3 wattes ?!quote:Op maandag 9 april 2007 13:13 schreef Don_Antoin het volgende:
Geweldig dat ze nog zakte voor haar theorie examen, 18 vragen en je mag 3 vouten maken en dan nog zakken ook![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 13:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
die aflevering met de strakke bodyguard die checkt of mensen niet te dicht bij het prinsesje dansen. en dan nog iemand eruit gooien die de zijkant van haar buik aanraakte ofzo
idd, verwende kutkinderen.quote:Op maandag 9 april 2007 13:22 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik haat, maar dan ook echt haten, my sweet sixteen. Ze zouden allemaal moeten sterfen
Het IS echt....quote:Op maandag 9 april 2007 13:39 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik schrik er best van hoeveel mensen hier denken dat dat programma echt is, kom op, het is zó doorzichtig.
Geloof je dat serieus?quote:
Zo almachtige alwetende. Heeft U een moreel oordeel?quote:Op maandag 9 april 2007 13:39 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik schrik er best van hoeveel mensen hier denken dat dat programma echt is, kom op, het is zó doorzichtig.
die shit is idd keihard in scčne gezet. Ik denk wel dat dit echt is, het zijn in ieder geval echte mensen (te vinden op google). Vraag is alleen wat is de rol van MTV hierin, hebben ze een script of observeren ze alleen maar? De aanwezigheid van camera's kan natuurlijk ook zorgen voor dat hysterische gedrag van die slettenquote:Op maandag 9 april 2007 13:52 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Geloof je dat serieus?. Dismissed en "Wanna Come In" zijn ook niet gereggiseerd!
Jaloeziequote:Op maandag 9 april 2007 14:28 schreef Isdatzo het volgende:
topic #2627628708
maja blijft kansloos idd![]()
whaha jaquote:Op maandag 9 april 2007 14:30 schreef st0fzuiger het volgende:
net hoopte zoeen bol wijf die erfgename was van een kasteel in frankrijk dat eminem kwam en toen kwam: Luther Lacky. Dat was echt![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |