quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:41 schreef Urquhart het volgende:
Als dat zo doorgaat kunnen ze het beter om 16:00 uur 's middags op Nickelodeon gaan uitzenden.
Grote God, wat een cliché's allemaal! Ik ga voorlopig nog steeds niet kijken dan maar. GTST doet wanhopige pogingen om qua "jonge sterren" net zo succesvol te worden als ONM. Lukt ze toch nooit.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:39 schreef Canisfire het volgende:
De GTSTCourant kan jullie als eerste melden dat Laura Selmhorst binnenkort de schrik van haar leven zal krijgen. Op een middag staat namelijk haar nichtje Vicky op de stoep. Deze rebelse tiener zal de boel flink op stelten gaan zetten in Meerdijk en papt zowel aan met Fos Fischer als zijn beste vriend Noud Mulder. Ai, als dat maar goed gaat..
Weer een rebelse tiener en weer een incest lijntje![]()
Uitleg voor de niet zo slimme mensen onder ons :
Noud is kleinzoon van Laura.
Als nieuw personage Vicky dan het nichtje van Laura is maakt ze dat familie van elkaar.
Incest is nog al een hype in de familie Alberts/Selmhorst![]()
Amiquote:Op vrijdag 13 april 2007 18:20 schreef BobRooney het volgende:
Robert moet weer aan de coke, en Jeff moet weer gaan zwerven . Dat was leuk.
Ze hadden gewoon Fort Alpha na moeten doen dan, dan werd het misschien nog leuk. Maar dit zijn net een stel brugklassers bij elkaarquote:Op vrijdag 13 april 2007 18:27 schreef Vivi het volgende:
Ik vind Nina dus wel grappig, maar de rest van dat jonge spul..
Ze moeten het weer wat interessanter gaan maken voor het wat bredere publiek, nu draait het alleen maar om dat puberaal gezeik bijna.
omg ja, nou ze zullen het wel weer zo draaien dat het een pleegkind ofzo is, of dat Laura een geadopteerde broer heeft.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:39 schreef Canisfire het volgende:
De GTSTCourant kan jullie als eerste melden dat Laura Selmhorst binnenkort de schrik van haar leven zal krijgen. Op een middag staat namelijk haar nichtje Vicky op de stoep. Deze rebelse tiener zal de boel flink op stelten gaan zetten in Meerdijk en papt zowel aan met Fos Fischer als zijn beste vriend Noud Mulder. Ai, als dat maar goed gaat..
Weer een rebelse tiener en weer een incest lijntje![]()
Uitleg voor de niet zo slimme mensen onder ons :
Noud is kleinzoon van Laura.
Als nieuw personage Vicky dan het nichtje van Laura is maakt ze dat familie van elkaar.
Incest is nog al een hype in de familie Alberts/Selmhorst![]()
noud gaat vreemd met dat wijfquote:Op vrijdag 13 april 2007 18:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Grote God, wat een cliché's allemaal! Ik ga voorlopig nog steeds niet kijken dan maar. GTST doet wanhopige pogingen om qua "jonge sterren" net zo succesvol te worden als ONM. Lukt ze toch nooit.
Maar het is al langer gebleken dat er met verjonging niet meer mensen gaan kijken, want het zijn altijd amateur-verhaallijnen (zoals Fos met z'n kopieergedoe en daar vet voor vervolgd werd). Er gaan met die hele verjonging eerder minder mensen kijker. Get a life, scriptschrijvers!
Daar is een woord voor: genocide.quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:35 schreef Frey het volgende:
Laat ze gewoon de verhaallijn met Vadim uitbouwen tot een verhaallijn voor iedereen.
Inderdaad, ze blijven een beetje op hetzelfde niveau steken.quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Dat met Vadim maken ze ook niet echt spannend
Niet vergeten dat het waarschijnlijk langer dan een uur zal duren hequote:Op vrijdag 13 april 2007 21:27 schreef jorienvdherik het volgende:
vandaag gemist, helaas maandag in de herhaling ben ik er niet, dan maar opnemen
quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:02 schreef Frey het volgende:
Nu tim dood is, zal Jack het moeten doen met Joop.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:02 schreef Frey het volgende:
[afbeelding]
Niet helemaal, het marktaandeel was gister gewoon lager dan eergister. Er keken in principe evenveel mensen naar de tv, maar toch verloren ze 200k / 300.000 kijkers.quote:Op zaterdag 14 april 2007 09:47 schreef Iwan1976 het volgende:
Gisteren slechts 991.000 kijkers. Het mooie weer speelt ook GTST parten. Hiermee zakt GTST voor het eerst sinds lange tijd op een normale uitzenddag onder het miljoen (kerstaflevering niet meegerekend!).
Dat verklaart een hoop. ONM scoorde op vrijdag ook 100.000 minder dan de rest van de week.quote:Op zaterdag 14 april 2007 09:50 schreef Urquhart het volgende:
Nu moet er wel bij gezegd worden dat voor het eerst Ajax op de vrijdagavond op RTL7 werd uitgezonden.
Ik dacht even dat dit een foto van Barbara was na de chemo.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:02 schreef Frey het volgende:
[afbeelding]
Ik denk niet dat het voetbalpubliek erg lijkt op het GTST-publiekquote:Op zaterdag 14 april 2007 09:50 schreef Urquhart het volgende:
Nu moet er wel bij gezegd worden dat voor het eerst Ajax op de vrijdagavond op RTL7 werd uitgezonden.
dat lag niet aan nac.quote:Op zaterdag 14 april 2007 09:54 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop. ONM scoorde op vrijdag ook 100.000 minder dan de rest van de week.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat gaat rap![]()
quote:Op zondag 15 april 2007 12:57 schreef the_legend_killer het volgende:Dat zag ik al in de promo ja die ze tegenwoordig op de site hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat gaat rap
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Hélemaal mee eensquote:Op zondag 15 april 2007 14:00 schreef nWo4Life het volgende:
Er komen echt veel te veel tieners in die serie, daar is echt geen zak aan.
De meest spannende verhaallijn is die met die wapens, maar daar wordt weinig tot geen aandacht aan besteed. De beste seizoenen van GTST waren seizoenen zoals 6 t/m 8, waar je een hoop slechteriken en spannende verhaallijnen zag.
Mensen willen een half uur vermaakt worden. Dat kunnen ze niet overlaten aan pubers met liefdesproblemen. Haal meer volwassen personages erbij en wat meer spanning en slechteriken.
Wanneer zouden ze dat nou eens inzien?
Die aids zou er ooit wel in kicken ja als ze er uit moet.quote:Op maandag 16 april 2007 20:45 schreef Pelgrim het volgende:
Gaat Anita ook nog eens een extra ziekte krijgen?
Gigiquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Die nieuwe chick van Nick is denk ik wel een goeie
quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Ow ja die Dorothea is het meest irritante personage uit de serie
quote:ROBERT ALBERTS: "Kunnen we die vrouw niet ontslaan?!"
Was wel een goeie van hem ja.quote:
Ik vind bing trouwens wel ietjes toffer zinds hij in Teluma werkt.quote:Op maandag 16 april 2007 21:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Het zakt duidelijk weer in bij gtst en in plaats van een soort gedwongen/verplichte medelijden jegens Barbara neemt mijn haat jegens haar slechts toe, elke keer als ik die koude, gevoelloze kutkop weer mag aanschouwen![]()
Dat Bing het hoge woord d'r uit zou flappen, dat zag je ook al vanaf het begin aankomen.![]()
Makers hoewel jullie wat sommige dingen betreft een betere weg beginnen in te slaan heb ik nog een kleine, goedbedoelde tip: 'laat ze minder lullen en wat meer doen'.
Gewoon wat meer actie in plaats van die zever-gesprekjes![]()
Ik mis weer niet veel dus.quote:
Daarom wil Jef ook van d'r af..quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Ow ja die Dorothea is het meest irritante personage uit de serie
Veel plezier dan, zelfs als Bar haar beste orgasme ooit heeft maakt ze zich nog constant druk om de kinderen.quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Veel plezier dan, zelfs als Bar haar beste orgasme ooit heeft maakt ze zich nog constant druk om de kinderen.
Rotterdamse is zequote:Op dinsdag 17 april 2007 19:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
En dan deze post van pberends:
GTST #123: Barbara goes naked!
quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
En dan deze post van pberends:
GTST #123: Barbara goes naked!
Ey klootzak Rosa is lekker man !quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:20 schreef BaraCuda het volgende:
De looks van de dochter van Rosa komen duidelijk van papalief![]()
Omdat Ludo in samenwerking met Janine Barbara, Robert, Bing, Morris en Sjors op een boot had ontvoerd.quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:21 schreef jorienvdherik het volgende:
waarom zijn barbara en janine geen vriendin meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |