abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 april 2007 @ 11:33:48 #51
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_48140095
quote:
Op maandag 9 april 2007 11:31 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ben je weer ongesteld?
En wie ben jij? Heb ik eerder mijn menstruatie met je besproken?
The love you take is equal to the love you make.
pi_48140117
quote:
Op maandag 9 april 2007 11:25 schreef Roomsoesje het volgende:

[..]

Fijn is dat
Ja, vrouwen, hè

Vroegah, toen ik Roosjes leeftijd had .... heb ik een keer aan de stok gehad met een meisje, die ik niet kende, maar zij blijkbaar mij wel.
We kwamen in dezelfde kroeg, de barkeeper daar had (onder andere, ik maak me geen illussies, ook toen niet ), een oogje op me, en gaf me vrijwel alle drinken gratis, door me aan wisselgeld hetzelfde terug te geven als ik in briefgeld gaf (ik had dat eerst zelfs niet door ), maar goed, dat was die dame, die mij verder nooit opgevallen was, wel opgevallen, en zij was blijkbaar mij voor gegaan als snoepje van de week en ze was ziedend.

Zit ik met een vriendin ergens wat te drinken overdag, komt er ineens een blonde dame op me af, en begint toch tegen me te schreeuwen ... "Jij met je kankerkop, je denkt dat je heel wat bent, en ik heb het wel gezien, hoor, hoe je kijkt als R. je weer eens wat te drinken heeft, je kijkt dan altijd mijn kant op met je kutkapsones .... R. zegt nooit meer wat tegen me, sinds jij er bent, en ik weet wel hoe dat komt, hoor, tyfushoer met je kankerkapsones, kijk dan man, je ziet er niet eens uit, met je mierentietjes en je krullen "

Altijd fijn als de plaatselijke tokkie het op je gemunt heeft...

Kijk, Rooosje, nu was dat duidelijk dus geen vriendin van me en dus de situatie ietwat anders, maar het geeft maar aan dat je soms níets hoeft te doen om bepaalde dames helemaal over de zeik van jaloezie te krijgen, sterker nog, je hoeft ze niet eens te kennen
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_48140121
quote:
Op maandag 9 april 2007 11:30 schreef Rooosje het volgende:

[..]

Ja heb je helemaal gelijk in.

Nou ik hoop dat ik ergens onbewust heel goed fout heb gezeten, en niet dat ze 'gewoon' jaloers zijn..
want als dat echt zo is zou ik de vriendschap idd wel op kunnen geven aangezien ik er niks aan kan veranderen en zij zo blijven doen
En zoals ik hier boven al zei ben ik daar juist heel bang voor... dat de vriendschap voorbij is
Je weet helemaal niet wat er aan de hand is, speculeren heeft geen zin. Gewoon met ze gaan praten. En soms gebeurd het dat vriendschapen overgaan, maar om meteen zo te gaan denken is nog wat te vroeg.
  maandag 9 april 2007 @ 11:35:55 #54
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_48140151
quote:
Op maandag 9 april 2007 11:32 schreef Lienekien het volgende:

(Ha'k niet eens gezien...)
het is je vergeven...deze keer

*[inkoppertje richting TS over vrouwen die te snel conclusies trekken maar laat liggen]*
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_48140181
quote:
Op maandag 9 april 2007 11:35 schreef Abbadon het volgende:

[..]

het is je vergeven...deze keer

*[inkoppertje richting TS over vrouwen die te snel conclusies trekken maar laat liggen]*
het is té makkelijk , hè
  maandag 9 april 2007 @ 11:37:58 #56
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_48140211
quote:
Op maandag 9 april 2007 11:33 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En wie ben jij? Heb ik eerder mijn menstruatie met je besproken?
zie je mij nu voor het eerst?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  maandag 9 april 2007 @ 11:38:40 #57
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_48140231
quote:
Op maandag 9 april 2007 11:36 schreef milagro het volgende:

[..]

het is té makkelijk , hè
dat...en ik wil niet generaliseren natuurlijk
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  maandag 9 april 2007 @ 11:39:31 #58
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_48140250
quote:
Op maandag 9 april 2007 11:36 schreef milagro het volgende:

[..]

het is té makkelijk , hè
Als een naald die almaar in dezelfde groef blijft steken... blijft steken... blijft steken... blijft steken...
pi_48140262
quote:
Op maandag 9 april 2007 11:38 schreef Abbadon het volgende:

[..]

dat...en ik wil niet generaliseren natuurlijk
ja, wee je gebeente hier als je niet duidelijk stelt dat het om bepaalde dames gaat, en niet alle

bij iedere keer dat je het woordje vrouwen gebruikt de disclaimer zetten, hè, anders krijg je subiet commentaar
  maandag 9 april 2007 @ 11:40:30 #60
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_48140271
quote:
Op maandag 9 april 2007 11:37 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

zie je mij nu voor het eerst?
Ja?
pi_48140308
quote:
Op maandag 9 april 2007 11:34 schreef milagro het volgende:

[..]

Ja, vrouwen, hè

Vroegah, toen ik Roosjes leeftijd had .... heb ik een keer aan de stok gehad met een meisje, die ik niet kende, maar zij blijkbaar mij wel.
We kwamen in dezelfde kroeg, de barkeeper daar had (onder andere, ik maak me geen illussies, ook toen niet ), een oogje op me, en gaf me vrijwel alle drinken gratis, door me aan wisselgeld hetzelfde terug te geven als ik in briefgeld gaf (ik had dat eerst zelfs niet door ), maar goed, dat was die dame, die mij verder nooit opgevallen was, wel opgevallen, en zij was blijkbaar mij voor gegaan als snoepje van de week en ze was ziedend.

Zit ik met een vriendin ergens wat te drinken overdag, komt er ineens een blonde dame op me af, en begint toch tegen me te schreeuwen ... "Jij met je kankerkop, je denkt dat je heel wat bent, en ik heb het wel gezien, hoor, hoe je kijkt als R. je weer eens wat te drinken heeft, je kijkt dan altijd mijn kant op met je kutkapsones .... R. zegt nooit meer wat tegen me, sinds jij er bent, en ik weet wel hoe dat komt, hoor, tyfushoer met je kankerkapsones, kijk dan man, je ziet er niet eens uit, met je mierentietjes en je krullen "

Altijd fijn als de plaatselijke tokkie het op je gemunt heeft...

Kijk, Rooosje, nu was dat duidelijk dus geen vriendin van me en dus de situatie ietwat anders, maar het geeft maar aan dat je soms níets hoeft te doen om bepaalde dames helemaal over de zeik van jaloezie te krijgen, sterker nog, je hoeft ze niet eens te kennen
grappig, zoiets heb ik laatst ook meegemaakt met een meisje (type kamper) die me wou slaan omdat ik haar vriend zogenaamd wou afpakken (haar vriend vroeg aan mij hoe laat het was en ik zei 'bijna half 1' )
maarja zoiets is idd moeilijk te vergelijken, kijk daarom kan je nog lachen. Maar ik zou het wel heel jammer vinden als mijn vriendinnen omdat ze 'jaloers zijn' zo'n lange en (eerst) hechte vriendschap willen beeindigen..

En nee ik ga er nu niet vanuit dat ze jaloers zijn, maar stel dat..
Pluk de sinaasappels, maak jus d'orange..
[..]Check mn stamboom, ik kijk de kat eruit.. en pluk de vrucht.
Serieus ik vind dit heerlijk, lekker uitleven in de tuin van al het leven
  maandag 9 april 2007 @ 11:42:51 #62
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_48140325
quote:
Op maandag 9 april 2007 11:40 schreef milagro het volgende:

ja, wee je gebeente hier als je niet duidelijk stelt dat het om bepaalde dames gaat, en niet alle

bij iedere keer dat je het woordje vrouwen gebruikt de disclaimer zetten, hè, anders krijg je subiet commentaar
zou het ook té makkelijk zijn om te zeggen dat dat waarschijnlijk een vrouwen-dingetje is?

(puur hypothetisch uiteraard )
  maandag 9 april 2007 @ 11:44:02 #63
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_48140364
quote:
Op maandag 9 april 2007 11:42 schreef Abbadon het volgende:

[..]

zou het ook té makkelijk zijn om te zeggen dat dat waarschijnlijk een vrouwen-dingetje is?

Gooi 'm er maar in. Vrouwen hebben geen gevoel voor humor.
pi_48140390
quote:
Op maandag 9 april 2007 11:21 schreef milagro het volgende:

[..]

sommige vriendschappen hebben een beperkte houdbaarheidsdatum
Dit is precies wat ik ook dacht. Een vriendin van me heeft ook zoiets meegemaakt, ze heeft echt een behoorlijk aantal serieuze gesprekken met het groepje en de meiden individueel gehad. Maar ze bleef toch steeds meer het gevoel krijgen dat ze er niet bij hoorde. Idd vaak afspraken buiten haar om, maar ook minder meeleven met haar dingen enzo. Zij heeft op den duur toch het contact met het groepje verbroken, het maakte haar alleen maar onzeker. 1 meisje van het groepje vond dat toch wel erg en daar heeft ze nu nog een leuke vriendschap mee.

Het is natuurlijk superlullig voor je maar ik zou denk ik 2 dingen doen:

1. Het met zijn 4en bespreken, alhoewel dat idd snel 3 tegen 1 wordt. Waarschijnlijk is er 1 van de meiden die de meeste problemen met je had en die heeft de anderen daarin meegekregen. Maar je kan het proberen open te benaderen, jij wil graag de lucht klaren en waardeert ze erg als vriendinnen. Je mag imo best zeggen dat je het jammer vind dat ze dit niet eerder en eerlijk gezegd hebben. Als jullie er wel uit komen dan kan het er ook voor zorgen dat de vriendschap opener en volwassener wordt. Maar misschien krijg je na een paar maanden weer het gevoel dat je er toch niet helemaal meer bij hoort.

2. Proberen je sociale leven wat minder afhankelijk te maken van die 3 meiden. Dat wil niet zeggen dat je niet meer met ze omgaat, maar 'anders heb ik niemand' is niet zo'n goede reden om dat te doen. En het is ook leuk om met meerdere mensen om te kunnen gaan. Dat is natuurlijk best lastig als je alles alleen met dat groepje deed, maar ga op school ook eens met andere meiden kletsen, mss ken je mensen via sport of hobbies, wat meer contact zoeken met de andere vriendinnen?

Het is denk ik nooit goed om je sociale leven teveel om 1 of een paar personen te hangen, omdat je erg afhankelijk wordt, maar ook omdat je dan nooit meer met 'andersdenkenden' in aanraking komt (als je begrijpt wat ik bedoel, groepjes meiden nemen nogal gauw 1 mening over dingen aan).
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_48140464
quote:
Op maandag 9 april 2007 11:42 schreef Abbadon het volgende:

[..]

nee, hoor, het is gewoon een feit, dat ik zelf ook constateer, zo op de kast als het dat aan gaat, typisch vrouwen, ... zijn ze ineens heel loyaal naar elkaar toe, als mannen met kritiek komen, maar oh wee als die mannen complimenten maken naar 1, dan is het meteen gedaan met de loyaliteit.....

1,2,3,4.............
  maandag 9 april 2007 @ 11:50:34 #66
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_48140538
quote:
Op maandag 9 april 2007 11:44 schreef Lienekien het volgende:

Gooi 'm er maar in. Vrouwen hebben geen gevoel voor humor.

grappig...
  maandag 9 april 2007 @ 11:51:59 #67
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_48140587
quote:
Op maandag 9 april 2007 11:50 schreef Abbadon het volgende:

[..]

grappig...
  maandag 9 april 2007 @ 11:55:11 #68
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_48140690
quote:
Op maandag 9 april 2007 11:51 schreef Lienekien het volgende:

[..]

oh, nu vind je het ineens wel weer leuk?!

maandag 9 april 2007 @ 11:56:50 #69
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_48140738
quote:
Op maandag 9 april 2007 11:55 schreef Abbadon het volgende:

[..]

oh, nu vind je het ineens wel weer leuk?!

Ik heb pijn in mijn zij van het lachen. Gelukkig heb ik sterke sluitspieren.
  maandag 9 april 2007 @ 11:57:33 #70
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_48140761
om nog weer terug ontopic te gaan:

TS, vraag in dat gesprek om concrete voorbeelden, en laat je niet afschepen met dooddoeners als..

'ja...ehmmm...wij...met z'n 3en dus vinden dat jij...ehmm...soms...gewoon...een beetje...tja...weet je wel...en dat vinden wij dus vervelend...'
  maandag 9 april 2007 @ 11:58:19 #71
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_48140783
quote:
Op maandag 9 april 2007 11:56 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik heb pijn in mijn zij van het lachen. Gelukkig heb ik sterke sluitspieren.
da's een geruststellende gedachte
  maandag 9 april 2007 @ 11:58:43 #72
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_48140797
quote:
Op maandag 9 april 2007 11:34 schreef milagro het volgende:

'Zeg R., schenk mij nog eens in'

leuk topic trouwens, als de PMS-godinnen tenminste even dimmen
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_48141021
mogen we wat foto's zien van jou en de desbetreffende vriendinnen?
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_48141042
quote:
Op maandag 9 april 2007 10:31 schreef Rooosje het volgende:
ja maar anders kom ik er dus wel een beetje alleen voor te staan.. omdat ik zo veel met ze doe nu. En we hebben ook zo veel leuks meegemaakt dat ik ze eigenlijk niet wil missen..
maarja om me nou helemaal aan te passen terwijl ik imo weinig verkeerd doe zie ik ook niet zitten..

heeft iemand anders wel eens zoiets meegemaakt?
Yups ook meegemaakt ... als ik een paar posts verder kijk: we hebben zelfde leeftijd, ik ook nog anderhalf jaar VWO te gaan ... ik had dit in de vierde lange tijd. We waren met zn drieen, altijd heel gezellig enzo ... zij woonden bij elkaar in de buurt, dat was ook allemaal ok, ik kon niet meefietsen na school enzo, maar no problem ... tot de vierde ... we zouden allemaal in een andere klas komen (ander profiel) maar zij hadden nog een paar lessen samen ... ik viel steeds meer buiten het groepje ... aan het eind van het jaar gingen we samen op vakantie, 3 dagen naar Leiden. Ik had toen net een vriend, bij hen was het net uit ... op het strand mocht ik van hen opeens niet meer naar jongens kijken, ze waren de hele tijd bezig met mode en siraden (heb ik me nooit in geinteresseerd) en het leek echt alsof we van elkaar weggegroeid waren. Waren we ook ...

Tja dat kan gebeuren he ... ik had op dat moment gelukkig een lieve vriend en nieuwe vrienden in mn klas gemaakt en kon het allemaal wel aan. Situatie nu: ik ga juist weer heel veel met ze om! Verschillen blijven er, maar met 1 van die meiden ben ik nu juist weer heel close. Hoe het komt? Geen idee. Misschien omdat nummer 3 nu wel een heel erge huppel wordt ... of omdat meiden elkaar soms gewoon ff niet moeten zien

Kan je geen advies geven, geen idee hoe het komt dat ik mn vriendinnen weer terug heb. ... Naja, toch maar een tip dan: ga met ze praten, maar zorg dat je ondertussen ook nog wat te doen hebt. Niet serieus om de tafel zitten, liever een wijntje erbij of eerst een flimpje kijken ofzo ... sfeer wat losser maken lijkt me in dit geval wel wat beter te werken ... je wil ze niet kwijt toch?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_48141068
maar goed, Rooooooooosje, praat met ze, en ms zit ik ernaast (not!!!!! )...

kun je niet lelijker worden, of zo?

oh wacht, je bent een vrouw, dat komt vanzelf met de jaren
geduld hebben dus, of je vanaf nu volvreten, en minimaal 20 kilo erbij ... "hè, Roooos, je ziet er zo veel beter uit, écht, dat slanke stond je gewoon niet, zo blijven, hoor, meid, past gewoon bij je, zo ben je!"

maandag 9 april 2007 @ 12:10:21 #76
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_48141188
Gewoon met z'n 4-en naar Sixflags, met z'n allen in 1 achtbaankar schreeuwen en dan is alles weer opgelost.
(even de band aanhalen dus)
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_48141208
persoonlijk zou ik het in de groep gooien.
zeggen dat je weet dat ze vinden dat je arrogant bent en vertel dat je het niet zo bedoeld, en vergeet niet te vragen wat ze precies irritant vinden, misschien kan je daar aan werken of is het zoals je zelf al zegt helemaal niet zo.

als je dat liever niet doet kan je ook een kort sms/emailtje sturen met bovenstaande verhaal + dat je ze niet kwijt wilt.
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_48141223
quote:
Op maandag 9 april 2007 12:10 schreef Yildiz het volgende:
Gewoon met z'n 4-en naar Sixflags, met z'n allen in 1 achtbaankar schreeuwen en dan is alles weer opgelost.
of een vierde dame erbij halen, die oogverblindend knap is....dan krijgt zij wat TS nu treft
  maandag 9 april 2007 @ 12:16:07 #79
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_48141357
quote:
Op maandag 9 april 2007 12:11 schreef milagro het volgende:

[..]

of een vierde dame erbij halen, die oogverblindend knap is....dan krijgt zij wat TS nu treft
"Zeg, probeer je nu mijn mannetje af te pakken? Ja hè? Zeg maar niets meer, ik weet genoeg!"

Zoiets?
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_48141510
quote:
Op maandag 9 april 2007 12:16 schreef Yildiz het volgende:

[..]

"Zeg, probeer je nu mijn mannetje af te pakken? Ja hè? Zeg maar niets meer, ik weet genoeg!"

Zoiets?
ooh, nee, nee, dat gaat veel subtieler, vrouwen zijn geen mannen, hè, dus niet direct in het gevecht, maar onderhuids, achterlangs (nee, niet dát ), en heel uitgekiend manipulatief

alleen bij vreemde dames gaat het openlijk, dan niet naar de dame zelf toe, maar wel openlijk hun gal spuiend over haar....."vinden jullie haar nou leuk??? nah, ik snapniet wat je in dat wijf ziet, hoor, kijk dan, ze heeft anders best dikke dijen, en dan geen reet, en ze mag ook wel eens een betere bh kopen, tssss, nu ja, ze zal wel makkelijk zijn, ms dat ze daarom zo goed ligt bij jullie, hahahahaaa ligt, vat je hem......???!!!!!!!!."
pi_48141804
Hoe oud zijn jullie?

Ik kan me nog goed herinneren hoe ik toen ik 16 was altijd eerst een uur aan de telefoon kon hangen met vriendin A, roddelend over vriendin B, en zodra dat gesprek was afgelopen belde ik vriendin B om te roddelen over A. En ik wíst gewoon dat zij daarna elkaar zouden bellen om te roddelen over mij Stom tienergedoe, waait wel weer over. Het zijn 10 jaar later nog steeds m'n beste vriendinnen, en we roddelen stukken minder
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_48141869
quote:
Op maandag 9 april 2007 12:29 schreef imago het volgende:
Hoe oud zijn jullie?

Ik kan me nog goed herinneren hoe ik toen ik 16 was altijd eerst een uur aan de telefoon kon hangen met vriendin A, roddelend over vriendin B, en zodra dat gesprek was afgelopen belde ik vriendin B om te roddelen over A. En ik wíst gewoon dat zij daarna elkaar zouden bellen om te roddelen over mij Stom tienergedoe, waait wel weer over. Het zijn 10 jaar later nog steeds m'n beste vriendinnen, en we roddelen stukken minder
ja, jij roddelt een stuk minder ms, maar je vriendinnen ......
pi_48141920
quote:
Op maandag 9 april 2007 12:32 schreef milagro het volgende:

ja, jij roddelt een stuk minder ms, maar je vriendinnen ......
Ja want ze zijn zooooo jaloers op mijn perfecte leven
Iedere droom moet je in een potje vangen.
  maandag 9 april 2007 @ 12:45:03 #84
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_48142314
quote:
Op maandag 9 april 2007 12:33 schreef imago het volgende:

Ja want ze zijn zooooo jaloers op mijn perfecte leven
oh, je dacht dat Milagro een grapje maakte?

meisjes van 16 vallen zo toch wel een beetje van hun voetstuk, moet ik zeggen
pi_48142419
quote:
Op maandag 9 april 2007 12:45 schreef Abbadon het volgende:

[..]

oh, je dacht dat Milagro een grapje maakte?

meisjes van 16 vallen zo toch wel een beetje van hun voetstuk, moet ik zeggen
wees gerust, dat houdt echt niet op na de pubertijd, hoor, al denkt/zegt imago van wel
  maandag 9 april 2007 @ 12:54:22 #86
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_48142625
Eerste gedachtes bij dit topic:
- vrouwen
- TS is zeker de knapste en krijgt de meeste aandacht van jongens

Verder: middelbare schooltijd uitzingen met wie dan ook en daarna nieuwe mensen leren kennen in je studententijd.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  maandag 9 april 2007 @ 12:55:19 #87
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_48142651
quote:
Op maandag 9 april 2007 12:48 schreef milagro het volgende:

wees gerust, dat houdt echt niet op na de pubertijd, hoor, al denkt/zegt imago van wel
ik geloof Imago

dat geldt vast alleen voor andere vrouwen!

(zonde om zo'n net in onbruik geraakt voetstuk niet opnieuw in te zetten... )
pi_48142722
Ben blij met de reacties. Ik heb ze net alledrie gesmst, dat we denk ik even moeten praten (ik weet toch zeker dat vriendin S. vriendinnen T. en A. al heeft ingelicht dat ik 'het' weet, dus hoefde niet uit leggen waarover :p) en of ze miss vandaag kunnen.
Kreeg van S.:
"Ja is goed, alleen A. is werken tot 9 uur, dus daarna."
Kreeg van T.:
"A. is werken en weet niet of ze daarna nog zin heeft"
kreeg van A.:
"Nee want ik ben laat klaar met werken"

Hmm wat moet ik hier dan weer van denken, net alsof A. dus gewoon geen zin heeft.. nouja ik heb met S. en T. net op msn afgesproken dat ze het laten weten wanneer ze kunnen.

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik en S. zijn 17, en T. en A. zijn 18.
We zitten in 5 VWO, 5 VWO, 6 VWO en 5 HAVO..
pi_48142781
quote:
Op maandag 9 april 2007 12:29 schreef imago het volgende:
Hoe oud zijn jullie?

we zijn 17, 17, 18 en 18, maar zo'n 'vriendschap' hebben we nooit gehad (ik herken het wel, maar met dit groepje was het -tot nu over mij - geen onderling geroddel..
  maandag 9 april 2007 @ 13:00:52 #90
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_48142803
Roos, ik ben trots op je

pi_48142812
haha A doet maar HAVO dat zal het zijn
  maandag 9 april 2007 @ 13:02:40 #92
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_48142861
quote:
Op maandag 9 april 2007 13:01 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Het zal me inderdaad niets verbazen als dit gedonder bij A. vandaan komt...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  maandag 9 april 2007 @ 13:04:03 #93
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_48142896
is er ook een foto beschikbaar waar de jaloezie-gedachte mee wordt onderstreept?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_48142918
quote:
Op maandag 9 april 2007 13:01 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
haha
het staat er trouwens verkeerd, A. doet 6 vwo en T. doet 5 havo..
pi_48142927
quote:
Op maandag 9 april 2007 12:04 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
mogen we wat foto's zien van jou en de desbetreffende vriendinnen?
pi_48142952
quote:
Op maandag 9 april 2007 13:04 schreef zoalshetis het volgende:
is er ook een foto beschikbaar waar de jaloezie-gedachte mee wordt onderstreept?
nee, dat lijkt me niet nodig
pi_48142966
Als hun vriendschap je zoveel waard is, Rooos, zoek een gemeenschappelijke vijand (vrouw uiteraard), echt, dat werkt
  maandag 9 april 2007 @ 13:06:46 #98
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_48142984
Het is een idee om toch met S. en T. af te spreken. Kun je voorzichtig eens polsen wat A. voor problemen met je heeft.
  maandag 9 april 2007 @ 13:07:00 #99
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_48142993
quote:
Op maandag 9 april 2007 13:06 schreef milagro het volgende:
Als hun vriendschap je zoveel waard is, Rooos, zoek een gemeenschappelijke vijand (vrouw uiteraard), echt, dat werkt

net als je denkt dat het niet cynischer kan...
  maandag 9 april 2007 @ 13:08:00 #100
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_48143015
quote:
Op maandag 9 april 2007 13:06 schreef Lienekien het volgende:
Het is een idee om toch met S. en T. af te spreken. Kun je voorzichtig eens polsen wat A. voor problemen met je heeft.
Lienekien, ik ben diep teleurgesteld in je
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')