abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48113209
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 16:36 schreef zquing het volgende:
ligt 't aan mij of wordt er tegenwoordig veel minder echt goede series gereleased? De laats gereleasde serie die ik echt leuk vond was NHK en Nana natuurlijk. Maar het meeste wat ik kijk is toch al meestal een jaar of wat geleden gereleased
Ligt gewoon aan welke smaak je hebt. Genoeg series gevolgt afgelopen seizoen. Ben nu bezig met Ghost Hunt, zeker een aanrader. Ach als er elk half jaar 3 series echt goed zijn ben ik al meer dan tevreden.

Animanda heeft volgens mij ook plannen om Darker than Black te subben, maar het zal nog wel even duren voordat je daar een release van ziet.
Ik hoop eigenlijk dat Kyuuketsuki het gaat subben, nu Kiba en Busou Renkin afgelopen zijn, hebben ze nog maar 1 serie waar ze aan werken. Maar even afwachten dus.
  zaterdag 7 april 2007 @ 17:13:50 #182
122997 zquing
Drama Junk
pi_48113234
ik denk dat mijn probleem licht bij het feit dat ik meestal alleen maar series kijk als ze al klaar zijn met releasen. Ik zou mischien wat vaker op A-suki moeten kijken naar de nieuwere releases
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_48113529
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 17:12 schreef torn_Machina het volgende:
Animanda heeft volgens mij ook plannen om Darker than Black te subben, maar het zal nog wel even duren voordat je daar een release van ziet.
Ik hoop eigenlijk dat Kyuuketsuki het gaat subben, nu Kiba en Busou Renkin afgelopen zijn, hebben ze nog maar 1 serie waar ze aan werken. Maar even afwachten dus.
Ik hoop dat Static Subs hem pakt... Die hebben dit seizoen volgens mij maar één serie en die doen ze ook nog samen met een andere groep.

Static Subs is niet de snelste fansubgroep, maar ze leveren wel ontzettend hoge kwaliteit.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_48126284
Shinsen heeft de promo van Darker than Black gereleased...

15 seconden en het vertelt je eigenlijk geen reet over de serie, maar het ziet er allemaal wel tof uit...

De PV van de nieuwe MoMusume single 'Kanashimi Twilight' is ook uit

maar dat terzijde, natuurlijk...

[ Bericht 34% gewijzigd door Jordy-B op 07-04-2007 23:58:21 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zondag 8 april 2007 @ 00:10:33 #185
122997 zquing
Drama Junk
pi_48126745
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 23:53 schreef Jordy-B het volgende:
Shinsen heeft de promo van Darker than Black gereleased...

15 seconden en het vertelt je eigenlijk geen reet over de serie, maar het ziet er allemaal wel tof uit...

De PV van de nieuwe MoMusume single 'Kanashimi Twilight' is ook uit

maar dat terzijde, natuurlijk...
ik ga me maar een keer inlezen in "darker than black"
pi_48126789
Ik zag net pas dat de muziek van Darker than Black door niemand minder dan Yoko Kanno gedaan wordt.

Als je je even in de staff verdiept, zie je links naar series als Cowboy Bebop, Wolf's Rain en GITS-SAC... (dus niet erg verwonderlijk dat ze dan Kanno gekozen hebben voor de muziek)
pi_48127703
Dat er nog geen speedsubs gereleased zijn van Darker than Black. Valt mij eigenljk een beetje tegen.
  zondag 8 april 2007 @ 22:21:24 #188
122997 zquing
Drama Junk
pi_48127873
quote:
Op zondag 8 april 2007 00:11 schreef Jordy-B het volgende:
Ik zag net pas dat de muziek van Darker than Black door niemand minder dan Yoko Kanno gedaan wordt.

Als je je even in de staff verdiept, zie je links naar series als Cowboy Bebop, Wolf's Rain en GITS-SAC... (dus niet erg verwonderlijk dat ze dan Kanno gekozen hebben voor de muziek)
Yoko Kanno is tof, ook de dingen die ze niet voor anime heeft gedaan zijn tof
pi_48128774
Tijdens de downtime heb ik de eerste aflevering bekeken van Nagasarete Airantou... Het verhaal gaat over een jongen die wegloopt van huis... Hij vertrekt met een cruise mee, maar door een onhandigheid dondert 'ie 'ie in zwaar weer overboord. Hij spoelt uiteindelijk aan op een speciaal eiland... 'Airanto' (dus gewoon 'island', maar dan verjapannerd).

Het eiland is bezaaid met meisjes en door de oudste van het eiland krijgt hij te horen dat hij, jawel, de enige man is... En de meiden zijn gevaarlijk hitsig.

Het is een komische, ietwat ecchi serie. Erg grappig. Er wordt een stijl gebruikt die een beetje doet denken aan series als Azumanga Daioh.

zondag 8 april 2007 @ 22:45:31 #190
122997 zquing
Drama Junk
pi_48128997
ik denk dat ik dit seizoen reideem ook maar ga volgen, zometeen maar eens ep1 downen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')