Gaarne deze Eed in uw eerste post op te nemen!quote:Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
Deze activiteit zal dan in Nijmegen plaats moeten vindenquote:Koffieworkshop
In samenwerking met Max Havelaar organiseren wij een koffieworkshop. U wordt ontvangen met koffie of thee en gebak en krijgt informatie over de stichting Max Havelaar en onze samenwerking, waarna een reis wordt gemaakt door de wereld van koffie. U zet zelf koffie met verschillende zetmethodes en neemt deel aan een koffieproeverij, waarbij u vier soorten koffie proeft. De workshop wordt afgesloten met een kennisquiz en een demonstratie koffiebranden. Tot slot ontvangt u 250 gram Peruaanse biologische koffie met het Max Havelaar keurmerk om thuis nog eens na te genieten.
Kosten: ¤ 13,00 p.p. (1½ uur)
Reserveren kan vanaf 10 personen (tot maximaal 25 personen)
Groepen groter dan 25 personen kunnen eventueel gesplitst worden.
Groepen kleiner dan 10 personen kunnen aangesloten worden bij een reeds geplande workshop.
quote:*** Aangezien nog niet iedereen de vragenlijst heeft ingevuld en ook weer heeft teruggestuurd, is het mogelijk dit alsnog te doen t/m maandag 30 april ***
Na deze datum zal de eindstand worden opgemaakt door onze Papierversnipperaar.
De uitslag zal dan ook op deze plaats worden gepubliceerd!
Haha, nee, wat wil je met zo'n postgemiddeldequote:Op woensdag 11 april 2007 23:07 schreef OA het volgende:
[..]
Dat vraag ik me toch ook telkens af...![]()
Volgens mij heeft JJ echt niets beters te doen...![]()
Het wordt tijd dat die meid jongedame weer aan de arbeid gaat...![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 23:12 schreef eer-ik het volgende:
klaar.
scherpquote:Op woensdag 11 april 2007 23:13 schreef cablegunmaster het volgende:
wiki ? is dat niet een viking?
http://www.dutchcowboys.nl/online/2037quote:Op woensdag 11 april 2007 23:13 schreef cablegunmaster het volgende:
haha, enorme snelposterquote:Op woensdag 11 april 2007 23:14 schreef OA het volgende:
Ik kreeg te zien dat ik niet in zoeen kort tijdsbestek 2 reacties kon plaatsen...![]()
Er zat toch minstens 3 sec. tussen...![]()
Ja, die had altijd jeuk aan z'n neus.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:13 schreef cablegunmaster het volgende:
whehe, ik kon er nooit zo goed bij dat wiki een meisje wasquote:
Nee?quote:Op woensdag 11 april 2007 23:16 schreef OA het volgende:
weet jij trouwens nog hoe je kon instellen dat je snel reageert op een ander??
een meisje...quote:Op woensdag 11 april 2007 23:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, ik kon er nooit zo goed bij dat wiki een meisje was
Met d'r gewrijf onder d'r neus
je moet er wat voor installeren geloof ik...quote:
niet...quote:
dit?quote:Op woensdag 11 april 2007 23:17 schreef OA het volgende:
[..]
je moet er wat voor installeren geloof ik...
Dat heb ik wel op het werk maar niet thuis...![]()
wiki?? een meisje???quote:
quote:
Je hebt gelijkquote:Wickie is de vaak angstige zoon van Halvar, de leider van een fictief vikingdorp. Toch is het Wickie die altijd zijn vader te hulp schiet met vindingrijke oplossingen. Met een vingergebaar naar zijn neus gaf Wickie aan dat hij een idee had.
Ja!quote:
Hoe weet jij dat???quote:Op woensdag 11 april 2007 23:21 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
jup als je het broekje uittrekt bungelt er beneden niks![]()
Bah CGM.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:21 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
jup als je het broekje uittrekt bungelt er beneden niks![]()
omdat jij TS bent van dit topic.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:21 schreef OA het volgende:
[..]
Ja!![]()
waarom is mijn post blauw bij jou??![]()
Nee, maar ook geen meisje dat wiki heetquote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 23:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
Je hebt gelijk
Dan kon ik nooit geloven dat het een jongetje was.
JJ zou eer-ik nu straf gegeven hebbenquote:
en...quote:
Nee, da's waarquote:Op woensdag 11 april 2007 23:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, maar ook geen meisje dat wiki heet
Ja, en op die manier, kan je posts van TS ook een aparte kleur gevenquote:Op woensdag 11 april 2007 23:23 schreef OA het volgende:
[..]
en...![]()
verklaart nog niets bij mij...![]()
Ik heb wel ingesteld dat ik mijn eigen posts in het groen zie...![]()
quote:
TOch vind ik wiki niet echt mannelijk en stoer klinken.quote:
klik.... opslaan als... en een BSOD is mijn deel.....quote:Op woensdag 11 april 2007 23:23 schreef eer-ik het volgende:
Hier OA
http://wiki.fok.nl/index.php/FullQuickReply
BSOD'squote:Op woensdag 11 april 2007 23:26 schreef OA het volgende:
[..]
klik.... opslaan als... en een BSOD is mijn deel.....![]()
![]()
Daar heb jij weer gelijk in...quote:Op woensdag 11 april 2007 23:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
TOch vind ik wiki niet echt mannelijk en stoer klinken.
Niet dat Wicky (zoals ze/hij eigenlijk heet in NL) zo stoer was, maar goed...
Dat zal het zijn iddquote:Op woensdag 11 april 2007 23:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar heb jij weer gelijk in...
Ik denk dat de serie ook een beetje aantrekkelijk moest blijven voor meisjes, en dat wicky dus een soort metrosexueel avant le lettre moest zijn
ik vond het knap dat ze die dingen uberhaupt in de lucht kregen.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat zal het zijn idd
Die kerel die altijd in de lucht sprong en met z'n schoenen tegen elkaar schopte vond ik eignelijk het gaafst van die serie
Heel snel!!quote:
Word je daar nou niet helemaal gek van? al die BSODs?quote:Op woensdag 11 april 2007 23:31 schreef OA het volgende:
[..]
Heel snel!!![]()
wederom klik........ opslaan als..... opslaan...![]()
mapje openen... dubbel klik.... BSOD...![]()
opstarten.... BSOD...![]()
![]()
Opstarten.... BSOD...![]()
Opstarten......![]()
werkt t nu wel dan?quote:Op woensdag 11 april 2007 23:31 schreef OA het volgende:
[..]
Heel snel!!![]()
wederom klik........ opslaan als..... opslaan...![]()
mapje openen... dubbel klik.... BSOD...![]()
opstarten.... BSOD...![]()
![]()
Opstarten.... BSOD...![]()
Opstarten......![]()
Sanderquote:Op woensdag 11 april 2007 23:35 schreef Sander170 het volgende:
Ja hier ben ik weer.![]()
Een goedeavond allemaal.![]()
Ben zo weer effe naar die docu op RTL4 kijken, is nu effe reclame.![]()
Weet ik veel.....quote:Op woensdag 11 april 2007 23:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
werkt t nu wel dan?
kut, allebij m'n benen slapen
lopen op je handenquote:Op woensdag 11 april 2007 23:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
werkt t nu wel dan?
kut, allebij m'n benen slapen
Sander doet overdag andere dingenquote:Op woensdag 11 april 2007 23:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Sander
Hoe komt het nou eigenlijk dat je er altijd zo laat bent?
Woon je ook elders op deze wereld?
Net als indah?
Tijd dat de belastingteruggave komt, dan kan je een nieuwe PC lees: mac kopenquote:Op woensdag 11 april 2007 23:36 schreef OA het volgende:
[..]
Weet ik veel.....![]()
Ik ga het natuurlijk niet nogmaals proberen...![]()
Eerst RAM, dan weer verder...![]()
En ja, MPG, daar wordt ik gek van...![]()
![]()
hmm, dan moet ik weer zoeken.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Sander doet overdag andere dingen
Lees maar terug naar vorige nacht
Ik ben de broer van indah.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Sander
Hoe komt het nou eigenlijk dat je er altijd zo laat bent?
Woon je ook elders op deze wereld?
Net als indah?
Sander!quote:Op woensdag 11 april 2007 23:35 schreef Sander170 het volgende:
Ja hier ben ik weer.![]()
Een goedeavond allemaal.![]()
Ben zo weer effe naar die docu op RTL4 kijken, is nu effe reclame.![]()
Mijnheer, zou u die 'en' even kunnen wijzigen in het betere 'ende'?quote:Op woensdag 11 april 2007 23:38 schreef OA het volgende:
[..]
Sander!![]()
Dames en Heeren,
Onze NachtWacht is zojuist weer gearriveerd!
ja en dan volgend jaar opgeven als studiekosten...quote:Op woensdag 11 april 2007 23:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Tijd dat de belastingteruggave komt, dan kan je een nieuwe PC lees: mac kopen
De 1e keer dat ik deze persoon koffie zie lurkenquote:Op woensdag 11 april 2007 23:38 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik ben de broer van indah.![]()
( Ik kijk s,avonds ook weleens tv hoor ).
Preciesquote:Op woensdag 11 april 2007 23:39 schreef OA het volgende:
[..]
ja en dan volgend jaar opgeven als studiekosten...![]()
Die levens style kan ik niet aan nemen dan zou mijn koelkast leeg zijn en en en ..... wie haalt je eten >?quote:Op woensdag 11 april 2007 23:39 schreef Sander170 het volgende:
Overdags slaap ik !
Ik word pas in de nacht weer wakker, daarom de Nachtwacht.![]()
Ik dacht dat ik geen leven had..quote:Op woensdag 11 april 2007 23:39 schreef Sander170 het volgende:
Overdags slaap ik !
Ik word pas in de nacht weer wakker, daarom de Nachtwacht.![]()
Dames ende Heeren,quote:Op woensdag 11 april 2007 23:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mijnheer, zou u die 'en' even kunnen wijzigen in het betere 'ende'?
Bij veurbaat dank.
zulks een goeie zaakquote:Op woensdag 11 april 2007 23:40 schreef OA het volgende:
[..]
Dames ende Heeren,
Hierbij kom ik tegemoet aan den wensch van mijnheer eer-ik.
Het woord "ende" is zojuist gebezigd!!
Hoogachtend,
OA
Slapen is al een sport op zich !quote:Op woensdag 11 april 2007 23:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik geen leven had..
Maar serieus, werk je niet ofzo?
Of school?
Of iets dergelijks?
Doe eens niet zo mysterieusquote:Op woensdag 11 april 2007 23:42 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Slapen is al een sport op zich !
En eten heb ik gelukkig ook, maar ik ben er nu toch.![]()
Tijdens het schrijven van de scriptie gebruikte een maat en ik ook weleens oud Hollandsche woorden...quote:
Puick gebruick van uwen moedertaal ende zulksquote:Op woensdag 11 april 2007 23:40 schreef OA het volgende:
[..]
Dames ende Heeren,
Hierbij kom ik tegemoet aan den wensch van mijnheer eer-ik.
Het woord "ende" is zojuist gebezigd!!
Hoogachtend,
OA
Dat laat ik de hond doen.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Die levens style kan ik niet aan nemen dan zou mijn koelkast leeg zijn en en en ..... wie haalt je eten >?![]()
torrents... ook die gebruik ik niet meer vanwege de veelvuldige BSODs die daaruit voortvloeien...quote:Op woensdag 11 april 2007 23:43 schreef cablegunmaster het volgende:
Family GuySeizoen 5 ^^ heb al 2 afleveringen
nu nog de rest van het seizoen 37,5% op de torrent ^^
Haha, da's best mooi.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:43 schreef OA het volgende:
[..]
Tijdens het schrijven van de scriptie gebruikte een maat en ik ook weleens oud Hollandsche woorden...![]()
Was altijd een prima tijdverdrijf...![]()
Ik doe niet serieus, ik ben geen Jack van Houten uit GTST.quote:
Wheheh.. zulks een goed gebruikquote:Op woensdag 11 april 2007 23:43 schreef OA het volgende:
[..]
Tijdens het schrijven van de scriptie gebruikte een maat en ik ook weleens oud Hollandsche woorden...![]()
Was altijd een prima tijdverdrijf...![]()
zulks een ontwijkende antwoorden...quote:Op woensdag 11 april 2007 23:45 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik doe niet serieus, ik ben geen Jack van Houten uit GTST.![]()
Ik kijk gewoon tv thats itt, ik ben er straks weer hoor, ik ben gewoon bezig nu.![]()
Ick zijt tenslotte afgestudeerd, dusch zulk een taelgebruick is mij niet vreemd...quote:Op woensdag 11 april 2007 23:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Puick gebruick van uwen moedertaal ende zulks![]()
Tijd voor de oprichting van de spellingspolitiequote:Op woensdag 11 april 2007 23:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, da's best mooi.
Ik las laatst ergens in een krant ofzo, dat de verwachting is, dat (net als in arabische landen) er over een jaar of 10 geen lidwoorden meer zullen zijn, door de integratie van andere volkeren in NL.
Het moet toch niet gekker worden...
Alles zou dan vervangen gaan worden voor 'de'.
Dus dan wordt het echt 'de meisje' enzo.
torrentsquote:Op woensdag 11 april 2007 23:44 schreef OA het volgende:
[..]
torrents... ook die gebruik ik niet meer vanwege de veelvuldige BSODs die daaruit voortvloeien...![]()
Windows![]()
Microsoft![]()
bejaarde RAM geheugens![]()
Ik ontwijk niks, ik wil nu effe tv kijken, daarna ben ik er weer hoor !quote:Op woensdag 11 april 2007 23:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zulks een ontwijkende antwoorden...
Nou ja, het zal ook wel
Gegroet Zijnde vrienden der nederlandse koffie personen. Hebde gij al de nieuwe pot der koffieen al gehaald?quote:Op woensdag 11 april 2007 23:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Wheheh.. zulks een goed gebruik
Of mailtjes naar studiegenoten in ontzettend stijf en ambtelijk formeel taalgebruik opstellen
Nog leuker is om dat naar een docent Nederlands te doen...quote:Op woensdag 11 april 2007 23:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Wheheh.. zulks een goed gebruik
Of mailtjes naar studiegenoten in ontzettend stijf en ambtelijk formeel taalgebruik opstellen
Ik ben voor.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Tijd voor de oprichting van de spellingspolitie
Ik kijk wel uitquote:Op woensdag 11 april 2007 23:46 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik ontwijk niks, ik wil nu effe tv kijken, daarna ben ik er weer hoor !
Maak je maar niet druk, kijk anders ook effe naar Rtl4 die document...![]()
Waerde Vrinden der Nederlandsch Koffie-Traeg-Spreeck-Ghenootschap, Wis ende Waerachtig heb ick al eenen nieuwen pot der kofiieën gehaeldquote:Op woensdag 11 april 2007 23:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Gegroet Zijnde vrienden der nederlandse koffie personen. Hebde gij al de nieuwe pot der koffieen al gehaald?
Ik moest lachenquote:Op woensdag 11 april 2007 23:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Waerde Vrinden der Nederlandsch Koffie-Traeg-Spreeck-Ghenootschap, Wis ende Waerachtig heb ick al eenen nieuwen pot der kofiieën gehaeld
quote:Op woensdag 11 april 2007 23:47 schreef OA het volgende:
[..]
Nog leuker is om dat naar een docent Nederlands te doen...
die snappen dus serieus niet waarom iemand dat grappig vindt...![]()
Ik ben ook voor!quote:Op woensdag 11 april 2007 23:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ben voor.
Er wordt sowieso belachelijk gespeld door de Nederlanders
http://nl.wikipedia.org/wiki/Oudnederlands
Hoezo kijk jij geen tv ????quote:Op woensdag 11 april 2007 23:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit
Kom op zeg, ik ga toch geen tv kijken...
serieus, ik kijk geen tv.
quote:Op woensdag 11 april 2007 23:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Waerde Vrinden der Nederlandsch Koffie-Traeg-Spreeck-Ghenootschap, Wis ende Waerachtig heb ick al eenen nieuwen pot der kofiieën gehaeld
quote:Op woensdag 11 april 2007 23:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |