of een vierde dame erbij halen, die oogverblindend knap is....dan krijgt zij wat TS nu treftquote:Op maandag 9 april 2007 12:10 schreef Yildiz het volgende:
Gewoon met z'n 4-en naar Sixflags, met z'n allen in 1 achtbaankar schreeuwen en dan is alles weer opgelost.
"Zeg, probeer je nu mijn mannetje af te pakken? Ja hè? Zeg maar niets meer, ik weet genoeg!"quote:Op maandag 9 april 2007 12:11 schreef milagro het volgende:
[..]
of een vierde dame erbij halen, die oogverblindend knap is....dan krijgt zij wat TS nu treft
ooh, nee, nee, dat gaat veel subtieler, vrouwen zijn geen mannen, hè, dus niet direct in het gevecht, maar onderhuids, achterlangs (nee, niet dátquote:Op maandag 9 april 2007 12:16 schreef Yildiz het volgende:
[..]
"Zeg, probeer je nu mijn mannetje af te pakken? Ja hè? Zeg maar niets meer, ik weet genoeg!"
Zoiets?
ja, jij roddelt een stuk minder ms, maar je vriendinnen ......quote:Op maandag 9 april 2007 12:29 schreef imago het volgende:
Hoe oud zijn jullie?
Ik kan me nog goed herinneren hoe ik toen ik 16 was altijd eerst een uur aan de telefoon kon hangen met vriendin A, roddelend over vriendin B, en zodra dat gesprek was afgelopen belde ik vriendin B om te roddelen over A. En ik wíst gewoon dat zij daarna elkaar zouden bellen om te roddelen over mijStom tienergedoe, waait wel weer over. Het zijn 10 jaar later nog steeds m'n beste vriendinnen, en we roddelen stukken minder
Ja want ze zijn zooooo jaloers op mijn perfecte levenquote:Op maandag 9 april 2007 12:32 schreef milagro het volgende:
ja, jij roddelt een stuk minder ms, maar je vriendinnen ......
oh, je dacht dat Milagro een grapje maakte?quote:Op maandag 9 april 2007 12:33 schreef imago het volgende:
Ja want ze zijn zooooo jaloers op mijn perfecte leven
wees gerust, dat houdt echt niet op na de pubertijd, hoor, al denkt/zegt imago van welquote:Op maandag 9 april 2007 12:45 schreef Abbadon het volgende:
[..]
oh, je dacht dat Milagro een grapje maakte?
![]()
meisjes van 16 vallen zo toch wel een beetje van hun voetstuk, moet ik zeggen![]()
ik geloof Imagoquote:Op maandag 9 april 2007 12:48 schreef milagro het volgende:
wees gerust, dat houdt echt niet op na de pubertijd, hoor, al denkt/zegt imago van wel
we zijn 17, 17, 18 en 18, maar zo'n 'vriendschap' hebben we nooit gehad (ik herken het wel, maar met dit groepje was het -tot nu over mijquote:Op maandag 9 april 2007 12:29 schreef imago het volgende:
Hoe oud zijn jullie?
Ik kan me nog goed herinneren hoe ik toen ik 16 was altijd eerst een uur aan de telefoon kon hangen met vriendin A, roddelend over vriendin B, en zodra dat gesprek was afgelopen belde ik vriendin B om te roddelen over A. En ik wíst gewoon dat zij daarna elkaar zouden bellen om te roddelen over mijStom tienergedoe, waait wel weer over. Het zijn 10 jaar later nog steeds m'n beste vriendinnen, en we roddelen stukken minder
Het zal me inderdaad niets verbazen als dit gedonder bij A. vandaan komt...quote:Op maandag 9 april 2007 13:01 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
haha A doet maar HAVO dat zal het zijn
hahaquote:Op maandag 9 april 2007 13:01 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
haha A doet maar HAVO dat zal het zijn
quote:Op maandag 9 april 2007 12:04 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
mogen we wat foto's zien van jou en de desbetreffende vriendinnen?
nee, dat lijkt me niet nodigquote:Op maandag 9 april 2007 13:04 schreef zoalshetis het volgende:
is er ook een foto beschikbaar waar de jaloezie-gedachte mee wordt onderstreept?
quote:Op maandag 9 april 2007 13:06 schreef milagro het volgende:
Als hun vriendschap je zoveel waard is, Rooos, zoek een gemeenschappelijke vijand (vrouw uiteraard), echt, dat werkt
Lienekien, ik ben diep teleurgesteld in jequote:Op maandag 9 april 2007 13:06 schreef Lienekien het volgende:
Het is een idee om toch met S. en T. af te spreken. Kun je voorzichtig eens polsen wat A. voor problemen met je heeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |