abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48139481
quote:
Op maandag 9 april 2007 11:06 schreef Abbadon het volgende:

[..]

hè bah, wat voor de hand liggend!
ja, maar dat is wel heel vaak de reden bij meiden
daarom is het ook voordehandliggend

en opgelost, in die zin, dat je nu weet, want ik heb gewoon gelijk uiteraard , waarom het is dat ze zo doen, en daar kun je dan je voordeel mee doen
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  maandag 9 april 2007 @ 11:09:55 #27
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_48139516
quote:
Op maandag 9 april 2007 11:08 schreef milagro het volgende:

[..]

en opgelost, in die zin, dat je nu weet, want ik heb gewoon gelijk uiteraard , waarom het is dat ze zo doen, en daar kun je dan je voordeel mee doen
Dat zou ik graag uiteengezet willen zien, hoe ze daar dan haar voordeel mee kan doen.

Ik ga even koffie zetten.
The love you take is equal to the love you make.
pi_48139540
quote:
Praten en me verontschuldigen en aanpassen..? of toch contact verminderen en er dus een beetje alleen voor komen te staan?
...waarom zou jij je moeten verontschuldigen.... ...waarom zou jij je moeten aanpassen.... ..vriendschap moet van 2 kanten komen, dus als er iets veranderd moet worden dan maar van jullie beide...misschien niet zo'n slecht idee om ff wat afstand te nemen. Helemaal alleen zul je niet zijn den ik, en trouwens...beter geen vrienden dan slechte vrienden....echt! ...succes....
pi_48139557
quote:
Op maandag 9 april 2007 11:03 schreef milagro het volgende:
ik ga raden, want ik ken je niet verder, Rooosje.

ik gok dat je vrij knap bent, en veel aandacht trekt, iets wat eerder , ms door je jonge leeftijd, nog niet zo speelde.
ik gok ook dat je vriendinnen "iets minder" aandacht trekken, van de heren dus, hè

nou, dat was het.
opgelost, slotje
hmm al zou dit kloppen (god zometeen vinden jullie me ook nog 'arrogant')..
Ik denk niet dat ze jaloers zijn.. daar doelde je op toch?
Vriendin T., en ik krijgen wel duidelijk de meeste aandacht (worden vaak de knapste genoemd en wat mooier figuur dan de andere twee).
Maar vriendin A. heeft een leuke vriend, en vriendin S. valt op totaal andere jongens als ik..
vriendin T. is de enige die jaloers is aangelegd, maar die heeft niets te klagen qua aandacht en is zelf een hele mooie meid..

Dus denk dat je theorie niet opgaat
Pluk de sinaasappels, maak jus d'orange..
[..]Check mn stamboom, ik kijk de kat eruit.. en pluk de vrucht.
Serieus ik vind dit heerlijk, lekker uitleven in de tuin van al het leven
  maandag 9 april 2007 @ 11:13:17 #30
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_48139600
quote:
Op maandag 9 april 2007 11:08 schreef milagro het volgende:

alleen jammer dat uitpraten daarmee vrij zinloos is geworden, want het is niet alsof de 'vriendinnen' hardop gaan toegeven dat ze jaloers zijn op TS' ontluikende schoonheid en vlotte babbel
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_48139639
quote:
Op maandag 9 april 2007 11:13 schreef Abbadon het volgende:

[..]

alleen jammer dat uitpraten daarmee vrij zinloos is geworden, want het is niet alsof de 'vriendinnen' hardop gaan toegeven dat ze jaloers zijn op TS' ontluikende schoonheid en vlotte babbel
nee inderdaad dat zou denk ik niks oplossen. dan zou ik mezelf hebben moeten verminken ofzo zodat ze weer lief doen

maar zoals ik al zei, jaloezie is het denk ik niet..!
pi_48139665
quote:
Op maandag 9 april 2007 11:11 schreef Rooosje het volgende:

[..]

hmm al zou dit kloppen (god zometeen vinden jullie me ook nog 'arrogant')..
Ik denk niet dat ze jaloers zijn.. daar doelde je op toch?
Vriendin T., en ik krijgen wel duidelijk de meeste aandacht (worden vaak de knapste genoemd en wat mooier figuur dan de andere twee).
Maar vriendin A. heeft een leuke vriend, en vriendin S. valt op totaal andere jongens als ik..
vriendin T. is de enige die jaloers is aangelegd, maar die heeft niets te klagen qua aandacht en is zelf een hele mooie meid..

Dus denk dat je theorie niet opgaat
jaloezie hoeft niet openlijk getoond te worden, hè, ik denk dat je daarin erg naief bent
de jaloezie uit zich als jij er niet bij bent, natuurlijk.
het heeft weinig te maken met "al een vriend hebben" en "op andere types vallen".
ook doet het er niet toe of jij al een vriend hebt, zelfs niet als je van de vrouwenliefde zou zijn.

jaloezie is nooit redelijk, en kan er dus ook zijn als er totaal geen aanleiding voor is, dus je hoeft niet de leuke jongens voor hun neus "weg te kapen" om jaloezie op te wekken, hoor

ik zeg het je, als de redenen zo vaag zijn "je doet zo, ja ik kweenie, anders" dan is het gewoon jaloezie
  maandag 9 april 2007 @ 11:18:44 #33
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_48139726
Ik pleit ervoor dat Rooosje eerst eens met haar vriendinnen gaat praten, in plaats van voortborduren op zo maar wat losse assumpties van mensen die noch haar noch haar vriendinnen kennen.
pi_48139730
Ik sluit me bij Milagro aan.
Het kan ook zijn dat al jouw vriendinnen bijvoorbeeld HBO doen, en jij universiteit, en als je daar dan een keer over praat, ben je "arrogant". Nee, ze zijn zelf jaloers, maar dat zeggen ze natuurlijk niet.
  maandag 9 april 2007 @ 11:19:01 #35
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_48139732
quote:
Op maandag 9 april 2007 11:15 schreef Rooosje het volgende:

nee inderdaad dat zou denk ik niks oplossen. dan zou ik mezelf hebben moeten verminken ofzo zodat ze weer lief doen
eerst praten, en dan pas verminken, eventueel...anders loop je alweer op de zaken vooruit!

...en anders kun je tijdens het gesprek altijd nog liegen dat je ook jaloers op hen bent...dat doet het ook altijd goed, voor de broodnodige balans
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  maandag 9 april 2007 @ 11:20:06 #36
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_48139758
quote:
Op maandag 9 april 2007 11:18 schreef Lienekien het volgende:
Ik pleit ervoor dat Rooosje eerst eens met haar vriendinnen gaat praten, in plaats van voortborduren op zo maar wat losse assumpties van mensen die noch haar noch haar vriendinnen kennen.
welja...doek R&P maar op!
pi_48139778
quote:
Op maandag 9 april 2007 11:16 schreef milagro het volgende:

[..]

jaloezie hoeft niet openlijk getoond te worden, hè, ik denk dat je daarin erg naief bent
de jaloezie uit zich als jij er niet bij bent, natuurlijk.
het heeft weinig te maken met "al een vriend hebben" en "op andere types vallen".
ook doet het er niet toe of jij al een vriend hebt, zelfs niet als je van de vrouwenliefde zou zijn.

jaloezie is nooit redelijk, en kan er dus ook zijn als er totaal geen aanleiding voor is, dus je hoeft niet de leuke jongens voor hun neus "weg te kapen" om jaloezie op te wekken, hoor

ik zeg het je, als de redenen zo vaag zijn "je doet zo, ja ik kweenie, anders" dan is het gewoon jaloezie
Dat zinnetje "je doet zo, ja ik kweenie, anders" is letterlijk gezegd inderdaad. Door die ene vriendin S. dan, want de anderen heb ik nog niet gesproken.
Oké stel dat het jaloezie is.. wat zou ik dan moeten doen? Dat zou volgens mij nog één van de ergste situaties zijn want wat kan ik dan veranderen?

Ik ben wel een flirt maar zit niet overdreven achter de mannen aan ofzo, en ik zit al helemaal niet aan jongens waar zij wat voor voelen. Dus ik zou zelf weinig kunnen veranderen dan.
pi_48139780
quote:
Op maandag 9 april 2007 11:13 schreef Abbadon het volgende:

[..]

uitpraten is compleet zinloos dan.

al zouden ze toegeven dat ze jaloers waren even en beterschap beloven, dan steekt het zo de kop weer op.
en ach, sommige vriendschappen hebben een beperkte houdbaarheidsdatum, ms zijn jullie een beetje op elkaar uitgekeken, of zij iig op jou, lullig, maar die dingen gebeuren.

maar ik gok op jaloezie, en als dat het is, dan houdt het eigenlijk ook op, die gaat dan lastig weg als die er eenmaal is, en als het steeds gevoed wordt, door geroddel onderling "zag je, nu deed ze weer zo arro"...
  maandag 9 april 2007 @ 11:22:33 #39
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_48139819
Bij een groep meiden is er altijd wel één die er net buiten valt of over geroddeld wordt. Volgens mij is dat een vrouwending. Gewoon nieuwe contacten / vrienden zoeken.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  maandag 9 april 2007 @ 11:22:49 #40
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_48139827
quote:
Op maandag 9 april 2007 11:20 schreef Abbadon het volgende:

[..]

welja...doek R&P maar op!
Nee, nee. Ze mag hier natuurlijk opladen voor het gesprek dat ze gaat voeren. Maar ik denk dat ze er niet bij gebaat is om met een al te vaste vooronderstelling ('het zal wel jaloezie zijn omdat je mooier of slimmer bent dan hen') dat gesprek in te stappen.
  maandag 9 april 2007 @ 11:24:12 #41
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_48139855
quote:
Op maandag 9 april 2007 11:22 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nee, nee. Ze mag hier natuurlijk opladen voor het gesprek dat ze gaat voeren. Maar ik denk dat ze er niet bij gebaat is om met een al te vaste vooronderstelling ('het zal wel jaloezie zijn omdat je mooier of slimmer bent dan hen') dat gesprek in te stappen.
wat mooi, genuanceerd gesproken...dus eigenlijk moeten we nog wat redelijke alternatieven aanbieden voor het jaloezie-verhaal, vind je?
pi_48139856
quote:
Op maandag 9 april 2007 11:20 schreef Rooosje het volgende:

[..]

Dat zinnetje "je doet zo, ja ik kweenie, anders" is letterlijk gezegd inderdaad. Door die ene vriendin S. dan, want de anderen heb ik nog niet gesproken.
Oké stel dat het jaloezie is.. wat zou ik dan moeten doen? Dat zou volgens mij nog één van de ergste situaties zijn want wat kan ik dan veranderen?

Ik ben wel een flirt maar zit niet overdreven achter de mannen aan ofzo, en ik zit al helemaal niet aan jongens waar zij wat voor voelen. Dus ik zou zelf weinig kunnen veranderen dan.
ja je zou minder kunnen flirten

nee, onzin, jij moet ook niets veranderen, en al zou je het doen, het zou niets uitmaken.

en geloof me, als je een beetje leuk oogt, of niet maar toch aandacht trekt, men (heren) positief over je praat, naar je vraagt als je er niet bij bent, dan is dat bij sommige dames genoeg, hoor, ook al zit je totaal niet in hun directe vaarwater (zij hebben al een vriend, of jij, of jij valt enkel op eskimo's).

vrouwen hoeven geen woord met je ( ook vrouw) gewisseld te hebben om je niet te mogen, dus go figure
pi_48139864
quote:
Op maandag 9 april 2007 11:18 schreef Lienekien het volgende:
nah ik vind het wel fijn om even te praten met onbekenden. Vandaag gaat het gesprek toch niet komen, want twee van hen moeten werken. Ben er in mn hoofd toch erg mee bezig en hier lees ik mss nog wat nuttigs
pi_48139892
quote:
Op maandag 9 april 2007 11:24 schreef milagro het volgende:
en geloof me, als je een beetje leuk oogt, of niet maar toch aandacht trekt, men (heren) positief over je praat, naar je vraagt als je er niet bij bent, dan is dat bij sommige dames genoeg, hoor, ook al zit je totaal niet in hun directe vaarwater (zij hebben al een vriend, of jij, of jij valt enkel op eskimo's).

vrouwen hoeven geen woord met je ( ook vrouw) gewisseld te hebben om je niet te mogen, dus go figure
Fijn is dat
Amsterdam O+
  maandag 9 april 2007 @ 11:26:47 #45
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_48139909
quote:
Op maandag 9 april 2007 11:24 schreef milagro het volgende:

quote:
Op maandag 9 april 2007 10:55 schreef Abbadon het volgende:
oh ja:

vrouwen!
  maandag 9 april 2007 @ 11:28:27 #46
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_48139939
quote:
Op maandag 9 april 2007 11:26 schreef Abbadon het volgende:

[..]

[..]
Ja, álle vrouwen zijn zo.

(Ik weet weer waarom ik R&P meestal maar mijd...)
pi_48139987
quote:
Op maandag 9 april 2007 11:22 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja heb je helemaal gelijk in.

Nou ik hoop dat ik ergens onbewust heel goed fout heb gezeten, en niet dat ze 'gewoon' jaloers zijn..
want als dat echt zo is zou ik de vriendschap idd wel op kunnen geven aangezien ik er niks aan kan veranderen en zij zo blijven doen
En zoals ik hier boven al zei ben ik daar juist heel bang voor... dat de vriendschap voorbij is
  maandag 9 april 2007 @ 11:31:25 #48
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_48140011
quote:
Op maandag 9 april 2007 11:28 schreef Lienekien het volgende:

[..]

dat was niet generaliserend bedoeld hoor...en ik had je potverdikkie een paar posts eerder nog een complimentje gegeven ook!
  maandag 9 april 2007 @ 11:31:59 #49
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_48140030
quote:
Op maandag 9 april 2007 11:28 schreef Lienekien het volgende:

[..]

ben je weer ongesteld?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  maandag 9 april 2007 @ 11:32:02 #50
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_48140034
quote:
Op maandag 9 april 2007 11:31 schreef Abbadon het volgende:

[..]

dat was niet generaliserend bedoeld hoor...en ik had je potverdikkie een paar posts eerder nog een complimentje gegeven ook!

(Ha'k niet eens gezien...)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')