3 wattes ?!quote:Op maandag 9 april 2007 13:13 schreef Don_Antoin het volgende:
Geweldig dat ze nog zakte voor haar theorie examen, 18 vragen en je mag 3 vouten maken en dan nog zakken ook![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 13:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
die aflevering met de strakke bodyguard die checkt of mensen niet te dicht bij het prinsesje dansen. en dan nog iemand eruit gooien die de zijkant van haar buik aanraakte ofzo
idd, verwende kutkinderen.quote:Op maandag 9 april 2007 13:22 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik haat, maar dan ook echt haten, my sweet sixteen. Ze zouden allemaal moeten sterfen
Het IS echt....quote:Op maandag 9 april 2007 13:39 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik schrik er best van hoeveel mensen hier denken dat dat programma echt is, kom op, het is zó doorzichtig.
Geloof je dat serieus?quote:
Zo almachtige alwetende. Heeft U een moreel oordeel?quote:Op maandag 9 april 2007 13:39 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik schrik er best van hoeveel mensen hier denken dat dat programma echt is, kom op, het is zó doorzichtig.
die shit is idd keihard in scène gezet. Ik denk wel dat dit echt is, het zijn in ieder geval echte mensen (te vinden op google). Vraag is alleen wat is de rol van MTV hierin, hebben ze een script of observeren ze alleen maar? De aanwezigheid van camera's kan natuurlijk ook zorgen voor dat hysterische gedrag van die slettenquote:Op maandag 9 april 2007 13:52 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Geloof je dat serieus?. Dismissed en "Wanna Come In" zijn ook niet gereggiseerd!
Jaloeziequote:Op maandag 9 april 2007 14:28 schreef Isdatzo het volgende:
topic #2627628708
maja blijft kansloos idd![]()
whaha jaquote:Op maandag 9 april 2007 14:30 schreef st0fzuiger het volgende:
net hoopte zoeen bol wijf die erfgename was van een kasteel in frankrijk dat eminem kwam en toen kwam: Luther Lacky. Dat was echt![]()
![]()
hahahaha dat was toch van i give you ten bucks hahaha daar heb ik nog even flink om gelachenquote:Op maandag 9 april 2007 13:15 schreef King_of_Kool het volgende:
1 aflevering dat een paar gasten de taart van 4000 dollar hadden verneukt. Dat was wel ff mooi.. Was ook meteen het smerigste kutwijf van alle afleveringen bij elkaar
Eensch, das wel gaar "i deserved this" waarom datquote:Op maandag 9 april 2007 15:28 schreef TornadoDK het volgende:
ik vind het wel leuk vermaak.
alleen altijd dat: Ik verdien dit. denk ik wat heb je in godsnaam gedaan dat je dit verdient??
Aan de andere kant, hebben ze al 15 jaar van pappie en mammie te horen gekregen dat ze dit verdienen dus dan ga je dat vanzelf geloven denk ik.
Die dikke wijven ja. roepen ze steeds dat ze de knapsten van het feest gaan worden en wat doen ze, ze kopen een leuke jurk. ja daar wordt je echt niet knapper van hoorquote:Op maandag 9 april 2007 15:32 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Eensch, das wel gaar "i deserved this" waarom datomdat je niks doet ?
Maarja ik vind het wel amusant om te zien, behalve die smerige dikke wijvendie verdienen het dus totally niet
zeg kom eens relluhquote:Op maandag 9 april 2007 16:16 schreef -Sandstorm- het volgende:
Die wijven zijn ook nog eens zo vet als een ton.
Maar hebben wel voor hun 16e al tig lullen in zich gehad.
eenshquote:Op maandag 9 april 2007 17:25 schreef Malibu-06 het volgende:
Dat was wel een lekker chickie, die van Santa Barbara... Alleen erg dat ze zo zat te janken
quote:Op maandag 9 april 2007 12:59 schreef __Saviour__ het volgende:
Walgelijk programma ja. Die tieners geven echt alleen maar om geld en hun valse populariteit die ze daardoor verkrijgen.
K vind je nick passen bij paris hilton, dus ja.. niemand zal je serieus nemen..quote:
dat was toch zo kekke, echt kapot gelachen toen die gast opkwam. Ergens was die dikke negerin die geadopteerd was. Die was echt ernstig.quote:Op maandag 9 april 2007 14:30 schreef st0fzuiger het volgende:
net hoopte zoeen bol wijf die erfgename was van een kasteel in frankrijk dat eminem kwam en toen kwam: Luther Lacky. Dat was echt![]()
![]()
Mwhahaha dat was te mooi iddquote:Op maandag 9 april 2007 20:53 schreef BonJovi het volgende:
En die 2 zussen eentje was wel knap en ander lelijk. En eentje kwam die lelijke zus knuffelen en had ze zijn uitnodiging afgepakt
S10E11, http://en.wikipedia.org/wiki/Hell_on_Earth_2006quote:Op maandag 9 april 2007 20:56 schreef Ferrox het volgende:
weet iemand toevallig in welk seizoen die south park aflevering was?
dankjequote:Op maandag 9 april 2007 20:59 schreef Kadoc het volgende:
[..]
S10E11, http://en.wikipedia.org/wiki/Hell_on_Earth_2006
tom greenquote:Op maandag 9 april 2007 21:11 schreef Falcon4ever het volgende:
TS: deed me ook aan dit denken: http://youtube.com/watch?v=-JvtlB_NzI8
stom programma idd... ik wil tom green terug op MTV!
Ik verbaas me ook over dat programma en de meisjes die erin zitten, maar de link die jij nu legt met Irak???? Denk je niet dat er dergelijke verwaande meiden ook in andere landen rondlopen?quote:Op maandag 9 april 2007 12:57 schreef TeenWolf het volgende:
net die teef op my sweet sixteen, toen haar vader een auto voor haar zou kopen...
"i'm gonna get my car!, i'm gonna get my car!"gatver wat irritant was dat zeg,wat een stinkhoer, kreeg gelijk moord- en kotsneigingen tegelijk in mijn hoofd
![]()
![]()
![]()
nu snap ik ook waarom ze irak binnengevallen zijn, anders hebben ze nooit geld voor dit soort shit.
Geweid.quote:Op maandag 9 april 2007 22:31 schreef shakaboem het volgende:
De dochter van de zanger van Gnarls Barkley had ook een hele aflevering aan haar geweid.
Die is geniaal ja!!!!!quote:Op maandag 9 april 2007 14:37 schreef Sapstengel het volgende:
Zo erg is dat. Die Southpark aflevering is geweldig, dat satan z'n super sweet sixteen feest gaat geven.
ik zou het alleen maar zeggen dat hun gedrag zwaarder worden, bedoel...als een paar cameras voor me verjaardag op komen dagen van MTV, zou ik nog normaal doen, in de zin van niet verwent arrogant onder anderequote:Op maandag 9 april 2007 13:56 schreef Bonny_DuctTape het volgende:
[..]
die shit is idd keihard in scène gezet. Ik denk wel dat dit echt is, het zijn in ieder geval echte mensen (te vinden op google). Vraag is alleen wat is de rol van MTV hierin, hebben ze een script of observeren ze alleen maar? De aanwezigheid van camera's kan natuurlijk ook zorgen voor dat hysterische gedrag van die sletten
die ene geadopteerde, negerin (gebrek aan beter woord op dit uur poef) in haar vage lelijke roze achtige jurk, dacht echt van... goedkope hoer uit de subghetto ofzo?quote:Op maandag 9 april 2007 15:53 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Die dikke wijven ja. roepen ze steeds dat ze de knapsten van het feest gaan worden en wat doen ze, ze kopen een leuke jurk. ja daar wordt je echt niet knapper van hoor![]()
roflmaoquote:"Mensen beseffen het niet, maar een erfgename zijn is erg zwaar" *kotssmiley*
Ik moest daar ook zo vet om lache he! heerlijkquote:Op maandag 9 april 2007 17:11 schreef DavyE het volgende:
die moeder in die aflevering nu dat gezeik over santa barbara HILARISCH![]()
![]()
My mom cancelled my creditcard![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |