Ze zitten de hele avond al naar elkaar ote te 'seinen'quote:Op maandag 9 april 2007 23:40 schreef akveor het volgende:
Doet Eric nu een poging om Nicolaas te versieren? Nicolaas moet hem maar wat gebarentaal laten zien?
die erik is weer geil, loopt weer zijn pik achternaquote:Op maandag 9 april 2007 23:40 schreef akveor het volgende:
Doet Eric nu een poging om Nicolaas te versieren? Nicolaas moet hem maar wat gebarentaal laten zien?
Hij heeft het programma toch gevolgd dus hij is toch niet achtelijk. !!!!quote:Op maandag 9 april 2007 23:42 schreef Lieve het volgende:
Nicolaas is wel erg geliefd. Natasja is niet bij hem weg te meppen. Ik mag toch hopen... dat hij de heks doorziet?
dan is ie niet de enige in de Kooiquote:Op maandag 9 april 2007 23:42 schreef robert2006 het volgende:
[..]
die erik is weer geil, loopt weer zijn pik achterna
Dat ie Eric dan maar keihard in z'n reet mag neuken... en hem erdan uitstemt.... lijkt me wel een leuk script...quote:Op maandag 9 april 2007 23:42 schreef robert2006 het volgende:
[..]
die erik is weer geil, loopt weer zijn pik achterna
Dat zou heel goed kunnen...quote:Op maandag 9 april 2007 23:35 schreef Clank het volgende:
[..]
Denk dat Nicolaas vanavond/vannacht via die deur weer verdwijnt.
Waar slaat dit op? En waar haal je dat vandaan ... Zootje bullshit kan ik ook verzinnenquote:Op maandag 9 april 2007 23:44 schreef droomkoningin het volgende:
ik lees net het volgende op de hyves van lieke en die leonie uit oldenzaal (jeweetwel die van t feest)
lieke aan leonie: vandaag, 21:59
Heey slettebakkie Viel mee he die uitzending! Kun je weer opgelucht ademhalen... Tot morgen -x-
leonie aan lieke: vandaag, 22:03
hoi hoi, ja gelukkig wel! ik zie je morgen. slaap lekker. x Leoni
werkt lieke morgen? zou dat beteken dat nicolaas weggaat en die slettebak dr in komt?
blijkbaar haalt ze het van de hyvessites van die meiden......quote:Op maandag 9 april 2007 23:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar slaat dit op? En waar haal je dat vandaan ... Zootje bullshit kan ik ook verzinnen![]()
Om in Eric z'n woorden te spreken:quote:Op maandag 9 april 2007 23:46 schreef Ning het volgende:
Erik is nerveus
http://sporty-lieke.hyves.nl/#quote:Op maandag 9 april 2007 23:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar slaat dit op? En waar haal je dat vandaan ... Zootje bullshit kan ik ook verzinnen![]()
http://sporty-lieke.hyves.nl/#quote:Op maandag 9 april 2007 23:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Leonie gaat echt de kooi niet in, met wie zou ze ruzie moeten maken? Lieke is er maar af en toe. Als ze bitch fights willen dan stoppen ze die Ellie er wel in, dan krijg je leuke ruzies tussen haar en Amanda.quote:Op maandag 9 april 2007 23:44 schreef droomkoningin het volgende:
ik lees net het volgende op de hyves van lieke en die leonie uit oldenzaal (jeweetwel die van t feest)
Heey slettebakkie Viel mee he die uitzending! Kun je weer opgelucht ademhalen... Tot morgen -x-
werkt lieke morgen? zou dat beteken dat nicolaas weggaat en die slettebak dr in komt?
Ik heb een aantal keren iets opgevangen met een pokertafel. Er waren ook caps van.quote:Op maandag 9 april 2007 23:41 schreef FdW het volgende:
Is al bekend waarom het kantoor een aantal dagen buiten gebruik was?
Tuurlijk is ie nerveus.... Hij wordt eruit gestemt... Ik ben dat achterlijke gedrag van Eric tov Huub tijdens die twee weken niet vergeten... De meesten hier wel geloof ik en hebben Eric allleen vergeven omdat hij Huub erin heeft gelaten.quote:Op maandag 9 april 2007 23:46 schreef Ning het volgende:
Erik is nerveus
Daar had je een illegaal cassino waar the filthy rich voor grof geld aan het pokeren waren. Tja, DGK is een duur programma en dat moet toch echt ergens van betaald worden he...quote:Op maandag 9 april 2007 23:48 schreef My_ het volgende:
Ik heb een aantal keren iets opgevangen met een pokertafel. Er waren ook caps van.
Ik weet niet waarom die nu weer weg is... Misschien nog iets voor de toekomst?!
Hoe kom je er nou bij dat zij er in komt?quote:Op maandag 9 april 2007 23:44 schreef droomkoningin het volgende:
Waarom zou ik.. Dat is al gedaan Thanks maar goedquote:Op maandag 9 april 2007 23:48 schreef donpsp het volgende:
[..]
http://sporty-lieke.hyves.nl/#
iets meer speurwerk doen?
en waar slaat dat tot morgen dan op?quote:Op maandag 9 april 2007 23:50 schreef Taurus het volgende:
[..]
Hoe kom je er nou bij dat zij er in komt?Ze hebben 't gewoon over de TV uitzending waar 't feest op te zien was, en waar Leonie niet verschrikkelijk over kwam blijkbaar vinden ze zelf.. Dat zegt toch niets over dat Leonie dat huis in zal komen?
Die twee hadden ook al ge-msn-t met elkaar en ik vermoed dat ze nu wat hebben afgesproken.quote:Op maandag 9 april 2007 23:44 schreef droomkoningin het volgende:
quote:Op maandag 9 april 2007 23:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Tuurlijk is ie nerveus.... Hij wordt eruit gestemt... Ik ben dat achterlijke gedrag van Eric tov Huub tijdens die twee weken niet vergeten... De meesten hier wel geloof ik en hebben Eric allleen vergeven omdat hij Huub erin heeft gelaten.
Fans roepen al vele maanden om mensen die kunnen discussieren op niveau, maar wat doet de redaktie? Ze geven ons Amandel (dom blondje), Eric (schreeuwlelijk) en Jaap (beeld vulling zonder eigen mening of sociale vaardigheden)...quote:Op maandag 9 april 2007 23:47 schreef r3gi3boy het volgende:
je merkt wel dat met de komst van nicolaas, het gespreksniveau naar ongekende hoogte stijgt. Die kerel heeft tenminste écht iets toe te voegen en is intelligent en welbespraakt genoeg om ook echt weerstand te bieden bij felle discussies.
ok.. beterquote:Op maandag 9 april 2007 23:51 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Die twee hadden ook al ge-msn-t met elkaar en ik vermoed dat ze nu wat hebben afgesproken.
Want volgens mij werkt Liekje pas woensdag weer.
Volgens mij is Nicolaas volbloed heteroquote:Op maandag 9 april 2007 23:44 schreef Taurus het volgende:
Volgens mij gaat Eric keihard achter Nicolaas aan![]()
Oehhhh, Ellie, ontelbare vliegjes voor Braaajen, hij slaat zichzelf nog deaud.quote:Op maandag 9 april 2007 23:48 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Leonie gaat echt de kooi niet in, met wie zou ze ruzie moeten maken? Lieke is er maar af en toe. Als ze bitch fights willen dan stoppen ze die Ellie er wel in, dan krijg je leuke ruzies tussen haar en Amanda.
Hoop doet leven....quote:Op maandag 9 april 2007 23:51 schreef Taurus het volgende:
[..]eric wordt er niet uitgestemd. Dat doen Huub en Sylvia niet. Die gaan echt niet in 1 keer blind vertrouwen op 'n Nicolaas.
Hij zei net iets anders hoorquote:Op maandag 9 april 2007 23:52 schreef kissa het volgende:
[..]
Volgens mij is Nicolaas volbloed hetero![]()
Zou mij ook niets verbazen. Het viel mij al op, dat hij eerst zijn badjas ergens anders neer wilde leggen, maar toen toch maar op zijn koffier gooide.quote:
Precies. Eric heeft zich zwaar ingelikt bij Huub en Sylvia.quote:Op maandag 9 april 2007 23:55 schreef akveor het volgende:
Wat Eric zegt dat zij voor elkaar gekozen hebben en de anderen niet klopt voor geen meter...
Huub en Sylvia waren tot elkaar veroordeeld en moesten Eric noodgedwongen bij zich laten voegen.
Amanda en Jaap hebben duidelijk voor Natasia en Brian gekozen.
Brian heeft Jaap gekaapt min of meer.quote:Op maandag 9 april 2007 23:55 schreef akveor het volgende:
Wat Eric zegt dat zij voor elkaar gekozen hebben en de anderen niet klopt voor geen meter...
Huub en Sylvia waren tot elkaar veroordeeld en moesten Eric noodgedwongen bij zich laten voegen.
Hij bood z'n lichaam al min of meer aan aan Nicolaas.... Doen de gevangen in de gevangenis ook als ze niet al te sterk zijn...quote:Op maandag 9 april 2007 23:54 schreef robert2006 het volgende:
eric is bang
Hij zei alleen maar dat ieder mens iets homo's in zich heeft . Klopt !!! en Eric is een homo maar dat wil niet zeggen dat ie valt op alles wat een pik heeft. Zooooo naief.... Daarintegen steelt Natasia de show vanavond ..quote:
Hoe kom je er op.quote:Op maandag 9 april 2007 23:56 schreef akveor het volgende:
[..]
Hij bood z'n lichaam al min of meer aan aan Nicolaas.... Doen de gevangen in de gevangenis ook als ze niet al te sterk zijn...
Nee SHE wou Jaap niet.... en Brian heeft daar handig gebruik van gemaakt....quote:
Eric zou totaal niks voorstellen als hij Huub niet had. Nicolaas maakt gehakt van 'm.quote:Op maandag 9 april 2007 23:57 schreef Marelle het volgende:
Eric is super nerveus, hij kijkt tegen Nicolaas op of hij weet hem nog totaal niet te plaatsen........
Heb je het gesprek met die gebarentaal niet gevolgd?quote:
Ze hebben blijkbaar gewoon contact, ze kunnen elkaar toch wel ergens anders spreken/treffen dan in de gouden kooi? Lieke zit daar toch niet van 's morgens 6 tot 's avonds 12 uur?quote:Op maandag 9 april 2007 23:50 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
en waar slaat dat tot morgen dan op?
ik weet het al weer, Brian heeft Jaap gekocht voor 100cp, koopje!quote:Op maandag 9 april 2007 23:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee SHE wou Jaap niet.... en Brian heeft daar handig gebruik van gemaakt....
Van welk planeet kom jijquote:Op maandag 9 april 2007 23:55 schreef Day het volgende:
[..]
Precies. Eric heeft zich zwaar ingelikt bij Huub en Sylvia.
"Uiteindelijk is iedereen een beetje homo"quote:Op maandag 9 april 2007 23:52 schreef kissa het volgende:
[..]
Volgens mij is Nicolaas volbloed hetero![]()
Nicolaas maakt gehakt van iedereen als ze niet opletten.quote:Op maandag 9 april 2007 23:58 schreef Day het volgende:
[..]
Eric zou totaal niks voorstellen als hij Huub niet had. Nicolaas maakt gehakt van 'm.
Mwah, Eric houdt zich goed staande anders...quote:Op maandag 9 april 2007 23:58 schreef Day het volgende:
[..]
Eric zou totaal niks voorstellen als hij Huub niet had. Nicolaas maakt gehakt van 'm.
Nee hoor, ik zie SH nog in de game-room voorpret hebben dat ze Jaap binnen hadden. Pas daarna heeft Jaap zijn mening veranderd en daarmee de toorn van Huub over zich afgeroepen.quote:Op maandag 9 april 2007 23:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee SHE wou Jaap niet.... en Brian heeft daar handig gebruik van gemaakt....
Natasja heeft een officiele aan dr broek, voor het in de bosjes gooien van ilona's koffers!quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:01 schreef Desii het volgende:
Huub en Sylllie samen..... eindelijk weer eens![]()
Ik ben pas terug van een lang weekend weg.... en heb geen zin om alle COSSEN na te lezen, dus mijn vraag :"heeft Brian nog een waarschuwing gehad? "
Ik volg de streams. Waar ik vandaan kom is niet belangrijk in COS.quote:
Nee, Natasia wwel voor het verstoppen van Ilona's koffer. Ik zou www.degoudenkooi.tv maar eens nalezen want er is de afgelopen 3 dagen veel gebeurd.quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:01 schreef Desii het volgende:
Huub en Sylllie samen..... eindelijk weer eens![]()
Ik ben pas terug van een lang weekend weg.... en heb geen zin om alle COSSEN na te lezen, dus mijn vraag :"heeft Brian nog een waarschuwing gehad? "
Dan ben ik een uitzondering?quote:Op maandag 9 april 2007 23:59 schreef Sonique het volgende:
[..]
"Uiteindelijk is iedereen een beetje homo"
letterlijke tekst...
Weet niet maar ik waarschijnlijk van dezelfde... Denk jij nog steeds dat de escapades onder invloed van beide heren Huub's keuze was? Huub is daar op een gore manier ingeluisd. Gelukkig gaat Huub daar redelijk mee om maar het zit hem duidelijk niet lekker. Luister maar eens als Amanda hem daarop probeerd te pakken. (Al is het ergste schaamte gesleten).quote:
Jij hoort bij het groepje dat niet wilt weten dat ze het zijnquote:
quote:Op maandag 9 april 2007 23:55 schreef akveor het volgende:
VRaag je aan iemand anders wat je sexuele geaardheid is?quote:
Er zijn ook shots van haar zonder bikini aan, dus dit valt nog meer dan meequote:Op dinsdag 10 april 2007 00:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waar haalt Natasia het lef vandaan om in bikini door het huis te lopen![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:02 schreef donpsp het volgende:
Ik zou www.degoudenkooi.tv maar eens nalezen want er is de afgelopen 3 dagen veel gebeurd.
Sorry je hebt gelijk... blijft staan dat Jaap gekozen heeft voor BAN.quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:01 schreef Ifa het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zie SH nog in de game-room voorpret hebben dat ze Jaap binnen hadden. Pas daarna heeft Jaap zijn mening veranderd en daarmee de toorn van Huub over zich afgeroepen.
Naja ik lees dat gewoon altijd na. Het gaat mij om de informatie, niet om het uiterlijkquote:Op dinsdag 10 april 2007 00:05 schreef Mika25 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je kan beter de update op FOK (of de SV's op VOL) lezen, want die stukjes op tien.tv zijn ten eerste slecht geschreven en ten tweede ook nog eens zeer gekleurd richting bepaalde personen.
Wil het niet weten dank jequote:Op dinsdag 10 april 2007 00:05 schreef Sonique het volgende:
MAar zag ik nu goed dat BRian en Amanda aan het sexen waren met de honden erbij?
quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:05 schreef Sonique het volgende:
MAar zag ik nu goed dat BRian en Amanda aan het sexen waren met de honden erbij?
Ik zie nu Natas en Jaap erbij zitten? Zijn dat de honden die jij noemt?quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:05 schreef Sonique het volgende:
Sinds Nicolaas in het huis is lijkt het of ze op een roze wolk zit, helemaal verliefd volgens mij, het druipt eraf, letterlijk en figuurlijkquote:Op dinsdag 10 april 2007 00:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waar haalt Natasia het lef vandaan om in bikini door het huis te lopen![]()
Maar hij wil niet bij haar in bedquote:Op dinsdag 10 april 2007 00:07 schreef Marelle het volgende:
[..]
Sinds Nicolaas in het huis is lijkt het of ze op een roze wolk zit, helemaal verliefd volgens mij, het druipt eraf, letterlijk en figuurlijk![]()
Dat gaat een heeeeele harde klap wordenquote:Op dinsdag 10 april 2007 00:07 schreef Marelle het volgende:
[..]
Sinds Nicolaas in het huis is lijkt het of ze op een roze wolk zit, helemaal verliefd volgens mij, het druipt eraf, letterlijk en figuurlijk![]()
En?..jij kijkt toch ook?quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:05 schreef Sonique het volgende:
En gaat morgen weer naar huis!!!quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:09 schreef Day het volgende:
Nicolaas is duidelijk met een missie dat huis ingestuurd.
Had ze beter een dekbedovertrek om kunnen wikkelenquote:Op dinsdag 10 april 2007 00:07 schreef Marelle het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, snap alleen niet wat er leuk is om weer strategieen te gaan bespreken als ie er toch morgen uit gaat. Daar kweek je echt geen rellen mee los op korte termijnquote:
ja GEWELDIGGGGGG, wat een dom mensquote:
Dat denk ik ook elke keer maar dit figuur is wel degelijk van belang voor het programma !! Misschien hoop ik het wel maar een interessant figuur. Blijven s.v.p.quote:
100CP voor Jaap van Brian. Lijkt mij een duidelijke keuze. Daardoor koos Jaap om Sylvia immuun te maken. Noodgedwongen moest Huub toen wel met Eric omgaan om te redden wat er te redden was. Met als gevolg dat S en H met E zitten opgescheept. Als het niet zo gegaan was dan was Huub bereidt geweest Eric eruit te stemmen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:03 schreef Taurus het volgende:
[..]Ik vind helemaal niet dat 't zo gegaan is. Eric kon op 'n gegeven moment ook goed overweg met Amanda en Natasia. Ja ook Natasia. Hij had alleen ontzettend lol met Huub en Sylvia kan hij ook leuk mee praten, ik vind hem ook helemaal niet passen bij Brian bijvoorbeeld, en ook niet meer bij Natasia inmiddels.
En Huub vind Eric ook geen straf om mee 'opgescheept' te zitten, zij hebben super lol samen. Dat kan Huub niet met Syl. Niet op die manier althans.
Amanda is op Brian gevallen en zit daarom ook aan die anderen vast, sowieso is zij te dom om in te zien bij wie ze zich heeft aangesloten. Jaap is 'weggekaapt' door Brian maar ook verstoten door SHE. Die zaten echt niet op 'n Jaap te wachten hoor![]()
En nog 'n toevoeging: Als iemand niet voor Natasia en Brian 'gekozen' heeft is 't Jaap wel, ik denk dat die veel liever aansluiting met Huub had gewild. Die bleef juist 'over'. En Brian had gewoon zo iets van: Pakken wat ie pakken kan. Maak mij niet wijs dat Brian zo'n geweldige connectie met Jaap heeft![]()
De groepjes zijn gevormd, gebaseerd op hoe de mensen in elkaar zitten, soort zoekt soort. Niks nood gedwongen of echt gekozen.
Nee hoor, dat vraag ik juist niet. Ik constateer dat ik 100% hetero ben, als een vd weinigenquote:Op dinsdag 10 april 2007 00:04 schreef Sonique het volgende:
[..]
VRaag je aan iemand anders wat je sexuele geaardheid is?
Dat zou ik toch behoorlijk twijfelen als ik jou was...
die uiers .. aaahhhh the horrorquote:Op dinsdag 10 april 2007 00:05 schreef donpsp het volgende:
[..]
Er zijn ook shots van haar zonder bikini aan, dus dit valt nog meer dan mee![]()
Paarden aan het verzorgen en een paar honden uitlaten.quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:14 schreef robert2006 het volgende:
en waar is sylvia weer? in bed
ach, wat maakt het uit, als je maar lekker kan neuken toch?quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:12 schreef kissa het volgende:
[..]
Nee hoor, dat vraag ik juist niet. Ik constateer dat ik 100% hetero ben, als een vd weinigen![]()
Ja, ik begrijp daar ook helemaal niks van... zij weigert elke deelneming aan het spel lijkt het wel...quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:14 schreef robert2006 het volgende:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:15 schreef Sonique het volgende:
[..]
ach, wat maakt het uit, als je maar lekker kan neuken toch?![]()
Ja natuurlijkquote:Op dinsdag 10 april 2007 00:14 schreef robert2006 het volgende:
Hij gaat in ieder geval een serieuze poging wagen, ja.quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:15 schreef Miraaa het volgende:
Nicolaas is volgens mij de "toneelhaak" in levende lijve![]()
Tuurlijkquote:Op dinsdag 10 april 2007 00:16 schreef robert2006 het volgende:
nicolaas gaat het zelfde gesprek aan met BANJ
Maar qua contact liep het anders. De hele groep wist eigenlijk niet zo goed wat ze met Jaap moesten, zeker niet toen hij zich zo vreselijk gedroeg toen ie zo bezopen was. Brian moest uiteindelijk wel voor Jaap gaan, wie had ie anders? Alleen vrouwen, hij dacht gewoon in hoe meer hoe beter. Hij heeft dit ook openlijk besproken, letterlijk gezegd dat zij Jaap bij hun groepje moesten krijgen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:12 schreef akveor het volgende:
[..]
100CP voor Jaap van Brian. Lijkt mij een duidelijke keuze. Daardoor koos Jaap om Sylvia immuun te maken. Noodgedwongen moest Huub toen wel met Eric omgaan om te redden wat er te redden was. Met als gevolg dat S en H met E zitten opgescheept. Als het niet zo gegaan was dan was Huub bereidt geweest Eric eruit te stemmen.
Denk het ook, ja. In ieder geval voorlopig. Hij is er ingezet op de boel eens flink op te fokken.quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:18 schreef Kimberleyy het volgende:
Nicolaas die blijft wel... mark my words
En ik ben de paashaas, tot volgend jaarquote:Op dinsdag 10 april 2007 00:18 schreef Kimberleyy het volgende:
Nicolaas die blijft wel... mark my words
Dat denk ik ook. En hij lijkt me ook de juiste persoon om de geblokkeerde situatie weer vlot te trekken. Als het overigens waar is, en hij voor een tijdje is ingehuurd, dan is DGK wel op een manier ontspoord die niet was voorzien door de spelleiding. Goed dat de redactie ingrijpt en tevens een signaal dat DGK dus zeker doorgaat.quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:09 schreef Day het volgende:
Nicolaas is duidelijk met een missie dat huis ingestuurd.
Bedankt voor de lekker choco eitjes! En tot volgend jaar!quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
En ik ben de paashaas, tot volgend jaar![]()
Ik denk ook dat Huub en Eric heel erg moeten oppassen, ik vertrouw het absoluut niet.......quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:22 schreef a_leeuwtje het volgende:
Nicolaas gaat Eric of Huub eruit werken ik voel het aan mijn water! Ik zou balen als een stekker want ik ben wel voor SHE
Gaat niet gebeuren... Is niet mogelijk...quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:22 schreef a_leeuwtje het volgende:
Nicolaas gaat Eric of Huub eruit werken ik voel het aan mijn water! Ik zou balen als een stekker want ik ben wel voor SHE
huub en eric vertellen veel te veel, nicolaas gaat hen naaienquote:Op dinsdag 10 april 2007 00:24 schreef Marelle het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Huub en Eric heel erg moeten oppassen, ik vertrouw het absoluut niet.......
Nee, écht?quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:25 schreef Marelle het volgende:
Ik ben ook voor SHE maar ik vind dat Huub zichzelf TE geweldig vindt........
Hoezo? Hij heeft ook streams zitten kijken hoorquote:Op dinsdag 10 april 2007 00:26 schreef robert2006 het volgende:
[..]
huub en eric vertellen veel te veel, nicolaas gaat hen naaien
Sorry ik bedoelde niet dat S en H vinden dat ze met Eric zitten opgescheept. Maar dat ik dat vind. En misschien ben ik wel homofoob en wil ik zien dat Eric Huub te pakken heeft genomen met dat geruk en gepijp. Mijn gevoel zegt me dat Eric zijn poten niet heeft thuisgehouden. Door de manier (langzaam en met mondjesmaat) waarop Huub deze info later kreeg en daarbij overvloedig alcohol gebruik denk ik dat Huub langzaam gewend is aan het idee.quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:18 schreef Taurus het volgende:
[..]
Maar qua contact liep het anders. De hele groep wist eigenlijk niet zo goed wat ze met Jaap moesten, zeker niet toen hij zich zo vreselijk gedroeg toen ie zo bezopen was. Brian moest uiteindelijk wel voor Jaap gaan, wie had ie anders? Alleen vrouwen, hij dacht gewoon in hoe meer hoe beter. Hij heeft dit ook openlijk besproken, letterlijk gezegd dat zij Jaap bij hun groepje moesten krijgen.
Die 100 contactpunten is wel met 'n verhaal gegaan, hij vond Huub z'n stijl leuk, dacht dat ie daar wel leuk mee zou kunnen feesten. Hij wilde Huub's gevoel voor zakelijkheid testen en gaf daarom Sylvia immuniteit. Hij zei niet rechtstreeks dat ie gewoon niets in SHE zag. Hij heeft zich als 'n walvis in 't midden heen en weer bewogen, en voor best lange tijd, absoluut niet duidelijk gekozen, ik vind eerder dat híj opgescheept zat met BAN en BAN met hem.
Eric en Huub konden meteen al leuk om gaan, dat gaat verder dan alleen speltechniek. Ze wilden wel Eric er uit stemmen, maar dat was ook omdat Bart er nog was, en even rees er bij ons twijfel - niet per sé bij huub, is nooit echt uitgesproken volgens mij - of Huub zich niet zou laten inpakken door Bart en Eric er uit zou stemmen. Bart ging er uit, Huub trok nog meer naar Eric toe, Huub wil Eric er ook echt niet uit naast dat 't speltechnisch ook nog 's niet handig is, maar ook dit is niet opgescheept zitten met Eric, dat geloof ik niet.
Nicolaas kijkt wel erg raar naar Ericquote:Op dinsdag 10 april 2007 00:25 schreef Honingdrop het volgende:
Als Nicolaas Sylvia immnuiteit geeft en met Eric naar bed gaat...is het doei Huub...![]()
En wat is het lange termijn effect voor Eric...quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:25 schreef Honingdrop het volgende:
Als Nicolaas Sylvia immnuiteit geeft en met Eric naar bed gaat...is het doei Huub...![]()
Nicolaas kijkt altijd raar. Dat is pas echt een para brotha!quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:28 schreef Kimberleyy het volgende:
[..]
Nicolaas kijkt wel erg raar naar Eric![]()
ECHT, Huub vindt zichzelf geweldig, hij moet wat volwassener doen. Huub praat ook heel vaak door gesprekken heen, dat is niets voor Nicolaas, Huub moet een beetje dimmen........quote:
Gaat mij ook zo, heeft niets met homofobie te maken, wel met dormierotiefobie.quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Sorry ik bedoelde niet dat S en H vinden dat ze met Eric zitten opgescheept. Maar dat ik dat vind. En misschien ben ik wel homofoob en wil ik zien dat Eric Huub te pakken heeft genomen met dat geruk en gepijp. Mijn gevoel zegt me dat Eric zijn poten niet heeft thuisgehouden. Door de manier (langzaam en met mondjesmaat) waarop Huub deze info later kreeg en daarbij overvloedig alcohol gebruik denk ik dat Huub langzaam gewend is aan het idee.
Ik weet het ik blijf er maar overdoor zaniken maar het zit me dwars.
Kijk 'ns naar de smiley achter mijn zin.quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:30 schreef Marelle het volgende:
[..]
ECHT, Huub vindt zichzelf geweldig, hij moet wat volwassener doen. Huub praat ook heel vaak door gesprekken heen, dat is niets voor Nicolaas, Huub moet een beetje dimmen........
Het valt me zo op Nicolaas nauwelijks drinkt. Dat was destijds wel anders, toen ging het met flessen per avond.quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:29 schreef Day het volgende:
[..]
Nicolaas kijkt altijd raar. Dat is pas echt een para brotha!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |