Dat is zijn zwembroek toch?quote:Op donderdag 12 april 2007 00:13 schreef carpediem23 het volgende:
Heeft huub maar 1 boxershort? Die strakke blauwe heeft ie altijd aan
Als een ijskastquote:Op donderdag 12 april 2007 00:16 schreef rooie3 het volgende:
Klopt rat Cora is koel.
Nataas kan nog wel een deense dog kwijt.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:16 schreef Myriam1978 het volgende:
chiwawa tussen de borsten...Handzame model
Is zijn zwembroek, die hij idd altijd aan heeft.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:13 schreef carpediem23 het volgende:
Heeft huub maar 1 boxershort? Die strakke blauwe heeft ie altijd aan
Dat is Martin. Die is tofquote:Op donderdag 12 april 2007 00:17 schreef kissa het volgende:
Marc is toch die platvloerse Amsterdamse kok?
ik geloof echt dat Amanda niet beter kon, voor haar doen heeft ze een topprestatie geleverdquote:Op donderdag 12 april 2007 00:17 schreef Ferdii het volgende:
Laat die Mark lekker opflikkeren
Als je zo zeikerd bent en verliefd op je eten moet je niet zeuren.... Pissed zijn dat er niks aan gedaan word is logisch, maar zo zeiken is gewoon over de top
nee dat is Martinquote:Op donderdag 12 april 2007 00:17 schreef kissa het volgende:
Ben nog steeds verbaasd over dat stukje van gisteravond.quote:
Dat is die andere, beetje smerige, dubbelzinnige ouwe snoepers. Ook ranzig om te zien.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:17 schreef kissa het volgende:
Nope.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:17 schreef kissa het volgende:
Die romantiek knalde van mijn beeldscherm afquote:Op donderdag 12 april 2007 00:19 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ben nog steeds verbaasd over dat stukje van gisteravond.
Gaan ze trouwen en dan praten ze een uur over het spel.
En ze wilde nog geen minuut teveel blijven.
Ze rende net nog niet keihard de villa uit.
En wat een romantiek ook![]()
Natasia kijkt telkens weg en ze is ook niet echt enthousiast. Ik denk serieus dat ze Amanda niet zo erg mag, te meer omdat ze Brian meer voor zichzelf heeft qua aandacht. Daarentegen weet ze ook dondersgoed dat je iedereen te vriend moet houden.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:19 schreef Sarah-Louise het volgende:
Beneden - Natasia is helemaal klaar met Amanda
Boven - het eerste wat ik hoor als de streams op Natasia en Amanda gaan is Natasia die sorry zegt tegen Amanda.
![]()
Ze oefent alvast hoe hij er straks uit zal zien als leuke bontstolaquote:Op donderdag 12 april 2007 00:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nog steeds dat hondje in haar trui .....
[afbeelding]
Alles voor de show..en eind september moet ook geregeld worden en daarna......quote:Op donderdag 12 april 2007 00:19 schreef Sarah-Louise het volgende:
Boven - het eerste wat ik hoor als de streams op Natasia en Amanda gaan is Natasia die sorry zegt tegen Amanda.
![]()
Huub had amanda gewoon haar gang moeten laten gaan.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:19 schreef Sarah-Louise het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 00:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze oefent alvast hoe hij er straks uit zal zien als leuke bontstola
quote:Op donderdag 12 april 2007 00:20 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Nope.
Marc is die export-Brabo kok die zijn zachte G heeft afgeleerd. Net als Sylvia trouwens. Teken van zwakke persoonlijkheid, imho.
hehehe, mijn visie op romantiek was in 1x veranderd......quote:Op donderdag 12 april 2007 00:20 schreef kissa het volgende:
[..]
Die romantiek knalde van mijn beeldscherm af![]()
omda Huup en Niekolas dan stiekum hun znode planne kunnu bedenku!quote:Op donderdag 12 april 2007 00:20 schreef obezzi het volgende:
warom hebbe ze de cameras inde sauna nie aan
jaaaaaaaquote:Op donderdag 12 april 2007 00:21 schreef carpediem23 het volgende:
Ik kijk liever naar lekkere Nico is de sauna dan Brian en Jaap in gesprek en het kleuterschool praatje van Natas en Dellie
ik dacht al er kwamen oortjes uit haar truitjequote:Op donderdag 12 april 2007 00:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nog steeds dat hondje in haar trui .....
[afbeelding]
nu kan ik niet op nico geilequote:Op donderdag 12 april 2007 00:22 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
omda Huup en Niekolas dan stiekum hun znode planne kunnu bedenku!
Daar moet een compilatie van gemaakt worden. Met romantische muziek, een beetje naar een moment toewerken en dan keihard met zo'n simpele zin uit dat totaal oninteressante gesprek de boel tot in extase laten lopen.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:19 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ben nog steeds verbaasd over dat stukje van gisteravond.
Gaan ze trouwen en dan praten ze een uur over het spel.
En ze wilde nog geen minuut teveel blijven.
Ze rende net nog niet keihard de villa uit.
En wat een romantiek ook![]()
Als je de oortjes wilt zien, pak je maar een vergrootglasquote:Op donderdag 12 april 2007 00:23 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik dacht al er kwamen oortjes uit haar truitje
Volgens mij kunnen ze hoogstens 1 minuut uitzenden.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:25 schreef Judah het volgende:
[..]
Daar moet een compilatie van gemaakt worden. Met romantische muziek, een beetje naar een moment toewerken en dan keihard met zo'n simpele zin uit dat totaal oninteressante gesprek de boel tot in extase laten lopen.
't Is trouwens ook echt zo'n stelletje dat als ze romantisch uit eten gaan, samen bij de lokale shoarmaboer aan een smerig ongedekt tafeltje gaat zitten met twee grote glazen cola(light) en zonder bestek hun gevulde broodjes wegeet, waarna vrouwlief manlief er even heel snoezig op attendeert dat er nog knoflooksaus aan z'n lip zit...
Sop sop.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:27 schreef carpediem23 het volgende:
Jaaaa er kan weer gegeild worden op lekkere Nico!!!!!!!
Mooi!quote:Op donderdag 12 april 2007 00:25 schreef Judah het volgende:
[..]
Daar moet een compilatie van gemaakt worden. Met romantische muziek, een beetje naar een moment toewerken en dan keihard met zo'n simpele zin uit dat totaal oninteressante gesprek de boel tot in extase laten lopen.
't Is trouwens ook echt zo'n stelletje dat als ze romantisch uit eten gaan, samen bij de lokale shoarmaboer aan een smerig ongedekt tafeltje gaat zitten met twee grote glazen cola(light) en zonder bestek hun gevulde broodjes wegeet, waarna vrouwlief manlief er even heel snoezig op attendeert dat er nog knoflooksaus aan z'n lip zit...
Die zit het bij Amanda in te wrijvenquote:
Zo kennen we haar ook.....................quote:
Ik kan niet erg klam worden van die dunne beentjes van hemquote:Op donderdag 12 april 2007 00:27 schreef carpediem23 het volgende:
Jaaaa er kan weer gegeild worden op lekkere Nico!!!!!!!
Dank je, heb de SC aangepast. Had even een foutje gemaakt. Kan de beste gebeurenquote:
Heuh..quote:Op donderdag 12 april 2007 00:33 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dank je, heb de SC aangepast. Had even een foutje gemaakt. Kan de beste gebeuren![]()
Maar waar is die mooie avatar van jou ?![]()
Allemaal pukkelsquote:Op donderdag 12 april 2007 00:33 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Hhahahah Zijn genoeg die het leuk vinden om naar hem te kijken. Beter dan Brian!!!!!!!!
Achja, ze zullen beiden wel hun charmes hebben.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:33 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Hhahahah Zijn genoeg die het leuk vinden om naar hem te kijken. Beter dan Brian!!!!!!!!
Hij komt net uit het zwembad, dus waterdruppels!quote:Op donderdag 12 april 2007 00:38 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat druppels, hij komt net uit het zwembad
Zo vlot ben ik nietquote:Op donderdag 12 april 2007 00:38 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat druppels, hij komt net uit het zwembad
quote:Op donderdag 12 april 2007 00:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo vlot ben ik niet![]()
Dit is een shot van voor het zwemmen
Kortom, er gaat niemand meer uitquote:Op donderdag 12 april 2007 00:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia verteld Amanda van het voorstel van Nicolaas om haar eruit te stemmen. En voegt er meteen aan toe, dat ze Amanda er beslist niet uit zal stemmen.
[afbeelding]
Dan zijn het ZoeWeet Druppelschquote:Op donderdag 12 april 2007 00:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo vlot ben ik niet![]()
Dan is het zweet, hij zit daar in de sauna namelijkquote:Op donderdag 12 april 2007 00:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo vlot ben ik niet![]()
Natasia, Japio en min-of-meer Brian hebben zich nu al weer teruggetrokken van de afspraak Amanda eruit te stemmen.quote:
quote:Op donderdag 12 april 2007 00:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heuh..
Sorry hoor, ik wist niet dat je kwaad werd...
*rent naar usericon manager*
EDIT: Zo beter?![]()
Eigen schuld van Huub.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Natasia, Japio en min-of-meer Brian hebben zich nu al weer teruggetrokken van de afspraak Amanda eruit te stemmen.
"ze"quote:Op donderdag 12 april 2007 00:45 schreef farceman het volgende:
wie zat er mee te luisteren volgens Brian?
Een dozijn kleine mannetjes met puntmutsjes die in de hoek staanquote:Op donderdag 12 april 2007 00:45 schreef farceman het volgende:
Wij natuurlijk!quote:Op donderdag 12 april 2007 00:45 schreef farceman het volgende:
Hij praat ook al over kind.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:47 schreef Sarah-Louise het volgende:
'Ik ben de enige klootzak die je er in houdt'... .zegt Brian dan ook nog'
Brian begint boos te worden.
kaboutah'squote:Op donderdag 12 april 2007 00:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een dozijn kleine mannetjes met puntmutsjes die in de hoek staan
Nee, vanavond is het de beurt van dat witte hondjequote:
Buiten DGK had hij haar al door de kamer geslagenquote:Op donderdag 12 april 2007 00:51 schreef Sarah-Louise het volgende:
Je bent me alleen maar kwader aan het maken .... en Brian wordt pisnijdig.
Oops -- door dit soort types zitten Blijf van mijn Lijf huizen dus vol.
Zéker weten !!!! ...quote:Op donderdag 12 april 2007 00:52 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Buiten DGK had hij haar al door de kamer geslagen![]()
Nee ze snapt er niks van. Brian wil alleen haar laten begrijpen dat hij geen nee gelijk kon zeggen want speltactisch stelt hij zich ermee afhankelijk en zwak. Maar dat is te veel voor haar te begrijpen.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:50 schreef product het volgende:
Ik vind Amanda gewoon normale vragen stellen en zet die Brian in de hoek en hij wordt helemaal loco die idioot...hij valt zelfs stil, gnieperige gluiiperd..
Ja hoor, we zijn op weg ......quote:Op donderdag 12 april 2007 00:51 schreef IkWeetNiets het volgende:
Para brotha alert !!!!!!!!!!!!!!!!!!
wat em overigens niet luktquote:Op donderdag 12 april 2007 00:52 schreef product het volgende:
Ga je nu normaal het gesprek voeren? vraagt degene die heleemaal verstrikt raakt door zijn eigen gedraai en zelfs heeele lange denkpauzes in moet lassen om AMANDA!!! om te lullen
eigenlijk is amanda gewoon nog te jong voor dit spel, op een gegeven moment zal door iedereen dubbelspel worden gespeeld, zal ze niets van begrijpenquote:Op donderdag 12 april 2007 00:53 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Nee ze snapt er niks van. Brian wil alleen haar laten begrijpen dat hij geen nee gelijk kon zeggen want speltactisch stelt hij zich ermee afhankelijk en zwak. Maar dat is te veel voor haar te begrijpen.
Dit snap ik even niet.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub heeft net van iemand, die hij hoog heeft zitten dat diegene SHE haat????
Dan heb jij afgelopen week het 'flikker'-gedoe gemist en het Dierenbescherming-debacle. Wat een smerig achterlijk verwaand onderkruipsel, dat denkt door het hebben van een paar silcionenzakken gelijk het recht te hebben op iedereen neer te kijken. Hersenloze gans.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:54 schreef product het volgende:
Ik had eerst ook een hekel aan Amanda maar ze is niet slecht. Ze is niet slim, daar kan ze niks aan doen...eerlijk is ze wel en achterbaks vind ik haar allerminst...
nou hij is nu niet zo sneaky meer hoorquote:Op donderdag 12 april 2007 00:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Deja vu... Met die stemming van premiere van Voetbalvrouwen, toen was ze over de rooie dat Brian haar niet als eerste koos.
Amanda stelt normale vragen en Brian valt stil... Het is een spel ok maar hij is zo sneaky. BAH
Ik had die stream maar even aan maar dat dacht ik te horen, daarom ook die vraagtekens.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dit snap ik even niet.
Ging toch over pijn bij iemand die hij hoog had zitten.
Slim is ze niet maar als Brian vraagt wat heb ik gezegd?quote:Op donderdag 12 april 2007 00:53 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Nee ze snapt er niks van. Brian wil alleen haar laten begrijpen dat hij geen nee gelijk kon zeggen want speltactisch stelt hij zich ermee afhankelijk en zwak. Maar dat is te veel voor haar te begrijpen.
Ja, verdorrie, omdat hij haar niet kan slaan met duizenden toeschouwers. Anders had hij het allang gedaan!!quote:Op donderdag 12 april 2007 00:54 schreef farceman het volgende:
Wie luisteren hem dan af?!!! Snap er niks van.
Amanda is gewoon gewend dat ze haar zo afsnauwen meestal slaan haar vriendjes haar ook nog.
Brian valt nog mee in haar ogen
Ietwat onderschat uiteindelijk, die Amanda...hoewel dat samen met Brian ook weer niet zo moeilijk is......quote:Op donderdag 12 april 2007 00:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Je bent heel sterk bezig, Amanda !!! Een maatje te sterk voor Brian, je hebt hem lek geprikt.
[afbeelding]
Ze had hem net ook wel even tuk dat ze zei dat ie bang was zijn eigen mening te geven omdat ie nu weer wat anders zei...Brian kapte snel af en begon over Marc (over iets dat Amanda helemaal niet gezegd had overigens...) Vieze gluiperd is het (kan positief zijn, jammer dat ie er ook nog dom bij is en het zelf niet als gluipen ziet...)quote:Op donderdag 12 april 2007 00:59 schreef Sug4r het volgende:
Amanda ziet het zo dat Brian niet tegen Nicolaas en de rest durft te zeggen dat hij Amanda er niet uit gaat stemmen omdat hij om haar geeft.
Brian is puur en alleen met het spel bezig en ziet Amanda alleen als seksspeeltje.
Ik heb het helaas gemist wegens vastlopende streams ...quote:Op donderdag 12 april 2007 01:01 schreef obezzi het volgende:
hahaha echt humor hoe brian met amanda omgaat nu lol
quote:Op donderdag 12 april 2007 01:00 schreef Judah het volgende:
Brian vraagt zich af hoe hij nou zometeen de goedmaaksex moet gaan bewerkstelligen.
quote:Op donderdag 12 april 2007 01:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Brian zit te denken: Hoe zou deze dushi reageren als ik nu mezelf begin te slaan terwijl ik als een ware soprano "Conjo Bo MAMA!" huilie ga doen?
oh ja... stukken !!!! .... vergeleken bij DIE romantische ontmoeting hoor ik hier de violen op de achtergrond.quote:Op donderdag 12 april 2007 01:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Toch is dit gesprek romantischer dan dat van CORA en Jaap...
5 ,minuten al bijna!quote:Op donderdag 12 april 2007 01:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda laat een stilte van bijna een minuut vallen. Zelfs met haar mond dicht speelt ze het goed. Brian zit bijna op de grens van para !
[afbeelding]
quote:Op donderdag 12 april 2007 01:01 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian wil met Amanda konijnen maar begrijpt niet dat daar tóch voor betaald moet worden, in de vorm van loyaliteit. Hij probeert Amanda te vertellen dat het een speltechnische zet van hem was maar zo komt hij niet weg bij Amanda. Ondertussen heeft Brian al veel te veel gezegd tegen anderen en dat realiseert hij zich nu dondersgoed. Met de hartelijke groeten van Natasia dit keer omdat zij zich ook recht moest lullen bij Amanda.
Inderdaad, ik zie me al heel een toekomst voor me voor dat stel. Amanda met zo'n lelijk oud tijgerprint-pantyding, Brian met z'n gouden ketting, dan inmiddels lompe pens en witte hempie (dat 'ie ook hier draagt) en een paar jonge keffertjes en een enkele kanariepiet om 't rijtjeshuis in de volkswijk op te fleurenquote:Op donderdag 12 april 2007 01:02 schreef Prosac het volgende:
Die stilte tussen Amanda en Brian is echt briljant om te zien. Net zo uitgezakt 40 jaar te lang getrouwd stel.
Juist niet nee, hij is heel eerlijk naar amanda toequote:Op donderdag 12 april 2007 00:59 schreef patist het volgende:
[..]
nou hij is nu niet zo sneaky meer hoor![]()
![]()
Je wordt er toch helemaal idioot van..Dat doet ie altijd..hij zegt wat en vervolgens verbetert iemand hem of heeft iemand een weerwoord en dan lult ie gewoon mee alsof ie dat andere nooit gezegd heeft...quote:Op donderdag 12 april 2007 01:01 schreef patist het volgende:
(brainless) ja... helemaal correct.....
(amandel) "blij dat je het daar ook mee eens bent"
(brainless) dat zeg ik niet...
quote:Op donderdag 12 april 2007 01:05 schreef Judah het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zie me al heel een toekomst voor me voor dat stel. Amanda met zo'n lelijk oud tijgerprint-pantyding, Brian met z'n gouden ketting, dan inmiddels lompe pens en witte hempie (dat 'ie ook hier draagt) en een paar jonge keffertjes en een enkele kanariepiet om 't rijtjeshuis in de volkswijk op te fleuren![]()
Nee hij is eerlijkquote:Op donderdag 12 april 2007 00:59 schreef product het volgende:
[..]
Slim is ze niet maar als Brian vraagt wat heb ik gezegd?
Amanda: Ik denk er over na
Brian: wat heb ik daarmee gezegd?
Amanda: IK. DENK. ER. OVER. NA
Brian: Wat bedoel ik daarmee?
Amanda: Ja of Nee
Brian: Wat bedoel ik daarmee?
Amanda: JA. OF. NEE!!! en dat je dus niet 100% ja zegt
Brian zucht diep...lange stilte...
Tja, wat moet Amanda in godsnaam met zulke weerwoorden?? Die Brain is gewoon een gluiperd
Gewoon tegen haar zeggen "ik vond het op dat moment verstandiger om me op de oppervlakte te houden" (=ik durfde op dat moment niet duidelijk nee te zeggen) is niet zijn sterkste kant.quote:Op donderdag 12 april 2007 01:03 schreef PC eend het volgende:
Prachtig stukje drama![]()
Ze zitten in principe op 1 lijn, maar Brian kan het niet onder woorden brengen![]()
Niet naar amanda hoorquote:Op donderdag 12 april 2007 01:06 schreef product het volgende:
[..]
Je wordt er toch helemaal idioot van..Dat doet ie altijd..hij zegt wat en vervolgens verbetert iemand hem of heeft iemand een weerwoord en dan lult ie gewoon mee alsof ie dat andere nooit gezegd heeft...![]()
Hahahaha... nee, tis zo overduidelijkquote:Op donderdag 12 april 2007 01:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Brian spreekt niet in zijn achterhoofd uit wat er voor hem speelt
Hij zegt het hoe hij het zegt...
Begrijpen jullie het nu eindelijk, verdomme?
begrijp jij het wel? wie is nou de domme op dit moment?quote:Op donderdag 12 april 2007 01:10 schreef obezzi het volgende:
omg wat is amanda dom en brian kan t niet vatte dat ze zo dom is hahahahaahahah
Maar hij zei ook geen ja, en dat onder druk van het moment en de groepsdruk omdat hij eerlijk isquote:Op donderdag 12 april 2007 01:07 schreef Ifa het volgende:
[..]
Gewoon tegen haar zeggen "ik vond het op dat moment verstandiger om me op de oppervlakte te houden" (=ik durfde op dat moment niet duidelijk nee te zeggen) is niet zijn sterkste kant.
Geweldig dit. Huub was al lang gaan schreeuwen tegen Amanda.
Dat komt nog wel hoorquote:Op donderdag 12 april 2007 01:11 schreef Sarah-Louise het volgende:
.... en de allergrootste frustratie is nu voor Brian dat hij er niet eens Huub de schuld van kan geven.
Ja hoor, gast...quote:Op donderdag 12 april 2007 01:10 schreef obezzi het volgende:
omg wat is amanda dom en brian kan t niet vatte dat ze zo dom is hahahahaahahah
Het lijkt welhaast het script van Nena....quote:Op donderdag 12 april 2007 01:12 schreef product het volgende:
Pats pats pats pats....Na een aantal vage zinnen van Brian mept Amanda er even in drie hele duidelijke simpele zinnetjes Brians manco's om zijn oren..Vals, Durft je niet uit te spreken, Vaag, Durft niet voor je mening uit te komen in een groep die allemaal ja zegt..
Ja, was ook het verstandigste om niet nee te zetten.quote:Op donderdag 12 april 2007 01:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar hij zei ook geen ja, en dat onder druk van het moment en de groepsdruk omdat hij eerlijk is
Amanda heeft heus wel gezegd: Wie is Marc.quote:Op donderdag 12 april 2007 01:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda: ik ben niet de enigste die het ziet hoor, de hele wereld ziet het.
Amanda is gekwetst, Brian speelt het spel... tja.
Maar.... Als het over Marc gaat dan weet hij niks concreets te zeggen
Tering ja he ! Die Brian is eg dom !!quote:Op donderdag 12 april 2007 01:11 schreef obezzi het volgende:
hahahaha dit is nog erger dan iets uitlegge aan een kleuter hahahaa
quote:Op donderdag 12 april 2007 01:13 schreef Judah het volgende:
Als Brian met zulke dingen al zoveel moeite heeft, hoe bestelt hij dan z'n brood bij de bakker?
Brian: "Hallo.."
Bakker: "Zegt u het maar.."
Brian: "Laat je me nog uitpraten? Ik probeerde net.."
Bakker: "Sorry..."
Brian: "Laat je me nog uitpraten?"
Bakker: "Sorry meneer, gaat u gang."
Brian: "Dit gaat zo niet, pff..."
Stilte.
Brian: "Ja, doe maar datgene wat u hier 's ochtends in de bakkerij bewerkstelligt.."
Bakker: "Uhhh, jaa.. wit of bruin?"
Brian: "Ja, laat je me nog uitpraten? Dit gaat nergens naar toe."
Als Brian met zulke dingen al zoveel moeite heeft, hoe bestelt hij dan z'n brood bij de bakker?
Stilte.
Brian: "Ja, doe maar datgene wat u hier 's ochtends in de bakkerij bewerkstelligt.."
Stilte.
amandel is de domme maar is ook gefrustreerd!quote:Op donderdag 12 april 2007 01:15 schreef farceman het volgende:
Vergeet niet dat Domheid een grote kracht kan zijn.
En het zorgt voor ontzettend veel frustratie bij slimme mensen
Hij zat in zijn achterhoofd zich zoals hij zich uitspreekt uit te spreken...quote:Op donderdag 12 april 2007 01:15 schreef patist het volgende:
ik heb je niet gehoord wat zei je?
MIJN GOD
oh ja.... logischquote:Op donderdag 12 april 2007 01:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij zat in zijn achterhoofd zich zoals hij zich uitspreekt uit te spreken...
Het lukt hem niet om het amanda duidelijk te maken, daarom denk hij goed na en doet goed zijn best om rustig te blijven.quote:Op donderdag 12 april 2007 01:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Brian spreekt niet in zijn achterhoofd uit wat er voor hem speelt
Hij zegt het hoe hij het zegt...
Begrijpen jullie het nu eindelijk, verdomme?
Dat zei ik toch?quote:Op donderdag 12 april 2007 01:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het lukt hem niet om het amanda duidelijk te maken, daarom denk hij goed na en doet goed zijn best om rustig te blijven.
Ik ookquote:Op donderdag 12 april 2007 01:14 schreef Ifa het volgende:
[..]
Ja, was ook het verstandigste om niet nee te zetten.
Momenteel heb ik echt medelijden met hem.![]()
Een dom persoon kan meer vragen dan een slim persoon kan beantwoorden!quote:Op donderdag 12 april 2007 01:15 schreef farceman het volgende:
Vergeet niet dat Domheid een grote kracht kan zijn.
En het zorgt voor ontzettend veel frustratie bij slimme mensen
lol ?!quote:Op donderdag 12 april 2007 01:18 schreef obezzi het volgende:
wat n dombo amanda
Ik begrijp ze alle 2quote:Op donderdag 12 april 2007 01:18 schreef Day het volgende:
OMG, die Amanda is echt ongelooflijk!
Ja en de winnaar krijgt sex met de verliezer....quote:Op donderdag 12 april 2007 01:18 schreef product het volgende:
En weer krijgt ie een verbale tik van de domste deelnemer van de kooi...Hoeveel staat het inmiddels...7-0 ofzo?
Amanda doet dat ook niet. Ze zweeft van de ene groep naar de andere.quote:Op donderdag 12 april 2007 01:19 schreef Prosac het volgende:
Brian kan inderdaad niet naar Amanda zijn loyaliteit uitspreken, terwijl hij daar met Jaap en Natasja totaal geen moeite mee heeft
Eerder vertelde ze dat ze ongesteld is ....... Het werkt echt !quote:Op donderdag 12 april 2007 01:18 schreef Day het volgende:
OMG, die Amanda is echt ongelooflijk!
brian is cute en amanda is domquote:Op donderdag 12 april 2007 01:19 schreef salutem het volgende:
[..]
lol ?!
Eeeeh op dit moment is Brian de dombo, just FYI.
Misschien een speciale dubbele uitzending samen met de Jaap en CORA vergadering?quote:Op donderdag 12 april 2007 01:20 schreef IkWeetNiets het volgende:
Dit gesprek verdient een avondvullende uitzending
quote:Op donderdag 12 april 2007 01:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda : "Ik weet waarom je zo denkt. Ik weet dat je niets om mij geeft, dat is nu wel duidelijk".
Brian zucht diep, bang dat zelfs goedmaaksex niet meer helpt........
Dat maakt ook niet uit, ze verlangt het wel van hem als haar vriend zijndequote:Op donderdag 12 april 2007 01:20 schreef Day het volgende:
[..]
Amanda doet dat ook niet. Ze zweeft van de ene groep naar de andere.
Gelukkig hebben Brian en Amanda volgens haar zelf alleen maar een seksrelatie...quote:Op donderdag 12 april 2007 01:21 schreef mootie het volgende:
Amanda wil alleen maar horen dat Brian loyaal is........ zo simpel.
Kun je niet heel ff vlak langs hem vliegen ? Veel streamers zullen je dankbaar zijnquote:Op donderdag 12 april 2007 01:21 schreef Sarah-Louise het volgende:
...als ik een vlieg was bleef ik een eind uit de buurt van Brian !
Dat heeft hij wel voor haar over, daarom stemde hij niet onvoorwaardelijk met de groep mee....quote:Op donderdag 12 april 2007 01:18 schreef Sarah-Louise het volgende:
En ja hoor ... het slachtoffer-model. Brian gooit Amanda voor de voeten dat zij nu goed is met iedereen behalve met hem. En lult zich weer helemaal vast .... Amanda verlangt loyaliteit van Brian en dat heeft hij niet voor haar over want ze hebben 'alleen maar' een seksrelatie.
Eerst even op een hoop stront rondstampen en dan in zijn mond kamikaze!quote:Op donderdag 12 april 2007 01:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Kun je niet heel ff vlak langs hem vliegen ? Veel streamers zullen je dankbaar zijn
De kans is groot dat Brian vanavond zelf moet shaken ....quote:Op donderdag 12 april 2007 01:22 schreef akveor het volgende:
[..]
het komende half uur kan ie dat wel shaken ja....
Zeeeeer mooie woorden, zelf verzonnen of van een tegeltje ?quote:Op donderdag 12 april 2007 01:18 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Een dom persoon kan meer vragen dan een slim persoon kan beantwoorden!
normaal gesproken had ie allang een klap uitgedeeld...... 1klap zegt meer dan 1000 woordenquote:Op donderdag 12 april 2007 01:25 schreef Prosac het volgende:
Brian kan zich er niet uitlullen en geeft het op.
Ik had het allang opgegeven.quote:Op donderdag 12 april 2007 01:25 schreef Prosac het volgende:
Brian kan zich er niet uitlullen en geeft het op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |