Dat is zijn zwembroek toch?quote:Op donderdag 12 april 2007 00:13 schreef carpediem23 het volgende:
Heeft huub maar 1 boxershort? Die strakke blauwe heeft ie altijd aan
Als een ijskastquote:Op donderdag 12 april 2007 00:16 schreef rooie3 het volgende:
Klopt rat Cora is koel.
Nataas kan nog wel een deense dog kwijt.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:16 schreef Myriam1978 het volgende:
chiwawa tussen de borsten...Handzame model
Is zijn zwembroek, die hij idd altijd aan heeft.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:13 schreef carpediem23 het volgende:
Heeft huub maar 1 boxershort? Die strakke blauwe heeft ie altijd aan
Dat is Martin. Die is tofquote:Op donderdag 12 april 2007 00:17 schreef kissa het volgende:
Marc is toch die platvloerse Amsterdamse kok?
ik geloof echt dat Amanda niet beter kon, voor haar doen heeft ze een topprestatie geleverdquote:Op donderdag 12 april 2007 00:17 schreef Ferdii het volgende:
Laat die Mark lekker opflikkeren
Als je zo zeikerd bent en verliefd op je eten moet je niet zeuren.... Pissed zijn dat er niks aan gedaan word is logisch, maar zo zeiken is gewoon over de top
nee dat is Martinquote:Op donderdag 12 april 2007 00:17 schreef kissa het volgende:
Ben nog steeds verbaasd over dat stukje van gisteravond.quote:
Dat is die andere, beetje smerige, dubbelzinnige ouwe snoepers. Ook ranzig om te zien.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:17 schreef kissa het volgende:
Nope.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:17 schreef kissa het volgende:
Die romantiek knalde van mijn beeldscherm afquote:Op donderdag 12 april 2007 00:19 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ben nog steeds verbaasd over dat stukje van gisteravond.
Gaan ze trouwen en dan praten ze een uur over het spel.
En ze wilde nog geen minuut teveel blijven.
Ze rende net nog niet keihard de villa uit.
En wat een romantiek ook![]()
Natasia kijkt telkens weg en ze is ook niet echt enthousiast. Ik denk serieus dat ze Amanda niet zo erg mag, te meer omdat ze Brian meer voor zichzelf heeft qua aandacht. Daarentegen weet ze ook dondersgoed dat je iedereen te vriend moet houden.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:19 schreef Sarah-Louise het volgende:
Beneden - Natasia is helemaal klaar met Amanda
Boven - het eerste wat ik hoor als de streams op Natasia en Amanda gaan is Natasia die sorry zegt tegen Amanda.
![]()
Ze oefent alvast hoe hij er straks uit zal zien als leuke bontstolaquote:Op donderdag 12 april 2007 00:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nog steeds dat hondje in haar trui .....
[afbeelding]
Alles voor de show..en eind september moet ook geregeld worden en daarna......quote:Op donderdag 12 april 2007 00:19 schreef Sarah-Louise het volgende:
Boven - het eerste wat ik hoor als de streams op Natasia en Amanda gaan is Natasia die sorry zegt tegen Amanda.
![]()
Huub had amanda gewoon haar gang moeten laten gaan.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:19 schreef Sarah-Louise het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 00:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze oefent alvast hoe hij er straks uit zal zien als leuke bontstola
quote:Op donderdag 12 april 2007 00:20 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Nope.
Marc is die export-Brabo kok die zijn zachte G heeft afgeleerd. Net als Sylvia trouwens. Teken van zwakke persoonlijkheid, imho.
hehehe, mijn visie op romantiek was in 1x veranderd......quote:Op donderdag 12 april 2007 00:20 schreef kissa het volgende:
[..]
Die romantiek knalde van mijn beeldscherm af![]()
omda Huup en Niekolas dan stiekum hun znode planne kunnu bedenku!quote:Op donderdag 12 april 2007 00:20 schreef obezzi het volgende:
warom hebbe ze de cameras inde sauna nie aan
jaaaaaaaquote:Op donderdag 12 april 2007 00:21 schreef carpediem23 het volgende:
Ik kijk liever naar lekkere Nico is de sauna dan Brian en Jaap in gesprek en het kleuterschool praatje van Natas en Dellie
ik dacht al er kwamen oortjes uit haar truitjequote:Op donderdag 12 april 2007 00:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nog steeds dat hondje in haar trui .....
[afbeelding]
nu kan ik niet op nico geilequote:Op donderdag 12 april 2007 00:22 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
omda Huup en Niekolas dan stiekum hun znode planne kunnu bedenku!
Daar moet een compilatie van gemaakt worden. Met romantische muziek, een beetje naar een moment toewerken en dan keihard met zo'n simpele zin uit dat totaal oninteressante gesprek de boel tot in extase laten lopen.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:19 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ben nog steeds verbaasd over dat stukje van gisteravond.
Gaan ze trouwen en dan praten ze een uur over het spel.
En ze wilde nog geen minuut teveel blijven.
Ze rende net nog niet keihard de villa uit.
En wat een romantiek ook![]()
Als je de oortjes wilt zien, pak je maar een vergrootglasquote:Op donderdag 12 april 2007 00:23 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik dacht al er kwamen oortjes uit haar truitje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |