Precies. Eric heeft zich zwaar ingelikt bij Huub en Sylvia.quote:Op maandag 9 april 2007 23:55 schreef akveor het volgende:
Wat Eric zegt dat zij voor elkaar gekozen hebben en de anderen niet klopt voor geen meter...
Huub en Sylvia waren tot elkaar veroordeeld en moesten Eric noodgedwongen bij zich laten voegen.
Amanda en Jaap hebben duidelijk voor Natasia en Brian gekozen.
Brian heeft Jaap gekaapt min of meer.quote:Op maandag 9 april 2007 23:55 schreef akveor het volgende:
Wat Eric zegt dat zij voor elkaar gekozen hebben en de anderen niet klopt voor geen meter...
Huub en Sylvia waren tot elkaar veroordeeld en moesten Eric noodgedwongen bij zich laten voegen.
Hij bood z'n lichaam al min of meer aan aan Nicolaas.... Doen de gevangen in de gevangenis ook als ze niet al te sterk zijn...quote:Op maandag 9 april 2007 23:54 schreef robert2006 het volgende:
eric is bang
Hij zei alleen maar dat ieder mens iets homo's in zich heeft . Klopt !!! en Eric is een homo maar dat wil niet zeggen dat ie valt op alles wat een pik heeft. Zooooo naief.... Daarintegen steelt Natasia de show vanavond ..quote:
Hoe kom je er op.quote:Op maandag 9 april 2007 23:56 schreef akveor het volgende:
[..]
Hij bood z'n lichaam al min of meer aan aan Nicolaas.... Doen de gevangen in de gevangenis ook als ze niet al te sterk zijn...
Nee SHE wou Jaap niet.... en Brian heeft daar handig gebruik van gemaakt....quote:
Eric zou totaal niks voorstellen als hij Huub niet had. Nicolaas maakt gehakt van 'm.quote:Op maandag 9 april 2007 23:57 schreef Marelle het volgende:
Eric is super nerveus, hij kijkt tegen Nicolaas op of hij weet hem nog totaal niet te plaatsen........
Heb je het gesprek met die gebarentaal niet gevolgd?quote:
Ze hebben blijkbaar gewoon contact, ze kunnen elkaar toch wel ergens anders spreken/treffen dan in de gouden kooi? Lieke zit daar toch niet van 's morgens 6 tot 's avonds 12 uur?quote:Op maandag 9 april 2007 23:50 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
en waar slaat dat tot morgen dan op?
ik weet het al weer, Brian heeft Jaap gekocht voor 100cp, koopje!quote:Op maandag 9 april 2007 23:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee SHE wou Jaap niet.... en Brian heeft daar handig gebruik van gemaakt....
Van welk planeet kom jijquote:Op maandag 9 april 2007 23:55 schreef Day het volgende:
[..]
Precies. Eric heeft zich zwaar ingelikt bij Huub en Sylvia.
"Uiteindelijk is iedereen een beetje homo"quote:Op maandag 9 april 2007 23:52 schreef kissa het volgende:
[..]
Volgens mij is Nicolaas volbloed hetero![]()
Nicolaas maakt gehakt van iedereen als ze niet opletten.quote:Op maandag 9 april 2007 23:58 schreef Day het volgende:
[..]
Eric zou totaal niks voorstellen als hij Huub niet had. Nicolaas maakt gehakt van 'm.
Mwah, Eric houdt zich goed staande anders...quote:Op maandag 9 april 2007 23:58 schreef Day het volgende:
[..]
Eric zou totaal niks voorstellen als hij Huub niet had. Nicolaas maakt gehakt van 'm.
Nee hoor, ik zie SH nog in de game-room voorpret hebben dat ze Jaap binnen hadden. Pas daarna heeft Jaap zijn mening veranderd en daarmee de toorn van Huub over zich afgeroepen.quote:Op maandag 9 april 2007 23:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee SHE wou Jaap niet.... en Brian heeft daar handig gebruik van gemaakt....
Natasja heeft een officiele aan dr broek, voor het in de bosjes gooien van ilona's koffers!quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:01 schreef Desii het volgende:
Huub en Sylllie samen..... eindelijk weer eens![]()
Ik ben pas terug van een lang weekend weg.... en heb geen zin om alle COSSEN na te lezen, dus mijn vraag :"heeft Brian nog een waarschuwing gehad? "
Ik volg de streams. Waar ik vandaan kom is niet belangrijk in COS.quote:
Nee, Natasia wwel voor het verstoppen van Ilona's koffer. Ik zou www.degoudenkooi.tv maar eens nalezen want er is de afgelopen 3 dagen veel gebeurd.quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:01 schreef Desii het volgende:
Huub en Sylllie samen..... eindelijk weer eens![]()
Ik ben pas terug van een lang weekend weg.... en heb geen zin om alle COSSEN na te lezen, dus mijn vraag :"heeft Brian nog een waarschuwing gehad? "
Dan ben ik een uitzondering?quote:Op maandag 9 april 2007 23:59 schreef Sonique het volgende:
[..]
"Uiteindelijk is iedereen een beetje homo"
letterlijke tekst...
Weet niet maar ik waarschijnlijk van dezelfde... Denk jij nog steeds dat de escapades onder invloed van beide heren Huub's keuze was? Huub is daar op een gore manier ingeluisd. Gelukkig gaat Huub daar redelijk mee om maar het zit hem duidelijk niet lekker. Luister maar eens als Amanda hem daarop probeerd te pakken. (Al is het ergste schaamte gesleten).quote:
Jij hoort bij het groepje dat niet wilt weten dat ze het zijnquote:
quote:Op maandag 9 april 2007 23:55 schreef akveor het volgende:
VRaag je aan iemand anders wat je sexuele geaardheid is?quote:
Er zijn ook shots van haar zonder bikini aan, dus dit valt nog meer dan meequote:Op dinsdag 10 april 2007 00:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waar haalt Natasia het lef vandaan om in bikini door het huis te lopen![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:02 schreef donpsp het volgende:
Ik zou www.degoudenkooi.tv maar eens nalezen want er is de afgelopen 3 dagen veel gebeurd.
Sorry je hebt gelijk... blijft staan dat Jaap gekozen heeft voor BAN.quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:01 schreef Ifa het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zie SH nog in de game-room voorpret hebben dat ze Jaap binnen hadden. Pas daarna heeft Jaap zijn mening veranderd en daarmee de toorn van Huub over zich afgeroepen.
Naja ik lees dat gewoon altijd na. Het gaat mij om de informatie, niet om het uiterlijkquote:Op dinsdag 10 april 2007 00:05 schreef Mika25 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je kan beter de update op FOK (of de SV's op VOL) lezen, want die stukjes op tien.tv zijn ten eerste slecht geschreven en ten tweede ook nog eens zeer gekleurd richting bepaalde personen.
Wil het niet weten dank jequote:Op dinsdag 10 april 2007 00:05 schreef Sonique het volgende:
MAar zag ik nu goed dat BRian en Amanda aan het sexen waren met de honden erbij?
quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:05 schreef Sonique het volgende:
MAar zag ik nu goed dat BRian en Amanda aan het sexen waren met de honden erbij?
Ik zie nu Natas en Jaap erbij zitten? Zijn dat de honden die jij noemt?quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:05 schreef Sonique het volgende:
Sinds Nicolaas in het huis is lijkt het of ze op een roze wolk zit, helemaal verliefd volgens mij, het druipt eraf, letterlijk en figuurlijkquote:Op dinsdag 10 april 2007 00:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waar haalt Natasia het lef vandaan om in bikini door het huis te lopen![]()
Maar hij wil niet bij haar in bedquote:Op dinsdag 10 april 2007 00:07 schreef Marelle het volgende:
[..]
Sinds Nicolaas in het huis is lijkt het of ze op een roze wolk zit, helemaal verliefd volgens mij, het druipt eraf, letterlijk en figuurlijk![]()
Dat gaat een heeeeele harde klap wordenquote:Op dinsdag 10 april 2007 00:07 schreef Marelle het volgende:
[..]
Sinds Nicolaas in het huis is lijkt het of ze op een roze wolk zit, helemaal verliefd volgens mij, het druipt eraf, letterlijk en figuurlijk![]()
En?..jij kijkt toch ook?quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:05 schreef Sonique het volgende:
En gaat morgen weer naar huis!!!quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:09 schreef Day het volgende:
Nicolaas is duidelijk met een missie dat huis ingestuurd.
Had ze beter een dekbedovertrek om kunnen wikkelenquote:Op dinsdag 10 april 2007 00:07 schreef Marelle het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |