Ik ken hem wel hoor. Daarom is het ook niet nodig.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:12 schreef Peterselieman het volgende:
Ach het is Alex maar, een mod die niet in de buurt van Groningen woont
Ja, daar wil ik ook wel even naar op zoek. Als 'ie in stad is, dan.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:20 schreef Peterselieman het volgende:
Hij is wel een aardige mod daar in PTA en meen het natuurlijk ook niet. Maar genoeg berichten hierover.
Het zal mij benieuwen wanneer Mister X van radio 538 in Groningen komt
quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ken hem wel hoor. Daarom is het ook niet nodig.
Ik gok vooral op de Grote Markt. Alhoewel hij daar ook langs komt als 'ie de MT bezoektquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:22 schreef Peterselieman het volgende:
Ik denk dat ie de martinitoren of het Groninger Museum wel eens aan zou kunnen gaan doen
quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:22 schreef Peterselieman het volgende:
Ik denk dat ie de martinitoren of het Groninger Museum wel eens aan zou kunnen gaan doen
Ik zal voortaan alleen nog maar lief edittenquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maar niet meer gemeen gaan editten hè?
Fijn zo.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zal voortaan alleen nog maar lief editten
het gaat niet om de kwantitiet van de vrouwen maar de kwalitiet van de vrouwenquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:31 schreef MaxMark het volgende:
Het wordt tijd dat er eens meer vrouwen in dit topic komen
Nou, niet een erg subtiele manier om te laten merken dat je het wel weer hebt gehad met me hè?quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:31 schreef MaxMark het volgende:
Het wordt tijd dat er eens meer vrouwen in dit topic komen
Hij moet maar naar het Wuustwezel topic gaan hier in STA, daar posten alleen maar vrouwenquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou, niet een erg subtiele manier om te laten merken dat je het wel weer hebt gehad met me hè?
Maar ik hóu van je!quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou, niet een erg subtiele manier om te laten merken dat je het wel weer hebt gehad met me hè?
Wuustwezel (B)quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Die kan ik niet vinden...
Je bent zelf een Fries, wat doe jij hier danquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hij moet maar naar het Wuustwezel topic gaan hier in STA, daar posten alleen maar vrouwen
Hier zitten een paar toffe mensen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:52 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Je bent zelf een Fries, wat doe jij hier dan
Euh, oh, goh, ja...quote:
Diversiteitquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Euh, oh, goh, ja...![]()
Maar wat moet je dan met andere vrouwen?
* DevilsAndDust kruipt in een hoekje om plaats te maken voor al die leuke vrouwen.quote:
Dat is euh, met plaatjes en zo toch?quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:56 schreef MaxMark het volgende:
Ben vorige week naar het Stripmuseum geweest. Het was voor een schoolproject, dat dan weer wel. Maar om nou te zeggen dat ik er een tweede keer naar toe ga
ben ik ook geweest! Inderdaad leuk voor één keer, maar dan heb je het ook wel gezien. Bovendien heeft mn vader zn eigen privé stripmuseumquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:56 schreef MaxMark het volgende:
Ben vorige week naar het Stripmuseum geweest. Het was voor een schoolproject, dat dan weer wel. Maar om nou te zeggen dat ik er een tweede keer naar toe ga
En, hoe smaakte de normaal?quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:57 schreef Noca het volgende:
Avond!
Eindelijk weer eens een keer normaal gegeten vandaag, werd tijd
Klopt helemaalquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat is euh, met plaatjes en zo toch?
Op de Westerhaven, ja.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat is euh, met plaatjes en zo toch?
wel bij de mac denk ik?quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:11 schreef Noca het volgende:
[..]
Whehe
Was lekker!
Tijden tegenover het stripmuseum gewoond, nooit geweest..
Hé daar heb ik ook gewoond in de huygensstraat en daarna in de ijsselstraat(rivierenbuurt)quote:Op maandag 9 april 2007 22:36 schreef Noca het volgende:
[..]
Net in Corpus den Hoorn.
Niet ver van Auto Century en de paterswoldse weg.
Ik woon hier pas een aantal weken en woonde daarvoor aan de van Starkenborghstraat, das erg dichtbij de Hora Siccemasingel als ik me niet vergisquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:37 schreef Cattara het volgende:
[..]
Hé daar heb ik ook gewoond in de huygensstraat en daarna in de ijsselstraat(rivierenbuurt)
Nu woon ik aan de Hora siccamasingel in de wijert.(ook zuid)
Lekker wonen hier,niet ver van het centrum en alle winkels in de buurt....![]()
goh! laat ik nou iemand kennen die precies op dezelfde plekken heeft gewoond!quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:43 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik woon hier pas een aantal weken en woonde daarvoor aan de van Starkenborghstraat, das erg dichtbij de Hora Siccemasingel als ik me niet vergis
Ik vind het ook prettig wonen hiero!
quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:07 schreef Crack_david het volgende:
[..]
goh! laat ik nou iemand kennen die precies op dezelfde plekken heeft gewoond!
Ik doe het morgen ff. Ik moet nu lerenquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:17 schreef Tangarine het volgende:
hm... naar wie PM je om die de OP de te komen?
ik woon iig Akkerstraat, ongeveer bij Station Noord
en dan toch op fokquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik doe het morgen ff. Ik moet nu leren
Dan woon je dus bij ons om de hoekquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:17 schreef Tangarine het volgende:
hm... naar wie PM je om die de OP de te komen?
ik woon iig Akkerstraat, ongeveer bij Station Noord
rofl wat is de wereld toch kleinquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dan woon je dus bij ons om de hoek
exact!quote:Op woensdag 11 april 2007 16:22 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ben nog nooit in de UB geweest.
Echte mannen studeren thuis!
Nummer 409 was de laatste. En de mijnequote:Op woensdag 11 april 2007 16:01 schreef S-Two het volgende:
Ga ik vanmiddag eens naar de UB, zijn alle kluisjes vol. Uiteindelijk maar weer naar huis gegaan en hier best prima geleerd.
Ben je een leuke vrouw?quote:Op woensdag 11 april 2007 17:55 schreef -ym- het volgende:
Tuinwijk hier
Oeh, nog dichterbij dan de Akkerstraatquote:Op woensdag 11 april 2007 17:55 schreef -ym- het volgende:
Tuinwijk hier
Durft ze dat zelf niet te vragenquote:Op woensdag 11 april 2007 17:31 schreef Alexxxxx het volgende:
hey, René, DevilsAndDust heeft een nieuwe avatar icon, zou je dat niet eens fixen?
Alexxxxx hoedt over me.quote:
Mij wel, maar het wordt vast niet gewaardeerd als ik niet op werk verschijnquote:Op woensdag 11 april 2007 18:21 schreef teigan het volgende:
volgende week vrijdag, 20 april, begint de Friday Fun Skate weer...
Ik doe in ieder geval mee, nog meer mensen die het wat lijkt?
Done. Samen met nog een paar nieuwe mensen toegevoegdquote:Op woensdag 11 april 2007 18:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Alexxxxx hoedt over me.
Renesite, kun je mn icon fixen in de OP?
Ik moet eigk ook nog steeds een stukje naar linksonder, onder Nietzman.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Done. Samen met nog een paar nieuwe mensen toegevoegd
Heb al jaren skates, maar nooit echt wat mee gedaan, na 100 meter ben ik bekaf ben ik bangquote:Op woensdag 11 april 2007 18:21 schreef teigan het volgende:
Ja, dan moet ik 2 avatars overpainten. Kijk, als je nou in een verkeerde wijk staat.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:29 schreef teigan het volgende:
als je toch bezig bent Renesite.. Kun je mij dan van plaats verwisselen met degene die twee plekken verder naar rechts staat? Dan sta ik op mijn huis..
Ik heb nog nooit mee gedaan, eerst zelf dit seizoen maar weer een beetje inkomen voordat ik mee ga doen, anders hou ik het nooit vol.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:21 schreef teigan het volgende:
Gewoon langzaam je lichaam tegen het beton schrapen.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is dat niet supereng, zo door de stad skaten? Hoe moet je je dan in het gras laten vallen om te remmen?
Mijn lichaam is mij lief.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:36 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Gewoon langzaam je lichaam tegen het beton schrapen.
Whehe, dat zal bij mij helaas wel de manier zijn ben ik bangquote:Op woensdag 11 april 2007 20:36 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Gewoon langzaam je lichaam tegen het beton schrapen.
Ja, dat is die...quote:Op woensdag 11 april 2007 20:46 schreef Bullet-tooth het volgende:
Is dat zo'n tour met allemaal skaters en een fiets met muziek?
Daar heb ik een keer ruzie mee gehad toen ik door de Poelestraat liep en er een stuk of 20 van die lui op me af kwamen en probeerden door mij heen te gaan.quote:Op woensdag 11 april 2007 20:53 schreef teigan het volgende:
[..]
Ja, dat is die...
Met de FFS ga je neit zo hard, dus kun je rustig remmen, anders is er wel iemand die je opvangt..
Ik race zelf gewoon met redelijke snelheid door de stad heen, ik rem met een sleepstop...
Net nog even een uurtje aan het rijden geweest, en dat ging erg lekker...
quote:Op woensdag 11 april 2007 20:58 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Daar heb ik een keer ruzie mee gehad toen ik door de Poelestraat liep en er een stuk of 20 van die lui op me af kwamen en probeerden door mij heen te gaan.
Ja dan pleur je op je muil en zijn je knieen kapot. En vervolgens helemaal boos naar me toe rollen en me uitschelden. Ik lag in een deuk, maar meneer kon het niet op prijs stellen en probeerde me een duw te geven. Dan weet ik het goed gemaakt en trap ik je nog een keer onderuit.
Asociaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |