Ik ga wel naar Zebrahead donderdagquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:43 schreef peristilius het volgende:
[..]
Wel als het door een telefoon is opgenomen ja.
Maar ja, jullie hoeven het ook niet leuk te vinden hoor, gaan jullie maar lekker saai in een kroeg zitten ofzo.
Op stap gaan of werken is wel iets anders. Ik denk dat mijn werk zwaarder is dan jouw stappen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:42 schreef mordradead het volgende:
Gewoon gamen man, ik heb deze week ook veel te weinig slaap gehad maar dat weerhoud een echte vent er toch niet van om vanavond weer op stap te gaan.
KOFFIE FTW
ugh, mental images all over the placequote:Op zaterdag 14 april 2007 12:45 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga vanavond wel op tijd naar bed. Ik krijg morgen bezoek van Alexxxxx. En die komt geloof ik heul heul heul vroeg.
Niet doordenkenquote:Op zaterdag 14 april 2007 13:08 schreef Morthill het volgende:
[..]
ugh, mental images all over the place
Hmm, mijn manier van stappen is dusdanig vermoeiend dat ik de halve zondag nodig heb om uit te rusten (en nee, dit komt niet altijd door de alcohol)quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:02 schreef Heintje het volgende:
[..]
Op stap gaan of werken is wel iets anders. Ik denk dat mijn werk zwaarder is dan jouw stappen.
Mijn God, nog nooit zoveel onzin bij elkaar gezienquote:Op zaterdag 14 april 2007 14:55 schreef Heintje het volgende:
Tennis is IRL veel te langzaam. Ze slaan een service mis en dan voor ze nog een keer slaan ben je zo weer een halve minuut verder. Tussen punten in is het alleen maar erger.
Dan wordt het spel ook nog regelmatig onderbroken omdat die gast uit zijn stoel moet komen en naar een bal afdruk moet gaan kijken.
Om nog maar te zwijgen over dingen als regen.
Ik ben zelf nog nooit bij een grote wedstrijd geweest dus misschien is het wel gezellig daar, al lijkt me dat ook niet echt als je de hele tijd stil moet zijn.
Maar als jij het wel leuk vind moet je natuurlijk gewoon gaan en je niet door mijn mening laten tegenhouden.
Ik heb wel eens een live tennis wedstrijd op TV gezien. En ik vind er gewoon geen tempo inzitten. Met die mening in mijn achterhoofd heb ik mischien bovenstaande post een beetje overdreven.quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:13 schreef Morthill het volgende:
[..]
Mijn God, nog nooit zoveel onzin bij elkaar gezien
Ik kom al jarenlang op grote toernooien en kijk heel veel tennis op tv en ik kan je een aantal dingen garanderen. Een tweede service laat ongeveer 10 seconden op zich wachten, tussen punten door mag maximaal 30 seconden zitten, vaak is het minder. De scheidsrechter komt zelden uit zijn stoel. Regen heb je alleen echt last van op Wimbledon.
Weet niet waar je dit beeld vandaan hebt, maar er klopt werkelijk niks van
Behalve als Venus Williams mee doet.Wat is dat een lelijk wijf zeg.quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:38 schreef Sharkdoggie het volgende:
Vrouwentennis is okay.
Eigenlijk wou ik er tegen in gaan maar... het is gewoon een lelijk wijf.quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:39 schreef Heintje het volgende:
[..]
Behalve als Venus Williams mee doet.Wat is dat een lelijk wijf zeg.
Ah, naja, ik vind het ook niet erg, kreeg een beetje het idee dat je 8 jaar geleden Wimbledon zag, veel regen zag en dacht, flikker maar opquote:Op zaterdag 14 april 2007 15:28 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een live tennis wedstrijd op TV gezien. En ik vind er gewoon geen tempo inzitten. Met die mening in mijn achterhoofd heb ik mischien bovenstaande post een beetje overdreven.
Maar tennis kijken is zeker geen hobby van me.
Laat ik er ook even bij zeggen dat ik alleen TV kijk als ik niks te doen heb1. Als ik dan ook nog eens tennis ga kijken wil dat zeggen dat het aanbod op de andere zenders nog minder is.quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:10 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ah, naja, ik vind het ook niet erg, kreeg een beetje het idee dat je 8 jaar geleden Wimbledon zag, veel regen zag en dacht, flikker maar op
Maar goed, je zult verbaasd zijn hoe snel het plots lijkt te gaan als je eenmaal in zo'n stadion zitEcht zoveel gaver dan achter tv
Agh, ieder zo zijn hobbies. Ik ga al 2 jaar naar Parijs met mijn vader en beide keren hebben we genoten. Mooi meer, mooie wedstrijden en ik heb zelfs een bal waar mee getennist is toen, klinkt saai, maar ik ben er echt blij mee. Vond het ook leuk dat ik vorig jaar nog op de foto kon met Michaëla Krajicekquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:20 schreef Heintje het volgende:
[..]
Laat ik er ook even bij zeggen dat ik alleen TV kijk als ik niks te doen heb1. Als ik dan ook nog eens tennis ga kijken wil dat zeggen dat het aanbod op de andere zenders nog minder is.
1 Soms is er wel eens iets dat ik echt wil zien, maar dat is heel zelfden. Eigenlijk alleen de F1, die trouwens ook per seizoen saaier wordt.
Idd ieder zijn hobby's.quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:22 schreef Morthill het volgende:
[..]
Agh, ieder zo zijn hobbies. Ik ga al 2 jaar naar Parijs met mijn vader en beide keren hebben we genoten. Mooi meer, mooie wedstrijden en ik heb zelfs een bal waar mee getennist is toen, klinkt saai, maar ik ben er echt blij mee. Vond het ook leuk dat ik vorig jaar nog op de foto kon met Michaëla Krajicek
naja, handtekeningen zullen me weinig boeien, maar foto vind ik wel leuk ja. Foto's maken is sowieso wel mijn ding, dus tsja.quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:28 schreef Heintje het volgende:
[..]
Idd ieder zijn hobby's.
Ik zie het nut niet echt in van hantekeningen vragen en met bekende mensen op de foto gaan. Maar als dat jouw gelukkig maakt moet je dat natuurlijk vooral doen. (ben sowieso niet zo'n foto figuur.)
Nou ja, mocht je ooit met mij op de foto gaan hoef je er maar 1 van af te drukken...quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:29 schreef Morthill het volgende:
[..]
naja, handtekeningen zullen me weinig boeien, maar foto vind ik wel leuk ja. Foto's maken is sowieso wel mijn ding, dus tsja.
Gratz ome Tain!quote:
HELDquote:Op zondag 15 april 2007 18:45 schreef Sharkdoggie het volgende:
http://weblog.fok.nl/viewSingleItem/15916
Geweldig!!!
Op zich lukte het me nog wel om op te staan. Maar ik was nog wel erg moe. Zo moe dat ik geen zin had om naar mijn stage te gaan dus ben ik maar weer terug gegaan naar bed. En ben nou nog steeds moe, en heb een beetje koppijn.quote:Op maandag 16 april 2007 09:55 schreef Morthill het volgende:
Wakker worden was ik weer absoluut niet van vandaag. Brak weekend achter de rug en vandaag dan weer normaal op.![]()
quote:
NIks voor mij die zon. Al moet ik zeggen dat het wel lekker weer was gister avond. Maar toen was de zon al niet meer te zien....quote:Op maandag 16 april 2007 13:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Bukkake FTW
Wat schijnt het zonnetje toch lekker... Na 10 minuten weer naar binnengegaan met oververhitting
Nou ja, ik ga dus eerder op mijn stage weg om te kunnen gaan werken.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:55 schreef Poit het volgende:
Kort dagje. Nog andere grote plannen voor vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |