Daar gaat het niet om.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:45 schreef Biancavia het volgende:
En hoe lang wist je al dat je veertien boeken moest lezen?
14 Samenvattingen is ook veelquote:Op woensdag 11 april 2007 16:45 schreef RickoKun het volgende:tering, 14 boeken? Ik las gewoon de samenvattingen op t int0rnetz0r!
Ik ookquote:Op woensdag 11 april 2007 16:45 schreef RickoKun het volgende:tering, 14 boeken? Ik las gewoon de samenvattingen op t int0rnetz0r!
quote:Op woensdag 11 april 2007 16:44 schreef Borkydude het volgende:
Fucking......kankerhard verneukt...Kankerziek...verneuken......tyfusboekjes...Sterf, regering, sterf.
het gaat over boeken die je verspreid over 3 jaar hebt gelezenquote:Op woensdag 11 april 2007 16:45 schreef Biancavia het volgende:
Wij 64 en die moesten allemaal uit het hoofd kunnen opzeggen!1!! En dan niet van die laffe boekjes zoals het Bittere Kruid hč, nee, de hele Tandeloze Tijd van Adrie van der Heijden telde als één boek, ik bedoel maar!quote:
64 playboys zekerquote:Op woensdag 11 april 2007 16:48 schreef Frollo het volgende:
[..]
Wij 64 en die moesten allemaal uit het hoofd kunnen opzeggen!1!! En dan niet van die laffe boekjes zoals het Bittere Kruid hč, nee, de hele Tandeloze Tijd van Adrie van der Heijden telde als één boek, ik bedoel maar!
dat is niks, ik moest 128 boeken letterlijk uit het hoofd over kunnen pennenquote:Op woensdag 11 april 2007 16:48 schreef Frollo het volgende:
[..]
Wij 64 en die moesten allemaal uit het hoofd kunnen opzeggen!1!! En dan niet van die laffe boekjes zoals het Bittere Kruid hč, nee, de hele Tandeloze Tijd van Adrie van der Heijden telde als één boek, ik bedoel maar!
Nee, de Tandeloze Tijd, zoals ik al zei. En de Ontdekking van de Hemel natuurlijk, het complete oeuvre van Couperus, dat soort dingen. En dan vertalen in het Latijn uiteraard.quote:
Duh, wij ook. En van Oud Grieks naar Aramees vertalen en terug.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:51 schreef Sargon het volgende:
[..]
dat is niks, ik moest 128 boeken letterlijk uit het hoofd over kunnen pennen
das niks, wij moesten 512 boeken achterstevoren karakter voor karakter kunnen opzeggenquote:Op woensdag 11 april 2007 16:53 schreef Pikhoofd het volgende:
nee ik dan, ik moest 256 compelete encyclopediėn opzeggen!
prachtig punt natuurlijkquote:Op woensdag 11 april 2007 16:54 schreef Najir het volgende:
Letterkunde.Ik had mijn mondeling over 12 boeken, vorige week: een 6
.
zoals ik al zei heb je die boeken over 3 jaar moeten lezen, logisch dat je de 1/2 niet meer weet.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:54 schreef hemmes het volgende:
Nog steeds is de vraag der vragen nog niet beantwoord: Hoe lang wist je al dat je 14 boeken moest lezen?!? (Want ja, daar gaat het wel om: voorbereiding is het halve werk)
Ik denk dat PPL'squote:
Gast; op het WO moet je dat iedere maand. En dan in het Engels. En ze door en door kennen.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:44 schreef Borkydude het volgende:
VEERTIEN (14) boeken lezen!
Waarschijnlijk is dat verdeeld over 3 jaar ofzo, en zelfs als het verdeeld is over 1 jaaris het makkelijk bij te houden.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:54 schreef hemmes het volgende:
Nog steeds is de vraag der vragen nog niet beantwoord: Hoe lang wist je al dat je 14 boeken moest lezen?!? (Want ja, daar gaat het wel om: voorbereiding is het halve werk)
Ik ga hier geen antwoord op gevenquote:Op woensdag 11 april 2007 16:54 schreef hemmes het volgende:
Point taken. Gewoon verslagjes maken van de boeken die je leest. Simpel.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dat verdeeld over 3 jaar ofzo, en zelf als het verdeeld is over 1 jaaris het makkelijk bij te houden.
Dat hoor je maar 2,5 jaar van te voren.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:45 schreef Biancavia het volgende:
Jij bent kankerdomquote:Op woensdag 11 april 2007 16:56 schreef Forcefuzz het volgende:
Mondeling Engels verneuken:
Mondeling Nederlands verneuken:Je bent toch geen allochtoon met een taalprobleem? Dan kun je makkelijk wat Nederlands praten.
Pff... dat niets. Ik kreeg als huiswerk voor de volgende dag het hele internet overschrijven.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:53 schreef Pikhoofd het volgende:
nee ik dan, ik moest 256 compelete encyclopediėn opzeggen!
Nou, nou, in jouw tijd was internet nog heul niet groot.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:58 schreef Evik het volgende:
[..]
Pff... dat niets. Ik kreeg als huiswerk voor de volgende dag het hele internet overschrijven.
volgens mij heb jij ze ook niet allemaal op een lollerrijtjequote:Op woensdag 11 april 2007 16:56 schreef Forcefuzz het volgende:
Mondeling Engels verneuken:
Mondeling Nederlands verneuken:Je bent toch geen allochtoon met een taalprobleem? Dan kun je makkelijk wat Nederlands praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |