hoezo? Webber is veels te duur voor wat hij presteert!quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:04 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ja kan alleen maar downgraden en das helemaal bagger!!
Ik dacht meer aan Rosberg, Wurz, Sato, Speed, Davidson. (in aflopende volgorde)quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:02 schreef TJDoornbos het volgende:
Hooguit Sutil zou ik overwegen. Vind de rest niet erg goed rijden at the moment! Maar die wagen van Sutil houd me tegen!!
Rosberg heeft voor de manager in totaal al 271 punten (8e plaats) verzameld en Wurz 167 punten (12e plaats). Dus zo slecht is dat niet. Zeker niet als je ziet dat Webber en Coulthard beide 129 punten hebben. Zelfs Sato en Ralf (quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:45 schreef TJDoornbos het volgende:
Die Williamsen vind ik ook niet overtuigend (wel punten in Monaco i know) en heb al SAwagens en motor plus coureur is groot risico en Speed ja uhhh die rijdt rond in de buurt van Sato en DC oftewel schiet ook geen kut op!
quote:Op zondag 10 juni 2007 13:27 schreef Arcee het volgende:
Ik heb Hamilton ingeruild voor Alonso, rijdt die Brit pole.![]()
En krijgt Alonso een Stop & Go.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:27 schreef Arcee het volgende:
Ik heb Hamilton ingeruild voor Alonso, rijdt die Brit pole.![]()
De race duurt ietsje langerquote:
Had ik ook. Hád ik ook.quote:
whahaha die is leukquote:
58??? Nog veel meer minpunten:quote:Op zondag 10 juni 2007 22:54 schreef Googolplexian het volgende:
Je zal Massa, Fisichella, Spyker, Spyker hebben
-58 punten![]()
heb zelf 335![]()
Jij verdient geen punten in de kwalificatie??quote:Op maandag 11 juni 2007 09:54 schreef Sally het volgende:
[..]
58??? Nog veel meer minpunten:
Massa -50
Fisichella -50
Rosberg -10
Alonso -10
Voor de Spykers krijg je toch geen aftrek? Of mis ik iets? Mss alleen chassis van CA? Da's dan -15.
Oh, bedoelde je het zo...quote:Op maandag 11 juni 2007 14:53 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Jij verdient geen punten in de kwalificatie??![]()
Afhankelijk van of het uitvallen van de Spykers nog strafpunten kost klopt het wel. En het lijkt mij dat je voor Sutil geen strafpunten krijgt, waar Albers ook eerst een muur heeft geraakt, ook dat is imho een 'crash' en geen technisch mankement..
Meer vertrouwen in hem dan in Wutz?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 07:23 schreef TJDoornbos het volgende:
Vettel in dienst genomenen nee ik had niet eens Kubica maar ga een gokje wagen
Om je te laten interesseren voor meerdere sporten.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
vraagje
waarom link jij altijd naar het bericht op Sport, en niet naar F1Manager?
Omdat een linkje naar sport automagisch wordt omgezet naar de titel. Als ik dat met een linkje naar de F1manager doe, krijg je de url te zien en dat vind ik lelijk staan.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
vraagje
waarom link jij altijd naar het bericht op Sport, en niet naar F1Manager?
Wel lekker goedkoop. Had gedacht dat hij duurder zou worden. Niet dat je mij hoort klagen verder.quote:
misluktquote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:47 schreef HPoi het volgende:
[..]
Om je te laten interesseren voor meerdere sporten.![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 08:33 schreef Gijsje het volgende:
Kunnen we Verstappen al inzetten ?
En daarom ook dat ik een paar weken geleden al eens zei, waarom wissel je al zo vroeg?? Dat een Heidfeld nu toch kan/mag rijden, dat kan gebeuren.., is een risico dat je al dan niet neemt.. Maar juist omdat je al gewisseld had náár Heidfeld, kwam je gister in de problemen/in dubio.. Als je gewoon VT1&2 had afgewacht..., 't blijft een kwestie van tactiek en ook een beetje geluk natuurlijk, maar het had je waarschijnlijk flink wat euries gescheeld.. En had je 1 of 2 races terug ook niet al zoiets??quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:42 schreef MaGNeT het volgende:
Als ik maandagavond rond 20:00 nog op plaats 1 sta mag het een wonder heten.
Eerst gewijzigd naar Heidfeld... Toen de twijfel of hij zou rijden... Dus weer teruggewijzigd naar Rosberg en een Williams motor erbij genomen... En nu blijkt dat hij tóch gewoon mag rijden...
Heel veel transferkosten kwijtgeraakt en niet het team dat ik had gewild...
Wish me luck
Het is inderdaad lastig. Ik wissel snel na de race omdat ik dan het "gevoel" dat ik had bij de laatste race nog steeds heb. Maar dat kan ook tegen je werken. In dit geval had ik het eigenlijk gewoon zo moeten laten staan maar het was onzeker of Heidfeld zou rijden.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:50 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
En daarom ook dat ik een paar weken geleden al eens zei, waarom wissel je al zo vroeg?? Dat een Heidfeld nu toch kan/mag rijden, dat kan gebeuren.., is een risico dat je al dan niet neemt.. Maar juist omdat je al gewisseld had náár Heidfeld, kwam je gister in de problemen/in dubio.. Als je gewoon VT1&2 had afgewacht..., 't blijft een kwestie van tactiek en ook een beetje geluk natuurlijk, maar het had je waarschijnlijk flink wat euries gescheeld.. En had je 1 of 2 races terug ook niet al zoiets??
Niettemin sta jij nu bovenaan en ik na 7 races ergens rond p275..., en het is dat ze zeggen, "de winnende coach heeft altijd gelijk"??
M'n team voor Magny-Cours: Rosberg, Speed, Ferrari, SA.. Kan fantastisch uitpakken, maar ook een grote sof worden.. (je moet wat om 300pt goed te maken op de kop)
De Ferrari's lopen schijnbaar erg goed in Frankrijk, zou best een erg goede move kunnen zijn.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:50 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
M'n team voor Magny-Cours: Rosberg, Speed, Ferrari, SA.. Kan fantastisch uitpakken, maar ook een grote sof worden.. (je moet wat om 300pt goed te maken op de kop)
Hij zat toen ook wel in iets mindere wagens dan de huidige BMW Sauber. Dus dat is nog niet eens zo heel raar. Dus ik hoop net als jou dat Heidfeld het goed gaat doen. Lopen we beiden goed in op MaGNet.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:22 schreef Almighty het volgende:
Ooooeh dat kan duur worden MaGNeT, ik heb wel Heidfeld opgesteld. Laten we hopen dat het goed uitpaktTot zover heeft ie nog veel laten zien, zijn historie van de afgelopen 4 jaar in Frankrijk zijn ook niet super. 7 puntjes... spannend!! haha
Ah ja, dan heb ik weer wat te doenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:22 schreef Almighty het volgende:
Ooooeh dat kan duur worden MaGNeT, ik heb wel Heidfeld opgesteld. Laten we hopen dat het goed uitpaktTot zover heeft ie nog veel laten zien, zijn historie van de afgelopen 4 jaar in Frankrijk zijn ook niet super. 7 puntjes... spannend!! haha
Ik weet niet wat voor team je hebtquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:57 schreef Almighty het volgende:
Nou je loopt volgens mij weer 6 punten uit na de kwali, hopelijk morgen beter.
Hmm, ik had Heidfeld al geselecteerd maar dan met Davidson maar toch weer teruggedraait.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:29 schreef Almighty het volgende:
Heb Heidfeld, Sato, SA en McLaren
quote:Op zondag 1 juli 2007 08:25 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hmm, ik had Heidfeld al geselecteerd maar dan met Davidson maar toch weer teruggedraait.
Ik zit nog te wachten op de officiële lezing van het probleem van Alonso.
Als dat de motor blijkt te zijn is dat een dure voor de manager.
Jammer dat ik de race vandaag niet kan zien.
Maar de reden daarvoor maakt alles weer goed
M'n vriendin is een aantal dagen terug van 10 maandjes USA en ik haal d'r vanmiddag op
Haha idd goede reden.quote:Op zondag 1 juli 2007 08:25 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
M'n vriendin is een aantal dagen terug van 10 maandjes USA en ik haal d'r vanmiddag op
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 2 juli 2007 23:40 schreef Almighty het volgende:
YESSSS!!!! Nog nipt #1!!!!!
Red Bull? Dat zou Albers moeten drinken voor hij gaat racenquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:42 schreef Sally het volgende:
De hamvraag voor Silverstone: wel of geen upgrade naar Red Bull?????
@ MaGNeT: Spammerd...
Ik denk dat het nog moeilijk gaat worden. Om even een mooi cliche aan te halen "het is makkelijker #1 te worden dan #1 te blijven"quote:
zou mclaren nemenquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:42 schreef Sally het volgende:
De hamvraag voor Silverstone: wel of geen upgrade naar Red Bull?????
@ MaGNeT: Spammerd...
Duh... centjes?????????quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:47 schreef WEST het volgende:
[..]
zou mclaren nemen
wordt namelijk een 1/2 voor dat team met hamilton als 1e natuurlijk![]()
Netjes.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:40 schreef Almighty het volgende:
YESSSS!!!! Nog nipt #1!!!!!
Zou het persoonlijk niet doen. RBR is voorlopig nog niet echt betrouwbaar te noemen. Dus denk niet dat je er veel mee gaat winnen. Al zal je dan natuurlijk net zien dat ze nu wel heel blijven.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:42 schreef Sally het volgende:
De hamvraag voor Silverstone: wel of geen upgrade naar Red Bull?????
En daarom geef ik ook nog niet opquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:19 schreef Almighty het volgende:
Hahaha
[..]
Ik denk dat het nog moeilijk gaat worden. Om even een mooi cliche aan te halen "het is makkelijker #1 te worden dan #1 te blijven"
tjaquote:
Transferkosten = 2% van de waarde!quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:15 schreef D.Rose het volgende:
Ik mijn hele team omgooien, kom ik net een paar centen tekort, en dat terwijl ik van tevoren een berekening gedaan had wat mijn mogelijkheden waren.
Zie ik nu pas dat er voor verschillende rijders verschillende tranferkosten zijn
..en dan formuleer je het nog verkeerd ook, de kosten zijn namelijk niet afhankelijk van de rijder, maar van zijn (vooraf vastgestelde) aankoopwaarde. De transferkosten voor iedere rijder is 2% van zijn aankoopwaarde. Datzelfde geldt voor de onderdelen 'chassis' en 'motor' (ook 2%). Tot zover de pietluttigheid...quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:15 schreef D.Rose het volgende:
Ik mijn hele team omgooien, kom ik net een paar centen tekort, en dat terwijl ik van tevoren een berekening gedaan had wat mijn mogelijkheden waren.
Zie ik nu pas dat er voor verschillende rijders verschillende tranferkosten zijn
Dat sjeggik!quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:40 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
..en dan formuleer je het nog verkeerd ook, de kosten zijn namelijk niet afhankelijk van de rijder, maar van zijn (vooraf vastgestelde) aankoopwaarde. De transferkosten voor iedere rijder is 2% van zijn aankoopwaarde. Datzelfde geldt voor de onderdelen 'chassis' en 'motor' (ook 2%). Tot zover de pietluttigheid...
Ik heb datzelfde (je verrekenen) in een eerdere editie ook wel eens gehad, kwam ik bij een totaal bedrag aan wisselen van zo'n 23.000.000 uiteindelijk 40.000 tekort oid, erg jammer.. Vandaar dat ik tegenwoordig alles 10x nareken![]()
Voor Silverstone even afwachten of Ferrari wederom sterk voor de dag komt, dat zou me iig een hoop transferkosten besparen en de keuze een stuk gemakkelijker maken![]()
afhankelijk van aankoopwaarde van rijder vind ik afhankelijk van rijderquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:40 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
..en dan formuleer je het nog verkeerd ook, de kosten zijn namelijk niet afhankelijk van de rijder, maar van zijn (vooraf vastgestelde) aankoopwaarde. De transferkosten voor iedere rijder is 2% van zijn aankoopwaarde. Datzelfde geldt voor de onderdelen 'chassis' en 'motor' (ook 2%). Tot zover de pietluttigheid...
Ik heb datzelfde (je verrekenen) in een eerdere editie ook wel eens gehad, kwam ik bij een totaal bedrag aan wisselen van zo'n 23.000.000 uiteindelijk 40.000 tekort oid, erg jammer.. Vandaar dat ik tegenwoordig alles 10x nareken![]()
Voor Silverstone even afwachten of Ferrari wederom sterk voor de dag komt, dat zou me iig een hoop transferkosten besparen en de keuze een stuk gemakkelijker maken![]()
Das ook een manier om het te zeggen!quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:36 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Eigenlijk krijg je dus gewoon 98% van de nieuwprijs terug bij het verkopen van een element.
Je bent vast niet de enigequote:Op donderdag 5 juli 2007 12:27 schreef TJDoornbos het volgende:
...hopen op veeeeeeeel punten in Engeland
We zullen maar geen namen noemen he.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:27 schreef TJDoornbos het volgende:
En in feite klopt er iets niet want voor sommige coureurs zou je 0 euri's moeten terug krijgen
Dat systeem stond ook oorspronkelijk op de planning voor 2007. We hebben momenteel echter al moeite genoeg om alle bugs uit de huidige manager te krijgen, maar het staat nog steeds hoog op de verlanglijst.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:36 schreef MaGNeT het volgende:
Waarom niet een systeem waarbij je eerst fictief kan schuiven met je teamonderdelen zodat je kan zien of het kan en dat het pas wordt uitgevoerd als je "bevestig team" klikt.
Neu.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:21 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
We zullen maar geen namen noemen he.
[..]
quote:Dat systeem stond ook oorspronkelijk op de planning voor 2007. We hebben momenteel echter al moeite genoeg om alle bugs uit de huidige manager te krijgen, maar het staat nog steeds hoog op de verlanglijst.
Top!quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:21 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Dat systeem stond ook oorspronkelijk op de planning voor 2007. We hebben momenteel echter al moeite genoeg om alle bugs uit de huidige manager te krijgen, maar het staat nog steeds hoog op de verlanglijst.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:30 schreef TJDoornbos het volgende:
De Bug dat je voor CA aanstellen nog steeds geen bonuspunten krijgt wegens moed enzo
quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:30 schreef TJDoornbos het volgende:
De Bug dat je voor CA aanstellen nog steeds geen bonuspunten krijgt wegens moed enzo
quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:30 schreef TJDoornbos het volgende:
De Bug dat je voor CA aanstellen nog steeds geen bonuspunten krijgt wegens moed enzo
Eerder benzinepunten.quote:
Airmiles!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:59 schreef ElmarO het volgende:
[..]![]()
Gigantische bug inderdaad.
[..]
Eerder benzinepunten.
Ik denk dat je dit weekend geen slechte combo hebt met veel Toyota in je team. Verder is Ferrari bere-sterk.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:12 schreef Cleetus het volgende:
Wat denken jullie, is het beter voor Silverstone om:
Rosberg/Hamilton/Willams(chassis)/ Super Aguri(moter) te nemen of:
Sato/Davidson/Ferrari(chassis)//Williams(moter)
Wat denken jullie?
Hangt er vanaf of je verwacht dat Ferrari een 1-2 gaat halen of dat Hamilton goed presteerd.. Rosberg zal normaal gesproken meer punten halen dan Davidson en Sato, misschien zelfs meer dan beide opgeteld. Williams is in principe meer punten dan Super Aguri. Als je denkt dat Hamilton de race gaat winnen, dan is de kans dat je daarmee meer punten scoort dan met een Ferrari-motor groot. Dat kan een reden zijn om te wisselen. Indien je Ferrari sterker acht, dan zou ik die motor aanhouden en ófwel het Williams-chassis nemen, ófwel de coureur Rosberg/Wurz aanhouden.. En je kunt ook nog overwegen Rosberg door een andere coureur te vervangen, wat jij wilt..quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:12 schreef Cleetus het volgende:
Wat denken jullie, is het beter voor Silverstone om:
Rosberg/Hamilton/Willams(chassis)/ Super Aguri(moter) te nemen of:
Sato/Davidson/Ferrari(chassis)//Williams(moter)
Wat denken jullie?
Kijk naar de statistieken en trainingen en oordeel zelf..quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:36 schreef MYM het volgende:
Dus moet ik gaan voor:
Rosberg / Trulli / BMW / Super Aguri
of
Rosberg / Wurz / BMW / Super Aguri
Gewonnen plekken vanaf grid (een plus is hier dus goed):quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:36 schreef MYM het volgende:
Dus moet ik gaan voor:
Rosberg / Trulli / BMW / Super Aguri
of
Rosberg / Wurz / BMW / Super Aguri
Die cijfertjes zeggen mij eigenlijk weer niet zoveel.. Wurz kwalificeert simpelweg dramatisch, waardoor hij vaak rond p16-p18 staat. Trulli komt regelmatig in de buurt van p10, vanaf daar kun je veel minder winnen.. De +16 bij Wurz is het incident Canada, Die +10 was volgens mij +11 (van P20 naar P9 in de race?) op Sepang.. In een Williams moet je echter ook minimaal iedere race rond p10-p12 kunnen eindigen. Rosberg valt in de race vaak wat tegen, kwalificeert goed, maar kan het in de race niet waarmaken en eindigt rond de plaats waar hij/Williams thuis hoort momenteel, p10-p12..quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:42 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Gewonnen plekken vanaf grid (een plus is hier dus goed):
Rosberg:
+5, Ret, 0, +5, -7, -3, -2, 0
Wurz:
Ret, +10, 0, Ret, +4, +16, +7, +4
Trulli:
-1, +1, +2, Ret, -1, Ret, +2, Ret
Het is vorig en dit weekend erg moeilijk. Alles wijst wederom naar Ferrari maar zijn ze in de kwali en race ook echt sneller? Ik gok denk ik toch nog op McLaren omdat de transfer duur is. Hopelijk pikt Williams met Rosberg die puntjes voor me terug.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:15 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Die cijfertjes zeggen mij eigenlijk weer niet zoveel.. Wurz kwalificeert simpelweg dramatisch, waardoor hij vaak rond p16-p18 staat. Trulli komt regelmatig in de buurt van p10, vanaf daar kun je veel minder winnen.. De +16 bij Wurz is het incident Canada, Die +10 was volgens mij +11 (van P20 naar P9 in de race?) op Sepang.. In een Williams moet je echter ook minimaal iedere race rond p10-p12 kunnen eindigen. Rosberg valt in de race vaak wat tegen, kwalificeert goed, maar kan het in de race niet waarmaken en eindigt rond de plaats waar hij/Williams thuis hoort momenteel, p10-p12..
Anyways, ik zou voor Trulli gaan..
Voor mezelf nog even nadenken, maar Rosberg, Speed, Ferrari, SA zou wel eens Rosberg, Trulli, Ferrari, SA kunnen worden![]()
Vorige race scheelde het +-60 punten na het weekend, dat is 1,200,000 euries, iets minder dan je transferkosten.. Op zich zijn die met een 1-2 voor Ferrari dus redelijk snel terugverdiend. Aan jou de afweging dus of je ook de meerprijs van Ferrari (75,000,000 t.o.v. 70,000,000) wilt betalen en of je vertrouwen hebt in Ferrari voor de Nürburgringquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:37 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het is vorig en dit weekend erg moeilijk. Alles wijst wederom naar Ferrari maar zijn ze in de kwali en race ook echt sneller? Ik gok denk ik toch nog op McLaren omdat de transfer duur is. Hopelijk pikt Williams met Rosberg die puntjes voor me terug.
Dat is inderdaad ook iets om mee te rekenen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:59 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Vorige race scheelde het +-60 punten na het weekend, dat is 1,200,000 euries, iets minder dan je transferkosten.. Op zich zijn die met een 1-2 voor Ferrari dus redelijk snel terugverdiend. Aan jou de afweging dus of je ook de meerprijs van Ferrari (75,000,000 t.o.v. 70,000,000) wilt betalen en of je vertrouwen hebt in Ferrari voor de Nürburgring
Het is Trulli geworden. Nu maar hopen dat het goed gaatquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:15 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Die cijfertjes zeggen mij eigenlijk weer niet zoveel.. Wurz kwalificeert simpelweg dramatisch, waardoor hij vaak rond p16-p18 staat. Trulli komt regelmatig in de buurt van p10, vanaf daar kun je veel minder winnen.. De +16 bij Wurz is het incident Canada, Die +10 was volgens mij +11 (van P20 naar P9 in de race?) op Sepang.. In een Williams moet je echter ook minimaal iedere race rond p10-p12 kunnen eindigen. Rosberg valt in de race vaak wat tegen, kwalificeert goed, maar kan het in de race niet waarmaken en eindigt rond de plaats waar hij/Williams thuis hoort momenteel, p10-p12..
Anyways, ik zou voor Trulli gaan..
Voor mezelf nog even nadenken, maar Rosberg, Speed, Ferrari, SA zou wel eens Rosberg, Trulli, Ferrari, SA kunnen worden![]()
Daar hielp natuurlijk ook het feit mee dat Alonso problemen kreeg met zijn versnellingsbak. Anders had hij in de kwalificatie en in de race wel hoger geëindigd.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:59 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Vorige race scheelde het +-60 punten na het weekend, dat is 1,200,000 euries, iets minder dan je transferkosten.. Op zich zijn die met een 1-2 voor Ferrari dus redelijk snel terugverdiend. Aan jou de afweging dus of je ook de meerprijs van Ferrari (75,000,000 t.o.v. 70,000,000) wilt betalen en of je vertrouwen hebt in Ferrari voor de Nürburgring
Veel beter dan voorheen zal hij het niet gaan doen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:23 schreef Sally het volgende:
Ik kan nu Kimi, Alonso of Massa kopen (Fisi negeer ik volledig)...
Zal ik het doen, of Hamilton behouden? Tis wel z'n home-grand prix, natuurlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |