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ben ook altijd voor Heracles, behalve als ze tegen FC Twente moeten(en Europees spelen doe ze toch niet
...)
Het voordeel van atletiek is dat je meerdere onderdelen hebt, dus je kan meestal wel iets goed in zijn..quote:Op donderdag 12 april 2007 11:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
maar is wel makkelijker, daarom zal ik nooit goed in atleliek zijn, denk ik
Het leven duurt wel lang maar je bent maar 1 keer jong ? Vanaf je 30ste ga je t toch niet meer easy trekken om 2-3 dagen achter elkaar te stappen en te drinken en om vrouwen te versieren want dan ben krijg je een bijnaam als ouwe viespeuk..quote:Op donderdag 12 april 2007 11:54 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Mjah, beetje onzin eigenlijk. Ik drink dan ook geen alcohol omdat ik iets mankeer aan mijn maag/slokdarm, en dan verwijten mensen me soms dat ik dan niet geniet van het leven ofzo, "je moet wel plezier hebben", "van je jeugd moet je genieten", "je leeft maar 1 keer" idd. Onzin: het leven duurt eigenlijk fucking lang..
quote:Op donderdag 12 april 2007 11:59 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Okee, mjah, ik ga al een jaar of 10 naar Feyenoord, dan juich je automatisch niet voor ajax, laten we het zo zeggen..
BV 't Pluumke in Haaksbergenquote:Op donderdag 12 april 2007 11:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
leuknooit gedacht dat ik nog iemand die dezelfde sport geoefend zou tegenkomen op het internet. Waar speel jij?
begrijpelijkquote:Op donderdag 12 april 2007 11:59 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Okee, mjah, ik ga al een jaar of 10 naar Feyenoord, dan juich je automatisch niet voor ajax, laten we het zo zeggen..
niet-sportersquote:Op donderdag 12 april 2007 12:03 schreef Goover het volgende:
Voetbal![]()
Batminton
Sport![]()
* Goover sport amper/niet..
je kunt niet zonder alcohol plezier maken!!quote:Op donderdag 12 april 2007 12:03 schreef Sok41 het volgende:
Oh en waag het niet zoals veel anderen om triest naar mn hoofd te werpen dat ik niet zonder alcohol plezier zou kunnen maken.
quote:Op donderdag 12 april 2007 12:03 schreef Goover het volgende:
Voetbal![]()
Batminton
Sport![]()
* Goover spoort amper/niet..
Ik ben vaker naar wedstrijden van Feyenoord geweest dan van Ajax..quote:Op donderdag 12 april 2007 11:59 schreef Casual-T het volgende:
[..]
lekker in combinatie met stage. je groeit zeker al aardig dicht?quote:Op donderdag 12 april 2007 12:03 schreef Goover het volgende:
Voetbal![]()
Batminton
Sport![]()
* Goover sport amper/niet..
Tja, ieder zn ding toch.. Vind het ook onbegrijpelijk dat sommige mensen niet sporten maar dat moeten ze zelf wetenquote:
Makkelijk, maar met gaat het soms wat snellerquote:Op donderdag 12 april 2007 12:05 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
je kunt niet zonder alcohol plezier maken!!
Nee hoor, ik beweeg wel, fietsen, buiten zijn etc.. ik sport alleen niet.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:05 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
lekker in combinatie met stage. je groeit zeker al aardig dicht?
Ik ben gestopt toen ik ging studeren in 2002 maar daarvoor speelde ik ook al 9 jaarquote:
Ah oke. Als je blijft bewegen is er niets aan de handquote:Op donderdag 12 april 2007 12:06 schreef Goover het volgende:
[..]
Nee hoor, ik beweeg wel, fietsen, buiten zijn etc.. ik sport alleen niet.
Rotknaapquote:Op donderdag 12 april 2007 12:05 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
je kunt niet zonder alcohol plezier maken!!
ik speel bij BV Sinar '75 in Middelburgquote:
Kom je uit Middelburg? Mn oma woont daarquote:Op donderdag 12 april 2007 12:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik speel bij BV Sinar '75 in Middelburg
Doe je ook mee aan toernooien of speel je competitie?
iddquote:Op donderdag 12 april 2007 12:07 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ah oke. Als je blijft bewegen is er niets aan de hand
geen toernooien, competitie dit jaar niet vanwege stage, de 2 seizoenen daarvoor welquote:Op donderdag 12 april 2007 12:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik speel bij BV Sinar '75 in Middelburg
Doe je ook mee aan toernooien of speel je competitie?
Gister nog roergebakken hamlapblokjes gegetenquote:Op donderdag 12 april 2007 12:10 schreef PieterBas het volgende:
Heeft iemand varkensvlees op zijn/haar brood![]()
'Varkensvlees maakt homo'
*whoeps* (slaat met handje)quote:Op donderdag 12 april 2007 12:12 schreef Goover het volgende:
[..]
Gister nog roergebakken hamlapblokjes gegeten
Maar ik merk niets hoor...
alvast veel suc6quote:Op donderdag 12 april 2007 12:14 schreef PieterBas het volgende:
Over 2 weken begin de competitie... We zijn gedegradeerdDankzij een startfout tijdens de 800m in een andere poule, waardoor de KNAU de gehele 800 meter heeft geschrapt en daarop scoren we altijd veel punten op. Dus grote kans dat we dit jaar promoveren
![]()
Wat eet een homoseksueel paard?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dank jequote:
quote:Op donderdag 12 april 2007 12:17 schreef DaFan het volgende:
[..]
Wat eet een homoseksueel paard?die bedoelde ik dus ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:Op donderdag 12 april 2007 12:17 schreef DaFan het volgende:
[..]
Wat eet een homoseksueel paard?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
hier in Zeeland zijn er nauwelijks toernooien, heb komende zaterdag het tweede toernooi dit seizoen waar ik aan mee doe. Voor de derde keer kampioen geworden. Dus weer promotiequote:Op donderdag 12 april 2007 12:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
idd
[..]
geen toernooien, competitie dit jaar niet vanwege stage, de 2 seizoenen daarvoor wel
wij zijn 2 keer over 6e van de 8 gewordenquote:Op donderdag 12 april 2007 12:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hier in Zeeland zijn er nauwelijks toernooien, heb komende zaterdag het tweede toernooi dit seizoen waar ik aan mee doe. Voor de derde keer kampioen geworden. Dus weer promotie
2 jaar geleden begonnen in de 6ste klasse, 1x gelijk, de rest gewonnen, vorig jaar in de 5de klasse, alles gewonnen, dit jaar in de vierde klasse, 8x gewonnen, 3x gelijk, 1x verloren.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wij zijn 2 keer over 6e van de 8 gewordenweet zo niet eens welke klasse
![]()
maar goed, onze 2 dames hebben beide net een kind gekregen en 1 heer is gestopt met competitie, omdat hij het niet meer trok... dus ik ben nu de enige heer en enige speler van het 4e team
dit jaar dus geen 4e team in de competitie, ik kon dus helaas niet meedoen met het 3e vanwege stage
jij doet ook HBO Bedrijfseconomie zie ik netquote:Op donderdag 12 april 2007 12:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
2 jaar geleden begonnen in de 6ste klasse, 1x gelijk, de rest gewonnen, vorig jaar in de 5de klasse, alles gewonnen, dit jaar in de vierde klasse, 8x gewonnen, 3x gelijk, 1x verloren.
Wegens een tekort aan dames, speel ik in het 1ste team. En voor volgend seizoen wordt het ook weer lastig om aan 2 dames te hebben, want ééntje gaat waarschijnlijk naar Groningen om te studeren.![]()
Middelburg, woon jij ook in Zeeland dan?quote:
ik geloof dat het een landelijk probleem is. Ik dacht dat Brabant het omgekeerde heeftquote:Op donderdag 12 april 2007 12:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jij doet ook HBO Bedrijfseconomie zie ik net![]()
en bij ons hebben we ook weinig competitiewaardige dames
Goes.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Middelburg, woon jij ook in Zeeland dan?
ik zit op de Hogeschool Zeeland (HZ) te Vlissingen en ben nu bezig met mijn afstudeerstage, dus laatste jaar. Ik vind het een leuke opleiding, ik houd van cijfers, dus zat wel goed met deze opleidingquote:Op donderdag 12 april 2007 12:36 schreef ReMcOrE het volgende:
op welke Hogeschool zit jij dan? en welk jaar van BE? en wat vind je van de opleiding?
Ik gok HZ Vlissingen. Hahaquote:Op donderdag 12 april 2007 12:36 schreef ReMcOrE het volgende:
op welke Hogeschool zit jij dan? en welk jaar van BE? en wat vind je van de opleiding?
Dan wonen we "zo dicht" bij elkaar en dan leer je elkaar via internetquote:
klopte inderdaad. je hebt hier niet veel andere keuzesquote:Op donderdag 12 april 2007 12:40 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Ik gok HZ Vlissingen. Haha
edit, net te laat
Wat vind je van deze, afgelopen 2 jaar kom ik al elke dag op het HZ... . . .quote:Op donderdag 12 april 2007 12:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan wonen we "zo dicht" bij elkaar en dan leer je elkaar via internet
dan zal ik vast wel eens gezien hebben, maar misschien ook niet.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:42 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Wat vind je van deze, afgelopen 2 jaar kom ik al elke dag op het HZ... . . .![]()
ik ben nu ook bezig met afstudeerstage, laatste 2 periodes van het 4e jaarquote:Op donderdag 12 april 2007 12:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik zit op de Hogeschool Zeeland (HZ) te Vlissingen en ben nu bezig met mijn afstudeerstage, dus laatste jaar. Ik vind het een leuke opleiding, ik houd van cijfers, dus zat wel goed met deze opleidingen jij?
Ik doe ook HBO BE..quote:Op donderdag 12 april 2007 12:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jij doet ook HBO Bedrijfseconomie zie ik net![]()
en bij ons hebben we ook weinig competitiewaardige dames
niet!quote:Op donderdag 12 april 2007 12:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
heel HBO BE Nederland zit op FOK!?![]()
ok, (heel HBO BE Nederland -/- 2) zit op FOK!quote:Op donderdag 12 april 2007 12:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
niet!kan er zo 2 noemen die er niet opzitten
![]()
* ReMcOrE denk na en besluit dat er maar 1 of 2 chicks in hetzelfde jaar BE zittenquote:Op donderdag 12 april 2007 12:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
zitten er bij jullie trouwens nog wel chicks in de klas of moet je daarvoor echt de pabo doen
probeer je nou geinig te zijn?!quote:Op donderdag 12 april 2007 12:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ok, (heel HBO BE Nederland -/- 2) zit op FOK!![]()
lollers, CE zitten er wel wat meerquote:Op donderdag 12 april 2007 12:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
* ReMcOrE denk na en besluit dat er maar 1 of 2 chicks in hetzelfde jaar BE zitten
moet ik je NOG een PM sturen, of snap je deze hint?quote:Op donderdag 12 april 2007 12:54 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
lollers, CE zitten er wel wat meer![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 12:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
moet ik je NOG een PM sturen, of snap je deze hint?
bij mij twee meiden, maar om die nou de stempel chicks te geven, gaat me weer net iets te ver. Maar er is wel uitzicht genoeg op schoolquote:Op donderdag 12 april 2007 12:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
* ReMcOrE denk na en besluit dat er maar 1 of 2 chicks in hetzelfde jaar BE zitten
bij ons in Enschede ook, verdieping boven BEquote:Op donderdag 12 april 2007 12:56 schreef Damzkieee het volgende:
BE chicks
CE chicks
Fysiotherapie chicks
Perverseling.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
moet ik je NOG een PM sturen, of snap je deze hint?
volgens mij hebben wij geen fysio opleiding. tenminste niet in de buurt van onze vleugelquote:Op donderdag 12 april 2007 12:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
bij ons in Enschede ook, verdieping boven BEallemaal mooie dames
@ Luctor.et.Emergo: bij ons loopt er ook ge-noeg![]()
je baalt...quote:Op donderdag 12 april 2007 12:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
volgens mij hebben wij geen fysio opleiding. tenminste niet in de buurt van onze vleugel
Uhu, hadden daar wel eens les. Ganz geilquote:Op donderdag 12 april 2007 12:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
bij ons in Enschede ook, verdieping boven BEallemaal mooie dames
@ Luctor.et.Emergo: bij ons loopt er ook ge-noeg![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 12:56 schreef Damzkieee het volgende:
BE chicks
CE chicks
Fysiotherapie chicks
P&A chicks
dit was gewoon een droge, ik-heb-geen-zin-om-fatsoenlijk-te-reageren-opmerkingquote:Op donderdag 12 april 2007 12:59 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Yarhar, ik kom in de buurt van je irritatie grens.
Yes, sirquote:Op donderdag 12 april 2007 13:00 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Roycoooooo: dat is echthè?!
@ PieterBas: eens een keertje een kijkje nemen als ik op school ben
ben toch al een hele tijd niet meer op school geweest, dus ik zie toch niet wat ik mis. Ik ga zo dadelijk maar weer eens in de stad checkenquote:
ik voorspel je vast wat: rokjesquote:Op donderdag 12 april 2007 13:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ben toch al een hele tijd niet meer op school geweest, dus ik zie toch niet wat ik mis. Ik ga zo dadelijk maar weer eens in de stad checken![]()
Op de Rotterdamse vestiging van Inholland heb je ook een mode afdeling.. op de zevende verdieping.. ook wel de zevende hemel genoemdquote:Op donderdag 12 april 2007 13:00 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Roycoooooo: dat is echthè?!
@ PieterBas: eens een keertje een kijkje nemen als ik op school ben
denk je aan pics?quote:Op donderdag 12 april 2007 13:06 schreef Roycoooooo het volgende:
K moet zo ook nog ff naar school. ff checken![]()
ja, op de weg naar mijn stage zag ik er al een aantal fietsenquote:
Fotografeer alles in mijn hoofdquote:
maar daar hebben wij niks aanquote:Op donderdag 12 april 2007 13:08 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Fotografeer alles in mijn hoofd![]()
Ikke welquote:
precies, dan moet ik alsnog langskomen om er ook van te genietenquote:
Goed ideequote:Op donderdag 12 april 2007 13:08 schreef ReMcOrE het volgende:
zullen we de politie moeten bellen, om lienelien als vermist op te geven?
quote:Op donderdag 12 april 2007 13:08 schreef ReMcOrE het volgende:
laten we dat maar doen. Straks is ze verkracht door een negerquote:Op donderdag 12 april 2007 13:08 schreef ReMcOrE het volgende:
die zullen toch niets doen, ze is nog geen 48 uur vermist. Of gaat men tegenwoordig eerder zoeken?quote:Op donderdag 12 april 2007 13:08 schreef ReMcOrE het volgende:
3e jaar, Hogeschool R'dam (oude HES).quote:Op donderdag 12 april 2007 12:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
welk jaar? welke hogeschool? wat vind je er van?
dan moeten we wachten tot 13-04-2007 - 01.09, dan is ze 2 dagen afwezig op Fok!quote:Op donderdag 12 april 2007 13:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
die zullen toch niets doen, ze is nog geen 48 uur vermist. Of gaat men tegenwoordig eerder zoeken?
laat me raden: geen pics ckerquote:Op donderdag 12 april 2007 13:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik keek net ff naar buiten, kwamen er drie chicks op de fiets langs en nog één andere chick liep langs het raam.
Moest ze niet naar school?quote:Op donderdag 12 april 2007 13:12 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Casual-T: welke vakken zijn leuk dan? en welke minder?
[..]
dan moeten we wachten tot 13-04-2007 - 01.09, dan is ze 2 dagen afwezig op Fok!![]()
Pic's or it didn't happen!quote:Op donderdag 12 april 2007 13:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik keek net ff naar buiten, kwamen er drie chicks op de fiets langs en nog één andere chick liep langs het raam.
dan is het niet gebeurdquote:
W8, ze had zoon heel lijstje wanneer ze wel en niet op stage ging zijnquote:
En daar kom je nu pas mee, iedereen ongerust en jij denkt daar nu pas aanquote:Op donderdag 12 april 2007 13:16 schreef Goover het volgende:
[..]
W8, ze had zoon heel lijstje wanneer ze wel en niet op stage ging zijn![]()
Vandaag zou ze er niet zijn volgens mij, en morgen ook niet...
Nee jullie denken er lekker snel aanquote:Op donderdag 12 april 2007 13:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En daar kom je nu pas mee, iedereen ongerust en jij denkt daar nu pas aan![]()
doodquote:Op donderdag 12 april 2007 13:17 schreef Sok41 het volgende:
Waar the fuck is lien trouwens ?
ik wist niet eens dat ze een lijstje hadquote:Op donderdag 12 april 2007 13:17 schreef Goover het volgende:
[..]
Nee jullie denken er lekker snel aan
en hoe kom JIJ aan dat lijstje?quote:Op donderdag 12 april 2007 13:16 schreef Goover het volgende:
[..]
W8, ze had zoon heel lijstje wanneer ze wel en niet op stage ging zijn![]()
Vandaag zou ze er niet zijn volgens mij, en morgen ook niet...
ze mag ons t/m vrijdag nog vereren met haar aanwezigheidquote:Op donderdag 12 april 2007 13:22 schreef Damzkieee het volgende:
Wen dr maar vast aan dat ze er niet is, want vanaf volgende week komt ze er niet meer in
stond in een aantal topics terugquote:Op donderdag 12 april 2007 13:20 schreef ReMcOrE het volgende:
suc6 Roycoooooo![]()
@ Luctor.et.Emergo: gewoon School & Studie in de gaten houden
[..]
en hoe kom JIJ aan dat lijstje?
ik dacht ook alquote:Op donderdag 12 april 2007 13:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
stond in een aantal topics terug
Hier:quote:Op donderdag 12 april 2007 13:20 schreef ReMcOrE het volgende:
en hoe kom JIJ aan dat lijstje?
quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:47 schreef lienelien het volgende:
- Morgen half uurtje eerder naar huis omdat ik naar het theater in Utrecht ga,
- Donderdagochtend college
- Vrijdag gewoon de hele dag stage
- Maandagochtend college
- Woensdag midden op de dag college
- Donderdag van 10u25 t/m 14u45 college (dus hele dag geen stage denk ik)
- Vrijdag neem ik vrij ('s ochtends officieel college, maar ik ga donderdag naar een concert en daarna de stad in dus lekker uitslapen en vooral géén stage!)
Dus eigenlijk nog maar enkele luttele uurtjes stage
Hoezo? Valt gewoon op dat ze er niet is, en dat lijstje heeft ze zelf gepost...quote:Op donderdag 12 april 2007 13:32 schreef Damzkieee het volgende:
Freaks dat jullie dat bijhouden wanneer ze er niet is![]()
Nie hiero. Dusse, je ken gewoan je eige toaltje proate vandaagquote:Op donderdag 12 april 2007 13:17 schreef Sok41 het volgende:
Uhm, heb een stukje beleggen gehad, dat vond ik wel leuk. Het treasury gedeelte van BEC ook.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:12 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Casual-T: welke vakken zijn leuk dan? en welke minder?
[..]
Lienelienquote:
Ik zal mijn spam-keyboard effe aansluiten.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:39 schreef Casual-T het volgende:
Nog 330 posts te gaan voor nummer 100.. gaan we niet redden vandaag..![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 13:42 schreef DaFan het volgende:
Nog 2 uur 20 minuten en dan borrelen en bijpraten waar we staan met het bedrijf
Iedereen denkt dat ik niet kan zuipenWordt toch nog leuk.
Prima.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:41 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik zal mijn spam-keyboard effe aansluiten.
quote:Op donderdag 12 april 2007 13:40 schreef Goover het volgende:
Ik heb lienelien al gespot op het forum vandaag
echt welquote:Op donderdag 12 april 2007 13:22 schreef Damzkieee het volgende:
Wen dr maar vast aan dat ze er niet is, want vanaf volgende week komt ze er niet meer in
tssssk.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:17 schreef Sok41 het volgende:
In Amsterdamquote:Op donderdag 12 april 2007 11:25 schreef Goover het volgende:
Ok, wie gaat er mee een steen door lienelien haar ruit gooien![]()
Alleen nog even achterhalen waar ze woont
Je wil het écht graag hè?quote:
uhuh!quote:Op donderdag 12 april 2007 10:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nee, was ff zeuren, vandaar de
maar iemand lienelien, Roycoooooo of Damzkieee al gespot?
Jongens...quote:Op donderdag 12 april 2007 09:39 schreef Bootje84 het volgende:
zat ze toevallig ook op klessebessen.nl..?
quote:Op donderdag 12 april 2007 09:27 schreef Goover het volgende:
We kunnen al bijna stenen bij lienelien door de ruit gaan gooien
Juist, er tégen, ja, niet er dóórquote:Op donderdag 12 april 2007 09:36 schreef Goover het volgende:
[..]als ze zich voor 9:45 niet zou melden, dan moesten we steentjes tegen de ruit gaan gooien. Heeft ze ooit eens gezegt.
3 Schermen openenquote:Op donderdag 12 april 2007 13:47 schreef Damzkieee het volgende:
Hoe krijg je trouwens zoveel quotes achter mekaar zonder 2 schermen te openen?
jajaquote:Op donderdag 12 april 2007 13:48 schreef Sok41 het volgende:
Wat nou "Tsssk". Ik was gewoon bezorgd !
Wie zegt dat ik geen 2 schermen open had staan?quote:Op donderdag 12 april 2007 13:47 schreef Damzkieee het volgende:
Een reactie op een quote maken, die copieren. Een nieuwe reactie op een quote maken, en de eerste daar weer boven plakkenquote:Op donderdag 12 april 2007 13:47 schreef Damzkieee het volgende:
quote:Op donderdag 12 april 2007 13:57 schreef lienelien het volgende:
Oja, enne, wie vroeg er nou aan Luctor.et.emergo of 'ie in zeeland woont?![]()
dankjequote:Op donderdag 12 april 2007 14:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ben weer terug van mijn halfuurtje door de stad wandelen.
en welkom Lienelien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |