Dan had je nog een vraagteken moeten gebruikenquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:45 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
ik beslis ook niets voor je. stel het alleen voor
nogmaals, ik ben niet achterlijk. En ik heb ook geen Delftsblauw tegeltje voor m´n hoofdquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hij wil gewoon een date met jesnap dat dan
Ook heel irritant, mensen die jou dingen opdragen door te doen alsof je een afspraak maakt:quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:44 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op mensen die dingen voor mij beslissen
ik zag niks staan, druk op Invoeren, staat deze er ineensquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:48 schreef Damzkieee het volgende:
Hm deze was eerder.
Wel een vreemde TT trouwens.
Ga eens snel weg. Ik was eerst ja, én ik had de 300ste post.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:48 schreef Damzkieee het volgende:
Hm deze was eerder.
Wel een vreemde TT trouwens.
NOG niet, want wij maken steeds niet de goedequote:Op dinsdag 10 april 2007 15:49 schreef lienelien het volgende:
[..]
nogmaals, ik ben niet achterlijk. En ik heb ook geen Delftsblauw tegeltje voor m´n hoofd
nogmaals, ik-ben-niet-achterlijkquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zag niks staan, druk op Invoeren, staat deze er ineens
maar goed, zij had ook de laatste post
Da´s idd zeer vervelend jaquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:49 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Ook heel irritant, mensen die jou dingen opdragen door te doen alsof je een afspraak maakt:
"Zullen we afspreken dat we voortaan het raam open laten staan."
Komt heel vaak heel denigrerend over.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:52 schreef Goover het volgende:
[..]
die streepjes horen daar helemaal niet!Moeten spaties zijn
![]()
1. het was gewoon een aardig voorstelquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:49 schreef lienelien het volgende:
[..]
nogmaals, ik ben niet achterlijk. En ik heb ook geen Delftsblauw tegeltje voor m´n hoofd
ik zit hier altijd van 09.00 tot 16.00quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:53 schreef lienelien het volgende:
sinds wanneer werkt men tot 16u?
Zeg ik dat jij niet eerst was dan?quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:50 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ga eens snel weg. Ik was eerst ja, én ik had de 300ste post.
k ga denk ik ook maar ff naar de fitness. Gisteren geen tijd voorquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:57 schreef Houniet het volgende:
vanavond hardlopen, daarna baantjes trekken en sauna
Jawel.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:57 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Zeg ik dat jij niet eerst was dan?
zomer komt eraan he, moeten er weer goed uit zienquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:59 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
k ga denk ik ook maar ff naar de fitness. Gisteren geen tijd voor![]()
Vanavond werken van 17.00 uur tot 20.00 uurquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:57 schreef Houniet het volgende:
vanavond hardlopen, daarna baantjes trekken en sauna
Deed er altijd weinig aan ivm de voetbal, aangezien ik niet kan voetballen moet ik toch wat te doen hebbenquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
zomer komt eraan he, moeten er weer goed uit zien
Minders, heb donderdag ook weer een herkansingquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:01 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Vanavond werken van 17.00 uur tot 20.00 uur![]()
Daarna leren, leren, leren!
quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:01 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Vanavond werken van 17.00 uur tot 20.00 uur![]()
Daarna leren, leren, leren!
achjoh, ga horloges aan je arm doen ofzoquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:02 schreef Crappery het volgende:
Huh, wat is dit nu weer?
Ik dacht over stage praten en stageinfo enzo
Ik plaats nooit meer een tvp :x
quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:02 schreef Crappery het volgende:
Huh, wat is dit nu weer?
Ik ook donderdag herkansing.. aangezien ik vorige niks geleerd heb, ga ik deze keer iets beter m'n best doen!!quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:02 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Minders, heb donderdag ook weer een herkansing![]()
okequote:Op dinsdag 10 april 2007 16:02 schreef Crappery het volgende:
Huh, wat is dit nu weer?
quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:02 schreef Crappery het volgende:
Huh, wat is dit nu weer?
quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
![]()
Hier vind je info over koffie(managers), de Nederlandse spelling.. maar weinig over stage..![]()
Oef, ik gaf er bijna om..quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:02 schreef Crappery het volgende:
Huh, wat is dit nu weer?
Mogguh weer managenquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:12 schreef Damzkieee het volgende:
De koffiemanager is dood.
Ik heb de afdeling ICT gevraagd om de site te blokkeren
Tot morgenquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:18 schreef miss-scofield het volgende:
Ik ga ervandoor, tot morgenSucces nog!
xjequote:Op dinsdag 10 april 2007 16:18 schreef miss-scofield het volgende:
Ik ga ervandoor, tot morgenSucces nog!
Jij moet nog maar een kleine 1,5 weekquote:
ja en volgend jaar nog eens 20 weken en nog een afstudeerstagequote:Op dinsdag 10 april 2007 16:24 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jij moet nog maar een kleine 1,5 week![]()
Welk jaar zit je dan?quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:25 schreef lienelien het volgende:
[..]
ja en volgend jaar nog eens 20 weken en nog een afstudeerstage![]()
Is goed voor je, wij hebben dr ook al 20 weken opzittenquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:25 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik ook hoor dus niet mopperen !quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:25 schreef lienelien het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:27 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Ik ook hoor dus niet mopperen !
Btw dat betekent dus dat ik volgend jaar weer 20 weken aan je vast zit ?!![]()
Van mij zul je dan geen last ondervindenquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:27 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Ik ook hoor dus niet mopperen !
Btw dat betekent dus dat ik volgend jaar weer 20 weken aan je vast zit ?!![]()
Aah, op die manier. Vond t al zo gekquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:28 schreef lienelien het volgende:
[..]
2e
Heb 6 jaar over de havo gedaan (lui..) en heb hiervoor een andere studie gedaan
Welke opleiding hbe je hiervoor gedaan dan?quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:28 schreef lienelien het volgende:
[..]
2e
Heb 6 jaar over de havo gedaan (lui..) en heb hiervoor een andere studie gedaan
HEAO MER op de HANquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:31 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Welke opleiding hbe je hiervoor gedaan dan?
Ik gok op Management, Economie en Recht. Lijkt me vrij suf, hoe lang heb je dat volgehouden?quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:32 schreef lienelien het volgende:
[..]
HEAO MER op de HAN
leuk hè, afkortingen![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:35 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Ik gok op Management, Economie en Recht. Lijkt me vrij suf, hoe lang heb je dat volgehouden?
wat ik voor boodschappen ik ga halen bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:12 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jullie op een gemiddelde stagedag allemaal opschrijven?
Aantekeningen bij metingen ed. Dingen die je 5 min later moet weten en dan weer kan vergeten.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:12 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jullie op een gemiddelde stagedag allemaal opschrijven?
quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:23 schreef Houniet het volgende:
wat voor kleur haar heb je eigenlijk ?
Ik vond al die economische vakken gewoon veel te saaiquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:51 schreef Bootje84 het volgende:
MER is wel cool hoor.. me @ 3e jaar MER..
Hmm, in Nijmegen was het 60% economie, 30% management en 10% recht. En juist dat laatste vond ik erg leukquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:20 schreef Bootje84 het volgende:
ja, economie is ook niet mijn ding. allerminst..rechten is cool en management is wel ok..
Ieder geval zitten er veel meer vrouwen bij jou in de klasquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:51 schreef Bootje84 het volgende:
MER is wel cool hoor.. me @ 3e jaar MER..
quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:19 schreef Hi_flyer het volgende:
Stagiair meldt![]()
Zit nu in week 10 van de 22, opleiding is Technische Natuurkunde. Helaas geen internet op de werkplek. Daar staat tegenover dat ik daardoor wel veel werk verzet.
Ik ben bezig met het ontwikkelen van actuatoren, waarmee scheepsmotoren van voornamelijk luxe jachten gestabiliseerd kunnen worden dmv het produceren van antitrillingen. Zeer uitdagend project![]()
Malou, die ook aan Miss Overijssel heeft meegedaan? Die blondequote:Op woensdag 11 april 2007 07:48 schreef Bootje84 het volgende:
werken.. blegh![]()
doe ik niet aan..
idd piet, ik heb de klas met de lekkere chickies..
maya, malou, paulien, sharina, en zo kan ik wel doorgaan..
MER <3
Jij bent er vroeg bij vandaag!quote:
asap!quote:Op woensdag 11 april 2007 08:24 schreef Casual-T het volgende:
Goedenmorgen Fok!'ers![]()
Wanneer gaan we voor deeltje 100?![]()
Jammerquote:Op woensdag 11 april 2007 08:21 schreef Bootje84 het volgende:
nope.. malou de slet
zat aan een maat van mij uitgebreid met details te vertellen hoe ze met een gast heb lopen naaien die een andere vriendin en kind heeft..
zucht. sommige vrouwen
3fm geluisterd?quote:Op woensdag 11 april 2007 08:32 schreef Sok41 het volgende:
Goede geile morgen nederland.
sjezus, dan ben ik vaak wel gebrokenquote:Op woensdag 11 april 2007 08:35 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik was er al om 7u40 uit
Terwijl ik pas om 2u op bed lag![]()
Ik vrees vrijdag, dan benk er niet.. dus ff spammenquote:Op woensdag 11 april 2007 08:33 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jammer![]()
Deeltje 100 komt denk ik eind deze week en anders begin volgende week wel![]()
okquote:Op woensdag 11 april 2007 08:46 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Ik vrees vrijdag, dan benk er niet.. dus ff spammen
Ha Cuckoo!!!quote:
Maar eens aan me project beginnen (moet over 6/7 weken af...quote:Op woensdag 11 april 2007 09:02 schreef Bootje84 het volgende:
meurning teijo
wat gaan jullie vandaag allemaal doen?
Samequote:Op woensdag 11 april 2007 09:03 schreef francis997 het volgende:
Goedemorgen allemaal....
Ik ben er ook weer. Vandaag mijn laatste stagedagje van de week, en morgen weer naar school
![]()
Vanmiddag gesprek met de vestigingsmanager hiero!quote:Op woensdag 11 april 2007 09:02 schreef Bootje84 het volgende:
meurning teijo
wat gaan jullie vandaag allemaal doen?
Bewolkt en broeierig? Woei!quote:
Hier is net zoiets als op deze feauteaux:quote:
vind jij stage ook leuker dan school?quote:Op woensdag 11 april 2007 09:04 schreef Teije het volgende:
[..]
Maar eens aan me project beginnen (moet over 6/7 weken af...)
[..]
Same![]()
Ik vind ze allebei niet echtquote:Op woensdag 11 april 2007 09:12 schreef francis997 het volgende:
[..]
vind jij stage ook leuker dan school?
ik dus ook...quote:Op woensdag 11 april 2007 09:15 schreef Teije het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei niet echtmaar ik zit liever op stage dan op school.
Leg eens uit waarom dit zo zou zijn?quote:Op woensdag 11 april 2007 09:12 schreef francis997 het volgende:
[..]
vind jij stage ook leuker dan school?
Als ik nu buiten ga staan met mn zomerjack aan zweet ik me kapotquote:
Maar je hebt wel meer rust, leukere mensen (hier dan), en zo nu en dan nog eens uitslapen!quote:Op woensdag 11 april 2007 09:16 schreef francis997 het volgende:
[..]
ik dus ook...school vindt ik vooral saai..alleen saaie projectjes
Omdat er veel voordelen aan stage zitten....namelijk:quote:Op woensdag 11 april 2007 09:16 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Leg eens uit waarom dit zo zou zijn?
Ja maar die rust heb ik ook op mijn stage, het is namelijk redelijk rustig, en ik wordt niet opgefokt om dingen snel te doen. En het uitslapen mag ook op mijn stage. Als ik soms iets later wil beginnen mag dat.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:19 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Maar je hebt wel meer rust, leukere mensen (hier dan), en zo nu en dan nog eens uitslapen!
Ach ja... ze wouden Bedrijfskundige Inf. samen met Personeel en Arbeid voegen..quote:Op woensdag 11 april 2007 07:48 schreef Bootje84 het volgende:
werken.. blegh![]()
doe ik niet aan..
idd piet, ik heb de klas met de lekkere chickies..
maya, malou, paulien, sharina, en zo kan ik wel doorgaan..
MER <3
Ja, ik voel me vandaag ook niet zo frisquote:Op woensdag 11 april 2007 08:37 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
sjezus, dan ben ik vaak wel gebroken. Niet dat t anders op de zondag gaat voor de voetbal maar dat maakt niet uit
![]()
Ongedwongen, kunt zelf bepalen wanneer je er heen gaat of niet.quote:
Dit, en dat een deel van m'n klasgenoten ook vrienden van me zijn. De mensen hier zijn alleen maar collega's en niets meer. En dat doet toch een heleboel met je, ik word hier totaal niet geactiveerd om te werken.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:27 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ongedwongen, kunt zelf bepalen wanneer je er heen gaat of niet.
Niks geen vaste werktijden, hier zit je hele dagen op kantoor te ''werken''.
Keer uitslapen is ook niet verkeerd.
Leren vind ik niet erg, oftewel heb ik geen moeite mee om mezelf er toe te zetten. Behalve als t donders mooi weer is..
Je hebt op je stage minder teamverband omdat het toch vaak (veel) oudere mensen zijn waar je mee werkt. Op school zit je met leeftijdsgenoten, maak je nog eens een praatje over het dagelijks leven van de hedendaagse scholier en werk je vaker in teamverband omdat je elkaar begrijpt.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:31 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Dit, en dat een deel van m'n klasgenoten ook vrienden van me zijn. De mensen hier zijn alleen maar collega's en niets meer. En dat doet toch een heleboel met je, ik word hier totaal niet geactiveerd om te werken.
Klopt, kun je wat meer ouwehoeren. Hier ook wel, maar toch ''anders''!quote:Op woensdag 11 april 2007 09:34 schreef Lunar het volgende:
[..]
Je hebt op je stage minder teamverband omdat het toch vaak (veel) oudere mensen zijn waar je mee werkt. Op school zit je met leeftijdsgenoten, maak je nog eens een praatje over het dagelijks leven van de hedendaagse scholier en werk je vaker in teamverband omdat je elkaar begrijpt.
't duurt tot 17.00quote:Op woensdag 11 april 2007 09:36 schreef Freshthinking het volgende:Vandaag terugkomdag op school.. Om 12.00 uur begint dat met een bijeenkomst met die undercover journalist Alberto Stegeman. Alleen is dat niet verplicht en ik vermoed dat een hoop mensen die gelegenheid aangrijpen om uit te slapen
Dat wilde ik ook, maar werd weer vroeg wakker
quote:Op woensdag 11 april 2007 09:37 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Klopt, kun je wat meer ouwehoeren. Hier ook wel, maar toch ''anders''!
En stappen he, doe ik niet zo gauw met de mensen hier (Damzkieee is ook zo'n saaie piet)..
![]()
Uitslapen tot 12. Wat een leven, uitslapen vind ik tot 10 uur, ben dan vaak wel wakkerquote:Op woensdag 11 april 2007 09:36 schreef Freshthinking het volgende:Vandaag terugkomdag op school.. Om 12.00 uur begint dat met een bijeenkomst met die undercover journalist Alberto Stegeman. Alleen is dat niet verplicht en ik vermoed dat een hoop mensen die gelegenheid aangrijpen om uit te slapen
ja, ik ook.. terras op!quote:Op woensdag 11 april 2007 09:37 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
't duurt tot 17.00Ik had het wel geweten
Ik kan ook niet zolang uitslapen hoor. Zeker niet nu ik in dat ritme zit... En inderdaad, ik denk dat ik er wel even heenga. Vind zijn programma's altijd wel interessant.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:38 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Uitslapen tot 12. Wat een leven, uitslapen vind ik tot 10 uur, ben dan vaak wel wakker.
Daarbij leek het mij wel grappig wat die gozert te vertellen heeft..
Leuk! Lijkt mij wel interessant! Vind zijn programma wel goedquote:Op woensdag 11 april 2007 09:36 schreef Freshthinking het volgende:Vandaag terugkomdag op school.. Om 12.00 uur begint dat met een bijeenkomst met die undercover journalist Alberto Stegeman. Alleen is dat niet verplicht en ik vermoed dat een hoop mensen die gelegenheid aangrijpen om uit te slapen
Als het zonnetje schijnt... dan wil ik ook wel op school zijn...quote:Op woensdag 11 april 2007 09:43 schreef Sok41 het volgende:
Doe mij ook maar school ! Reeelaxed
Toetsweken en zeurende docenten zijn idd erg relaxed.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:43 schreef Sok41 het volgende:
Doe mij ook maar school ! Reeelaxed
Goede vraagquote:Op woensdag 11 april 2007 09:43 schreef Damzkieee het volgende:
Vraag die Alberto of hij het niet stiekem erg fijn vond om te infiltreren in de parkeerplaats-nichten-scene.
wat heb jij gisteravond gedaan dan?quote:Op woensdag 11 april 2007 08:35 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik was er al om 7u40 uit
Terwijl ik pas om 2u op bed lag![]()
Niets bijzondersquote:Op woensdag 11 april 2007 09:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat heb jij gisteravond gedaan dan?![]()
goedemorgen iedereen, ik ben ook weer present
Goed antwoordquote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 09:43 schreef Damzkieee het volgende:
Vraag die Alberto of hij het niet stiekem erg fijn vond om te infiltreren in de parkeerplaats-nichten-scene.
whahahahaquote:Op woensdag 11 april 2007 09:49 schreef PieterBas het volgende:
Ik heb een stukje van die aflevering gezien... Loopt ie naar zo'n parking homo toe die aan zijn leuter zat te trekken.. zegt die Alberto... je autolichten staan nog aan
![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 09:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een stukje van die aflevering gezien... Loopt ie naar zo'n parking homo toe die aan zijn leuter zat te trekken.. zegt die Alberto... je autolichten staan nog aan
![]()
Het ging nog verbazingwekkend goed!quote:Op woensdag 11 april 2007 09:50 schreef ReMcOrE het volgende:
wel knap dat je dan zo vroeg je bedje al uit was![]()
de reactie van die man... oh.. dank je wel.. en doet zijn lichten uitquote:
haha jaa, was idd hi-la-rischquote:Op woensdag 11 april 2007 09:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 09:54 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
haha jaa, was idd hi-la-risch![]()
Of loopt die ff in zo'n bosje, komt die zo'n vieze freddy tegen.
Zegt Alberto zo: ''hoi'' en loopt door
Die vieze freddy:: ''hoj, ga je weg?''
Alberto: ''ja, ik ga er weer ff vandoor''
Die vieze freddy: ''jammer, k had je wel een paipertje willen geven''![]()
een heleboel zon hierzoquote:
quote:
4 Toetsweken per jaar ? 20 uur max per week ? Elke dag uitslapen bijna ?quote:Op woensdag 11 april 2007 09:44 schreef Lunar het volgende:
[..]
Toetsweken en zeurende docenten zijn idd erg relaxed.
![]()
Onder andere. Maar het is ook gewoon suffer volk wat hier zit, ze zijn zelfs relatief jong. Op mijn vorige stage was het veel gezellig, ook al waren de mensen ouder. Om maar aan te geven hoe formeel het daar was: daar werd ik nog wel eens gevraagd of ik nog seks had gehad.quote:Op woensdag 11 april 2007 09:34 schreef Lunar het volgende:
[..]
Je hebt op je stage minder teamverband omdat het toch vaak (veel) oudere mensen zijn waar je mee werkt. Op school zit je met leeftijdsgenoten, maak je nog eens een praatje over het dagelijks leven van de hedendaagse scholier en werk je vaker in teamverband omdat je elkaar begrijpt.
quote:Op woensdag 11 april 2007 10:01 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Onder andere. Maar het is ook gewoon suffer volk wat hier zit, ze zijn zelfs relatief jong. Op mijn vorige stage was het veel gezellig, ook al waren de mensen ouder. Om maar aan te geven hoe formeel het daar was: daar werd ik nog wel eens gevraagd of ik nog seks had gehad.
Zoals ik al zei: het levert alleen geen donder op.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:00 schreef Sok41 het volgende:
[..]
4 Toetsweken per jaar ? 20 uur max per week ? Elke dag uitslapen bijna ?
Zeurende docentenHoe kom je daar bij...
Brunette'squote:
Je diploma, toch?quote:Op woensdag 11 april 2007 10:03 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: het levert alleen geen donder op.
weet ikquote:
Ben t met Lienelien eensquote:
niet van dat benauwde, ik in alle stress vanmorgen die foto gevonden is t weer niet goedquote:
quote:
Stekelsquote:
check me fotoboekquote:Op woensdag 11 april 2007 10:08 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
niet van dat benauwde, ik in alle stress vanmorgen die foto gevonden is t weer niet goed![]()
Oke, jij wintquote:
Linkerhelft brunette, rechterhelft blondine?quote:
Ik dacht bonbonbloc wit..quote:Op woensdag 11 april 2007 10:10 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
Blond van nature, maar al een jaar of 4 á 5 chocoladebruin![]()
om op te vretenquote:Op woensdag 11 april 2007 10:10 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
Blond van nature, maar al een jaar of 4 á 5 chocoladebruin![]()
een of andere news reporter in USquote:
Zoow, die mag van mij elke dag het news wel presenterenquote:
neej, dat was een Franse toch?quote:
Naakt?quote:Op woensdag 11 april 2007 10:13 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zoow, die mag van mij elke dag het news wel presenteren!
naakt is niet sexyquote:
Kansloosquote:Op woensdag 11 april 2007 10:15 schreef lienelien het volgende:
[..]
Daar hebben we al Naked News voor
Er kan in dit topic maar 1 Albino zijnquote:
Ik noem ook geen namen Cuckooquote:Op woensdag 11 april 2007 10:16 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Er kan in dit topic maar 1 Albino zijn![]()
*Noem geen namen![]()
heel.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nee, gewoon een hele mooi kapsel
[..]
mocht je willen
Doe je niks aan, meid!quote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 10:21 schreef MichielPH het volgende:
Gefeliciteerd trouwens nog allemaal!
sorry, was even een typfoutjequote:Op woensdag 11 april 2007 10:18 schreef lienelien het volgende:
[..]
heel.
hele bestaat alleen als in een hele appel, in plaats van een halve. Dus niet een hele leuke, hele mooie, hele stomme ed![]()
met nog een zeer democratische troonopvolgster?quote:Op woensdag 11 april 2007 10:21 schreef MichielPH het volgende:
waarmee eigenlijk? als ik het vragen magquote:Op woensdag 11 april 2007 10:21 schreef MichielPH het volgende:
typefoutjequote:Op woensdag 11 april 2007 10:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
sorry, was even een typfoutje
@ MichielPH: ja, jij ook hè
zie de post boven die van jouquote:Op woensdag 11 april 2007 10:22 schreef francis997 het volgende:
[..]
waarmee eigenlijk? als ik het vragen mag![]()
dat was weer ff een typefoutjequote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 10:22 schreef lienelien het volgende:
[..]
met nog een zeer democratische troonopvolgster?
Dat doet iedereen. Net zoals dat iedereen bij deze schrijft.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat was weer ff een typefoutje![]()
(dat heb ik dus volgens mij altijd verkeerd geschreven
)
Ja.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:24 schreef MichielPH het volgende:
[..]
![]()
Wat een verschrikkelijke ophef zeg..
en jij ookquote:Op woensdag 11 april 2007 10:21 schreef MichielPH het volgende:
maar wel blij zijn met koninginnedagquote:Op woensdag 11 april 2007 10:27 schreef Teije het volgende:
Oh, met de nieuwe baby.. nou yoepie. Als ik ergens een hekel aan heb is het de oranje familie en al die onzin die erbij hoort.
Ja. Voor zulks een opmerkingen kun je de bak indraaien hèquote:Op woensdag 11 april 2007 10:25 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja.
Kielhalen, vierendelen en verzuipen die Oranjes![]()
Jaa man, plofkop. Die Amalia mag ook niet klagen, dat wordt later ook geen toppertjequote:
och..quote:Op woensdag 11 april 2007 10:27 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ja. Voor zulks een opmerkingen kun je de bak indraaien hè
Gefeliciflapstaartquote:Op woensdag 11 april 2007 10:27 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Dank je, ik ben vandaag alweer 26 jaar geworden![]()
quote:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 11 april 2007 10:27 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
da's alleen in de herendouchequote:Op woensdag 11 april 2007 10:29 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Mag je niet zeggen van de pliesie
Anders kom je in de gevangenis en moet je zeep rapen![]()
Gefeliciteerd, ik zal even voor je zwaaienquote:Op woensdag 11 april 2007 10:27 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
wat gebeurt er dan in de vrouwendouche?quote:
Klopt, zometeen terugkomdag. Zwaai morgen maar evenquote:Op woensdag 11 april 2007 10:30 schreef Teije het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, ik zal even voor je zwaaienohnee, geen stage vandaag right?
![]()
Dan zit ik op schoolquote:Op woensdag 11 april 2007 10:30 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Klopt, zometeen terugkomdag. Zwaai morgen maar even
Wij ook...quote:Op woensdag 11 april 2007 10:32 schreef Goover het volgende:
Ik heb seasons Sultana bij me vandaag:
http://www.sultana.nl/seasons_winter.htm
Ben benieuwd...
Ik heb deze:quote:Op woensdag 11 april 2007 10:32 schreef Goover het volgende:
Ben benieuwd...
Wedden dat er in de dames douche de zeep ook wel eens op de grond valt? Of hangt daar de zeep aan een touwtje vast?quote:
Veel plezierquote:Op woensdag 11 april 2007 10:32 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Doen we het een andere keer
Ik peer 'm trouwens naar skool. Ajuuzhe
maar het is lente...quote:Op woensdag 11 april 2007 10:32 schreef Goover het volgende:
Ben benieuwd...
Ook gewoon seks hoor. Maar aangezien alle vrouwen biseksueel zijn, is het daar allemaal vrijwillig.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
wat gebeurt er dan in de vrouwendouche?![]()
wtfquote:Op woensdag 11 april 2007 10:35 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Ook gewoon seks hoor. Maar aangezien alle vrouwen biseksueel zijn, is het daar allemaal vrijwillig.
gefeliciteerd kerelquote:Op woensdag 11 april 2007 10:27 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
maar als je dan bukt om de zeep op te pakken, dan gebeuren er niet van die dingen zoals in de herendouchequote:Op woensdag 11 april 2007 10:33 schreef Goover het volgende:
[..]
Wedden dat er in de dames douche de zeep ook wel eens op de grond valt? Of hangt daar de zeep aan een touwtje vast?
Mijn fantasie nam ook even de loop met mequote:Op woensdag 11 april 2007 10:33 schreef Goover het volgende:
[..]
Wedden dat er in de dames douche de zeep ook wel eens op de grond valt? Of hangt daar de zeep aan een touwtje vast?
quote:Op woensdag 11 april 2007 10:37 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Mijn fantasie nam ook even de loop met me![]()
na het plassen handjes wassen?quote:Op woensdag 11 april 2007 10:40 schreef Qwea het volgende:
wat doe je als je een zooi hygiëne regels moet opschrijven en binnen het bedrijf isser maar 1?
google helpt nie
jaa?quote:Op woensdag 11 april 2007 10:35 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Ook gewoon seks hoor. Maar aangezien alle vrouwen biseksueel zijn, is het daar allemaal vrijwillig.
heb je hem ook weer met z'n levensmottoquote:Op woensdag 11 april 2007 10:53 schreef Damzkieee het volgende:
Geduld isch eenen schoonen zak.
Jij hebt geen schoonen zak wil je zeggen? Bah viespeuk.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb je hem ook weer met z'n levensmotto
Hij lult wel vaker watquote:Op woensdag 11 april 2007 10:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heb je hem ook weer met z'n levensmotto
Ach, watquote:Op woensdag 11 april 2007 10:55 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb wel een schoonen zak
en doe dat maar niet als TT, denk niet dat de dames dat op prijs zullen stellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |