weet je toevallig ook waar je uit moet kiezen? Dat zou wel een hele verbetering zijn.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:50 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Vanaf volgend schooljaar worden het volledige vakken geloof ik.
Kiezen tussen Frans en Duits geloof ik, dus 1 volledige taal ipv Duits 1 enzo. En vakken als Eco 1, Bio 1 bestaat dacht ik ook niet meer. Op zich is het wel een verbetering denk ik, alleen hebben we er niet zoveel meer aanquote:Op woensdag 11 april 2007 17:51 schreef Br3ezAhHhSleTt het volgende:
[..]
weet je toevallig ook waar je uit moet kiezen? Dat zou wel een hele verbetering zijn.
idd, al die onzin voor niks gedaanquote:Op woensdag 11 april 2007 18:08 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Kiezen tussen Frans en Duits geloof ik, dus 1 volledige taal ipv Duits 1 enzo. En vakken als Eco 1, Bio 1 bestaat dacht ik ook niet meer. Op zich is het wel een verbetering denk ik, alleen hebben we er niet zoveel meer aan![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 17:13 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Mijn met vocabulaire, grammatica of interpunctie is niets mis.
Final Destiny Fighters.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:54 schreef roflpwnt het volgende:
[..]
PPL!
Hoi.
Je kent mij niet.
Maar ik zin in FDF
En die thema's zijn terug te vinden in recensies van het boek. Die zocht ik altijd in de bibliotheek op.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:32 schreef Evik het volgende:
En volgens mij is het ook nog zo dat er in boeken vaak diepere lagen staan. De leraar stelt juist DIE vragen die niet direct in het boek staan, maar die je uit de contexten wel op kan maken. Ze testen dus je algemene kennis en ontwikkeling. Het gaat niet om de details, maar om hoe je ze ontdekt, Of je ze ontdekt en hoe je ze interperteert.
Jup!quote:
Doe eens een linkquote:Op woensdag 11 april 2007 20:00 schreef roflpwnt het volgende:
[..]
Jup!
Ik zat er ook nog bij toen jij er nog in zat, maar je zei minder vaak op het forum te komen, en even later ging je eruit omte worden
Jouw prachtige post is, ondanks 2x een overzetting van het forum, nog steeds sticky in het theekransje!
Inmiddels staan we al tijden eerste!
Tja en Roq zijn helaas vertrokken, de enigen die nog over zijn zijn King K0ng en KGB
Ontopic:
Ga VMBO doen ofzo... Of iig een boek lezen ipv FoKken...
zo gaar en uit 2005 hè, je eigen topics spammen...quote:Op woensdag 11 april 2007 20:30 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Je moet leren van je fouten, niet zo mekkeren!
Lees dit eens door![]()
Bevooroordeelde KUTleraren
vast heeeeuuul leerzaamquote:Op woensdag 11 april 2007 20:41 schreef renz0r het volgende:
Pussy's, ik moest 42 boeken van minimaal 500 BLZ lezen, waarbij we verplicht waren om er sowieso 1 per week te lezen en elke vrijdag een boekverslag van minimaal 10 A4'tjes in te leveren.
-3544 geloofwaardigquote:Op woensdag 11 april 2007 20:41 schreef renz0r het volgende:
Pussy's, ik moest 42 boeken van minimaal 500 BLZ lezen, waarbij we verplicht waren om er sowieso 1 per week te lezen en elke vrijdag een boekverslag van minimaal 10 A4'tjes in te leveren.
Mensen die keihard moeten studeren voor het VWO, en toch denken slim te zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |