Lekkere mooiboy is het toch...quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian is wel heel verschikkelijk sick...... Alleen daarom al is de actie van de redactie geweldig
[afbeelding]
Nja de enige sex die hij heeft gehad is pijpen denk ik, want dat vind ie "oh zo lekker" ....quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:22 schreef Sense het volgende:
[..]
Nou oke, geen sex dan...maar ze hebben nog niet eens een normale relatie opgebouwd o.i.d.
Maar goed...kan mij 't ook schelen, ze doen maar![]()
Ohhh lekker opgevoedquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:23 schreef F1reB1rd het volgende:
[afbeelding]
Amanda, ruim het aub even op
Hulde aan die cap! ik was net te laatquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:23 schreef F1reB1rd het volgende:
[afbeelding]
Ik moet het nog zien, zodra Brian en Amanda gaan konijnen waar Nena naast ligt is ze vast not amused.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:22 schreef Dogga het volgende:
Hoop dat nena brian negeert ofso..
Ik wil niet dat ze hem weer schopt
Ik wil Natasja d'r hoofd zien, als ze het hoort.....quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:23 schreef proh het volgende:
haahahah die hond pist in de kamer dat wordt RELLEN!!!!!
quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:23 schreef F1reB1rd het volgende:
[afbeelding]
.... en om het nóg gekker te maken. Hij wil niet in mei trouwen, want dat voelt niet goed. Cora wilde perse op een 22e trouwen maar dat voelt ook niet goed voor Jaap. Jaap heeft besloten dat ze 7-7-07 gaan trouwen maar de brief waarin hij dat uitlegt aan Cora moest vanmiddag nog op de bus. Een spectaculair huwelijksaanzoek (waar Cora om vroeg) komt er ook niet van want Jaap heeft alles in brieven uitgelegd aan Cora. Hoe geloofwaardig is dit nog?quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:22 schreef Sense het volgende:
[..]
Nou oke, geen sex dan...maar ze hebben nog niet eens een normale relatie opgebouwd o.i.d.
Maar goed...kan mij 't ook schelen, ze doen maar![]()
Nee, ging over Sylvia's dyslexie.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:24 schreef Veulen het volgende:
Die ruzie van Syl en Huub ging gisteren toch niet over Sex? Of heb ik dat nou helemaal verkeerd begrepen?
Veel mensen komen hier niet verder dan heel negatief mensen verrot schelden, geniet toch een keer van het leven de streamsquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:22 schreef noekje het volgende:
Brian zijn spel komt nooit verder dan fysiek geweld of seks.
Man, geniet toch gewoon een keertje van het leven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |