moet zeggen dat het ook wat afgezaagd was... opeens weer niet gaan enzo, en dan zus en zo, en vervolgens maar ff afgerammeld lijkt utquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:12 schreef mschol het volgende:
hmm net Tonagura! 13 gezien en ik vind het maar een flut aflevering, behoorlijk leeg qua verhaal..
Het kwam me al zo vaag bekend voor, maar nu weet ik het weer. Paar dagen terug stuurde iemand mij dit reclame filmpje van lucky star:quote:
Gewoon verder kijken. Eureka 7 is een toffe serie.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:12 schreef outcast_within het volgende:
OP gezien van lucky star. Jordy je bent een bottle fairy fetishist
Trouwens de eerste 13 eps gezien van eureka seven...
Volgens mij gaat het niet werken jochie van 14 met het vreemde meisje waar je niks van weet behalve dan dat het mss iets artificial is.
vind ik ook, alleen jammer dat er geen vaart zit in die relatie ^_^quote:Op woensdag 11 april 2007 10:18 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Gewoon verder kijken. Eureka 7 is een toffe serie.![]()
hehehe gewoon verder kijken eureka sevenquote:Op woensdag 11 april 2007 10:12 schreef outcast_within het volgende:
Trouwens de eerste 13 eps gezien van eureka seven...
Volgens mij gaat het niet werken jochie van 14 met het vreemde meisje waar je niks van weet behalve dan dat het mss iets artificial is.
wtf !?!quote:
* mschol heeft vast wat gemist...quote:Op woensdag 11 april 2007 10:12 schreef outcast_within het volgende:
Bij mij moet het er meestal ook wel realistisch uitzien enzo. Komt er bij mij ook niet in denk ik.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:47 schreef RipCore het volgende:
Blijkbaar niet, nee...
En shit zoals Lucky Star komt niet eens op mijn schijf te staan.
De eerste OVA van Murder Princess al gedownload dan?quote:Op woensdag 11 april 2007 15:30 schreef RipCore het volgende:
Claymore en Darker than Black zijn tot nog toe de enige series van het nieuwe seizoen die mij weten te boeien. De rest vind ik maar knudde.
Die was ik helemaal vergeten. Daar heb ik inmiddels ook de eerste 2 eps van gezien en deze serie is leuk genoeg om als tussendoortje te kijken.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:32 schreef Jordy-B het volgende:
Hayate no Gotoku (Hayate the Combat Butler)
[afbeelding]
SPOILER: simoun ep 17Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 april 2007 17:25 schreef mschol het volgende:
simoun wordt waziger met de minuut:SPOILER: simoun ep 17Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those unforgettable days, for them I live"
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:08 schreef zquing het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wordt waziger met de minuut b.t.w.
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:14 schreef mschol het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wordt waziger met de minuut b.t.w.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those unforgettable days, for them I live"
op die fietsquote:Op woensdag 11 april 2007 21:24 schreef wdn het volgende:
Nee Holy Land is zo genoemd vanwege de vele doden die er vielen tijdens een experiment
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:24 schreef wdn het volgende:
Nee Holy Land is zo genoemd vanwege de vele doden die er vielen tijdens een experiment
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Those unforgettable days, for them I live"
SPOILER: voor zquingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:55 schreef wdn het volgende:SPOILER: voor zquingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those unforgettable days, for them I live"
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:55 schreef wdn het volgende:ben ik ook net te weten gekomenSPOILER: voor zquingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nog maar 3 afleveringen te gaan
toffe serie, soms wel wat wazig
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:57 schreef zquing het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het einde is eigenlijk best wazig mschol
Overigens goed opletten want het einde zit'm in de details. Dan valt eigenlijk heel veel op zijn plek. Ik denk dat ik zelfs eea nog heb gemist want af en toe had ik ook iets van "hmmm volg ik niet echt/wazig"Beatus vir qui suffert tentationem.
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Darker than Black deel 1 net gezien. Serie is goedgekeurd door de bond van Elfenlied en Nana aanbidders
Beatus vir qui suffert tentationem.
SPOILER: weeeeer voor zquing. Geez kijk die serie dan gewoonOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als je meer wilt weten: kijk dan die serie
quote:Op woensdag 11 april 2007 22:20 schreef wdn het volgende:SPOILER: weeeeer voor zquing. Geez kijk die serie dan gewoonOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als je meer wilt weten: kijk dan die seriedat ging meer om de uitspraak ecchi (pervert dus
) (al valt daar wel over te twisten hentai wordt daar ook voor gebruikt)
![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 22:20 schreef wdn het volgende:mischien toch maar een keertje een epje meepakkenSPOILER: weeeeer voor zquing. Geez kijk die serie dan gewoonOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als je meer wilt weten: kijk dan die serie"Those unforgettable days, for them I live"![]()
Sola gezien en die is ook goedgekeurd. Einde van deel 1 was wel klote gekozen: tis een cliffhanger en die haat ik
Oeh, die laatste zet ik ook op mijn lijst van te kijken series.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:32 schreef Jordy-B het volgende:
Hayate no Gotoku (Hayate the Combat Butler)
[afbeelding]
Nagasarete Airantou
[afbeelding]
Ik heb zin in comedy de laatste lijd, een tijdje wat serieuzere series gekeken maar nu wil ik wel weer eens lachen.![]()
Ik weet nog niet wat ik van Hayate vind.
Klopt het dat de OP theme door dezelfde makers is gerealiseerd als Shakugan no Shana?Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City![]()
en klaar
leuke serie, en 1 van de weinige, complexere, serie's waarbij ik niet met veel vragen blijf zitten
enige nu is: wat/waar is dat andere land..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zou em ergens tussen de 7,5 en 8,5 laten scoren, het tekenwerk stond mij minder aan (zag er een beetje afgeraffeld uit imho op sommige punten)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: