3 wattes ?!quote:Op maandag 9 april 2007 13:13 schreef Don_Antoin het volgende:
Geweldig dat ze nog zakte voor haar theorie examen, 18 vragen en je mag 3 vouten maken en dan nog zakken ook![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 13:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
die aflevering met de strakke bodyguard die checkt of mensen niet te dicht bij het prinsesje dansen. en dan nog iemand eruit gooien die de zijkant van haar buik aanraakte ofzo
idd, verwende kutkinderen.quote:Op maandag 9 april 2007 13:22 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik haat, maar dan ook echt haten, my sweet sixteen. Ze zouden allemaal moeten sterfen
Het IS echt....quote:Op maandag 9 april 2007 13:39 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik schrik er best van hoeveel mensen hier denken dat dat programma echt is, kom op, het is zó doorzichtig.
Geloof je dat serieus?quote:
Zo almachtige alwetende. Heeft U een moreel oordeel?quote:Op maandag 9 april 2007 13:39 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik schrik er best van hoeveel mensen hier denken dat dat programma echt is, kom op, het is zó doorzichtig.
die shit is idd keihard in scène gezet. Ik denk wel dat dit echt is, het zijn in ieder geval echte mensen (te vinden op google). Vraag is alleen wat is de rol van MTV hierin, hebben ze een script of observeren ze alleen maar? De aanwezigheid van camera's kan natuurlijk ook zorgen voor dat hysterische gedrag van die slettenquote:Op maandag 9 april 2007 13:52 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Geloof je dat serieus?. Dismissed en "Wanna Come In" zijn ook niet gereggiseerd!
Jaloeziequote:Op maandag 9 april 2007 14:28 schreef Isdatzo het volgende:
topic #2627628708
maja blijft kansloos idd![]()
whaha jaquote:Op maandag 9 april 2007 14:30 schreef st0fzuiger het volgende:
net hoopte zoeen bol wijf die erfgename was van een kasteel in frankrijk dat eminem kwam en toen kwam: Luther Lacky. Dat was echt![]()
![]()
hahahaha dat was toch van i give you ten bucks hahaha daar heb ik nog even flink om gelachenquote:Op maandag 9 april 2007 13:15 schreef King_of_Kool het volgende:
1 aflevering dat een paar gasten de taart van 4000 dollar hadden verneukt. Dat was wel ff mooi.. Was ook meteen het smerigste kutwijf van alle afleveringen bij elkaar
Eensch, das wel gaar "i deserved this" waarom datquote:Op maandag 9 april 2007 15:28 schreef TornadoDK het volgende:
ik vind het wel leuk vermaak.
alleen altijd dat: Ik verdien dit. denk ik wat heb je in godsnaam gedaan dat je dit verdient??
Aan de andere kant, hebben ze al 15 jaar van pappie en mammie te horen gekregen dat ze dit verdienen dus dan ga je dat vanzelf geloven denk ik.
Die dikke wijven ja. roepen ze steeds dat ze de knapsten van het feest gaan worden en wat doen ze, ze kopen een leuke jurk. ja daar wordt je echt niet knapper van hoorquote:Op maandag 9 april 2007 15:32 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Eensch, das wel gaar "i deserved this" waarom datomdat je niks doet ?
Maarja ik vind het wel amusant om te zien, behalve die smerige dikke wijvendie verdienen het dus totally niet
zeg kom eens relluhquote:Op maandag 9 april 2007 16:16 schreef -Sandstorm- het volgende:
Die wijven zijn ook nog eens zo vet als een ton.
Maar hebben wel voor hun 16e al tig lullen in zich gehad.
eenshquote:Op maandag 9 april 2007 17:25 schreef Malibu-06 het volgende:
Dat was wel een lekker chickie, die van Santa Barbara... Alleen erg dat ze zo zat te janken
quote:Op maandag 9 april 2007 12:59 schreef __Saviour__ het volgende:
Walgelijk programma ja. Die tieners geven echt alleen maar om geld en hun valse populariteit die ze daardoor verkrijgen.
K vind je nick passen bij paris hilton, dus ja.. niemand zal je serieus nemen..quote:
dat was toch zo kekke, echt kapot gelachen toen die gast opkwam. Ergens was die dikke negerin die geadopteerd was. Die was echt ernstig.quote:Op maandag 9 april 2007 14:30 schreef st0fzuiger het volgende:
net hoopte zoeen bol wijf die erfgename was van een kasteel in frankrijk dat eminem kwam en toen kwam: Luther Lacky. Dat was echt![]()
![]()
Mwhahaha dat was te mooi iddquote:Op maandag 9 april 2007 20:53 schreef BonJovi het volgende:
En die 2 zussen eentje was wel knap en ander lelijk. En eentje kwam die lelijke zus knuffelen en had ze zijn uitnodiging afgepakt
S10E11, http://en.wikipedia.org/wiki/Hell_on_Earth_2006quote:Op maandag 9 april 2007 20:56 schreef Ferrox het volgende:
weet iemand toevallig in welk seizoen die south park aflevering was?
dankjequote:Op maandag 9 april 2007 20:59 schreef Kadoc het volgende:
[..]
S10E11, http://en.wikipedia.org/wiki/Hell_on_Earth_2006
tom greenquote:Op maandag 9 april 2007 21:11 schreef Falcon4ever het volgende:
TS: deed me ook aan dit denken: http://youtube.com/watch?v=-JvtlB_NzI8
stom programma idd... ik wil tom green terug op MTV!
Ik verbaas me ook over dat programma en de meisjes die erin zitten, maar de link die jij nu legt met Irak???? Denk je niet dat er dergelijke verwaande meiden ook in andere landen rondlopen?quote:Op maandag 9 april 2007 12:57 schreef TeenWolf het volgende:
net die teef op my sweet sixteen, toen haar vader een auto voor haar zou kopen...
"i'm gonna get my car!, i'm gonna get my car!"gatver wat irritant was dat zeg,wat een stinkhoer, kreeg gelijk moord- en kotsneigingen tegelijk in mijn hoofd
![]()
![]()
![]()
nu snap ik ook waarom ze irak binnengevallen zijn, anders hebben ze nooit geld voor dit soort shit.
Geweid.quote:Op maandag 9 april 2007 22:31 schreef shakaboem het volgende:
De dochter van de zanger van Gnarls Barkley had ook een hele aflevering aan haar geweid.
Die is geniaal ja!!!!!quote:Op maandag 9 april 2007 14:37 schreef Sapstengel het volgende:
Zo erg is dat. Die Southpark aflevering is geweldig, dat satan z'n super sweet sixteen feest gaat geven.
ik zou het alleen maar zeggen dat hun gedrag zwaarder worden, bedoel...als een paar cameras voor me verjaardag op komen dagen van MTV, zou ik nog normaal doen, in de zin van niet verwent arrogant onder anderequote:Op maandag 9 april 2007 13:56 schreef Bonny_DuctTape het volgende:
[..]
die shit is idd keihard in scène gezet. Ik denk wel dat dit echt is, het zijn in ieder geval echte mensen (te vinden op google). Vraag is alleen wat is de rol van MTV hierin, hebben ze een script of observeren ze alleen maar? De aanwezigheid van camera's kan natuurlijk ook zorgen voor dat hysterische gedrag van die sletten
die ene geadopteerde, negerin (gebrek aan beter woord op dit uur poef) in haar vage lelijke roze achtige jurk, dacht echt van... goedkope hoer uit de subghetto ofzo?quote:Op maandag 9 april 2007 15:53 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Die dikke wijven ja. roepen ze steeds dat ze de knapsten van het feest gaan worden en wat doen ze, ze kopen een leuke jurk. ja daar wordt je echt niet knapper van hoor![]()
roflmaoquote:"Mensen beseffen het niet, maar een erfgename zijn is erg zwaar" *kotssmiley*
Ik moest daar ook zo vet om lache he! heerlijkquote:Op maandag 9 april 2007 17:11 schreef DavyE het volgende:
die moeder in die aflevering nu dat gezeik over santa barbara HILARISCH![]()
![]()
My mom cancelled my creditcard![]()
![]()
![]()
Als ik die voor m'n auto kreeg zou ik het gaspedaal nog ff wat dieper intrappen!quote:Op maandag 9 april 2007 21:11 schreef Falcon4ever het volgende:
TS: deed me ook aan dit denken: http://youtube.com/watch?v=-JvtlB_NzI8
stom programma idd... ik wil tom green terug op MTV!
quote:Op maandag 9 april 2007 13:15 schreef King_of_Kool het volgende:
1 aflevering dat een paar gasten de taart van 4000 dollar hadden verneukt. Dat was wel ff mooi.. Was ook meteen het smerigste kutwijf van alle afleveringen bij elkaar
Show mequote:Op maandag 9 april 2007 15:20 schreef Elusive het volgende:
het is zo nep als wat hoor, was laatst nog zo'n behind the scenes gebeuren van
ik hoorde dat eminem kwam. snoop dogg.. paris hilton.... noem het maar op.. kwam er een nobody die een liedje voor haar had geschrevenquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:09 schreef Hijacking het volgende:
wat wel een keer grappig was . toen zo'n meisje dacht dat er een super bekend iemand op haar feest ging optreden , ze had al tegne al haar vriendinnen dat verteld enzo treed er iemand op waar je nog nooit van gehoord had
Mooie is dat die lui die het programma maken het zelf soms ook niet kunnen uitstaan hoe verwend ze zijn.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:10 schreef rival het volgende:
[..]
ik hoorde dat eminem kwam. snoop dogg.. paris hilton.... noem het maar op.. kwam er een nobody die een liedje voor haar had geschreven![]()
Echt niet, zijn domme mensen bij ja net als NLquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:09 schreef rival het volgende:
[..]
hij hebbe wel gelijk, het is me een dom volk
alleen hier zitten ze erbij, daar is het het gros!quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:29 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Echt niet, zijn domme mensen bij ja net als NL
Omdat het land veel groter is duh de mensen zijn er ook geweldigquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:35 schreef rival het volgende:
[..]
alleen hier zitten ze erbij, daar is het het gros!![]()
Geweldig dom ja. En simpel. En dik. Vooral dik...quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:45 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Omdat het land veel groter is duh de mensen zijn er ook geweldig![]()
ja vast wel 9% van amerika.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:45 schreef BonJovi het volgende:
[..]
als ik rijk was zou ik mn kinderen dus echt niet zo opvoeden laat ze maar mooi een bijbaantje hebben en normale hoeveelheden geld uitgeven aan zakenquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:49 schreef SimtekF1 het volgende:
Gister een stukje gezien van zo'n dikke negerin, echt wat een verbeelding.
Iemand weg sturen op het feest omdat ze haar verkeerd aan keek, vies dik varken, echt niet normaal.
Ik snap die mensen echt niet joh, leuk voor je dat je veel geld hebt maar kom op zeg, wtf man, leer je kind eens wat manieren, normen en waarden.
Met hun tienkamerwoningen, jeeps, vijf TV's, zes PC's. Zal nog leuk worden als de stroom uitvalt (of afgesloten wordt).quote:
De mensen is ook niet zoveel mis mee (op die mega conservatievelingen na). Het is de maatschappij daar die totaal verneukt en ten dode opgeschreven is. Helaas verspreid 't zich ook nog is als een lopend vuurtje over de rest van de wereld.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:45 schreef BonJovi het volgende:
[..]
precies, mensen doen het niet meer om het waarom of de echte inhoud maar omdat iemand/groep zegt dat het zo is. Vind het best sneu dat de hele gemeenschap en leven enkel om populariteit lijkt te draaien.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:43 schreef Frasier het volgende:
[..]
De mensen is ook niet zoveel mis mee (op die mega conservatievelingen na). Het is de maatschappij daar die totaal verneukt en ten dode opgeschreven is. Helaas verspreid 't zich ook nog is als een lopend vuurtje over de rest van de wereld.
Maar ze zien er wel beter uit!quote:Op maandag 9 april 2007 13:05 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zat het ook te kijken wat een dom wijf, ... al die verwende huppelkutjes
Een Range Rover verkiezen boven een SLR =quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:59 schreef Jill-RMC het volgende:
Ow laatst was er zo een marathon die heb ik zitten kijken (lag ziek in bed).
Echt wat verdienen die dozen een pets in hun gezicht af en toe. Was er ook eentje die mocht een auto uitzoeken van dr pappie. Dus ze stapt zo in een Mercedes SLR en die vader zo van: ja die staat leuk bij je. Echt helemaal depressed: Nee hij is te klein, ik wordt er helemaal claustrofobisch van. Echt stom wicht...als je papa een Mercedes SLR voor je wil kopen zeg je: Ja graag papa, het liefst in het zwart.
Uiteindelijk stapte ze in een Range Rover, die was helemaal geweldig. Tot die eigenaar zei dat ie 'used' was. Dat kind echt zo van: eew. Handjes meteen van het stuur aftrekken.
Kots dr dood!quote:Op maandag 9 april 2007 12:57 schreef TeenWolf het volgende:
kreeg gelijk moord- en kotsneigingen tegelijk in mijn hoofd![]()
![]()
![]()
Tuurlijkquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:59 schreef Jill-RMC het volgende:
Ow laatst was er zo een marathon die heb ik zitten kijken (lag ziek in bed).
dat krijg je met die series zoals The O.C. etc..allemaal rijden in lexus, range rover.quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:35 schreef Stigma het volgende:
[..]
Een Range Rover verkiezen boven een SLR =!
quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:59 schreef Natalie het volgende:
Zijn toch allemaal van die verwende nesten in dat programma?
'I'm rich and I deserve everything I have.'
ja of nietquote:Op zaterdag 14 april 2007 12:40 schreef Natalie het volgende:
Een nieuwe japon voor haar 'Sweet 16' passende:
'I don't like this Versage.'
Stylist: 'It was especially made for you.'
'I don't like it. It makes me look fat.'
Stylist: 'Not at all. It looks beautiful on you.'
'No! I don't want it! I'm not going to wear this... this.. thing. I want my Valentino!
*Rent rond als een wild paard*
'Get me my Valentino!'
Zucht.
Ik heb tijdens mijn vakantie in LA samen met een paar vrienden me wel vermaakt met die verwende kutjes, geef ze twee biertjes en ze zijn zo ver heen dat je alles met ze kunt doenquote:Op zaterdag 14 april 2007 13:43 schreef koffiegast het volgende:
Ik ben benieuwd of ik ooit zon kortzichtige spoiled kut hoer tegenkom, dan kun je zo keihard lachen denk ik
Dat is toch geen probleem?quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:49 schreef Natalie het volgende:
Ik heb heel sterk het idee dat geen van die meiden ook maar enig idee heeft wat de waarde van geld is. In hoeverre heb je dat op die leeftijd überhaupt, maar toch... Een normaal mens krijgt niet zo'n wagen voor d'r verjaardag. Maar daar nemen ze 't voor lief. 'Iets wat normaal is om te krijgen.'
En dan zo'n extravagant feest erbij. Als ze er maar spectalulair uitzien. Als ze maar opvallen. Als het het feest maar groter, langer en duurder is dan die van al hun vriendinnen.
Volgens mij hebben geen van die meiden ooit een dag van hun leven gewerkt. Het draait alleen maar om geld, uitgaan en 'showing of the wealth'.
Ik geloof niet dat alles in scene is gezet bij dit programma. Op IMDB waren een tijd geleden aardig wat discussies te vinden van mensen die op dezelfde High School zaten of zelfs op het feestje waren geweest (bleek overigens uit dat de uitzending een heel overdreven beeld geeft).quote:Op maandag 9 april 2007 13:52 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Geloof je dat serieus?. Dismissed en "Wanna Come In" zijn ook niet gereggiseerd!
haha dat is die nicht toch? zo'n negert?quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:35 schreef MissSunshineee het volgende:
je hebt ook die met die mode show.., en dan gaat hij kotsen. heette die gast niet bjorn ofsoo
Iedereen lachte haar uit om die legerkleren toen ze met de heli naar beneden kwamquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:54 schreef Maikuuul het volgende:
Dat wijf was meer tijd kwijt aan het omkleden en shit dan genieten van het feest.
Achja, je moet wat doen om in de smaak te vallen bij die "vrienden" die je daarna toch niet mer hebt als je van school gaat maar goed
Ha die gozer die mee werd gesleurd door die big momma? Bewijs t maarquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:53 schreef Consigliere het volgende:
Vandaag .. bij die modeshow.. IK was degene die daarvoor opgepakt werd he.. met dat Booo geroep! Serieus ik was bij dat feest afgelopen zomer ( ja, al heel lang geleden.. stel paupers bij mtv) .. En die Sierra !! haha echt een stomme bitch is dat zeg wajooooooooooow
Nee dat was ik niet.. dat was me studiegenootquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:56 schreef alors het volgende:
[..]
Ha die gozer die mee werd gesleurd door die big momma? Bewijs t maar
Wel goed dat ze uitgejouwd werd hoor![]()
Het isquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:06 schreef koffiegast het volgende:
dats tog nog wel egt het leukste eraan
ja, en hij loopd spreek je ook het zelfdu uyd als hei loobtquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:43 schreef koffiegast het volgende:je snapt me toch! want anders had je die afbeeldingen niet kunnen plaatsen!
Owja trouwens...ik spreek de CH in echt & toch als een nederlandse G, meer klank representatief. <3 klank: ɣ
volgens mij:quote:Op donderdag 28 juni 2007 08:59 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Zit op werk dus kan geen geluid gebruiken, maar waarom huilt ze precies?
Nieuw idee voor een meet, knokploeg goes USA ?quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:02 schreef RickoKun het volgende:
[..]oeeiiiiii mag ik mijn vuistje eventjes ballen uit pure giftigheid
![]()
Inderdaad, wat een kutwijf zegquote:
Zou zonde zijn van de voorruitquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een kutwijf zeg
Ik weet trouwens niet of het al gezegd is in dit topic, maar eik zijn die ouders dus hoofdelijk verantwoordelijk voor het debiele gedrag van die bitches.
Als ik stervensrijk zou zijn, nog niet misschien dat ik mn kinderen een auto cadeau zou doen.
Ik zou ze zakgeld geven en als ze een auto willen kopen dan sparen ze maar en ze gaan maar zelf werken voor hun geld.
Mocht ik mn dochter een Lexus geven en die begon zo te zeiken dan sloeg ik haar goftedomme met die grafbek van haar finaal door de voorruit, vuile ondankbare kuthoer!!!!![]()
![]()
!!!!!
wtfquote:
Een typisch ''Sweet sixteen'' opmerking.quote:
Helemaal mee eens, alleen zou ik d'r nie door de vooruit meppen. Een hete uitlaat laten pijpen zou straf genoeg zijn.quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een kutwijf zeg
Ik weet trouwens niet of het al gezegd is in dit topic, maar eik zijn die ouders dus hoofdelijk verantwoordelijk voor het debiele gedrag van die bitches.
Als ik stervensrijk zou zijn, nog niet misschien dat ik mn kinderen een auto cadeau zou doen.
Ik zou ze zakgeld geven en als ze een auto willen kopen dan sparen ze maar en ze gaan maar zelf werken voor hun geld.
Mocht ik mn dochter een Lexus geven en die begon zo te zeiken dan sloeg ik haar goftedomme met die grafbek van haar finaal door de voorruit, vuile ondankbare kuthoer!!!!![]()
![]()
!!!!!
Sow als dat mijn dochter was geweest.....touw, nek, duitse autobahn met die Lexus.quote:
en dat ze toevallig elke keer dingen zeggen als ze in beeld komen, bij aftiteling zie je ook van die bloopers...heel erg spontaan allemaal iddquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:27 schreef Urquhart het volgende:
Ik kijk ook weleens Room Raiders, dat is ook zo'n lachwekkend programma. Dat die mensen "spontaan" ontvoerd worden.
da's best dom ja.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:47 schreef Florian_ het volgende:
[..]
en dat ze toevallig elke keer dingen zeggen als ze in beeld komen, bij aftiteling zie je ook van die bloopers...heel erg spontaan allemaal idd![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |