Ik snap dat je de Play-offs al snel weer bent vergetenquote:Op zondag 22 april 2007 10:04 schreef -J-D- het volgende:
Onze Pool een rode kaart?
Wanneer was dat dan?
Ow, toen zat ik in New York.quote:Op zondag 22 april 2007 10:11 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ik snap dat je de Play-offs al snel weer bent vergeten![]()
Maar dat was met dat gevalletje met Knopper![]()
Dat doe je dan goedquote:Op zondag 22 april 2007 20:31 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ow, toen zat ik in New York.
Weinig van mee gekregen.
Zoveel hebben ze toch niet gedaanquote:Op zondag 22 april 2007 20:15 schreef NMGN23 het volgende:
Voor alle supporters die als sanctie de eerste volgende Vites-NEC niet mee mogen door hun "misdragingen" tijdens de laatste derby in Arnhem, hoop ik dat we tegen Vites mogen spelen voor de intertoto.
Schoppen tegen een stoeltje...quote:Op zondag 22 april 2007 22:58 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Zoveel hebben ze toch niet gedaan![]()
Hoho, de eindstand is pas na de play-offs hèquote:Op maandag 23 april 2007 01:37 schreef hoM3r het volgende:
Nou, nog 1 wedstrijd en mijn kratje bier is binnen, weddenschapje dat NEC boven Vitesse zou eindigen dit seizoen. Samen met mooie overwinningen en gelijkspelen tegen topploegen het enige pluspunt dit seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |