Ze is gewoon best mooi = dus hartstikke subjectief, nogmaals, smaken verschillen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:13 schreef AutumnTears het volgende:
Ze is gewoon best mooi mooie huid mooi strak in haar velletje ik zou er voor tekenen ,maar ben dan ook al een stukje ouder
[..]
Geloof me... Als je zo dik bent kan je gewoon geen sex hebben... mijn exvriendin haar exvriend en zij hadden 1 x in de maand een keer "sex" op 1 standje anders lukte het niet, en dan heel even het was klaar.... puur omdat het niet lukte, en hij was toch wel een stukje minder dik dan Jaap.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:15 schreef Sense het volgende:
[..]
maar wacht even hoor...hij heeft Cora toch nog maar een paar keer in het echt gezien?? Laat staan dat ze gesext hebben (God beware me). En dan nu al trouwen?
Hoe wanhopig kan je zijn...
Ja al een tijdje, die is in het zwembad met Amanda en Huubquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:17 schreef itsme het volgende:
is nena al weer terug van achter? Heb geen streams
Ja ... en heeft hardstikke veel plezier in het zwembad met Eric, Huub en Amanda.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:17 schreef itsme het volgende:
is nena al weer terug van achter? Heb geen streams
Knap dat je daar naar kunt luisteren.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian begrijpt de 'doorgestokenkaartheid' van de redacte .......
Ze moet weer ff wennen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:18 schreef scanman01 het volgende:
Nena is heel anders dan we haar kennen. Ik vraag me af of dat zo gaat blijven.
volgens mij heeft ze dat niet gezegd en liegt Brian weer. Volgens mij heeft ze alleen gezegd "Bedankt voor de 2 maanden vakantie" verder heb ik niks gehoordquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:13 schreef Black_king het volgende:
Brian : "Nena heeft gezegd: Als ik nog een keer twee maanden vakantie wil, dan trap ik je weer"
Wat is FTWquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:18 schreef VirtualPOM het volgende:
En dan zeggen dat Brian niet eerlijk is: zowel Tas als Jaap weten dat Brian FTW gaat![]()
Ik heb zo het vermoeden dat brian weer heel blij gaat zijn als nena weer weg gaatquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:18 schreef schatje het volgende:
Ik heb zo het vermoeden dat die rat straks nog wel even doordraait.
"My middlename"quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Fucking snel! en geen 1 x F5!
Mag ik het doen?quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Jaap wil geschopt worden door Nena...
zoiets heeft ze wel gezegd, nadat ze Brian bedankt had voor haar 2 maanden vakantiequote:Op zaterdag 7 april 2007 23:19 schreef proh het volgende:
[..]
volgens mij heeft ze dat niet gezegd en liegt Brian weer. Volgens mij heeft ze alleen gezegd "Bedankt voor de 2 maanden vakantie" verder heb ik niks gehoord
For The Winquote:
Sneekyquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:21 schreef Clank het volgende:
Brian heeft Lieke vanmorgen ff goed onder de rok gekeken... want hij weet de kleur van haar string.
Nou oke, geen sex dan...maar ze hebben nog niet eens een normale relatie opgebouwd o.i.d.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:18 schreef Liess het volgende:
[..]
Geloof me... Als je zo dik bent kan je gewoon geen sex hebben... mijn exvriendin haar exvriend en zij hadden 1 x in de maand een keer "sex" op 1 standje anders lukte het niet, en dan heel even het was klaar.... puur omdat het niet lukte, en hij was toch wel een stukje minder dik dan Jaap.![]()
En daar heeft Amanda nog wel zo haar best op gedaan.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:20 schreef Sarah-Louise het volgende:
En elke keer als ik Brian zie schiet ik in de lach om zijn haar. Hij heeft een bad hair day in alle opzichten.
Kan die niet, eigenlijk best zielig toch?quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:22 schreef noekje het volgende:
Brian zijn spel komt nooit verder dan fysiek geweld of seks.
Man, geniet toch gewoon een keertje van het leven!
Lekkere mooiboy is het toch...quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian is wel heel verschikkelijk sick...... Alleen daarom al is de actie van de redactie geweldig
[afbeelding]
Nja de enige sex die hij heeft gehad is pijpen denk ik, want dat vind ie "oh zo lekker" ....quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:22 schreef Sense het volgende:
[..]
Nou oke, geen sex dan...maar ze hebben nog niet eens een normale relatie opgebouwd o.i.d.
Maar goed...kan mij 't ook schelen, ze doen maar![]()
Ohhh lekker opgevoedquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:23 schreef F1reB1rd het volgende:
[afbeelding]
Amanda, ruim het aub even op
Hulde aan die cap! ik was net te laatquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:23 schreef F1reB1rd het volgende:
[afbeelding]
Ik moet het nog zien, zodra Brian en Amanda gaan konijnen waar Nena naast ligt is ze vast not amused.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:22 schreef Dogga het volgende:
Hoop dat nena brian negeert ofso..
Ik wil niet dat ze hem weer schopt
Ik wil Natasja d'r hoofd zien, als ze het hoort.....quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:23 schreef proh het volgende:
haahahah die hond pist in de kamer dat wordt RELLEN!!!!!
quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:23 schreef F1reB1rd het volgende:
[afbeelding]
.... en om het nóg gekker te maken. Hij wil niet in mei trouwen, want dat voelt niet goed. Cora wilde perse op een 22e trouwen maar dat voelt ook niet goed voor Jaap. Jaap heeft besloten dat ze 7-7-07 gaan trouwen maar de brief waarin hij dat uitlegt aan Cora moest vanmiddag nog op de bus. Een spectaculair huwelijksaanzoek (waar Cora om vroeg) komt er ook niet van want Jaap heeft alles in brieven uitgelegd aan Cora. Hoe geloofwaardig is dit nog?quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:22 schreef Sense het volgende:
[..]
Nou oke, geen sex dan...maar ze hebben nog niet eens een normale relatie opgebouwd o.i.d.
Maar goed...kan mij 't ook schelen, ze doen maar![]()
Nee, ging over Sylvia's dyslexie.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:24 schreef Veulen het volgende:
Die ruzie van Syl en Huub ging gisteren toch niet over Sex? Of heb ik dat nou helemaal verkeerd begrepen?
Veel mensen komen hier niet verder dan heel negatief mensen verrot schelden, geniet toch een keer van het leven de streamsquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:22 schreef noekje het volgende:
Brian zijn spel komt nooit verder dan fysiek geweld of seks.
Man, geniet toch gewoon een keertje van het leven!
Gore beestenquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:23 schreef Flabberguest het volgende:
Whahahahahaha staat een hond tegen de tafel te zeiken whahahahaha
Ik denk niet dat die beesten ooit geleerd hebben hun pis op te houden en het buiten te doen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan die gorgelkop die beesten nou echt niet even uitlaten!?
Ze pissen nu echt overal!
quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:25 schreef PietjePuk63 het volgende:
In een paar uur 10 jaar ouder! Neentje rulezzz![]()
[afbeelding]
Tis gewoon echt triest voor die honden dat ze niet uitgelaten worden en daarom dus gewoon overal zeiken.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:25 schreef noekje het volgende:
Moet Natasia dat niet even opruimen dan?
Dan kan Natasia daarna los op Amanda.
Erg, hè, die BANJ.....quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat een totaal gebrek aan opvoeding hebben die beesten![]()
Dat dacht ik ook. Die jaap zei net dat het over sex ging... Rare gozer is het toch.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:25 schreef Clank het volgende:
Nee, ging over Sylvia's dyslexie.
Triest... ga ff de hond uitlatenquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:26 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die beesten ooit geleerd hebben hun pis op te houden en het buiten te doen.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja behalve toen het echt moest.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Nee over dyslexiequote:Op zaterdag 7 april 2007 23:24 schreef Veulen het volgende:
Die ruzie van Syl en Huub ging gisteren toch niet over Sex? Of heb ik dat nou helemaal verkeerd begrepen?
quote:
Het wordt tijd dat Natas er wat van zegtquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:27 schreef Liess het volgende:
[..]
Tis gewoon echt triest voor die honden dat ze niet uitgelaten worden en daarom dus gewoon overal zeiken.
Hoop dat die honden afgepakt worden![]()
Beestjes moeten gewoon uitgelaten worden en willen aandachtquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat een totaal gebrek aan opvoeding hebben die beesten![]()
haha en hij heeft ook al tegen de gordijnen in de slaapkamer gepiest...quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:23 schreef F1reB1rd het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |