quote:Engine: 505cid 1267hp 871 BDS blower enderle fuel injection, 502 steel heads,roller rockers,Manley rods,venolia pistons,lunati crank,custom grind cam,
Fuel: methanol
Transmission: Coan superglide dedenbear case full roller bearing tail, 1:65 first gear, pro brake,coan 5500 converter
Rear End: ford 9 inch,moser 40 spline axels,moser center section ,full spool,4:10 pro gear
Chassis: Dave Stevens Race cars full tube chrome moly
Body/Paint: all steel chopped 6 inches and painted by myself
Wheels/Tires: Good year 15x33x15 on centerline convo pro's
60 Foot Time: 1:17 sec
1/8 Mile Time: 5:00 sec 1/8 Mile Speed: 142 mph
1/4 Mile Time: 8:00 sec 1/4 Mile Speed: 170 mph
Heb je nog zon schaap meegnomen voor de shoarma vanavond en de bbq morgen?quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:04 schreef Paladijn het volgende:
Ik kwam trouwens ook een BMW 645ci cabrio tegen, die een km ofzo achter me aanreed in Leeuwardenwist niet eens dat die bestonden in cabrio uitvoering....
Er staan genoeg bij AFquote:Op zaterdag 7 april 2007 18:06 schreef lipje het volgende:
[..]
Heb je nog zon schaap meegnomen voor de shoarma vanavond en de bbq morgen?
In de beschaafde wereld zijn de winkels tot 20:00 of 21:00 open, gewoon ff naar'n wat groter dorp rijden dusquote:Op zaterdag 7 april 2007 18:06 schreef ijsmeis het volgende:
TeeFeePee.
Weet je wat kut is? Ik ben vergeten boodschappen te doen. Dus ik vraag me af wat ik nu ga eten eigenlijk![]()
.
De stad is 20 minuten rijdenquote:Op zaterdag 7 april 2007 18:10 schreef Paladijn het volgende:
[..]
In de beschaafde wereld zijn de winkels tot 20:00 of 21:00 open, gewoon ff naar'n wat groter dorp rijden dus
Je slaagt er niet in om om 18:15 in 20 minuten voor 20/21:00 in de stad te zijn?quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
De stad is 20 minuten rijden. Dat haal ik niet.
Ik moet om kwart voor 8 babysittenquote:Op zaterdag 7 april 2007 18:14 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je slaagt er niet in om om 18:15 in 20 minuten voor 20/21:00 in de stad te zijn?
't was net wel belachelijk druk bij de supermarkt trouwens
"You give Opel a bad name"quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:48 schreef Fugie het volgende:
hmm dinsdag toch maar ff langs garage met de vec
Neehoor, ik heb een opel voor 100 euro gekocht en rij er al 3 jaar mee zonder problemenquote:
Die mag van geluk spreken...quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:21 schreef M5 het volgende:
en RX7 rijders zijn boomknuffelaars
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bojo Inhuren...die stopt een paar explosieven in een emmer witkalk en BOEM u heeft een witte kamerquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:02 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik was vandaag aan het sauzen/witten
Morgen moet de benedenverdieping ook nog
Daarna een berg meubeltjes van de Ikea in elkaar zetten
Verdomme, dat doe-het-zelven doe ik NOOIT meer, smerige kutwerk
Next time gewoon maar weer een beun-de-haas inhuren die alles voor me doet.
heb ik ook gedaan van de week.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:02 schreef Opa_vertelt het volgende:
een berg meubeltjes van de Ikea in elkaar zetten
Dat idee had ik vandaag ook al, Mr. Bean stylequote:Op zaterdag 7 april 2007 20:04 schreef lipje het volgende:
[..]
Bojo Inhuren...die stopt een paar explosieven in een emmer witkalk en BOEM u heeft een witte kamer
idd, ik heb het ooit eens eerder gedaan (héél lang geleden, toen had ik gewoonweg geen cent te makken),quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:08 schreef Fugie het volgende:
zelf klussen zuigt gaik ook nooit meer doen
Dat is toch der werkquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:28 schreef Opa_vertelt het volgende:
Mijn vriendin is trouwens een schat. Ze bracht me net een koel biertje en zei dat ik liev was.![]()
my point exactlyquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:31 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Blowjob geven is haar werk, bier halen kan ik zelf ook wel.![]()
ja ik ook, geinig..quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:56 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ach, was toch voor een goed doel![]()
Vindt het wel een straake actie, die bulldozer![]()
Cool man, ik las het net.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:58 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
trouwens een E30 325 gekocht als vervanger van de Sierra..
waarom een X-Drive?quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:00 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Cool man, ik las het net.![]()
Heb je foto's van die bak?
Zit zelf te denken aan een 330XD, maar moet eerst nog even
zien of een 'meevaller' van me ook echt 100% doorgaat..
Omdat een 3-serie zonder X-Drive al genoeg grip heeft. Daarnaast is het extra gewicht (100 kg) en 1l brandstof extra elke 100 km.quote:
Nu breng je me aan het twijfelen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:22 schreef M5 het volgende:
[..]
Omdat een 3-serie zonder X-Drive al genoeg grip heeft. Daarnaast is het extra gewicht (100 kg) en 1l brandstof extra elke 100 km.
Voordelen:
-Meer grip
Nadelen:
- Hoger verbruik
- Extra gewicht
- Hogere wegenbelasting
- 'zeldzaam' je meer 3-serie zonder dan met. (zeker in NL)
- Extra onderhoud (?, ik weet niet zeker of de lamellen koppeling onderhoud nodig heeft)
- Minder RWD-fun....
Imo heeft 'n 3-serie geen AWD nodig.
Maar als je het graag wil hebben moet je het natuurlijk gewoon doen.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:20 schreef Paladijn het volgende:
Puik Tommy, maar wel een goedkope in 'slechte' staat gok ik?
En Opa: bergbeklimmer
nee hoor, een redelijke staat..quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:20 schreef Paladijn het volgende:
Puik Tommy, maar wel een goedkope in 'slechte' staat gok ik?
En Opa: bergbeklimmer
Dacht al dat je Joego in gedachten hadquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:30 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Een goed voorbeeld van de wegen die ik bedoel:
[afbeelding]
Dit is trouwens toevallig éénrichtingsverkeer,
maar als het 2-richting is, en ook nog glad oid..
Dit is trouwens geen uitzondering hoor, check die ongeving..
[afbeelding]
Wanneer verf je de Visa oranje en plak je er een 01 op?quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Vanaag met een vriend op pad geweestWas erg leuk!
Een paar statistieken:
3 keer door mn raam uitgestapt
1 keer door mn raam ingestapt
quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:28 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wanneer verf je de Visa oranje en plak je er een 01 op?
Vandaag een Toyota Celica GT (jaren 70) in die striping op e foto gezet, en een Citroën 2cv in dezelfde kleuren voorbij geredenquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:28 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wanneer verf je de Visa oranje en plak je er een 01 op?
OK, tof! we maken wel wat concretere afspraken dan op manieren die wat miner leesbaar zijn voor stervelingenquote:
Yes!quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
OK, tof! we maken wel wat concretere afspraken dan op manieren die wat miner leesbaar zijn voor stervelingen
routenet zuigt iddquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Yes!
Ik zal wel een routebeschrijving maken in Gennep zeg maar. Die is makkelijker dan dat routeplanner oid zal uitleggen.
Ook met gemillimeterd haar en tuinbroek?quote:
en vrouwen die op zatrdag een auto in een Vinexlocatie wassen ook nietquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:55 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ook met gemillimeterd haar en tuinbroek?
Enfin, ik ben er maar eens vandoor, tot morgenavond
Zo als ik al zei, je als je graag 'n 330xd wil hebben moet je het gewoon doen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:29 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Nu breng je me aan het twijfelen.![]()
Nou ja, eerst maar eens zien of die meevaller doorgaat.
quote:
4motion op een passat is ook overdrevenquote:Op zondag 8 april 2007 22:28 schreef M5 het volgende:
[..]
Zo als ik al zei, je als je graag 'n 330xd wil hebben moet je het gewoon doen.
Wat ik schreef is maar mijn mening. Als je voor 'n A4 2.5 TDI was gegaan had ik me het wel voor kunnen stellen dat je 'n quattro wil hebben. Maar omdat ik al niet kapot ben van het X-drive systeem en je er voor een groot gedeelte het RWD gevoel er mee uit de auto haalt zou het niet mijn keuze zijn. Maar veder is 'n 330d of 330xd natuurlijk wel 'n heerlijke bak
oiquote:Op zondag 8 april 2007 22:46 schreef Alfisti het volgende:
oi
nou ja! Kom je niet eens ff de Alfa showenquote:Op zondag 8 april 2007 22:52 schreef lipje het volgende:
[..]
oi
was nog in jouw buurt, en bij Bojo voor de deur
Neu, want zo'n FWD onderstuurt alle kanten uit, drom wil M5 ook een Audi met quatro.quote:
Nee Lexx hebben we thuisgelaten ivm het nodige roddelwerkquote:Op zondag 8 april 2007 23:04 schreef Paladijn het volgende:
Zijn jullie eigenlijk nog naar de RAI geweest met zijn 3en?
Van FWD naar AWD heeft veel meer nut dan van RWD naar AWD. Maar dat merk je pas als je d'r in gereden hebt en een beetje de grenzen aan het verkennen bent.quote:
puik! Heel veel leuks en moois gespot (foto's komen later, een aantal zijn mislukt door verneuken instelling of parkinson acties tijdens het pannen), er is iemand gegibt in een bochtje net buiten de ring (drie ambu's, twee heli's zegt wel genoeg) en ik ben verbrandquote:Op zondag 8 april 2007 23:06 schreef lipje het volgende:
[..]
Nee Lexx hebben we thuisgelaten ivm het nodige roddelwerk
Hoe was de ring?
Intro van titatovenaarquote:Op zondag 8 april 2007 23:06 schreef Sjoewe het volgende:
Woensdag DJ'en op het studiefeest, nu alvast een beetje inpielen
Nog verzoekjes![]()
volgende keer beterquote:Op zondag 8 april 2007 23:01 schreef lipje het volgende:
Ik wist je nummer nietAnders was ik wel ff langs gekomen en de koffie opgemaakt
Ohja had je Vlad ook gezien
sommige waren niet blij met onsquote:Op zondag 8 april 2007 23:09 schreef Paladijn het volgende:
[..]
puik! Heel veel leuks en moois gespot (foto's komen later, een aantal zijn mislukt door verneuken instelling of parkinson acties tijdens het pannen), er is iemand gegibt in een bochtje net buiten de ring (drie ambu's, twee heli's zegt wel genoeg) en ik ben verbrand
en... arme lexxxHoe waren de babes en auto's die naast hun stonden?
Zo'n Klavertje Vier wil ook ook nog wel eens zien hoorquote:Op zondag 8 april 2007 23:10 schreef Alfisti het volgende:
[..]
volgende keer beterNespresso staat klaar
Dan moet je snel zijnquote:Op zondag 8 april 2007 23:12 schreef lipje het volgende:
[..]
Zo'n Klavertje Vier wil ook ook nog wel eens zien hoorvoordat de GTV voor de voordeur staat
Ik heb gehoord dat die eventuele koper hem meteen weer door wil verkopen aan ene Rob uit Doetinchem.quote:Op zondag 8 april 2007 23:15 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Dan moet je snel zijnmogelijk een koper gevonden, hij moet het alleen zelf nog even financieel rond krijgen
Ik heb gehoord dat ie het interieurtje wilde overzetten.quote:Op zondag 8 april 2007 23:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat die eventuele koper hem meteen weer door wil verkopen aan ene Rob uit Doetinchem.
Anders verliest die zijn ARTC nummertjequote:Op zondag 8 april 2007 23:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat die eventuele koper hem meteen weer door wil verkopen aan ene Rob uit Doetinchem.
"Gejat zeg ik je! Gejat! Het is gewoon een Lomax hardtop! Hey, daar is Joop. HEY JOOP HEPPIE ER OOK EEN EENDENBLOK IN LIGGEN?"quote:Op zondag 8 april 2007 23:23 schreef lipje het volgende:
Oh bij Donkervoort al heel hard roepen dat het ontwerp gejat is wordt niet in dank afgenomen
De Q moet iets meer opleveren dan 600 euroquote:Op zondag 8 april 2007 23:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 april 2007 23:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
"Gejat zeg ik je! Gejat! Het is gewoon een Lomax hardtop! Hey, daar is Joop. HEY JOOP HEPPIE ER OOK EEN EENDENBLOK IN LIGGEN?"
Door lopen naar de Invicta stand er daar aan iedereen vertellen dat er VW Passat achterlichten in zittenquote:Op zondag 8 april 2007 23:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
"Gejat zeg ik je! Gejat! Het is gewoon een Lomax hardtop! Hey, daar is Joop. HEY JOOP HEPPIE ER OOK EEN EENDENBLOK IN LIGGEN?"
Ik vroeg al bij Jaguar wanneer de nieuwe Mondeo tot de S-type verwerkt wordtquote:Op zondag 8 april 2007 23:33 schreef Sjoewe het volgende:
Precies en voor de stand van Noble doodleuk gaan opscheppen dat je net zo'n bodykit voor je Mondeo hebt gekocht.
Ik vond het eigenlijk wel leuk dat Jaguar het publiek tegen zichzelf in bescherming neemt door vrijwel niemand op de stand toe te laten.. ook al is zo'n X-type niets meer dan een gepimpte Mondeoquote:Op zondag 8 april 2007 23:36 schreef lipje het volgende:
[..]
Ik vroeg al bij Jaguar wanneer de nieuwe Mondeo tot de S-type verwerkt wordt
Ach, ik heb mn tijd vandaag ook goed besteed. En morgen naar de eerste autocross van het jaarquote:Op zondag 8 april 2007 23:54 schreef lipje het volgende:
Ohw Lex het viel met de drukte reuze mee, alleen de entree en de vreettentjes waren wat druk..
En gratis parkeren vlakbij de Rai
quote:Op zondag 8 april 2007 22:52 schreef lipje het volgende:
[..]
oi
was nog in jouw buurt, en bij Bojo voor de deur
quote:
quote:Op maandag 9 april 2007 10:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Goedemorgen! Over ene paar minuten vertrek ik naar de autocross van Dokkum
ik dacht dat ik moest werken ja, ben inmiddels weer thuisquote:Op maandag 9 april 2007 10:06 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Eerst maar eens koffie en in alle rust foto's uitzoeken/bewerken![]()
Moet je vandaag ook werken Bo, of eindelijk een vrije dag?
Autocross Hallum 2006quote:Op maandag 9 april 2007 10:35 schreef Paladijn het volgende:
[..]wat moet ik me daarbij voorstellen?
goed bezigquote:Op maandag 9 april 2007 10:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik dacht dat ik moest werken ja, ben inmiddels weer thuis![]()
Heb je waakdienst of moet je echt naar kantoor?quote:
meen je niet!quote:Op maandag 9 april 2007 10:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik dacht dat ik moest werken ja, ben inmiddels weer thuis![]()
ik ben al sinds Augustus 24/7 standby, dus ik zat vanochtend om 8:00 netjes op kantoor. Om 9:00 kreeg ik een emailtje van m'n supervisor die zich afvroeg wat ik op kantoor deedquote:Op maandag 9 april 2007 10:53 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Heb je waakdienst of moet je echt naar kantoor?
Terecht van'mquote:Op maandag 9 april 2007 11:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ben al sinds Augustus 24/7 standby, dus ik zat vanochtend om 8:00 netjes op kantoor. Om 9:00 kreeg ik een emailtje van m'n supervisor die zich afvroeg wat ik op kantoor deed
Heb je m niet gevraagd waarom ie er niet wasquote:Op maandag 9 april 2007 11:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ben al sinds Augustus 24/7 standby, dus ik zat vanochtend om 8:00 netjes op kantoor. Om 9:00 kreeg ik een emailtje van m'n supervisor die zich afvroeg wat ik op kantoor deed
je wilt weer employee of the month worden?quote:Op maandag 9 april 2007 11:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
1 Januari zat ik helemaal alleen op kantoorquote:Op maandag 9 april 2007 11:02 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Terecht van'mWaakdienst lijkt me nog te doen, maar verplicht op kantoor zitten op vrije dagen?
mevrouw simpson als trofee ^^quote:Op maandag 9 april 2007 11:03 schreef vlad het volgende:
[..]
je wilt weer employee of the month worden?![]()
Ga je ijsjes kopenquote:
goedmorningquote:
ergste is ik was er gisteren welquote:
hij trekt weer lekker met tussensprintjes en niet als een dieselquote:Op maandag 9 april 2007 11:13 schreef vlad het volgende:
[..]
goedmorning![]()
de alfa loopt weer als een zonnetje?![]()
ik ga kijken of ie van mij ook wil trekken als ik d'r van het werk haalquote:Op maandag 9 april 2007 11:48 schreef lipje het volgende:
[..]
hij trekt weer lekker met tussensprintjes en niet als een diesel![]()
ik las broekquote:
quote:Op maandag 9 april 2007 17:03 schreef 2cv het volgende:
Er staat ook niets op behalve een kat en 23 vuilnisbakken.
spots inderdaad in gespot topic en de circuit foto's mogen van mij ook in [Auto] Het Circuit-Rij Topic #3 of in een nieuw topicquote:Op maandag 9 april 2007 17:13 schreef Paladijn het volgende:
De ringfoto's in een albumpje.
lexxx/TF: is het handig dat ik de paar interesante 'spots' van de parkplatz en buiten de baan in gespot zet en de rest in een (nieuw) circuit/ringfoto topic?
ook 220pk?quote:Op maandag 9 april 2007 18:40 schreef M5 het volgende:
[..]
Life starts with variable valve timing and a variable intake manifold
Is goed, ik denk dat ik straks even een nieuw topic maak... als dat geen lang leven beschoren is misbruik ik in de toekomst het circuitrij topic welquote:Op maandag 9 april 2007 17:30 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
spots inderdaad in gespot topic en de circuit foto's mogen van mij ook in [Auto] Het Circuit-Rij Topic #3 of in een nieuw topic
ik denk niet dat ik daar in pasquote:Op maandag 9 april 2007 12:18 schreef lipje het volgende:
[..]
ik las broek
bij mij liet ie zijn jas slingeren
quote:
23 juni Sexbierum, 15 juli menaldum, 11 augustus Oudebildtzijl en eind augustus Hallum ga ik dnek ik nog naar toequote:Op maandag 9 april 2007 21:25 schreef Paladijn het volgende:
[..]De volgende keer mag je me wel een waarschuwing geven, dan ga ik wel mee
Ik heb zaterdag ook nog een F40 met matzwarte OZ velgen gezien op de parkeerplaats van de Media Markt in Herzogenrath, wel met NL kentekenquote:Op maandag 9 april 2007 21:30 schreef ook_gek het volgende:
daar in dat apeldoorn zit geld trouwens. wat een wagens rijden daar rond zeg
DB7
DB9
GT3
Maybach 62
F430 spider
F40
F355 F1
in 2 dagen tijd
S7?quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:26 schreef Fugie het volgende:
nieuwe sopranos ^^
yup.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:08 schreef ijsmeis het volgende:
Ik wil gamen. Nieuwe gamemode enzo
.
Wat klink ik sneu![]()
.
Maar maar maar maar! Het is mijn favoriete game. En de nieuwe gamemode lijkt me best wel leuk. En En En En, alle glitches zijn er ook uit, als het goed is. In de update. Enzoquote:
Ja ook leuk:') Maaar. Te duurquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar maar maar maar! Het is mijn favoriete game. En de nieuwe gamemode lijkt me best wel leuk. En En En En, alle glitches zijn er ook uit, als het goed is. In de update. Enzo. Dus
. Ik moet!
FS2 is 7-800 ballo's eh?quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja ook leuk:') Maaar. Te duur
Met deze kan ik via traktor wel apparte kanalen gebruiken, dus met m'n mixer inmixen en de boel met war getweakte keyboard settings prima bedienen.
Je bent gewoon jaloerschquote:
Ik heb er pas één meegemaakt. En toen was ik het bruidsmeisje.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:45 schreef Hugster het volgende:
Ik haat dat juist altijd
Ja. En aangezien ik zelf geen CDJ's of SL1200's heb, heb ik alsnog geen zak aan FSquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
FS2 is 7-800 ballo's eh?
Wil ik wel eens mee spelen dan
quote:
Hier staan in ieder geval de launch-titels. Veel meer zullen er wel nog niet bijgekomen zijnquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:49 schreef ook_gek het volgende:
weet niet iemand een lijst met alle spellen dan voor de PS3 gewoon onder elkaar![]()
Hier is hij ook extreem traagquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:54 schreef ijsmeis het volgende:
Ow, toch wel, maar heel langzaam:
http://nl.playstation.com/games-media/browse/ps3/
Je bedoelt Test Drive Unlimited? Die is al uitgekomen op de PS2quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hier is hij ook extreem traag![]()
Maar bedankt voor de link![]()
En waarom is er nog geen test drive ultimate en SSX op de PS3![]()
ja die bedoel ik jaquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je bedoelt Test Drive Unlimited? Die is al uitgekomen op de PS2. En SSX? Bestaat dat nog op de PS? Ik weet wel dat ie op de Wii is uitgekomen, maar verder
.
Dat duurt nog een jaartje jaquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:34 schreef ook_gek het volgende:
zwaar kut
en GT HD duurd nog te lang. Maar fuking hell wat is die geil zeg![]()
Overenthousiast over watquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
En wat doe jij overenthousiast vrouwKorstige Hoer.
ik ben voor Ridge Racer 7 gegaan. Wie weet dat ik nfs carbon nog ga scoren. Maar ik ga eerst van de week even een Blu-ray Films shoppen. Dingen zijn maar 30 euro. Vind ik niet extreem duur of zo.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat duurt nog een jaartje ja.
Maarja, als je racegames wil moet je misschien voor Ridge Racer 7 en Motorstorm gaan.
Ik zou het niet doen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:19 schreef Alexxxxx het volgende:
20 meter, de twee onder één kap woning ernaast![]()
en dan voorzichtig Sandra polsenquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Mja, moeilijk, moeilijk.... Eerst maar eens kijken of ik echt in aanmekring kom...
Kan hem dat rotten.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:53 schreef lipje het volgende:
en heeft ze ook haar mening geventileerd?
Ik weet niet of Alex blij wordt als ie regelmatig het nieuwe vriendje van zijn ex-vriendin ziet. Hoe bot ie ook af en toe kan zijn, dat steekt hem toch in zijn hartje.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kan hem dat rotten.
Als alexxxx het geen zak uit maakt dat hij z'n ex regelmatig ziet moet hij het gewoon doen als hij echt wil.
Geloof niet dat ik het zou doen![]()
Jep als je daar niet tegen kan moet je het niet doen, want dat gaat vast gebeuren een keerquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:06 schreef lipje het volgende:
[..]
Ik weet niet of Alex blij wordt als ie regelmatig het nieuwe vriendje van zijn ex-vriendin ziet. Hoe bot ie ook af en toe kan zijn, dat steekt hem toch in zijn hartje.
Gefrustreerd?quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:27 schreef ThaFreak het volgende:
vrije dag + sloop neigingen is
Dat is waar.... Maar dat hou je toch in een dorp. En als ik echt geen zin heb om haar te zien, kan ik ook 200 meteromrijden en hoef ik er alsnog niet langsquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:32 schreef lipje het volgende:
Wel voor de boodschapjes of om naar je ouders te gaan ...
nee want dan had ik wel de haakse slijper gepaktquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:31 schreef lipje het volgende:
[..]
Gefrustreerd?
Edit:
Ja het zijn klotecameratjes
de bijl heb ik gekregen bij de boedelverdelingquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:38 schreef Paladijn het volgende:
* Paladijn wacht op de eerste hakbijl in Visa foto's nadat lexxx met een nieuw dinnetje thuiskomt
veelste vlot imo. Mijn Konica Minolta Z2 is ouder en doet t nog steeds perfectquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:37 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nee want dan had ik wel de haakse slijper gepakt![]()
was meer interesse en een beetje slopen![]()
hij deed het perfect in het begin, maar na 2 jaar was het ook wel gebeurd![]()
Of een bijl in haar voordeur als Sandra met een nieuw vriendje thuiskomtquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:38 schreef Paladijn het volgende:
* Paladijn wacht op de eerste hakbijl in Visa foto's nadat lexxx met een nieuw dinnetje thuiskomt
quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:42 schreef Paladijn het volgende:
Zolang je er maar een $#^#$^%$^%^%$R&P topic over opent.
staat klaarquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:42 schreef lipje het volgende:
wie maakt SC 1268 ?
Lipje de alfa rijder kant dat heeeeel goed heb ik me laten vertellenquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:42 schreef lipje het volgende:
wie maakt SC 1268 ?
best vlot inderdaadquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:40 schreef lipje het volgende:
[..]
veelste vlot imo. Mijn Konica Minolta Z2 is ouder en doet t nog steeds perfect
Ik heb overigens wel een Fuji F601Zoom uit elkaar gehad nadat ie in de chocomelk geflikkerd was. Camera doet t nog, alleen de motor voor het klepje doet t niet meeroverigens wel grotendeels uit elkaar gehaald en schoongemaakt.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:56 schreef ThaFreak het volgende:
chocomelk in je camera post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |