Ik snap dat je de Play-offs al snel weer bent vergetenquote:Op zondag 22 april 2007 10:04 schreef -J-D- het volgende:
Onze Pool een rode kaart?
Wanneer was dat dan?
Ow, toen zat ik in New York.quote:Op zondag 22 april 2007 10:11 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ik snap dat je de Play-offs al snel weer bent vergeten![]()
Maar dat was met dat gevalletje met Knopper![]()
Dat doe je dan goedquote:Op zondag 22 april 2007 20:31 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ow, toen zat ik in New York.
Weinig van mee gekregen.
Zoveel hebben ze toch niet gedaanquote:Op zondag 22 april 2007 20:15 schreef NMGN23 het volgende:
Voor alle supporters die als sanctie de eerste volgende Vites-NEC niet mee mogen door hun "misdragingen" tijdens de laatste derby in Arnhem, hoop ik dat we tegen Vites mogen spelen voor de intertoto.
Schoppen tegen een stoeltje...quote:Op zondag 22 april 2007 22:58 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Zoveel hebben ze toch niet gedaan![]()
Hoho, de eindstand is pas na de play-offs hèquote:Op maandag 23 april 2007 01:37 schreef hoM3r het volgende:
Nou, nog 1 wedstrijd en mijn kratje bier is binnen, weddenschapje dat NEC boven Vitesse zou eindigen dit seizoen. Samen met mooie overwinningen en gelijkspelen tegen topploegen het enige pluspunt dit seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |