True, maarja, dronken worden en dingen vergeten zijn geen dingen die ineens gebeuren, het gaat sluipt erin. Neemt natuurlijk niet weg dat je zelf optijd kan stoppen. Al is dat trouwens wel lastig als er constant mensen naar je toe komen met een biertje. Afslaan is ook zo lullig.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:23 schreef Heintje het volgende:
[..]
dat heb je helemaal zelf in de hand, op het moment dat je dronken wordt ben je nog nuchter....
Afslaan doe ik vaak zatquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:36 schreef Poit het volgende:
[..]
True, maarja, dronken worden en dingen vergeten zijn geen dingen die ineens gebeuren, het gaat sluipt erin. Neemt natuurlijk niet weg dat je zelf optijd kan stoppen. Al is dat trouwens wel lastig als er constant mensen naar je toe komen met een biertje. Afslaan is ook zo lullig.
Volgens mijn vriendin was ik wel goed dronken... en volgens de trap, toilet en badkamer wat ik onder gekotst had ook...quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:33 schreef Tain het volgende:
[..]
Misschien ben je nog niet dronken genoeg geweestHeb al wat feestjes meegemaakt waar ik me echt niks meer van kan herinneren
Zeker als het niks kost?quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:41 schreef Heintje het volgende:
Afslaan doe ik ook. Maar als je dat vanaf het begin van de avond doet is het een stukje makkelijker.
Niet alcholische drank sla ik dan meestal niet af. Zeker als het niks kost.
Ik bedoel meer feestjes als bruiloften, dat je de hele avond kan zuipen en iemand anders wel een keer een rekening krijgt.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:42 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Zeker als het niks kost?
ik ben altijd bang dat ik er te weinig in heb gedaan en doe dan meestal maar een extra rondje voor de zekerheid...
Afgzien van dat is het helemaal niet leuk om dronken te zijn op dat soort feestjes zeker niet als het van die familie feesten zijn waar zo'n 60 man op afkomen (mn moeder komt uit een gezin van 9 kinderen die gemmiddeld 3 kinderen hebben, en van die kinderen zijn er ook al een stuk of 7 die ook 1-2 kinderen hebben).quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:47 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik bedoel meer feestjes als bruiloften, dat je de hele avond kan zuipen en iemand anders wel een keer een rekening krijgt.
Als je dan nog een beetje actief personeel rond hebt lopen kan het hard gaan.
Daar geeft natuurlijk de gene die het feest geeft het tempo aan. Maar ik heb dan wel een hekel aan allemaal dode biertjes die op tafel staan om vervolgens een nieuwe te halen omdat het toch niet wat kost...quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:47 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik bedoel meer feestjes als bruiloften, dat je de hele avond kan zuipen en iemand anders wel een keer een rekening krijgt.
Als je dan nog een beetje actief personeel rond hebt lopen kan het hard gaan.
dronken niet, aangeschoten kan altijd wel gezellig worden, helemaal als iedereen op het laatst de standaard foute dansjes gaat doen...quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Afgzien van dat is het helemaal niet leuk om dronken te zijn op dat soort feestjes zeker niet als het van die familie feesten zijn waar zo'n 60 man op afkomen (mn moeder komt uit een gezin van 9 kinderen die gemmiddeld 3 kinderen hebben, en van die kinderen zijn er ook al een stuk of 7 die ook 1-2 kinderen hebben).
Op het laatst pas?quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:54 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
dronken niet, aangeschoten kan altijd wel gezellig worden, helemaal als iedereen op het laatst de standaard foute dansjes gaat doen...![]()
Als ik goed aangeschoten ben, kan ik echt niet met mn achterneefjes gaan voeballuh hoorquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:54 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
dronken niet, aangeschoten kan altijd wel gezellig worden, helemaal als iedereen op het laatst de standaard foute dansjes gaat doen...![]()
Wat je bestelt moet je ook op zuipen. Of het nou gratis is of niet.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:53 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Daar geeft natuurlijk de gene die het feest geeft het tempo aan. Maar ik heb dan wel een hekel aan allemaal dode biertjes die op tafel staan om vervolgens een nieuwe te halen omdat het toch niet wat kost...
Juist, dat zijn de feestbeestenquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:59 schreef mordradead het volgende:
Ik doe voordat ik aangeschoten ben al foute dansjes![]()
Naar bruiloften ga ik over het algemeen niet eens, als ik dat zou doen ben ik jaarlijks minstens een week aan vakantie uren kwijtquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:58 schreef Heintje het volgende:
[..]
Wat je bestelt moet je ook op zuipen. Of het nou gratis is of niet.
En het zijn vaak wel saaie feestjes, vooral de 25 jarige bruiloften of de 50 jarige verjaardagen.
Die verjaardagen die in een kroeg / zaaltje gevierd worden zijn meestal wel met ronde getallen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Naar bruiloften ga ik over het algemeen niet eens, als ik dat zou doen ben ik jaarlijks minstens een week aan vakantie uren kwijt, verjaardagen alleen bij bepaalde ronde getallen tenzij het de verjaardag van mijn nog enig levende grootouder is
Die manier van uitgaan doe ik praktisch nooit. Dus komt het neer op feestjes.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:15 schreef Poit het volgende:
Pff, wat een gezeur over slechte feestjes... BIER!!!
Begin wel weer zin te krijgen om even het "nachtleven*" van Gouda op te zoeken.
* Het nachtleven wat bestaat uit euh... bar weinig eigenlijk.![]()
toen ik jou leeftijd had was ik maar twee dagen in de week 's avonds thuisquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:28 schreef mordradead het volgende:
Ik ga godverdomme minimaal 2x per week uit
Vroeger, toen de boten nog van hout en de mannen nog van staal waren.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
toen ik jou leeftijd had was ik maar twee dagen in de week 's avonds thuis
Vroegah kon je geen CD's branden, toen kon je alleen je klauwen branden, aan de uitlaat van je Kreidler...quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Vroeger, toen de boten nog van hout en de mannen nog van staal waren.
http://www.mathewkumar.com/2007/04/10/320/
Vond dit wel een grappig stukje
Er zijn bij mij ook maximaal 2 avonden dat ik geen lui over de vloer heb/bij iemand ben, stappen is wat anders.... meer dan 2/3x per week kan ik echt niet betalenquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
toen ik jou leeftijd had was ik maar twee dagen in de week 's avonds thuis
Een vriend van me gaat zeker wel iedere maand naar een concertje toe... ikzelf 1x per maand, geen OV en het meeste is in de randstad dus tyfusduur reizenquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:29 schreef Heintje het volgende:
Als ik uit ga is het naar een optreden. Niet iets dat je elke week doet. Zeker omdat het ook nog vaak de zelfde band is. En hoe goed ze ook zijn. Altijd de zelfde show wordt ook saai.
Waar ik meestal heen ga ik wel bij ons in de buurt.quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:30 schreef mordradead het volgende:
[..]
Een vriend van me gaat zeker wel iedere maand naar een concertje toe... ikzelf 1x per maand, geen OV en het meeste is in de randstad dus tyfusduur reizen
quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:34 schreef Heintje het volgende:
[..]
Mijn vrinedin moest ik van de zomer toch de dag er na vertellen dat ze midden op de camping over haar eigen voeten heeft zitten pissen.
Welke leuke bandje?quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:31 schreef PastoorPeter het volgende:
Morgenavond naar een leuk bandje en bier drinken.
De kwaliteit van het filmpje geeft ook de kwaliteit van het feestje aan?quote:
Wel als het door een telefoon is opgenomen ja.quote:
Inflict, amateur progressieve rock band uit Nieuwegein met een ontzettend goede bassist en gitarist.quote:
Oh ik kan me best vermaken op zo'n feest hoorquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:43 schreef peristilius het volgende:
[..]
Wel als het door een telefoon is opgenomen ja.
Maar ja, jullie hoeven het ook niet leuk te vinden hoor, gaan jullie maar lekker saai in een kroeg zitten ofzo.
Door de bezoekers uit te lachen....quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:26 schreef Tain het volgende:
[..]
Oh ik kan me best vermaken op zo'n feest hoor
Jij ook een leuke week.quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:23 schreef Egamer het volgende:
Over een paar uurtjes ga ik met de bus naar Italië, ik wens jullie nog een leuke week.Tot volgende week!
Dat moet je wel weten in te houden...quote:
Hypocriet, hun lachen jou net zo hard uit waarschijnlijk.quote:
kroeg, saai?quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:43 schreef peristilius het volgende:
[..]
Wel als het door een telefoon is opgenomen ja.
Maar ja, jullie hoeven het ook niet leuk te vinden hoor, gaan jullie maar lekker saai in een kroeg zitten ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |