abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48637082
quote:
Op maandag 23 april 2007 16:21 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Binnenkort kunnen waarschijnlijk de Faillietesse-NEK topics weer van stal gehaald worden .
Mwah, redelijke kans dat NEC nog tiende wordt.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
pi_48637260
En jullie zijn niet positief over de volgende ronde halen ?
pi_48637513
quote:
Op maandag 23 april 2007 16:36 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
En jullie zijn niet positief over de volgende ronde halen ?
Ja dat wordt best spannend tegen NAC
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
  maandag 23 april 2007 @ 17:17:24 #104
103740 NMGN23
NMGN Keizerstad
pi_48638874
Playoffs voor intertoto plaatsen:
Sparta - NEC => NEC
Vites - NAC => Vites

NEC - Vites => NEC

NEC - Groningen => NEC

Ik zie het zomaar gebeuren...
Makkelijker kan ik het niet maken, wel leuker.
pi_48661510
Bijdehand mannetje die El-Akchaoui.
quote:
NEC-belofte weg na ruzie met El-Akchaoui

Gaetan Klaassen wil na enkele turbulente dagen niet langer uitkomen voor NEC. Een aanvaring met Youssef El-Akchaoui was de aanleiding.
Afgelopen zaterdag trainde Klaassen mee met de eerste selectie, toen hij na enkele keren balverlies werd aangevlogen door El-Akchaoui. Trainer Mario Been stuurde de spelers van de training en El-Akchaoui kreeg een boete. Overigens mocht hij een dag later wel gewoon invallen tegen Feyenoord.

Klaassen mocht niet meer meetrainen met de eerste selectie. Tevens verloor hij zijn basisplaats in Jong NEC en zat gisteren tegen Jong Feyenoord op de bank ten faveure van Naïm Aarab. In blessuretijd mocht hij nog een minuutje invallen, maar dat weigerde Klaassen en zo ontstond een onwerkbare situatie.
  dinsdag 24 april 2007 @ 14:12:27 #106
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_48667029
quote:
Ernstige blessure voor Mark Otten (24/04/2007)
MRI scan heeft uitgewezen dat Mark Otten zijn voorste kruisband van zijn linkerknie volledig heeft afgescheurd. Het herstel vergt naar verwachting 6 tot 9 maanden.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_48670690
Jammer van Otten.. kans is wel groter dat hij bij NEC blijft hierdoor denk ik.
Brett Holman
pi_48670868
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 14:12 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:

[..]

Wat gebeurde daar nou precies? De Guzman werd neergehaald buiten de 16, scheids gaf voordeel aan Griek en Otten blesseerde zichzelf? Staat ie nou nog onder contract bij ons?
pi_48673248
Damn dat is wel zonde ja.
pi_48674752
El-Akchaoui mag wel naar Vitesse komen als linksback

Net als Holman

[ Bericht 43% gewijzigd door DeVinger op 24-04-2007 17:32:45 ]
pi_48677609
hehe dat zie ik niet gebeuren
Brett Holman
pi_48679115
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 11:38 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Bijdehand mannetje die El-Akchaoui.
[..]
Youssef deed niks verkeerd. Been heeft de arrogante Klaassen weggestuurd!
quote:
Been: 'Gedrag broekie Klaassen misplaatst'

24/4/2007 14:25

Mario Been heeft een heel andere lezing over het voorval dat op de training voor het duel met FC Groningen plaatsvond. De coach van NEC vertelt aan VI.nl dat Gaetan Klaassen, die hij niet als een grote belofte ziet, niet langer welkom is vanwege misplaatst gedrag.
'Klaassen mocht meetrainen omdat ik veel mensen miste en een aantal spelers van Jong NEC erbij haalde om volwaardig te kunnen oefenen', legt Been uit. 'Op die training coachte Youssef El-Akchaoui hem een paar keer. Klaassen reageerde met Hou je bek!, waarna El-Akchaoui verhaal ging halen.'

'Youssef heeft hem toen een klap verkocht. Dat is niet goed te praten en ik heb hem van de training gestuurd en hem 250 euro boete gegeven. Tegen Groningen is hij wel ingevallen omdat ik krap zat in de linkspoten.'

Dat Klaassen als straf voor zijn rol bij het incident op de bank zat bij Jong NEC, bestrijdt Been. 'Hij was gewoon gepasseerd omdat er betere spelers zijn.' De emmer stroomde over toen Klaassen een minuut voor tijd weigerde in te vallen. 'Hij hoeft niet meer terug te komen', aldus Been.

El-Akchaoui zelf onderschrijft het verhaal van Been. 'Die jongen speelt in het tweede en mag blij zijn dat hij af en toe mee mag trainen met het eerste.'

'Hij verloor vijf, zes keer de bal waarop ik hem coachte. Hij zei me dat ik mijn bek moest houden. Pardon?, zei ik. Hij zei weer: Hou je bek!, en ging vervolgens met zijn hoofd tegen mijn hoofd staan.'

'Wil je me slaan dan?, vroeg hij. Toen duwde ik zijn gezicht weg. Ik snap niet waar die gozer het lef vandaan haalt. Als ik trainer was van een vierdeklasser zou ik hem er nog niet eens bij willen hebben.'
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_48679829

Mooie uitspraken, die komt nergens meer aan de bak
pi_48680324
Haha, ja ik las later pas het echte verhaal. Vond het al een beetje apart verhaal .
  woensdag 25 april 2007 @ 09:19:48 #115
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_48694969
Wel zonde van Otten idd, valt tegen hoe lang dat duurt
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_48707501
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 20:17 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Haha, ja ik las later pas het echte verhaal. Vond het al een beetje apart verhaal .
Precies. Zeker omdat Youssef altijd zo'n aardige en rustige kerel is.

Maar ja, maak hem niet kwaad.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_48771395
Ik neem volgend seizoen geen seizoenkaart meer.... ik heb me echt meer dan de helft van alle thuiswedstrijden de tering zitten ergeren in de kou tegen die kleine klote clubs, en als ze dan pas gaan voetballen als ze tegen een grote ploeg moeten, dan hoeft het voor mij niet meer.
  vrijdag 27 april 2007 @ 14:05:33 #118
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_48776879
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 11:39 schreef nexhil het volgende:
Ik neem volgend seizoen geen seizoenkaart meer.... ik heb me echt meer dan de helft van alle thuiswedstrijden de tering zitten ergeren in de kou tegen die kleine klote clubs, en als ze dan pas gaan voetballen als ze tegen een grote ploeg moeten, dan hoeft het voor mij niet meer.
Ik twijfel ook nog steeds..
I don't really come from outer space || Last.fm
  vrijdag 27 april 2007 @ 14:09:16 #119
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_48777051
Ik twijfel ook. Enerzijds heb ik hele goede wedstrijden gezien (Feyenoord, Ajax, Nac, PSV), maar ook draken tegen Excelsior, Sparta en Willem II. Hopelijk wordt er zondag aan klantenbinding gedaan.
Overigens niet fraai dat je een doorlopend abonnement hebt nu.

Gisteren de nieuwe Trouwe Honden gelezen, blijft leuk.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
pi_48777478
Ik heb mn SCC al verlengd.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  vrijdag 27 april 2007 @ 14:21:55 #121
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_48777504
Ik had niet anders verwacht
Dommage arachide-fromage
pi_48778170
Het is ook niet zo dat ik alleen voor mooi voetbal kom, ik kom als sinds 1996 bij nec, maar ik heb er gewoon geen kracht meer voor zeg maar Als ik er zaterdag avond zit heb ik het gevoel alsof ik mijn tijd aan het verdoen ben... ik ben nog niet eerder naar huis gegaan dit seizoen... maar snap de mensen die dat wel doen vaak maar al te goed

Sterker nog, een scc kost me niets, en dan nog neem ik hem niet meer.
pi_48778685
ik ga mijn seizoenskaart ook gewoon verlengen. Het was echt superwisselend dit seizoen, maar ik vond het toch iedere keer weer leuk om te gaan.
pi_48780413
Met Been komen er ongetwijfeld betere tijden aan komende seizoenen
  vrijdag 27 april 2007 @ 17:15:57 #125
47580 hoM3r
Our trip.
pi_48783716
Dat denk ik eerlijk gezegd ook, ik hoop op een plek in het linkerrijtje volgend seizoen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')