abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46974795
Had ik zo mijn eindgesprek voor Nederlands, over alle 12 boeken die ik ooit gelezen heb. Duurt een kwartiertje, is dus makkelijk door te komen. Voorbereiding was ook toppie, van elk verhaal wist ik waar het over ging, motieven, thema en andere blabla.

Ik kom dus dat kamertje binnen, ga lekker zitten, het gesprek begint. Eerst over zo'n mega oud boek, "Karel en de Elegast", waarvan ik zeg maar 90% van de vragen wist (en dat was anderhalf jaar geleden ). Volgende boek was "Jozef in Dothan", een saai rukverhaal over 2 bijbelverzen die zijn opgerekt tot een heul boek van honderd bladzijden met alleen maar langdradige dialogen die echt nergens over gaan. Wat het genre was, en wat voor soort boek het was. Eitje
Daarna het alleroninteressantste boek, een zogeheten naturalistische roman, "Xerxes". Kutboek.
En dan pakt ze me op het laatste boek omdat ik een detail vergeten ben wat volgens haar zóooo ontzettend belangrijk was.

Een VIER geeft ze me, terwijl ik op de gang sta te wachten met een heel ranzig puur paaseitje. En leerlingen die al hun boeken niet gelezen hebben, krijgen een zeven, studiegeilerds en inlikkers krijgen een negen, mensen die ze niet mag maar gaan huilen als ze een laag cijfer hebben krijg een zes. Komt ze aan met haar slechte argumentatie: "Nou, je wist een paar details niet van die boeken". Daarom zijn het ook maar DETAILS, vuige straatpleaser. En nu moet ik hem gaan herkansen, want het telt zeven (!) keer mee .

Kan ik lekker alle details gaan leren.

Klacht: Leraren die ongecontroleerd hun subjectiviteit kunnen gebruiken om leerlingen naar eigen mening dus vooroordeel kunnen beoordelen en de waarheid klakkeloos buiten beschouwing laten.
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
  dinsdag 6 maart 2007 @ 14:30:39 #2
168840 Sant
Jealousy is a Motherf*cker!!
pi_46974864
eeehm --> directie --> klagen --> lerares erbij roepen --> geregeld...
Geluk is een richting..... geen PUNT!!!!
Shit... Ik heb eigenlijk helemaal geen geweldige opmerking...
pi_46974873
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_46974921
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 14:30 schreef Sant het volgende:
eeehm --> directie --> klagen --> lerares erbij roepen --> geregeld...
Directie gelooft "zesdeklassertjes die het allemaal wel beter weten" natuurlijk eerder dan leraren
  dinsdag 6 maart 2007 @ 14:33:49 #5
166463 Stommie
dat zeg ik..
pi_46974983
heb ik ook een x gehad op mn laatste jaar havo, had ik zo dat eindgesprek, en was een van de weinige paupers die die boeken ook echt gelezen had... kreeg ik een 5,5 met de argumentatie: ' volgens mij heb je de boeken niet echt gelezen, maar je hebt je op internet wel goed ingelezen '

stakkergast die docent
.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 14:34:40 #6
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_46975012
Examenregelement lezen, zien dat er 2 docenten bij aanwezig moeten zijn (op de meeste scholen het geval), ongeldig laten verklaren, opnieuw met extra docent erbij, nogmaals zakken omdat die elkaar wel gelijk geven.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  dinsdag 6 maart 2007 @ 14:36:52 #7
166463 Stommie
dat zeg ik..
pi_46975102
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 14:34 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Examenregelement lezen, zien dat er 2 docenten bij aanwezig moeten zijn (op de meeste scholen het geval), ongeldig laten verklaren, opnieuw met extra docent erbij, nogmaals zakken omdat die elkaar wel gelijk geven.
klopt, bij mij zat die ander er een beetje bij en te knikken..

maar ja, boeide me ook geen flikker, ik had 5,5 dus klaar
.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 14:37:25 #8
168840 Sant
pi_46975119
lol, ik hbe me altijd prima weten te redden met boekverslagen van internet
pi_46975126
Bij ons ging het ook met twee leraren inderdaad. Engels en Nederlands gekoppeld (3 boeken Engels ofzo en een zooi Nederlandse boeken)

Karel en de Elegast triest boek inderdaad. Maar als je slim was geweest had je nog een paar uittreksels van Internet getrokken (omdat je zegt 1,5 jaar geleden gelezen)
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_46975146
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 14:34 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Het was ook met twee leraren
Alleen is de een met pension gegaan vorig jaar (leraar had ik in de 4e) alleen is die het altijd eens met die heks . WANT DAT IS ZE!
  dinsdag 6 maart 2007 @ 14:38:17 #11
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_46975154
Ik had gewoon een puike lijst, waardoor ik eigenlijk bij voorbaat geslaagd was.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 14:39:52 #12
124107 King_of_Kool
Hail to the King
pi_46975212
Van de 8 boeken maar 2 gelezen. Een zesje geloof ik
De ene doodgraver tegen de andere: Ik heb zo'n drukke week gehad, ik heb er 2 moeten laten lopen!
pi_46975261
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 14:32 schreef Nappeklapperapper het volgende:

[..]

Directie gelooft "zesdeklassertjes die het allemaal wel beter weten" natuurlijk eerder dan leraren
Mits je goeie argumenten voorlegt.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 14:41:41 #14
168840 Sant
pi_46975273
gewoon uitschelden die stinkhoer....
pi_46975423
Ik zie haar er ook nog voor aan om met de cijferlijst op schoot cijfers uit te delen..
"Aaaah, je stond een 6,6; dat wordt een zeven, LATEN WE DAAR VERANDERING IN BRENGEN , Wat een sluw plan! "
Het enige wat we voor literatuur gedaan hebben waren 2 toetsen over Nederlandse literatuurgeschiedenis en eentje is net geweest over Engelse literatuur.

Maar dat de tweede fase niet werkt is ook overbodig om te zeggen
  dinsdag 6 maart 2007 @ 14:51:21 #16
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_46975638
Ach, ik heb alleen een mondeling gehad. Ik had een 7, dus op mijn lijst een 7 voor Letterkunde ofzo.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 14:54:44 #17
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_46975745
Ik heb slechte ervaringen wat betreft de middelbare school. Ik ben uiteindelijk richting de Mavo gepest door een aantal leraren. Gelukkig heb ik mijn gram gehaald door uite3indelijk naar de HBO te gaan en nu heb ik ook nog een puik betaalde baan die ik leuk vind en waar er nog goede kansen zijn om door te groeien.

Er zijn helaas teveel leraren en leraressen die hun persoonlijke mening zwaarder laten wegen dan hun professionele mening. Voor deze mensen heb ik dus totaal geen medelijden als ze overspannen raken door een moeilijke klas.
Horrible Cunt!
pi_46975851
Ik moet donderdag
  dinsdag 6 maart 2007 @ 14:59:58 #19
166463 Stommie
dat zeg ik..
pi_46975928
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 14:58 schreef __Kirstenn het volgende:
Ik moet donderdag
pwnd!
.
  dinsdag 6 maart 2007 @ 15:01:18 #20
96581 Manneke_Pils
Deus. ['de:us]
pi_46975979
Maar je wist het dus niet?

N00b.
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
pi_46976011
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 14:59 schreef Stommie het volgende:

[..]

pwnd!
Ik moet het maar over 5 boeken
pi_46976019
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 15:01 schreef Manneke_Pils het volgende:
Maar je wist het dus niet?

N00b.
Ja ze had het ook over verkeerd gebruik van lidwoorden en zo
IK GA TOCH NIET ONVOORBEREID ZO'N GESPREK IN!
pi_46976171
Heb ik ook zo'n verschrikkelijke hekel aan. Van die kansloze linkse geiten wollen sokken figuren die je pwnen omdat je niet altijd naar hun pijpen hebt lopen dancen. Echt, en dan krijgt zo'n dom maar lekker wijf waar al die rukkers zich op lopen af te beren wel een voldoende.

Die kanker ambtenaren hebben mij sowieso al 9 punten gekost dit jaar.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_46976183
Je danst naar iemands pijpen.

Terug in de banken jij!
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
  dinsdag 6 maart 2007 @ 15:06:57 #25
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_46976192
Ik kreeg een 5 met een uitroeptekentje omdat meneer toch wel wat bezorgder om mij was. Plus de 6 van mijn dossier maakte dat tot een 5,5 gemiddeld.
Kutvak.
Guanine en Cytosine! *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')