En bevalt je PS3?quote:Op donderdag 12 april 2007 19:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
* Notorious_Roy is helemaal next-gen nu
Alleen nog een HD TV
Ik krijg altijd mailtjes van mijn oma dat ze geen verbinding kan maken.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:08 schreef Roi het volgende:
Omg, mijn oma heeft sinds vandaag internet/een computer. Die vragen die ze stelt!
Heb al vier keer uitgelegd dat je internet opstart door twee keer op dat E'tje te drukken, belt ze net op om te vragen hoe dat ook alweer moest![]()
.
En dan met het emailen, oh god oh god oh god.
Ik had haar ook een Van Dale CD-ROM gegeven, had ze hem in de CD-Speler gedaan.
quote:Op donderdag 12 april 2007 19:19 schreef mordradead het volgende:
Mijn opa en oma hebben sinds een paar maand internet. Ze hebben alleen nog geen computer.
Fok vraag en aanbod?quote:Op donderdag 12 april 2007 19:29 schreef Egamer het volgende:
[..]
Ik ben nu officieel gestopt met WoW, weet iemand nog een goeie verkoopsite behalve Speurders, Ebay en Marktplaats?
* BroesWillems is al sinds 8 december 2006 écht next-genquote:Op donderdag 12 april 2007 19:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
* Notorious_Roy is helemaal next-gen nu
Alleen nog een HD TV
[me=PaRoDiUzZ is al sinds 1984 last-gen.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:47 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
* BroesWillems] is al sinds 8 december 2006 écht next-gen[/me]
DIe last toen, ik ben de hele binnenstad afgelopenquote:Op donderdag 12 april 2007 20:15 schreef Heintje het volgende:
* Heintje sinds 2 december 2005 om 9 uur 's morgens.
mijn 360 staat al maanden droog... voor een paar weken terug 1 potje GoW gedaan maar verder niet meer...quote:Op donderdag 12 april 2007 20:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
DIe last toen, ik ben de hele binnenstad afgelopenPas augustus 2006 uiteindelijk een 360 gekocht
Mooi ding
Beste aanschaf van de drie consoles van deze generatie!
Nou pas terug of nou al weer op?quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:41 schreef Poit het volgende:
En er was potverdrie wat te doen in het pitoreske Gouda... Was weer een leuk feestje
Succes Roy!quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, ik ben naar de TU. Strakjes mn laatste tentamen deze periode, dus nog ff flink leren zonder afleiding van thuis.
WTF?! En dat lukte?quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:51 schreef Poit het volgende:
Mogguh, was om half 5 thuis, heb een filmpje van zo'n 25 minuten op m'n telefoon staan waar we met z'n 4en een annanas aan het verorberen zijn (schillen? gewoon die korst er af bijten) Maar zit inmiddels weer "fris" achter m'n bureautje. Gelukkig is het, tot op heden, niet druk.
En succes Roy, Toi toi toi.
Voor dat soort dingen heb ik eigenlijk altijd wel een zaag bij. Alleen als ik uitga laat ik hem wel eens thuis.quote:
quote:
Heel saai werken, wat eten, wat gamenquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:19 schreef Laniboekje het volgende:
Wat gaat iedereen vandaag nog doen?
Ik ga zo wat eten, naar school, naar de kapper, thuis snel eten en dan weer op pad naar vriendlief voor het weekend.
Zo maar eens douchen (heerlijk dat uitslapen), dan werken tot een uurt of 16.00, dan borrelen om om 18.00 te vergaderenquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:19 schreef Laniboekje het volgende:
Wat gaat iedereen vandaag nog doen?
Ik ga zo wat eten, naar school, naar de kapper, thuis snel eten en dan weer op pad naar vriendlief voor het weekend.
Dat zou ik ook moeten doen, maar dan gaat ijsmeis weer zeuren dat ze niet zonder me kan.quote:
Dat wil ik ook nog een keer, kost alleen zo veel tijd.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:18 schreef Tain het volgende:
* Tain gaat misschien gitaar leren spelen
Drop shot is wel lekker. 1 van de weinige alcholische dranken die ik wel lekker vind. Maar naar een paar glazen is het lekkere er ook wel weer af.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:22 schreef Poit het volgende:
Wat ben je toch een brave jongen dat je zo goed luisterdIk wilde gisteren ook op tijd naar huis maar toen stond er een leuke bardame met een fles dropshot naar me te zwaaien. Normaal drink ik die meuk niet maar drankjes van het huis is nooit weg natuurlijk
Ik houd het wel bij bier, sterke drank, shots en cocktailsquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:29 schreef Poit het volgende:
Geen excuus nodig hoor. Ik hou me normaal aan de biertjes en af en toe een cocktail. Mixjes drink ik eigenlijk zelden. Zoete troep de hele avond wordt ik niet vrolijk van. Drink ik liever een watertje.
Ik ben nog nooit zat geweest. Ooit 1 keer licht aangeschoten. Na een vol glas whiskey in 1 keer achterover gegooit te hebben.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:29 schreef Poit het volgende:
Geen excuus nodig hoor. Ik hou me normaal aan de biertjes en af en toe een cocktail. Mixjes drink ik eigenlijk zelden. Zoete troep de hele avond wordt ik niet vrolijk van. Drink ik liever een watertje.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:36 schreef Heintje het volgende:
Ik ben nog nooit zat geweest. Ooit 1 keer licht aangeschoten. Na een vol glas whiskey in 1 keer achterover gegooit te hebben.
Heb ook niet echt de behoefte om helemaal zat te worden. Ik onthou liever wat ik gedaan heb dan dat ik het later terug moet horen.
dat heb je helemaal zelf in de hand, op het moment dat je dronken wordt ben je nog nuchter....quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ook maar het loopt nou eenmaal niet altijd zo.
Ik weet altijd alles nog als ik dronken ben geweest...quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:23 schreef Heintje het volgende:
[..]
dat heb je helemaal zelf in de hand, op het moment dat je dronken wordt ben je nog nuchter....
Misschien ben je nog niet dronken genoeg geweestquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:29 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ik weet altijd alles nog als ik dronken ben geweest...
Mijn vrinedin moest ik van de zomer toch de dag er na vertellen dat ze midden op de camping over haar eigen voeten heeft zitten pissen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:29 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Dat zei ik ook altijd totdat een crewmember zich op een bepaalde meet zich als iemand anders voordeed, en ik daar met open ogen intrapte.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:29 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:34 schreef Heintje het volgende:
[..]
Mijn vrinedin moest ik van de zomer toch de dag er na vertellen dat ze midden op de camping over haar eigen voeten heeft zitten pissen.
True, maarja, dronken worden en dingen vergeten zijn geen dingen die ineens gebeuren, het gaat sluipt erin. Neemt natuurlijk niet weg dat je zelf optijd kan stoppen. Al is dat trouwens wel lastig als er constant mensen naar je toe komen met een biertje. Afslaan is ook zo lullig.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:23 schreef Heintje het volgende:
[..]
dat heb je helemaal zelf in de hand, op het moment dat je dronken wordt ben je nog nuchter....
Afslaan doe ik vaak zatquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:36 schreef Poit het volgende:
[..]
True, maarja, dronken worden en dingen vergeten zijn geen dingen die ineens gebeuren, het gaat sluipt erin. Neemt natuurlijk niet weg dat je zelf optijd kan stoppen. Al is dat trouwens wel lastig als er constant mensen naar je toe komen met een biertje. Afslaan is ook zo lullig.
Volgens mijn vriendin was ik wel goed dronken... en volgens de trap, toilet en badkamer wat ik onder gekotst had ook...quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:33 schreef Tain het volgende:
[..]
Misschien ben je nog niet dronken genoeg geweestHeb al wat feestjes meegemaakt waar ik me echt niks meer van kan herinneren
Zeker als het niks kost?quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:41 schreef Heintje het volgende:
Afslaan doe ik ook. Maar als je dat vanaf het begin van de avond doet is het een stukje makkelijker.
Niet alcholische drank sla ik dan meestal niet af. Zeker als het niks kost.
Ik bedoel meer feestjes als bruiloften, dat je de hele avond kan zuipen en iemand anders wel een keer een rekening krijgt.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:42 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Zeker als het niks kost?
ik ben altijd bang dat ik er te weinig in heb gedaan en doe dan meestal maar een extra rondje voor de zekerheid...
Afgzien van dat is het helemaal niet leuk om dronken te zijn op dat soort feestjes zeker niet als het van die familie feesten zijn waar zo'n 60 man op afkomen (mn moeder komt uit een gezin van 9 kinderen die gemmiddeld 3 kinderen hebben, en van die kinderen zijn er ook al een stuk of 7 die ook 1-2 kinderen hebben).quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:47 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik bedoel meer feestjes als bruiloften, dat je de hele avond kan zuipen en iemand anders wel een keer een rekening krijgt.
Als je dan nog een beetje actief personeel rond hebt lopen kan het hard gaan.
Daar geeft natuurlijk de gene die het feest geeft het tempo aan. Maar ik heb dan wel een hekel aan allemaal dode biertjes die op tafel staan om vervolgens een nieuwe te halen omdat het toch niet wat kost...quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:47 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik bedoel meer feestjes als bruiloften, dat je de hele avond kan zuipen en iemand anders wel een keer een rekening krijgt.
Als je dan nog een beetje actief personeel rond hebt lopen kan het hard gaan.
dronken niet, aangeschoten kan altijd wel gezellig worden, helemaal als iedereen op het laatst de standaard foute dansjes gaat doen...quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Afgzien van dat is het helemaal niet leuk om dronken te zijn op dat soort feestjes zeker niet als het van die familie feesten zijn waar zo'n 60 man op afkomen (mn moeder komt uit een gezin van 9 kinderen die gemmiddeld 3 kinderen hebben, en van die kinderen zijn er ook al een stuk of 7 die ook 1-2 kinderen hebben).
Op het laatst pas?quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:54 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
dronken niet, aangeschoten kan altijd wel gezellig worden, helemaal als iedereen op het laatst de standaard foute dansjes gaat doen...![]()
Als ik goed aangeschoten ben, kan ik echt niet met mn achterneefjes gaan voeballuh hoorquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:54 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
dronken niet, aangeschoten kan altijd wel gezellig worden, helemaal als iedereen op het laatst de standaard foute dansjes gaat doen...![]()
Wat je bestelt moet je ook op zuipen. Of het nou gratis is of niet.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:53 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Daar geeft natuurlijk de gene die het feest geeft het tempo aan. Maar ik heb dan wel een hekel aan allemaal dode biertjes die op tafel staan om vervolgens een nieuwe te halen omdat het toch niet wat kost...
Juist, dat zijn de feestbeestenquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:59 schreef mordradead het volgende:
Ik doe voordat ik aangeschoten ben al foute dansjes![]()
Naar bruiloften ga ik over het algemeen niet eens, als ik dat zou doen ben ik jaarlijks minstens een week aan vakantie uren kwijtquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:58 schreef Heintje het volgende:
[..]
Wat je bestelt moet je ook op zuipen. Of het nou gratis is of niet.
En het zijn vaak wel saaie feestjes, vooral de 25 jarige bruiloften of de 50 jarige verjaardagen.
Die verjaardagen die in een kroeg / zaaltje gevierd worden zijn meestal wel met ronde getallen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Naar bruiloften ga ik over het algemeen niet eens, als ik dat zou doen ben ik jaarlijks minstens een week aan vakantie uren kwijt, verjaardagen alleen bij bepaalde ronde getallen tenzij het de verjaardag van mijn nog enig levende grootouder is
Die manier van uitgaan doe ik praktisch nooit. Dus komt het neer op feestjes.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:15 schreef Poit het volgende:
Pff, wat een gezeur over slechte feestjes... BIER!!!
Begin wel weer zin te krijgen om even het "nachtleven*" van Gouda op te zoeken.
* Het nachtleven wat bestaat uit euh... bar weinig eigenlijk.![]()
toen ik jou leeftijd had was ik maar twee dagen in de week 's avonds thuisquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:28 schreef mordradead het volgende:
Ik ga godverdomme minimaal 2x per week uit
Vroeger, toen de boten nog van hout en de mannen nog van staal waren.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
toen ik jou leeftijd had was ik maar twee dagen in de week 's avonds thuis
Vroegah kon je geen CD's branden, toen kon je alleen je klauwen branden, aan de uitlaat van je Kreidler...quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Vroeger, toen de boten nog van hout en de mannen nog van staal waren.
http://www.mathewkumar.com/2007/04/10/320/
Vond dit wel een grappig stukje
Er zijn bij mij ook maximaal 2 avonden dat ik geen lui over de vloer heb/bij iemand ben, stappen is wat anders.... meer dan 2/3x per week kan ik echt niet betalenquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
toen ik jou leeftijd had was ik maar twee dagen in de week 's avonds thuis
Een vriend van me gaat zeker wel iedere maand naar een concertje toe... ikzelf 1x per maand, geen OV en het meeste is in de randstad dus tyfusduur reizenquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:29 schreef Heintje het volgende:
Als ik uit ga is het naar een optreden. Niet iets dat je elke week doet. Zeker omdat het ook nog vaak de zelfde band is. En hoe goed ze ook zijn. Altijd de zelfde show wordt ook saai.
Waar ik meestal heen ga ik wel bij ons in de buurt.quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:30 schreef mordradead het volgende:
[..]
Een vriend van me gaat zeker wel iedere maand naar een concertje toe... ikzelf 1x per maand, geen OV en het meeste is in de randstad dus tyfusduur reizen
quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:34 schreef Heintje het volgende:
[..]
Mijn vrinedin moest ik van de zomer toch de dag er na vertellen dat ze midden op de camping over haar eigen voeten heeft zitten pissen.
Welke leuke bandje?quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:31 schreef PastoorPeter het volgende:
Morgenavond naar een leuk bandje en bier drinken.
De kwaliteit van het filmpje geeft ook de kwaliteit van het feestje aan?quote:
Wel als het door een telefoon is opgenomen ja.quote:
Inflict, amateur progressieve rock band uit Nieuwegein met een ontzettend goede bassist en gitarist.quote:
Oh ik kan me best vermaken op zo'n feest hoorquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:43 schreef peristilius het volgende:
[..]
Wel als het door een telefoon is opgenomen ja.
Maar ja, jullie hoeven het ook niet leuk te vinden hoor, gaan jullie maar lekker saai in een kroeg zitten ofzo.
Door de bezoekers uit te lachen....quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:26 schreef Tain het volgende:
[..]
Oh ik kan me best vermaken op zo'n feest hoor
Jij ook een leuke week.quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:23 schreef Egamer het volgende:
Over een paar uurtjes ga ik met de bus naar Italië, ik wens jullie nog een leuke week.Tot volgende week!
Dat moet je wel weten in te houden...quote:
Hypocriet, hun lachen jou net zo hard uit waarschijnlijk.quote:
kroeg, saai?quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:43 schreef peristilius het volgende:
[..]
Maar ja, jullie hoeven het ook niet leuk te vinden hoor, gaan jullie maar lekker saai in een kroeg zitten ofzo.
Ik ga wel naar Zebrahead donderdagquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:43 schreef peristilius het volgende:
[..]
Op stap gaan of werken is wel iets anders. Ik denk dat mijn werk zwaarder is dan jouw stappen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:42 schreef mordradead het volgende:
Gewoon gamen man, ik heb deze week ook veel te weinig slaap gehad maar dat weerhoud een echte vent er toch niet van om vanavond weer op stap te gaan.
KOFFIE FTW
ugh, mental images all over the placequote:Op zaterdag 14 april 2007 12:45 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga vanavond wel op tijd naar bed. Ik krijg morgen bezoek van Alexxxxx. En die komt geloof ik heul heul heul vroeg.
Niet doordenkenquote:Op zaterdag 14 april 2007 13:08 schreef Morthill het volgende:
[..]
ugh, mental images all over the place
Hmm, mijn manier van stappen is dusdanig vermoeiend dat ik de halve zondag nodig heb om uit te rusten (en nee, dit komt niet altijd door de alcohol)quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:02 schreef Heintje het volgende:
[..]
Op stap gaan of werken is wel iets anders. Ik denk dat mijn werk zwaarder is dan jouw stappen.
Mijn God, nog nooit zoveel onzin bij elkaar gezienquote:Op zaterdag 14 april 2007 14:55 schreef Heintje het volgende:
Tennis is IRL veel te langzaam. Ze slaan een service mis en dan voor ze nog een keer slaan ben je zo weer een halve minuut verder. Tussen punten in is het alleen maar erger.
Dan wordt het spel ook nog regelmatig onderbroken omdat die gast uit zijn stoel moet komen en naar een bal afdruk moet gaan kijken.
Om nog maar te zwijgen over dingen als regen.
Ik ben zelf nog nooit bij een grote wedstrijd geweest dus misschien is het wel gezellig daar, al lijkt me dat ook niet echt als je de hele tijd stil moet zijn.
Maar als jij het wel leuk vind moet je natuurlijk gewoon gaan en je niet door mijn mening laten tegenhouden.
Ik heb wel eens een live tennis wedstrijd op TV gezien. En ik vind er gewoon geen tempo inzitten. Met die mening in mijn achterhoofd heb ik mischien bovenstaande post een beetje overdreven.quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:13 schreef Morthill het volgende:
[..]
Mijn God, nog nooit zoveel onzin bij elkaar gezien
Ik kom al jarenlang op grote toernooien en kijk heel veel tennis op tv en ik kan je een aantal dingen garanderen. Een tweede service laat ongeveer 10 seconden op zich wachten, tussen punten door mag maximaal 30 seconden zitten, vaak is het minder. De scheidsrechter komt zelden uit zijn stoel. Regen heb je alleen echt last van op Wimbledon.
Weet niet waar je dit beeld vandaan hebt, maar er klopt werkelijk niks van
Behalve als Venus Williams mee doet.Wat is dat een lelijk wijf zeg.quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:38 schreef Sharkdoggie het volgende:
Vrouwentennis is okay.
Eigenlijk wou ik er tegen in gaan maar... het is gewoon een lelijk wijf.quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:39 schreef Heintje het volgende:
[..]
Behalve als Venus Williams mee doet.Wat is dat een lelijk wijf zeg.
Ah, naja, ik vind het ook niet erg, kreeg een beetje het idee dat je 8 jaar geleden Wimbledon zag, veel regen zag en dacht, flikker maar opquote:Op zaterdag 14 april 2007 15:28 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een live tennis wedstrijd op TV gezien. En ik vind er gewoon geen tempo inzitten. Met die mening in mijn achterhoofd heb ik mischien bovenstaande post een beetje overdreven.
Maar tennis kijken is zeker geen hobby van me.
Laat ik er ook even bij zeggen dat ik alleen TV kijk als ik niks te doen heb1. Als ik dan ook nog eens tennis ga kijken wil dat zeggen dat het aanbod op de andere zenders nog minder is.quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:10 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ah, naja, ik vind het ook niet erg, kreeg een beetje het idee dat je 8 jaar geleden Wimbledon zag, veel regen zag en dacht, flikker maar op
Maar goed, je zult verbaasd zijn hoe snel het plots lijkt te gaan als je eenmaal in zo'n stadion zitEcht zoveel gaver dan achter tv
Agh, ieder zo zijn hobbies. Ik ga al 2 jaar naar Parijs met mijn vader en beide keren hebben we genoten. Mooi meer, mooie wedstrijden en ik heb zelfs een bal waar mee getennist is toen, klinkt saai, maar ik ben er echt blij mee. Vond het ook leuk dat ik vorig jaar nog op de foto kon met Michaëla Krajicekquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:20 schreef Heintje het volgende:
[..]
Laat ik er ook even bij zeggen dat ik alleen TV kijk als ik niks te doen heb1. Als ik dan ook nog eens tennis ga kijken wil dat zeggen dat het aanbod op de andere zenders nog minder is.
1 Soms is er wel eens iets dat ik echt wil zien, maar dat is heel zelfden. Eigenlijk alleen de F1, die trouwens ook per seizoen saaier wordt.
Idd ieder zijn hobby's.quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:22 schreef Morthill het volgende:
[..]
Agh, ieder zo zijn hobbies. Ik ga al 2 jaar naar Parijs met mijn vader en beide keren hebben we genoten. Mooi meer, mooie wedstrijden en ik heb zelfs een bal waar mee getennist is toen, klinkt saai, maar ik ben er echt blij mee. Vond het ook leuk dat ik vorig jaar nog op de foto kon met Michaëla Krajicek
naja, handtekeningen zullen me weinig boeien, maar foto vind ik wel leuk ja. Foto's maken is sowieso wel mijn ding, dus tsja.quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:28 schreef Heintje het volgende:
[..]
Idd ieder zijn hobby's.
Ik zie het nut niet echt in van hantekeningen vragen en met bekende mensen op de foto gaan. Maar als dat jouw gelukkig maakt moet je dat natuurlijk vooral doen. (ben sowieso niet zo'n foto figuur.)
Nou ja, mocht je ooit met mij op de foto gaan hoef je er maar 1 van af te drukken...quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:29 schreef Morthill het volgende:
[..]
naja, handtekeningen zullen me weinig boeien, maar foto vind ik wel leuk ja. Foto's maken is sowieso wel mijn ding, dus tsja.
Gratz ome Tain!quote:
HELDquote:Op zondag 15 april 2007 18:45 schreef Sharkdoggie het volgende:
http://weblog.fok.nl/viewSingleItem/15916
Geweldig!!!
Op zich lukte het me nog wel om op te staan. Maar ik was nog wel erg moe. Zo moe dat ik geen zin had om naar mijn stage te gaan dus ben ik maar weer terug gegaan naar bed. En ben nou nog steeds moe, en heb een beetje koppijn.quote:Op maandag 16 april 2007 09:55 schreef Morthill het volgende:
Wakker worden was ik weer absoluut niet van vandaag. Brak weekend achter de rug en vandaag dan weer normaal op.![]()
quote:
NIks voor mij die zon. Al moet ik zeggen dat het wel lekker weer was gister avond. Maar toen was de zon al niet meer te zien....quote:Op maandag 16 april 2007 13:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Bukkake FTW
Wat schijnt het zonnetje toch lekker... Na 10 minuten weer naar binnengegaan met oververhitting
Nou ja, ik ga dus eerder op mijn stage weg om te kunnen gaan werken.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:55 schreef Poit het volgende:
Kort dagje. Nog andere grote plannen voor vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |