En bevalt je PS3?quote:Op donderdag 12 april 2007 19:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
* Notorious_Roy is helemaal next-gen nu
Alleen nog een HD TV
Ik krijg altijd mailtjes van mijn oma dat ze geen verbinding kan maken.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:08 schreef Roi het volgende:
Omg, mijn oma heeft sinds vandaag internet/een computer. Die vragen die ze stelt!
Heb al vier keer uitgelegd dat je internet opstart door twee keer op dat E'tje te drukken, belt ze net op om te vragen hoe dat ook alweer moest![]()
.
En dan met het emailen, oh god oh god oh god.
Ik had haar ook een Van Dale CD-ROM gegeven, had ze hem in de CD-Speler gedaan.
quote:Op donderdag 12 april 2007 19:19 schreef mordradead het volgende:
Mijn opa en oma hebben sinds een paar maand internet. Ze hebben alleen nog geen computer.
Fok vraag en aanbod?quote:Op donderdag 12 april 2007 19:29 schreef Egamer het volgende:
[..]
Ik ben nu officieel gestopt met WoW, weet iemand nog een goeie verkoopsite behalve Speurders, Ebay en Marktplaats?
* BroesWillems is al sinds 8 december 2006 écht next-genquote:Op donderdag 12 april 2007 19:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
* Notorious_Roy is helemaal next-gen nu
Alleen nog een HD TV
[me=PaRoDiUzZ is al sinds 1984 last-gen.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:47 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
* BroesWillems] is al sinds 8 december 2006 écht next-gen[/me]
DIe last toen, ik ben de hele binnenstad afgelopenquote:Op donderdag 12 april 2007 20:15 schreef Heintje het volgende:
* Heintje sinds 2 december 2005 om 9 uur 's morgens.
mijn 360 staat al maanden droog... voor een paar weken terug 1 potje GoW gedaan maar verder niet meer...quote:Op donderdag 12 april 2007 20:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
DIe last toen, ik ben de hele binnenstad afgelopenPas augustus 2006 uiteindelijk een 360 gekocht
Mooi ding
Beste aanschaf van de drie consoles van deze generatie!
Nou pas terug of nou al weer op?quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:41 schreef Poit het volgende:
En er was potverdrie wat te doen in het pitoreske Gouda... Was weer een leuk feestje
Succes Roy!quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, ik ben naar de TU. Strakjes mn laatste tentamen deze periode, dus nog ff flink leren zonder afleiding van thuis.
WTF?! En dat lukte?quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:51 schreef Poit het volgende:
Mogguh, was om half 5 thuis, heb een filmpje van zo'n 25 minuten op m'n telefoon staan waar we met z'n 4en een annanas aan het verorberen zijn (schillen? gewoon die korst er af bijten) Maar zit inmiddels weer "fris" achter m'n bureautje. Gelukkig is het, tot op heden, niet druk.
En succes Roy, Toi toi toi.
Voor dat soort dingen heb ik eigenlijk altijd wel een zaag bij. Alleen als ik uitga laat ik hem wel eens thuis.quote:
quote:
Heel saai werken, wat eten, wat gamenquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:19 schreef Laniboekje het volgende:
Wat gaat iedereen vandaag nog doen?
Ik ga zo wat eten, naar school, naar de kapper, thuis snel eten en dan weer op pad naar vriendlief voor het weekend.
Zo maar eens douchen (heerlijk dat uitslapen), dan werken tot een uurt of 16.00, dan borrelen om om 18.00 te vergaderenquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:19 schreef Laniboekje het volgende:
Wat gaat iedereen vandaag nog doen?
Ik ga zo wat eten, naar school, naar de kapper, thuis snel eten en dan weer op pad naar vriendlief voor het weekend.
Dat zou ik ook moeten doen, maar dan gaat ijsmeis weer zeuren dat ze niet zonder me kan.quote:
Dat wil ik ook nog een keer, kost alleen zo veel tijd.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:18 schreef Tain het volgende:
* Tain gaat misschien gitaar leren spelen
Drop shot is wel lekker. 1 van de weinige alcholische dranken die ik wel lekker vind. Maar naar een paar glazen is het lekkere er ook wel weer af.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:22 schreef Poit het volgende:
Wat ben je toch een brave jongen dat je zo goed luisterdIk wilde gisteren ook op tijd naar huis maar toen stond er een leuke bardame met een fles dropshot naar me te zwaaien. Normaal drink ik die meuk niet maar drankjes van het huis is nooit weg natuurlijk
Ik houd het wel bij bier, sterke drank, shots en cocktailsquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:29 schreef Poit het volgende:
Geen excuus nodig hoor. Ik hou me normaal aan de biertjes en af en toe een cocktail. Mixjes drink ik eigenlijk zelden. Zoete troep de hele avond wordt ik niet vrolijk van. Drink ik liever een watertje.
Ik ben nog nooit zat geweest. Ooit 1 keer licht aangeschoten. Na een vol glas whiskey in 1 keer achterover gegooit te hebben.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:29 schreef Poit het volgende:
Geen excuus nodig hoor. Ik hou me normaal aan de biertjes en af en toe een cocktail. Mixjes drink ik eigenlijk zelden. Zoete troep de hele avond wordt ik niet vrolijk van. Drink ik liever een watertje.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:36 schreef Heintje het volgende:
Ik ben nog nooit zat geweest. Ooit 1 keer licht aangeschoten. Na een vol glas whiskey in 1 keer achterover gegooit te hebben.
Heb ook niet echt de behoefte om helemaal zat te worden. Ik onthou liever wat ik gedaan heb dan dat ik het later terug moet horen.
dat heb je helemaal zelf in de hand, op het moment dat je dronken wordt ben je nog nuchter....quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ook maar het loopt nou eenmaal niet altijd zo.
Ik weet altijd alles nog als ik dronken ben geweest...quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:23 schreef Heintje het volgende:
[..]
dat heb je helemaal zelf in de hand, op het moment dat je dronken wordt ben je nog nuchter....
Misschien ben je nog niet dronken genoeg geweestquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:29 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ik weet altijd alles nog als ik dronken ben geweest...
Mijn vrinedin moest ik van de zomer toch de dag er na vertellen dat ze midden op de camping over haar eigen voeten heeft zitten pissen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:29 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Dat zei ik ook altijd totdat een crewmember zich op een bepaalde meet zich als iemand anders voordeed, en ik daar met open ogen intrapte.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:29 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:34 schreef Heintje het volgende:
[..]
Mijn vrinedin moest ik van de zomer toch de dag er na vertellen dat ze midden op de camping over haar eigen voeten heeft zitten pissen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |