En wie ben jij? Heb ik eerder mijn menstruatie met je besproken?quote:
Ja, vrouwen, hèquote:
Je weet helemaal niet wat er aan de hand is, speculeren heeft geen zin. Gewoon met ze gaan praten. En soms gebeurd het dat vriendschapen overgaan, maar om meteen zo te gaan denken is nog wat te vroeg.quote:Op maandag 9 april 2007 11:30 schreef Rooosje het volgende:
[..]
Ja heb je helemaal gelijk in.
Nou ik hoop dat ik ergens onbewust heel goed fout heb gezeten, en niet dat ze 'gewoon' jaloers zijn..
want als dat echt zo is zou ik de vriendschap idd wel op kunnen geven aangezien ik er niks aan kan veranderen en zij zo blijven doen
En zoals ik hier boven al zei ben ik daar juist heel bang voor... dat de vriendschap voorbij is
het is je vergeven...deze keerquote:
het is té makkelijk , hèquote:Op maandag 9 april 2007 11:35 schreef Abbadon het volgende:
[..]
het is je vergeven...deze keer![]()
*[inkoppertje richting TS over vrouwen die te snel conclusies trekken maar laat liggen]*
zie je mij nu voor het eerst?quote:Op maandag 9 april 2007 11:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En wie ben jij? Heb ik eerder mijn menstruatie met je besproken?
dat...en ik wil niet generaliseren natuurlijkquote:
Als een naald die almaar in dezelfde groef blijft steken... blijft steken... blijft steken... blijft steken...quote:
ja, wee je gebeente hier als je niet duidelijk stelt dat het om bepaalde dames gaat, en niet allequote:Op maandag 9 april 2007 11:38 schreef Abbadon het volgende:
[..]
dat...en ik wil niet generaliseren natuurlijk![]()
grappig, zoiets heb ik laatst ook meegemaakt met een meisje (type kamper) die me wou slaan omdat ik haar vriend zogenaamd wou afpakken (haar vriend vroeg aan mij hoe laat het was en ik zei 'bijna half 1'quote:Op maandag 9 april 2007 11:34 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja, vrouwen, hè
Vroegah, toen ik Roosjes leeftijd had.... heb ik een keer aan de stok gehad met een meisje, die ik niet kende, maar zij blijkbaar mij wel.
We kwamen in dezelfde kroeg, de barkeeper daar had (onder andere, ik maak me geen illussies, ook toen niet), een oogje op me, en gaf me vrijwel alle drinken gratis, door me aan wisselgeld hetzelfde terug te geven als ik in briefgeld gaf (ik had dat eerst zelfs niet door
), maar goed, dat was die dame, die mij verder nooit opgevallen was, wel opgevallen, en zij was blijkbaar mij voor gegaan als snoepje van de week en ze was ziedend.
Zit ik met een vriendin ergens wat te drinken overdag, komt er ineens een blonde dame op me af, en begint toch tegen me te schreeuwen... "Jij met je kankerkop, je denkt dat je heel wat bent, en ik heb het wel gezien, hoor, hoe je kijkt als R. je weer eens wat te drinken heeft, je kijkt dan altijd mijn kant op met je kutkapsones .... R. zegt nooit meer wat tegen me, sinds jij er bent, en ik weet wel hoe dat komt, hoor, tyfushoer met je kankerkapsones, kijk dan man, je ziet er niet eens uit, met je mierentietjes en je krullen
"
Altijd fijn als de plaatselijke tokkie het op je gemunt heeft...
Kijk, Rooosje, nu was dat duidelijk dus geen vriendin van meen dus de situatie ietwat anders, maar het geeft maar aan dat je soms níets hoeft te doen om bepaalde dames helemaal over de zeik van jaloezie te krijgen, sterker nog, je hoeft ze niet eens te kennen
zou het ook té makkelijk zijn om te zeggen dat dat waarschijnlijk een vrouwen-dingetje is?quote:Op maandag 9 april 2007 11:40 schreef milagro het volgende:
ja, wee je gebeente hier als je niet duidelijk stelt dat het om bepaalde dames gaat, en niet alle
bij iedere keer dat je het woordje vrouwen gebruikt de disclaimer zetten, hè, anders krijg je subiet commentaar
quote:Op maandag 9 april 2007 11:42 schreef Abbadon het volgende:
[..]
zou het ook té makkelijk zijn om te zeggen dat dat waarschijnlijk een vrouwen-dingetje is?
(puur hypothetisch uiteraard)
Dit is precies wat ik ook dacht. Een vriendin van me heeft ook zoiets meegemaakt, ze heeft echt een behoorlijk aantal serieuze gesprekken met het groepje en de meiden individueel gehad. Maar ze bleef toch steeds meer het gevoel krijgen dat ze er niet bij hoorde. Idd vaak afspraken buiten haar om, maar ook minder meeleven met haar dingen enzo. Zij heeft op den duur toch het contact met het groepje verbroken, het maakte haar alleen maar onzeker. 1 meisje van het groepje vond dat toch wel erg en daar heeft ze nu nog een leuke vriendschap mee.quote:Op maandag 9 april 2007 11:21 schreef milagro het volgende:
[..]
sommige vriendschappen hebben een beperkte houdbaarheidsdatum
nee, hoor, het is gewoon een feit, dat ik zelf ook constateer, zo op de kast als het dat aan gaat, typisch vrouwen, ... zijn ze ineens heel loyaal naar elkaar toe, als mannen met kritiek komen, maar oh wee als die mannen complimenten maken naar 1, dan is het meteen gedaan met de loyaliteit.....quote:Op maandag 9 april 2007 11:42 schreef Abbadon het volgende:
[..]
zou het ook té makkelijk zijn om te zeggen dat dat waarschijnlijk een vrouwen-dingetje is?
(puur hypothetisch uiteraard)
quote:Op maandag 9 april 2007 11:44 schreef Lienekien het volgende:
![]()
Gooi 'm er maar in. Vrouwen hebben geen gevoel voor humor.
oh, nu vind je het ineens wel weer leuk?!quote:
Ik heb pijn in mijn zij van het lachen. Gelukkig heb ik sterke sluitspieren.quote:Op maandag 9 april 2007 11:55 schreef Abbadon het volgende:
[..]
oh, nu vind je het ineens wel weer leuk?!
![]()
da's een geruststellende gedachtequote:Op maandag 9 april 2007 11:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb pijn in mijn zij van het lachen. Gelukkig heb ik sterke sluitspieren.
'Zeg R., schenk mij nog eens in'quote:Op maandag 9 april 2007 11:34 schreef milagro het volgende:
Zit ik met een vriendin ergens wat te drinken overdag, komt er ineens een blonde dame op me af, en begint toch tegen me te schreeuwen... "Jij met je kankerkop, je denkt dat je heel wat bent, en ik heb het wel gezien, hoor, hoe je kijkt als R. je weer eens wat te drinken heeft, je kijkt dan altijd mijn kant op met je kutkapsones .... R. zegt nooit meer wat tegen me, sinds jij er bent, en ik weet wel hoe dat komt, hoor, tyfushoer met je kankerkapsones, kijk dan man, je ziet er niet eens uit, met je mierentietjes en je krullen
"
Yups ook meegemaakt ... als ik een paar posts verder kijk: we hebben zelfde leeftijd, ik ook nog anderhalf jaar VWO te gaan ... ik had dit in de vierde lange tijd. We waren met zn drieen, altijd heel gezellig enzo ... zij woonden bij elkaar in de buurt, dat was ook allemaal ok, ik kon niet meefietsen na school enzo, maar no problem ... tot de vierde ... we zouden allemaal in een andere klas komen (ander profiel) maar zij hadden nog een paar lessen samen ... ik viel steeds meer buiten het groepje ... aan het eind van het jaar gingen we samen op vakantie, 3 dagen naar Leiden. Ik had toen net een vriend, bij hen was het net uit ... op het strand mocht ik van hen opeens niet meer naar jongens kijken, ze waren de hele tijd bezig met mode en siraden (heb ik me nooit in geinteresseerd) en het leek echt alsof we van elkaar weggegroeid waren. Waren we ook ...quote:Op maandag 9 april 2007 10:31 schreef Rooosje het volgende:
ja maar anders kom ik er dus wel een beetje alleen voor te staan.. omdat ik zo veel met ze doe nu. En we hebben ook zo veel leuks meegemaakt dat ik ze eigenlijk niet wil missen..
maarja om me nou helemaal aan te passen terwijl ik imo weinig verkeerd doe zie ik ook niet zitten..
heeft iemand anders wel eens zoiets meegemaakt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |