ja, en hij loopd spreek je ook het zelfdu uyd als hei loobtquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:43 schreef koffiegast het volgende:je snapt me toch! want anders had je die afbeeldingen niet kunnen plaatsen!
Owja trouwens...ik spreek de CH in echt & toch als een nederlandse G, meer klank representatief. <3 klank: ɣ
volgens mij:quote:Op donderdag 28 juni 2007 08:59 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Zit op werk dus kan geen geluid gebruiken, maar waarom huilt ze precies?
Nieuw idee voor een meet, knokploeg goes USA ?quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:02 schreef RickoKun het volgende:
[..]oeeiiiiii mag ik mijn vuistje eventjes ballen uit pure giftigheid
![]()
Inderdaad, wat een kutwijf zegquote:
Zou zonde zijn van de voorruitquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een kutwijf zeg
Ik weet trouwens niet of het al gezegd is in dit topic, maar eik zijn die ouders dus hoofdelijk verantwoordelijk voor het debiele gedrag van die bitches.
Als ik stervensrijk zou zijn, nog niet misschien dat ik mn kinderen een auto cadeau zou doen.
Ik zou ze zakgeld geven en als ze een auto willen kopen dan sparen ze maar en ze gaan maar zelf werken voor hun geld.
Mocht ik mn dochter een Lexus geven en die begon zo te zeiken dan sloeg ik haar goftedomme met die grafbek van haar finaal door de voorruit, vuile ondankbare kuthoer!!!!![]()
![]()
!!!!!
wtfquote:
Een typisch ''Sweet sixteen'' opmerking.quote:
Helemaal mee eens, alleen zou ik d'r nie door de vooruit meppen. Een hete uitlaat laten pijpen zou straf genoeg zijn.quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een kutwijf zeg
Ik weet trouwens niet of het al gezegd is in dit topic, maar eik zijn die ouders dus hoofdelijk verantwoordelijk voor het debiele gedrag van die bitches.
Als ik stervensrijk zou zijn, nog niet misschien dat ik mn kinderen een auto cadeau zou doen.
Ik zou ze zakgeld geven en als ze een auto willen kopen dan sparen ze maar en ze gaan maar zelf werken voor hun geld.
Mocht ik mn dochter een Lexus geven en die begon zo te zeiken dan sloeg ik haar goftedomme met die grafbek van haar finaal door de voorruit, vuile ondankbare kuthoer!!!!![]()
![]()
!!!!!
Sow als dat mijn dochter was geweest.....touw, nek, duitse autobahn met die Lexus.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |