quote:Op woensdag 11 april 2007 21:55 schreef wdn het volgende:SPOILER: voor zquingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those unforgettable days, for them I live"
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:55 schreef wdn het volgende:ben ik ook net te weten gekomenSPOILER: voor zquingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nog maar 3 afleveringen te gaan
toffe serie, soms wel wat wazig
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:57 schreef zquing het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het einde is eigenlijk best wazig mschol
Overigens goed opletten want het einde zit'm in de details. Dan valt eigenlijk heel veel op zijn plek. Ik denk dat ik zelfs eea nog heb gemist want af en toe had ik ook iets van "hmmm volg ik niet echt/wazig"Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Darker than Black deel 1 net gezien. Serie is goedgekeurd door de bond van Elfenlied en Nana aanbidders
Beatus vir qui suffert tentationem.
SPOILER: weeeeer voor zquing. Geez kijk die serie dan gewoonOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als je meer wilt weten: kijk dan die serie
quote:Op woensdag 11 april 2007 22:20 schreef wdn het volgende:SPOILER: weeeeer voor zquing. Geez kijk die serie dan gewoonOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als je meer wilt weten: kijk dan die seriedat ging meer om de uitspraak ecchi (pervert dus
) (al valt daar wel over te twisten hentai wordt daar ook voor gebruikt)
![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 22:20 schreef wdn het volgende:mischien toch maar een keertje een epje meepakkenSPOILER: weeeeer voor zquing. Geez kijk die serie dan gewoonOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als je meer wilt weten: kijk dan die serie"Those unforgettable days, for them I live"![]()
Sola gezien en die is ook goedgekeurd. Einde van deel 1 was wel klote gekozen: tis een cliffhanger en die haat ik
Oeh, die laatste zet ik ook op mijn lijst van te kijken series.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:32 schreef Jordy-B het volgende:
Hayate no Gotoku (Hayate the Combat Butler)
[afbeelding]
Nagasarete Airantou
[afbeelding]
Ik heb zin in comedy de laatste lijd, een tijdje wat serieuzere series gekeken maar nu wil ik wel weer eens lachen.![]()
Ik weet nog niet wat ik van Hayate vind.
Klopt het dat de OP theme door dezelfde makers is gerealiseerd als Shakugan no Shana?Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City![]()
en klaar
leuke serie, en 1 van de weinige, complexere, serie's waarbij ik niet met veel vragen blijf zitten
enige nu is: wat/waar is dat andere land..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zou em ergens tussen de 7,5 en 8,5 laten scoren, het tekenwerk stond mij minder aan (zag er een beetje afgeraffeld uit imho op sommige punten)![]()
Jep! Dat wil zeggen... In beide gevallen komt de OP van Kotoko, maar de rest van de muziek volgens mij niet.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:39 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Oeh, die laatste zet ik ook op mijn lijst van te kijken series.
Ik heb zin in comedy de laatste lijd, een tijdje wat serieuzere series gekeken maar nu wil ik wel weer eens lachen.![]()
Ik weet nog niet wat ik van Hayate vind.
Klopt het dat de OP theme door dezelfde makers is gerealiseerd als Shakugan no Shana?
Kotoko deed ook de OP van Onegai Teacher en Onegai Twins.Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.![]()
mschol:SPOILER: Mijn idee
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets?
quote:Op donderdag 12 april 2007 08:43 schreef wdn het volgende:
mschol:dat van limone en dominura kan idd heel goed kloppen..SPOILER: Mijn idee
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets?![]()
ik kon niks opmaken uit die tekeningen, maar ik herkende ook maar 1 of 2 personen erin..
maar dat van aaeru en neviril zou heel goed mogelijk zijn iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILER: weer over SimounOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is er niet ergens een forum waar men Simoun bespreekt? Ik ken der een paar voor bleach en death note en nana maar niet voor shimoun
edit: ik heb een blog gevonden
Leuk detail:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit2:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik weet ook wat me aantrekt aan simoun: alles heeft een funktie voor de karakters van de anderen. De dood van bijv. Mamiina. De karakters zijn gewoon sterk neergezet.
[ Bericht 24% gewijzigd door wdn op 12-04-2007 10:03:26 ]Beatus vir qui suffert tentationem.
Gaat die dood?quote:Op donderdag 12 april 2007 09:54 schreef wdn het volgende:
En ik weet ook wat me aantrekt aan simoun: alles heeft een funktie voor de karakters van de anderen. De dood van bijv. Mamiina. De karakters zijn gewoon sterk neergezet.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.![]()
was 'n grapje, hoor... Een hele post vol spoilertags, maar juist die spoiler zet 'ie open en bloot neer...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
Hmmm mij lijken die Reideen en Heroic age wel leuk om eens aan te beginnen.
Ik heb sinds gundam seed destiny geen mecha meer gezien. Is het een beetje in het straatje van de gundam serie of wat moet ik er van verwachten want ik heb behalve de hele wing en seed series nooit mecha's gezien ^^.
[ Bericht 0% gewijzigd door Frag_adder op 12-04-2007 13:32:00 (te achterlijk om goed te kunnen spellen) ]Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
Geen idee, d'r is van beide series alleen nog de eerste aflevering beschikbaar en tegenwoordig wordt er in de eerste aflevering niets verteld over de serie.
Dat is dan wel weer jammer, maargoed komt nog. Welke groepen releasen ze ? of mag je daar hier niet over praten ^^Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
Jawel... Alles mag besproken worden, er mogen alleen geen links of directe verwijzingen gegeven worden naar torrent- of direct download-sites.
Om te weten te komen welke fansubgroepen met een bepaalde serie bezig zijn, gebruik ik altijd anidb.info
Reideen wordt gedaan door Huzza (nooit van gehoord) en Shinsen subs. Huzza is al bij aflevering 5, maar Shinsen levert hogere kwaliteit.
Heroic Age wordt gesubbed door Bruised-Ichigo. Had ik ook nog niet van gehoord, maar hun subs zijn best te pruimen.
[ Bericht 2% gewijzigd door Jordy-B op 12-04-2007 14:02:27 ]Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
Dat is geen spoilerquote:Op donderdag 12 april 2007 13:24 schreef Jordy-B het volgende:
was 'n grapje, hoor... Een hele post vol spoilertags, maar juist die spoiler zet 'ie open en bloot neer...
Oh en hier een relationele database (pun intended) van Simoun:
http://kurogane.animeblog(...)tionship%20Chart.jpgBeatus vir qui suffert tentationem.
Heel erg bedankt! Jah shinsen levert goede subs tis alleen jammer dat ze zo rete traag zijnquote:Op donderdag 12 april 2007 13:48 schreef Jordy-B het volgende:
Reideen wordt gedaan door Huzza (nooit van gehoord) en Shinsen subs. Huzza is al bij aflevering 5, maar Shinsen levert hogere kwaliteit.
Heroic Age wordt gesubbed door Bruised-Ichigo. Had ik ook nog niet van gehoord, maar hun subs zijn best te pruimen.van veel van hun series ben ik andere gaan zoeken, alleen chevalier d'eon (als iemand die kent) volg ik van hun. Vooral de HD eps die een week later komen zijn goed.
Ik zal eens gaan zoeken ^^Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 14:04 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat is geen spoiler
Oh en hier een relationele database (pun intended) van Simoun:
http://kurogane.animeblog(...)tionship%20Chart.jpg![]()
rofl, die comments bij die relatie's
![]()
![]()
wees blij dat er uberhaupt een gesprekstopic is, anders valt het hier toch wel doodquote:Op donderdag 12 april 2007 16:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Simoun this, Simoun that..![]()
![]()
Klagen kan iedereenquote:Op donderdag 12 april 2007 16:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Simoun this, Simoun that..![]()
Die patronen die ze maken hebben met de RT van Einstein van doen: het vouwen van ruimte/tijd. Toch een vrij ingewikkeld concept om in een anime te zetten. Daarnaast gaat het over het niet willen opgroeien: als je 17 wordt heb je de keus om volwassen te worden door verder te leven als man of vrouw. En tot je die keuze maak voer je oorlog. Der zit best veel ingewikkelds in het verhaal van deze anime. Qua ethiek en qua technieken. En de karakters zijn dusdanig rechtlijnig dat elke karakter uniek is wat ook de nodige spanning oplevert. Maar nu is het wel genoeg.
Aardbei mag zeggen waar we het nu over gaan hebben
[ Bericht 40% gewijzigd door wdn op 12-04-2007 16:43:39 ]Beatus vir qui suffert tentationem.
Heb je al besloten welke series je dit seizoen gaat volgen, Strawberry?
Agatha Christie's Great Detectives Poirot and Marple is trouwens echt een vette aanrader... Echt ontzettend toffe serie. Geen mecha, geen fanservice, geen platte humor, geen semi-homofielen, geen supernatural gebeuren. Alleen maar toffe detective-verhalen in een tekenstijl die doet denken aan de wat oudere series uit Japan (series waarvan je helemaal niet wist dat ze uit Japan kwamen, zeg maar).
Je krijgt trouwens een flink deel van de hints mee tijdens het kijken, dus je kan echt gaan meedenken wie het nou gedaan heeft.
En anders Romeo × Juliet eps 1
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: