Die aids zou er ooit wel in kicken ja als ze er uit moet.quote:Op maandag 16 april 2007 20:45 schreef Pelgrim het volgende:
Gaat Anita ook nog eens een extra ziekte krijgen?
Gigiquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Die nieuwe chick van Nick is denk ik wel een goeie
quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Ow ja die Dorothea is het meest irritante personage uit de serie
quote:ROBERT ALBERTS: "Kunnen we die vrouw niet ontslaan?!"
Was wel een goeie van hem ja.quote:
Ik vind bing trouwens wel ietjes toffer zinds hij in Teluma werkt.quote:Op maandag 16 april 2007 21:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Het zakt duidelijk weer in bij gtst en in plaats van een soort gedwongen/verplichte medelijden jegens Barbara neemt mijn haat jegens haar slechts toe, elke keer als ik die koude, gevoelloze kutkop weer mag aanschouwen![]()
Dat Bing het hoge woord d'r uit zou flappen, dat zag je ook al vanaf het begin aankomen.![]()
Makers hoewel jullie wat sommige dingen betreft een betere weg beginnen in te slaan heb ik nog een kleine, goedbedoelde tip: 'laat ze minder lullen en wat meer doen'.
Gewoon wat meer actie in plaats van die zever-gesprekjes![]()
Ik mis weer niet veel dus.quote:
Daarom wil Jef ook van d'r af..quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Ow ja die Dorothea is het meest irritante personage uit de serie
Veel plezier dan, zelfs als Bar haar beste orgasme ooit heeft maakt ze zich nog constant druk om de kinderen.quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Veel plezier dan, zelfs als Bar haar beste orgasme ooit heeft maakt ze zich nog constant druk om de kinderen.
Rotterdamse is zequote:Op dinsdag 17 april 2007 19:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
En dan deze post van pberends:
GTST #123: Barbara goes naked!
quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
En dan deze post van pberends:
GTST #123: Barbara goes naked!
Ey klootzak Rosa is lekker man !quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:20 schreef BaraCuda het volgende:
De looks van de dochter van Rosa komen duidelijk van papalief![]()
Omdat Ludo in samenwerking met Janine Barbara, Robert, Bing, Morris en Sjors op een boot had ontvoerd.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:21 schreef jorienvdherik het volgende:
waarom zijn barbara en janine geen vriendin meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |