Ze zitten de hele avond al naar elkaar ote te 'seinen'quote:Op maandag 9 april 2007 23:40 schreef akveor het volgende:
Doet Eric nu een poging om Nicolaas te versieren? Nicolaas moet hem maar wat gebarentaal laten zien?
die erik is weer geil, loopt weer zijn pik achternaquote:Op maandag 9 april 2007 23:40 schreef akveor het volgende:
Doet Eric nu een poging om Nicolaas te versieren? Nicolaas moet hem maar wat gebarentaal laten zien?
Hij heeft het programma toch gevolgd dus hij is toch niet achtelijk. !!!!quote:Op maandag 9 april 2007 23:42 schreef Lieve het volgende:
Nicolaas is wel erg geliefd. Natasja is niet bij hem weg te meppen. Ik mag toch hopen... dat hij de heks doorziet?
dan is ie niet de enige in de Kooiquote:Op maandag 9 april 2007 23:42 schreef robert2006 het volgende:
[..]
die erik is weer geil, loopt weer zijn pik achterna
Dat ie Eric dan maar keihard in z'n reet mag neuken... en hem erdan uitstemt.... lijkt me wel een leuk script...quote:Op maandag 9 april 2007 23:42 schreef robert2006 het volgende:
[..]
die erik is weer geil, loopt weer zijn pik achterna
Dat zou heel goed kunnen...quote:Op maandag 9 april 2007 23:35 schreef Clank het volgende:
[..]
Denk dat Nicolaas vanavond/vannacht via die deur weer verdwijnt.
Waar slaat dit op? En waar haal je dat vandaan ... Zootje bullshit kan ik ook verzinnenquote:Op maandag 9 april 2007 23:44 schreef droomkoningin het volgende:
ik lees net het volgende op de hyves van lieke en die leonie uit oldenzaal (jeweetwel die van t feest)
lieke aan leonie: vandaag, 21:59
Heey slettebakkie Viel mee he die uitzending! Kun je weer opgelucht ademhalen... Tot morgen -x-
leonie aan lieke: vandaag, 22:03
hoi hoi, ja gelukkig wel! ik zie je morgen. slaap lekker. x Leoni
werkt lieke morgen? zou dat beteken dat nicolaas weggaat en die slettebak dr in komt?
blijkbaar haalt ze het van de hyvessites van die meiden......quote:Op maandag 9 april 2007 23:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar slaat dit op? En waar haal je dat vandaan ... Zootje bullshit kan ik ook verzinnen![]()
Om in Eric z'n woorden te spreken:quote:Op maandag 9 april 2007 23:46 schreef Ning het volgende:
Erik is nerveus
http://sporty-lieke.hyves.nl/#quote:Op maandag 9 april 2007 23:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar slaat dit op? En waar haal je dat vandaan ... Zootje bullshit kan ik ook verzinnen![]()
http://sporty-lieke.hyves.nl/#quote:Op maandag 9 april 2007 23:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Leonie gaat echt de kooi niet in, met wie zou ze ruzie moeten maken? Lieke is er maar af en toe. Als ze bitch fights willen dan stoppen ze die Ellie er wel in, dan krijg je leuke ruzies tussen haar en Amanda.quote:Op maandag 9 april 2007 23:44 schreef droomkoningin het volgende:
ik lees net het volgende op de hyves van lieke en die leonie uit oldenzaal (jeweetwel die van t feest)
Heey slettebakkie Viel mee he die uitzending! Kun je weer opgelucht ademhalen... Tot morgen -x-
werkt lieke morgen? zou dat beteken dat nicolaas weggaat en die slettebak dr in komt?
Ik heb een aantal keren iets opgevangen met een pokertafel. Er waren ook caps van.quote:Op maandag 9 april 2007 23:41 schreef FdW het volgende:
Is al bekend waarom het kantoor een aantal dagen buiten gebruik was?
Tuurlijk is ie nerveus.... Hij wordt eruit gestemt... Ik ben dat achterlijke gedrag van Eric tov Huub tijdens die twee weken niet vergeten... De meesten hier wel geloof ik en hebben Eric allleen vergeven omdat hij Huub erin heeft gelaten.quote:Op maandag 9 april 2007 23:46 schreef Ning het volgende:
Erik is nerveus
Daar had je een illegaal cassino waar the filthy rich voor grof geld aan het pokeren waren. Tja, DGK is een duur programma en dat moet toch echt ergens van betaald worden he...quote:Op maandag 9 april 2007 23:48 schreef My_ het volgende:
Ik heb een aantal keren iets opgevangen met een pokertafel. Er waren ook caps van.
Ik weet niet waarom die nu weer weg is... Misschien nog iets voor de toekomst?!
Hoe kom je er nou bij dat zij er in komt?quote:Op maandag 9 april 2007 23:44 schreef droomkoningin het volgende:
Waarom zou ik.. Dat is al gedaan Thanks maar goedquote:Op maandag 9 april 2007 23:48 schreef donpsp het volgende:
[..]
http://sporty-lieke.hyves.nl/#
iets meer speurwerk doen?
en waar slaat dat tot morgen dan op?quote:Op maandag 9 april 2007 23:50 schreef Taurus het volgende:
[..]
Hoe kom je er nou bij dat zij er in komt?Ze hebben 't gewoon over de TV uitzending waar 't feest op te zien was, en waar Leonie niet verschrikkelijk over kwam blijkbaar vinden ze zelf.. Dat zegt toch niets over dat Leonie dat huis in zal komen?
Die twee hadden ook al ge-msn-t met elkaar en ik vermoed dat ze nu wat hebben afgesproken.quote:Op maandag 9 april 2007 23:44 schreef droomkoningin het volgende:
quote:Op maandag 9 april 2007 23:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Tuurlijk is ie nerveus.... Hij wordt eruit gestemt... Ik ben dat achterlijke gedrag van Eric tov Huub tijdens die twee weken niet vergeten... De meesten hier wel geloof ik en hebben Eric allleen vergeven omdat hij Huub erin heeft gelaten.
Fans roepen al vele maanden om mensen die kunnen discussieren op niveau, maar wat doet de redaktie? Ze geven ons Amandel (dom blondje), Eric (schreeuwlelijk) en Jaap (beeld vulling zonder eigen mening of sociale vaardigheden)...quote:Op maandag 9 april 2007 23:47 schreef r3gi3boy het volgende:
je merkt wel dat met de komst van nicolaas, het gespreksniveau naar ongekende hoogte stijgt. Die kerel heeft tenminste écht iets toe te voegen en is intelligent en welbespraakt genoeg om ook echt weerstand te bieden bij felle discussies.
ok.. beterquote:Op maandag 9 april 2007 23:51 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Die twee hadden ook al ge-msn-t met elkaar en ik vermoed dat ze nu wat hebben afgesproken.
Want volgens mij werkt Liekje pas woensdag weer.
Volgens mij is Nicolaas volbloed heteroquote:Op maandag 9 april 2007 23:44 schreef Taurus het volgende:
Volgens mij gaat Eric keihard achter Nicolaas aan![]()
Oehhhh, Ellie, ontelbare vliegjes voor Braaajen, hij slaat zichzelf nog deaud.quote:Op maandag 9 april 2007 23:48 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Leonie gaat echt de kooi niet in, met wie zou ze ruzie moeten maken? Lieke is er maar af en toe. Als ze bitch fights willen dan stoppen ze die Ellie er wel in, dan krijg je leuke ruzies tussen haar en Amanda.
Hoop doet leven....quote:Op maandag 9 april 2007 23:51 schreef Taurus het volgende:
[..]eric wordt er niet uitgestemd. Dat doen Huub en Sylvia niet. Die gaan echt niet in 1 keer blind vertrouwen op 'n Nicolaas.
Hij zei net iets anders hoorquote:Op maandag 9 april 2007 23:52 schreef kissa het volgende:
[..]
Volgens mij is Nicolaas volbloed hetero![]()
Zou mij ook niets verbazen. Het viel mij al op, dat hij eerst zijn badjas ergens anders neer wilde leggen, maar toen toch maar op zijn koffier gooide.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |