Welke had je dan?quote:
NIETquote:Op woensdag 11 april 2007 11:01 schreef ReMcOrE het volgende:
TriPo
Mensen weesch schoonquote:
Waarom geef jij Damzkiee een kus? Je bent toch zeker geen heumeux!quote:
hij was bedoeld zoals dezequote:Op woensdag 11 april 2007 11:04 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Waarom geef jij Damzkiee een kus? Je bent toch zeker geen heumeux!
Okequote:Op woensdag 11 april 2007 11:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hij was bedoeld zoals dezeeen smiley om 'oooooooooeeeeeeeeeewwwwwwwwwwww' te zeggen
Ik heb gisteravond/nacht een jasjes en broeken van jongens zitten trekken met een achtergrondkoortje wat ´broek uit, op je rug, ik zeg broek uit op je rug!´ zongquote:Op woensdag 11 april 2007 11:08 schreef Damzkieee het volgende:
Iemand nog wat leuks te vertellen?
quote:Op woensdag 11 april 2007 11:12 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond/nacht een jasjes en broeken van jongens zitten trekken met een achtergrondkoortje wat ´broek uit, op je rug, ik zeg broek uit op je rug!´ zong![]()
Iets niet leuks:quote:Op woensdag 11 april 2007 11:08 schreef Damzkieee het volgende:
Iemand nog wat leuks te vertellen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agressie moest dr ff uit
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
quote:Op woensdag 11 april 2007 11:12 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond/nacht een jasjes en broeken van jongens zitten trekken met een achtergrondkoortje wat ´broek uit, op je rug, ik zeg broek uit op je rug!´ zong![]()
wat gedaan?quote:Op woensdag 11 april 2007 11:15 schreef Roycoooooo het volgende:
Nu de hamvraag: heb je t ook gedaan, Lienelien?
'k wete niet wat dat in mag houden maar het klinkt viesquote:Op woensdag 11 april 2007 11:18 schreef Sok41 het volgende:
Smeerpuupe.
Valt tegen, smeerpijp alleen zo spreek je t op zn zeeuws..quote:Op woensdag 11 april 2007 11:19 schreef lienelien het volgende:
[..]
'k wete niet wat dat in mag houden maar het klinkt vies![]()
ohquote:Op woensdag 11 april 2007 11:20 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Valt tegen, smeerpijp alleen zo spreek je t op zn zeeuws..
Toch keer overwegen? Wel spannendquote:
doe mij toch maar een bed.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:21 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Toch keer overwegen? Wel spannend![]()
okquote:
quote:
Okquote:
Sloaptablette!quote:
Nog nooit geprobeerd. Is t wat?quote:
ik heb er goede verhalen over gehoord... en als ik de hooizolder bij m'n vriendin op de boerderij zie, dan is het idd wel watquote:
Post morgen ff je ervaringenquote:Op woensdag 11 april 2007 11:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb er goede verhalen over gehoord... en als ik de hooizolder bij m'n vriendin op de boerderij zie, dan is het idd wel wat![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 11:38 schreef Damzkieee het volgende:
Jeukt als een gek volgens mij.
maar wel een keer wat anders dan een bedquote:
Oke, vertel?quote:Op woensdag 11 april 2007 11:39 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Prikt als de ziekte, niet aan te raden![]()
komend weekend niet, dus je moet ff geduld hebbenquote:
zo, mevrouw met ervaringquote:Op woensdag 11 april 2007 11:39 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Prikt als de ziekte, niet aan te raden![]()
hoor ik daar nog iemand met ervaring?quote:Op woensdag 11 april 2007 11:40 schreef lienelien het volgende:
net zoals het strand, dat doen we dus ook echt niet hè
Bos kan ik ook niet echt aanradenquote:Op woensdag 11 april 2007 11:40 schreef lienelien het volgende:
net zoals het strand, dat doen we dus ook echt niet hè
en WEER iemand die ervaringen kan delen, zeg het eens Roycooooooquote:Op woensdag 11 april 2007 11:40 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Bos kan ik ook niet echt aanraden![]()
takjes en beestjesquote:Op woensdag 11 april 2007 11:40 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Haha! Tsja, spreekt voor zich denk ik! Daarbij ga je er behoorlijk van niezen, is ook niet echt bevordelijkquote:
Hoezo niet? Vond ik dan wel weer meevallenquote:Op woensdag 11 april 2007 11:40 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
dankjewel, ik zal het onthoudenquote:Op woensdag 11 april 2007 11:44 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Haha! Tsja, spreekt voor zich denk ik! Daarbij ga je er behoorlijk van niezen, is ook niet echt bevordelijk
Tip: Neem een groot kleed meeDan valt het kriebelen iig nog mee
Zonder kleed?quote:Op woensdag 11 april 2007 11:46 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hoezo niet? Vond ik dan wel weer meevallen![]()
![]()
![]()
pas op voor de brandnetels... allergisch reactiesquote:Op woensdag 11 april 2007 11:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dankjewel, ik zal het onthouden
ook nog tips voor het bos?
Ben jij dan ook zo'n bal die praat met zo'n bekakte grafstem?quote:
Als jij het wil welquote:Op woensdag 11 april 2007 11:48 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ben jij dan ook zo'n bal die praat met zo'n bekakte grafstem?
''Zeg knul, hou eens op daarmee''
![]()
![]()
Het sterft hier van de alto'squote:
Gelukkig, dan kan ik er mee levenquote:Op woensdag 11 april 2007 11:51 schreef DaFan het volgende:
[..]
Als jij het wil welMaar nee.
[..]
Het sterft hier van de alto's
quote:Op woensdag 11 april 2007 11:53 schreef Damzkieee het volgende:
Iemand al eens op een spijkerbed gelegen dan? Dat schijnt ook zo kut te liggen.
ik heb er een keer op gelegen (jaar of 6-7 geleden) het doet geen pijn als je er gewoon languit op ligt en niet beweegtquote:Op woensdag 11 april 2007 11:53 schreef Damzkieee het volgende:
Iemand al eens op een spijkerbed gelegen dan? Dat schijnt ook zo kut te liggen.
quote:
Tenzij je op je buik gaat liggenquote:Op woensdag 11 april 2007 11:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb er een keer op gelegen (jaar of 6-7 geleden) het doet geen pijn als je er gewoon languit op ligt en niet beweegtje moet gewoon zorgen dat je er op de goede manier op gaat liggen en zorgen dat je niet teveel beweegt, dan steekt het niet, je voelt alleen wat puntjes
quote:
welke a-veter?quote:Op woensdag 11 april 2007 12:00 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Dat wordt inderdaad een pijnlijke bedoeling...Je avatar is trouwens ook een beetje aan het kloten!
![]()
hahahaha, wat een leuke woordgrap Roycooooooquote:
Avs zijn zeker aan t kloten geweest. Playoffs gemistquote:Op woensdag 11 april 2007 12:00 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Dat wordt inderdaad een pijnlijke bedoeling...Je avatar is trouwens ook een beetje aan het kloten!
![]()
aanradertje?quote:Op woensdag 11 april 2007 12:02 schreef Sok41 het volgende:
Was even weg maaaaaar... Int hooi vind ik zelf toch niet echt vervelend.. Heb thuis ook een hooi schuur, >.>
kets'nquote:Op woensdag 11 april 2007 12:05 schreef Damzkieee het volgende:
Waar gaat het eigenlijk over? Jeu des boulen?
voor deeltje 97quote:Op woensdag 11 april 2007 12:02 schreef Goover het volgende:
[..]
is MIJN zinnetje! 'Mensen, weesch schoon' als tt FTW!
For The Win?quote:Op woensdag 11 april 2007 12:09 schreef lienelien het volgende:
wat is FTW nou eigenlijk? Ik ben duidelijk niet nerd genoeg
Zo, das nu een meid die zegt waar t op staatquote:Op woensdag 11 april 2007 12:06 schreef lienelien het volgende:
nee, neuken.
ik zei het alleen in het Twentsquote:Op woensdag 11 april 2007 12:06 schreef lienelien het volgende:
nee, neuken.
quote:Op woensdag 11 april 2007 12:12 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zo, das nu een meid die zegt waar t op staat![]()
Ik ken de betekenis ook pas sinds een paar dagenquote:Op woensdag 11 april 2007 12:09 schreef lienelien het volgende:
wat is FTW nou eigenlijk? Ik ben duidelijk niet nerd genoeg
Vrijen, de liefde bedrijven?quote:Op woensdag 11 april 2007 12:12 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zo, das nu een meid die zegt waar t op staat![]()
Maj had me nog gebeld bij For The Girlquote:Op woensdag 11 april 2007 12:15 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik ken de betekenis ook pas sinds een paar dagen
Ben echt moe, heb het gevoel alsof het al 16:00 is.. is een rot gevoel als het pas 12:00 is
Het concert gister was wel gaaf![]()
FTL.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:15 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik ken de betekenis ook pas sinds een paar dagen
Ben echt moe, heb het gevoel alsof het al 16:00 is.. is een rot gevoel als het pas 12:00 is
Het concert gister was wel gaaf![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 12:16 schreef lienelien het volgende:
[..]
Vrijen, de liefde bedrijven?
Dat klinkt zo vies zoetsappig en romantisch![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 12:17 schreef Goover het volgende:
[..]Sorry, maar je klinkt nu als een vent
quote:Op woensdag 11 april 2007 12:16 schreef lienelien het volgende:
[..]
een beetje wel lienelienquote:Op woensdag 11 april 2007 12:17 schreef Goover het volgende:
Ja, meisjes horen het gewoon vrijen te noemen ofzo zeker?quote:Op woensdag 11 april 2007 12:17 schreef Goover het volgende:
quote:Op woensdag 11 april 2007 12:17 schreef Goover het volgende:
[..]Sorry, maar je klinkt nu als een vent vrouw met gezond verstand
Ik noem het seksen!quote:Op woensdag 11 april 2007 12:23 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, meisjes horen het gewoon vrijen te noemen ofzo zeker?
hoe noem jij het dan?quote:Op woensdag 11 april 2007 12:23 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, meisjes horen het gewoon vrijen te noemen ofzo zeker?
neequote:Op woensdag 11 april 2007 12:26 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ik seks, jij sekst, wij hebben gesekst! Kan best toch![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 12:27 schreef Sok41 het volgende:
Ik neuk, jij neukt, wij hebben ons suf geneukt! Klinkt beter
Ik heb ook nooit zo begrepen wat m'n ouders er nou mee bedoelen. Seks? (Tong)zoenen? Handjevasthouderij?quote:Op woensdag 11 april 2007 12:28 schreef ReMcOrE het volgende:
ik noem het seks (kan me herinneren dat ik ooit wel 'vrijen' heb gezegd)
quote:Op woensdag 11 april 2007 12:39 schreef PieterBas het volgende:
vrij·en (onov.ww.)
1 liefkozen door te strelen en te kussen => minnekozen, minnen
2 geslachtsgemeenschap hebben => bekennen, bonken, cohabiteren, coïteren, de koffer in duiken met iem., de liefde bedrijven, een nummertje maken, een punt zetten, eroverheen gaan, flensen, fleppen, /gemeenschap/geslachtsgemeenschap/ hebben met iem., het bed delen met iem., het doen, kezen, naaien, naar bed gaan met iem., neuken, palen, pezen, poepen, pompen, rampetampen, rollebollen, seksen, slapen met, van bil gaan, vogelen, vozen, wippen
3 vaste verkering hebben
maar dat woord gebruikt bijna niemand volgens mijquote:Op woensdag 11 april 2007 12:39 schreef PieterBas het volgende:
vrij·en (onov.ww.)
1 liefkozen door te strelen en te kussen => minnekozen, minnen
2 geslachtsgemeenschap hebben => bekennen, bonken, cohabiteren, coïteren, de koffer in duiken met iem., de liefde bedrijven, een nummertje maken, een punt zetten, eroverheen gaan, flensen, fleppen, /gemeenschap/geslachtsgemeenschap/ hebben met iem., het bed delen met iem., het doen, kezen, naaien, naar bed gaan met iem., neuken, palen, pezen, poepen, pompen, rampetampen, rollebollen, seksen, slapen met, van bil gaan, vogelen, vozen, wippen
3 vaste verkering hebben
dat deden mijn vriendin en ik ook in het begin, maar je kunt het beestje ook wel gewoon bij de naam noemen, daar is niks mis meequote:Op woensdag 11 april 2007 12:51 schreef Goover het volgende:
Ik gebruik 'het doen' het meest geloof ik.
Ik heb 'het' gedaan
Jij hebt 'het' gedaan
Wij hebben 'het' gedaan
Neej, k vind t toffffquote:Op woensdag 11 april 2007 12:16 schreef lienelien het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 april 2007 12:55 schreef lienelien het volgende:
en mensen die vage woorden gebruiken voor iets simpels als een penis en een vagina. Hopeloos
Mja breek mn bek daar niet over open..quote:Op woensdag 11 april 2007 12:55 schreef lienelien het volgende:
en mensen die vage woorden gebruiken voor iets simpels als een penis en een vagina. Hopeloos
quote:Op woensdag 11 april 2007 12:58 schreef Damzkieee het volgende:
Muffin, Mossel, Kwal, Scheur ? Bedoel je dat?
Zwans, Harrie, Leuter.
Sjaakie de slapjanusquote:Op woensdag 11 april 2007 12:59 schreef Damzkieee het volgende:
Harrie de Hengst.
quote:Op woensdag 11 april 2007 12:59 schreef Casual-T het volgende:
Is dit nou de working society van de toekomst?![]()
![]()
Jij noemt het gewoon penis?quote:Op woensdag 11 april 2007 13:00 schreef lienelien het volgende:
gatverdamme, dan klinkt het echt meteen vies.
DOe niet zo burgerlijk.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:01 schreef lienelien het volgende:
oja, en sperma heet gewoon sperma.
Mijn zwemmers !quote:Op woensdag 11 april 2007 13:01 schreef lienelien het volgende:
oja, en sperma heet gewoon sperma.
Juist zulke dingen klinken burgerlijk. Allemaal geboren uit een taboe. Mensen die beginnen te giechelen als iemand het woord vagina zegtquote:Op woensdag 11 april 2007 13:02 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
DOe niet zo burgerlijk.
Zaad, Cock-tailsaus, Warme hap.
Ik hoef het woord niet vaak te gebruiken, maar wanneer het voorkomt geef ik inderdaad de voorkeur aan dat woord.quote:
mannepapquote:Op woensdag 11 april 2007 13:02 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
DOe niet zo burgerlijk.
ben je nu vereerd dat je in de signature van Goover staat?quote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 13:03 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik hoef het woord niet vaak te gebruiken, maar wanneer het voorkomt geef ik inderdaad de voorkeur aan dat woord.
Oja, steek je penis in mijn vagina schatquote:Op woensdag 11 april 2007 13:03 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik hoef het woord niet vaak te gebruiken, maar wanneer het voorkomt geef ik inderdaad de voorkeur aan dat woord.
jaa jaa, zo ken ik er nog wel 1000. ''Zeg, mag ik je penis eens vasthouden''quote:Op woensdag 11 april 2007 13:03 schreef lienelien het volgende:
[..]
volgens mij staat ´quote:Op woensdag 11 april 2007 13:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ben je nu vereerd dat je in de signature van Goover staat?
ik noem het trouwens ook gewoon penis, vagina en sperma...
Breezerseks, seks voor een ritje naar huis of beltegoedquote:Op woensdag 11 april 2007 13:04 schreef Cuckoo het volgende:
Ik zeg altijd gewoon "Lollie" tegen breezahsletjes![]()
Schei uit, durf jij ook nog in geen 100 jaar.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:04 schreef Cuckoo het volgende:
Ik zeg altijd gewoon "Lollie" tegen breezahsletjes![]()
Zelfs in Borne gebeurt het.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:05 schreef lienelien het volgende:
[..]
Breezerseks, seks voor een ritje naar huis of beltegoed
Dan zit er iets niet goedquote:Op woensdag 11 april 2007 13:05 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Nee er zullen geen cornflakes uit komen neem ik aan.
quote:Op woensdag 11 april 2007 13:04 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Oja, steek je penis in mijn vagina schat
had dus weer te snel gereageerdquote:Op woensdag 11 april 2007 13:05 schreef lienelien het volgende:
[..]
volgens mij staat ´´ voor hilarisch.
![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 13:05 schreef MichielPH het volgende:
"Als zijn paaltje bij mij puntje komt"
Volgens mij een uitspraak van Miss Scofield?
Naar een ''hoger'' level?quote:Op woensdag 11 april 2007 13:06 schreef Sok41 het volgende:
De luitenant, maar binnenkort krijgt ie misschien promotie..
quote:Op woensdag 11 april 2007 13:05 schreef MichielPH het volgende:
quote:Op woensdag 11 april 2007 13:06 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Schei uit, durf jij ook nog in geen 100 jaar.
Je durft geen eens sletjes, laat staan normale dames, aan te spreken![]()
als 'ie z'n chickie gaat neukenquote:Op woensdag 11 april 2007 13:07 schreef Damzkieee het volgende:
Wabedoeljij sok?
Sorry??? Haha, geloof het weet zeker van niet hoor!quote:Op woensdag 11 april 2007 13:05 schreef MichielPH het volgende:
Sjakiespul zegt mn vriendin..quote:Op woensdag 11 april 2007 13:02 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
DOe niet zo burgerlijk.
Mokkel jaquote:
Ik ben mij er ééntjequote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 13:10 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Hmz, het komt er steeds vaker op neer dat we op dezelfde golf lengte zitten![]()
zonder spatie. Golflengtequote:Op woensdag 11 april 2007 13:10 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Hmz, het komt er steeds vaker op neer dat we op dezelfde golf lengte zitten![]()
Ach, zeik niet! Je vindt dit onderwerp gewoon mooiquote:
ah, gvd, had ik toch goed. Lienelienquote:
Je kan het ook gewoon uitspugen hoor.quote:
Nee. Op mijn werk, wat in principe hetzelfde is, fok! ik nooit en ben ik 80% van de tijd geconcentreerd bezig.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:59 schreef Casual-T het volgende:
Is dit nou de working society van de toekomst?![]()
![]()
Dan heb ik het uit een kolom, me dunkt.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:08 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Sorry??? Haha, geloof het weet zeker van niet hoor!![]()
Nee, das pas vies.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:13 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon uitspugen hoor.
Klopt, maar Herman Finkers zegt t zoquote:Op woensdag 11 april 2007 13:13 schreef lienelien het volgende:
[..]
van![]()
De uitdrukking is iig met me ipv mij![]()
Kolom?quote:Op woensdag 11 april 2007 13:14 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Nee. Op mijn werk, wat in principe hetzelfde is, fok! ik nooit en ben ik 80% van de tijd geconcentreerd bezig.
[..]
Dan heb ik het uit een kolom, me dunkt.
jij slikt het door dus?quote:
Oh, daar luister/kijk ik nooit naarquote:Op woensdag 11 april 2007 13:15 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Klopt, maar Herman Finkers zegt t zo
slikken is de shit hoorquote:Op woensdag 11 april 2007 13:13 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon uitspugen hoor.
nou blij dan?quote:Op woensdag 11 april 2007 13:17 schreef Goover het volgende:
Whehehe, we gaan van taal topic naar puber topic
straks hebben we de MOD's weer op onze nekquote:Op woensdag 11 april 2007 13:17 schreef Goover het volgende:
Whehehe, we gaan van taal topic naar puber topic
Kolom?quote:Op woensdag 11 april 2007 13:14 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Nee. Op mijn werk, wat in principe hetzelfde is, fok! ik nooit en ben ik 80% van de tijd geconcentreerd bezig.
[..]
Dan heb ik het uit een kolom, me dunkt.
Columnquote:Op woensdag 11 april 2007 13:17 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Kolom?![]()
Ik snap er niks van? Wanneer dan?
quote:Op woensdag 11 april 2007 13:19 schreef Damzkieee het volgende:
Beter slikken in het straatje dan lekken uit het .. ach laat maar.
ik ben net terug van de pauze..lekker ff buiten gewandeld...quote:Op woensdag 11 april 2007 13:19 schreef ReMcOrE het volgende:
over 10 minuutjes alweer pauzzzzzzzzzzzzze
quote:Op woensdag 11 april 2007 13:19 schreef Damzkieee het volgende:
Beter slikken in het straatje dan lekken uit het .. ach laat maar.
Komt door jou joh, spammertquote:
dat lijkt haalbaar iddquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 13:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat lijkt haalbaar iddMensen niet zo streven! Gewoon rustig praten, anders moeten we straks dichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eensch!quote:Op woensdag 11 april 2007 13:26 schreef Goover het volgende:
[..]
Mensen niet zo streven! Gewoon rustig praten, anders moeten we straks dicht
Das alvast 1 Roycooooo, goed bezigquote:Op woensdag 11 april 2007 13:27 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Eensch!
Geen nutteloze post toevoegen aub!
vind seks wel een leuk onderwerpquote:Op woensdag 11 april 2007 13:28 schreef ReMcOrE het volgende:
en dus ook geen post die beter in een pubertopic passen
Laat dan meteen alle pubers die beter in een posttopic passen weggaan.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:28 schreef ReMcOrE het volgende:
en dus ook geen post die beter in een pubertopic passen
En zo is het, Lienelien!quote:Op woensdag 11 april 2007 13:27 schreef lienelien het volgende:
geduld is een schooooone zaak.
ah, eindelijk iemand die weet dat je het niet met een x schrijftquote:Op woensdag 11 april 2007 13:29 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
vind seks wel een leuk onderwerp![]()
Okay! Maar ik heb nog nooit een column geschreven! Dus je zal die uitspraak van iemand anders gelezen hebbenquote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 13:27 schreef lienelien het volgende:
geduld is een schooooone zaak.
Klopt, weet dr alles vanquote:Op woensdag 11 april 2007 13:29 schreef lienelien het volgende:
[..]
ah, eindelijk iemand die wete dat je het niet met een x schrijft![]()
quote:
Je moet hem op 100 zetten, dan gaan die pagina's niet zo snelquote:Op woensdag 11 april 2007 13:30 schreef PieterBas het volgende:
ben ff bezig.. meteen een pagina verder..
haar op tietenquote:Op woensdag 11 april 2007 13:27 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Das alvast 1 Roycooooo, goed bezig
Laat iemand haar tieten posten anders, ter compensatie.
quote:
onderbouwing, bronnen?quote:Op woensdag 11 april 2007 13:34 schreef Damzkieee het volgende:
Een productiehuis dat.
Da's het enige wat ik nog wel eens fout doequote:Op woensdag 11 april 2007 13:34 schreef Damzkieee het volgende:
Vreselijke fout vind ik dat.
2 bijzettafeltjesquote:
over jequote:Op woensdag 11 april 2007 13:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
had je mijn post in je FoBo al gelezen?
watquote:Op woensdag 11 april 2007 13:33 schreef lienelien het volgende:
ik heb taaladvies nodig
Een productiehuis dat of wat producten levert van bllblabla....
dat of wat?
deze MOET gewoon in de OP, lienelien die om taaladvies vraagtquote:Op woensdag 11 april 2007 13:33 schreef lienelien het volgende:
ik heb taaladvies nodig
Een productiehuis dat of wat producten levert van bllblabla....
dat of wat?
Het enige dat.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:34 schreef lienelien het volgende:
[..]
Da's het enige wat ik nog wel eens fout doe
quote:Op woensdag 11 april 2007 13:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
over je [afbeelding] ?
die check ik thuis wel
quote:Op woensdag 11 april 2007 13:35 schreef MichielPH het volgende:
[..]
[afbeelding]
Sorry M-S, ik zal hem zo verwijderen..
die moet je in het grijs hebbenquote:Op woensdag 11 april 2007 13:35 schreef MichielPH het volgende:
[..]
[afbeelding]
zow héquote:Op woensdag 11 april 2007 13:35 schreef MichielPH het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat dacht ik ookal meteenquote:Op woensdag 11 april 2007 13:36 schreef miss-scofield het volgende:
[..]![]()
En wtf, heb je hem opgeslagen??![]()
Nee, heb hem uit m'n tempdir. Nerdo zijn is best handig 14.gifquote:Op woensdag 11 april 2007 13:36 schreef miss-scofield het volgende:
[..]![]()
En wtf, heb je hem opgeslagen??![]()
Als je een echte nerdo bent staat ie op je achtergrondquote:Op woensdag 11 april 2007 13:37 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Nee, heb hem uit m'n tempdir. Nerdo zijn is best handig (Y)
Tuuuuuuuurrrllliiijjkkk !!quote:Op woensdag 11 april 2007 13:37 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Nee, heb hem uit m'n tempdir. Nerdo zijn is best handig 14.gif
Hee, ik heb nooit gezegd dat ik supertaalwoman ben ofzoquote:Op woensdag 11 april 2007 13:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
deze MOET gewoon in de OP, lienelien die om taaladvies vraagt![]()
staat die foto goed bij jou?quote:Op woensdag 11 april 2007 13:37 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Als je een echte nerdo bent staat ie op je achtergrond
quote:Op woensdag 11 april 2007 13:38 schreef lienelien het volgende:
[..]
Hee, ik heb nooit gezegd dat ik supertaalwoman ben ofzo![]()
![]()
dat dacht ik ook, dat het zo moestquote:Op woensdag 11 april 2007 13:39 schreef Damzkieee het volgende:
Het bedrijf dat er van wordt verdacht.
quote:Op woensdag 11 april 2007 13:40 schreef Sok41 het volgende:
Wtf pagina 6 alweer trouwens.. En ik ben niet eens aant spammen geweest... Bleeh
Nou schiet eens op dan.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:40 schreef Sok41 het volgende:
Wtf pagina 6 alweer trouwens.. En ik ben niet eens aant spammen geweest... Bleeh
Doen wij wel voor je..quote:Op woensdag 11 april 2007 13:40 schreef Sok41 het volgende:
15/4 Heracles Almelo - Feyenoordquote:
Aanwijzende en betrekkelijke voornaamwoordenquote:Op woensdag 11 april 2007 13:39 schreef lienelien het volgende:
[..]
En hoe zit dat ook alweer precies?
quote:Op woensdag 11 april 2007 13:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
15/4 Heracles Almelo - Feyenoord
3-1
m-s Supertaalwoman!quote:Op woensdag 11 april 2007 13:42 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Aanwijzende en betrekkelijke voornaamwoorden
Aanwijzende voornaamwoorden
deze en die verwijzen naar de - woorden
die en dat verwijzen het - woorden
Betrekkelijke voornaamwoorden
die verwijst naar mannelijke en vrouwelijke woorden
dat verwijst naar onzijdige woorden
Het betrekkelijk voornaamwoord wat
In de volgende gevallen gebruik je het betrekkelijk voornaamwoord wat:
na onbepaalde voornaamwoorden: alles, iets, niets, veel, het enige
Alles wat hij wist, schreef hij op.
na een overtreffende trap: het mooiste, het aardigste, het grootste
Het mooiste wat ik gelezen heb, zal ik je vertellen.
als je wat kunt vervangen door datgene wat
Wat ik niet vergeten ben, zal ik noteren
als wat terugverwijst naar een voorafgaande zin.
Hij zei toen iets totaal anders, wat me irriteerde.
Zegt ie 2 post voor t eindequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |