Bovenste gedeelte kun je draaienquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:27 schreef Lllaura het volgende:
Is ie nou zo scheef, of lijkt dat maar zo?
Hier..?quote:Op donderdag 29 maart 2007 13:36 schreef Beelzebub85 het volgende:
Waar heb ik 'm eerder gezien?
Je zegt eerst gratis dan voor wat bier en als je dat erniet voor krijg dan gooi je hem wegquote:Op donderdag 29 maart 2007 12:24 schreef ChickenSpikey het volgende:
Nope, geen design dit keer![]()
En je kunt hem gratis (dwz voor een kratje bier of i.d.) komen halen in Dordrecht, anders gooi ik hem weg..
Kloptquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:04 schreef Ultralaser het volgende:
[..]
Je zegt eerst gratis dan voor wat bier en als je dat erniet voor krijg dan gooi je hem weglol
ik vind dat je gelijk hebtquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:50 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
KloptAls je iets gratis op mag halen lijkt mij een kratje bier of i.d. niet meer dan logisch.. Toch?
En inderdaad, als ie niet opgehaald wordt flikker ik hem weg.. Mar misschien kan ik er nog iemand blij mee maken.. (hoewel.. haha)
WEET JE WAT? OPBRENGST GAAT NAAR EEN GOED DOEL (voor dieren)! BIEDEN MAAR!![]()
Ik vind jou ook geen goed doel als je niet biedtquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:38 schreef Arjan het volgende:
Ik vind dieren geen goed doel, maar goed, ik hoef die tafel dan ook niet
Lijkt me leuk!quote:Op maandag 2 april 2007 14:02 schreef Opa_vertelt het volgende:
¤10 op je rekening als je NU je gegevens naar me PM'med,
en na mijn overboeking de tafel sloopt op een ludieke manier
en hier de foto's (of filmpje) ervan plaatst!
Mail verstuurd, let's rock!quote:Op maandag 2 april 2007 14:11 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Lijkt me leuk!
Mail me ff op fokra14@planet.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I used to be schizofrenic, but we're okay now.
quote:Op maandag 2 april 2007 15:18 schreef gohan16 het volgende:
en wat als ik nu 15 bied?Dan doet hij hetzelfde, maar dan verkleed als sinterklaas ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.
Als Paashaas, gezien de tijdvan het jaar..quote:Op maandag 2 april 2007 15:30 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Dan doet hij hetzelfde, maar dan verkleed als sinterklaas ofzo![]()
Vanaf mijn balkon, derde etage, was eerst mijn plan, maar als ie raar valt, flikkert ie bij mijn benedenbuurman door het raamquote:Op zondag 8 april 2007 22:34 schreef robert-dirksen het volgende:
ik denk hij flikkert em zo uit het raam van de 2e verdieping naar beneden![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:26 schreef superhaagie het volgende:
Shit wou m net gaan halen..................
Haha maar gave foto's!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |