Ik heb tijdens mijn vakantie in LA samen met een paar vrienden me wel vermaakt met die verwende kutjes, geef ze twee biertjes en ze zijn zo ver heen dat je alles met ze kunt doenquote:Op zaterdag 14 april 2007 13:43 schreef koffiegast het volgende:
Ik ben benieuwd of ik ooit zon kortzichtige spoiled kut hoer tegenkom, dan kun je zo keihard lachen denk ik
Dat is toch geen probleem?quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:49 schreef Natalie het volgende:
Ik heb heel sterk het idee dat geen van die meiden ook maar enig idee heeft wat de waarde van geld is. In hoeverre heb je dat op die leeftijd überhaupt, maar toch... Een normaal mens krijgt niet zo'n wagen voor d'r verjaardag. Maar daar nemen ze 't voor lief. 'Iets wat normaal is om te krijgen.'
En dan zo'n extravagant feest erbij. Als ze er maar spectalulair uitzien. Als ze maar opvallen. Als het het feest maar groter, langer en duurder is dan die van al hun vriendinnen.
Volgens mij hebben geen van die meiden ooit een dag van hun leven gewerkt. Het draait alleen maar om geld, uitgaan en 'showing of the wealth'.
Ik geloof niet dat alles in scene is gezet bij dit programma. Op IMDB waren een tijd geleden aardig wat discussies te vinden van mensen die op dezelfde High School zaten of zelfs op het feestje waren geweest (bleek overigens uit dat de uitzending een heel overdreven beeld geeft).quote:Op maandag 9 april 2007 13:52 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Geloof je dat serieus?. Dismissed en "Wanna Come In" zijn ook niet gereggiseerd!
haha dat is die nicht toch? zo'n negert?quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:35 schreef MissSunshineee het volgende:
je hebt ook die met die mode show.., en dan gaat hij kotsen. heette die gast niet bjorn ofsoo
Iedereen lachte haar uit om die legerkleren toen ze met de heli naar beneden kwamquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:54 schreef Maikuuul het volgende:
Dat wijf was meer tijd kwijt aan het omkleden en shit dan genieten van het feest.
Achja, je moet wat doen om in de smaak te vallen bij die "vrienden" die je daarna toch niet mer hebt als je van school gaat maar goed
Ha die gozer die mee werd gesleurd door die big momma? Bewijs t maarquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:53 schreef Consigliere het volgende:
Vandaag .. bij die modeshow.. IK was degene die daarvoor opgepakt werd he.. met dat Booo geroep! Serieus ik was bij dat feest afgelopen zomer ( ja, al heel lang geleden.. stel paupers bij mtv) .. En die Sierra !! haha echt een stomme bitch is dat zeg wajooooooooooow
Nee dat was ik niet.. dat was me studiegenootquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:56 schreef alors het volgende:
[..]
Ha die gozer die mee werd gesleurd door die big momma? Bewijs t maar
Wel goed dat ze uitgejouwd werd hoor![]()
Het isquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:06 schreef koffiegast het volgende:
dats tog nog wel egt het leukste eraan
ja, en hij loopd spreek je ook het zelfdu uyd als hei loobtquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:43 schreef koffiegast het volgende:je snapt me toch! want anders had je die afbeeldingen niet kunnen plaatsen!
Owja trouwens...ik spreek de CH in echt & toch als een nederlandse G, meer klank representatief. <3 klank: ɣ
volgens mij:quote:Op donderdag 28 juni 2007 08:59 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Zit op werk dus kan geen geluid gebruiken, maar waarom huilt ze precies?
Nieuw idee voor een meet, knokploeg goes USA ?quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:02 schreef RickoKun het volgende:
[..]oeeiiiiii mag ik mijn vuistje eventjes ballen uit pure giftigheid
![]()
Inderdaad, wat een kutwijf zegquote:
Zou zonde zijn van de voorruitquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een kutwijf zeg
Ik weet trouwens niet of het al gezegd is in dit topic, maar eik zijn die ouders dus hoofdelijk verantwoordelijk voor het debiele gedrag van die bitches.
Als ik stervensrijk zou zijn, nog niet misschien dat ik mn kinderen een auto cadeau zou doen.
Ik zou ze zakgeld geven en als ze een auto willen kopen dan sparen ze maar en ze gaan maar zelf werken voor hun geld.
Mocht ik mn dochter een Lexus geven en die begon zo te zeiken dan sloeg ik haar goftedomme met die grafbek van haar finaal door de voorruit, vuile ondankbare kuthoer!!!!![]()
![]()
!!!!!
wtfquote:
Een typisch ''Sweet sixteen'' opmerking.quote:
Helemaal mee eens, alleen zou ik d'r nie door de vooruit meppen. Een hete uitlaat laten pijpen zou straf genoeg zijn.quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een kutwijf zeg
Ik weet trouwens niet of het al gezegd is in dit topic, maar eik zijn die ouders dus hoofdelijk verantwoordelijk voor het debiele gedrag van die bitches.
Als ik stervensrijk zou zijn, nog niet misschien dat ik mn kinderen een auto cadeau zou doen.
Ik zou ze zakgeld geven en als ze een auto willen kopen dan sparen ze maar en ze gaan maar zelf werken voor hun geld.
Mocht ik mn dochter een Lexus geven en die begon zo te zeiken dan sloeg ik haar goftedomme met die grafbek van haar finaal door de voorruit, vuile ondankbare kuthoer!!!!![]()
![]()
!!!!!
Sow als dat mijn dochter was geweest.....touw, nek, duitse autobahn met die Lexus.quote:
en dat ze toevallig elke keer dingen zeggen als ze in beeld komen, bij aftiteling zie je ook van die bloopers...heel erg spontaan allemaal iddquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:27 schreef Urquhart het volgende:
Ik kijk ook weleens Room Raiders, dat is ook zo'n lachwekkend programma. Dat die mensen "spontaan" ontvoerd worden.
da's best dom ja.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:47 schreef Florian_ het volgende:
[..]
en dat ze toevallig elke keer dingen zeggen als ze in beeld komen, bij aftiteling zie je ook van die bloopers...heel erg spontaan allemaal idd![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |