quote:Engine: 505cid 1267hp 871 BDS blower enderle fuel injection, 502 steel heads,roller rockers,Manley rods,venolia pistons,lunati crank,custom grind cam,
Fuel: methanol
Transmission: Coan superglide dedenbear case full roller bearing tail, 1:65 first gear, pro brake,coan 5500 converter
Rear End: ford 9 inch,moser 40 spline axels,moser center section ,full spool,4:10 pro gear
Chassis: Dave Stevens Race cars full tube chrome moly
Body/Paint: all steel chopped 6 inches and painted by myself
Wheels/Tires: Good year 15x33x15 on centerline convo pro's
60 Foot Time: 1:17 sec
1/8 Mile Time: 5:00 sec 1/8 Mile Speed: 142 mph
1/4 Mile Time: 8:00 sec 1/4 Mile Speed: 170 mph
Heb je nog zon schaap meegnomen voor de shoarma vanavond en de bbq morgen?quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:04 schreef Paladijn het volgende:
Ik kwam trouwens ook een BMW 645ci cabrio tegen, die een km ofzo achter me aanreed in Leeuwardenwist niet eens dat die bestonden in cabrio uitvoering....
Er staan genoeg bij AFquote:Op zaterdag 7 april 2007 18:06 schreef lipje het volgende:
[..]
Heb je nog zon schaap meegnomen voor de shoarma vanavond en de bbq morgen?
In de beschaafde wereld zijn de winkels tot 20:00 of 21:00 open, gewoon ff naar'n wat groter dorp rijden dusquote:Op zaterdag 7 april 2007 18:06 schreef ijsmeis het volgende:
TeeFeePee.
Weet je wat kut is? Ik ben vergeten boodschappen te doen. Dus ik vraag me af wat ik nu ga eten eigenlijk![]()
.
De stad is 20 minuten rijdenquote:Op zaterdag 7 april 2007 18:10 schreef Paladijn het volgende:
[..]
In de beschaafde wereld zijn de winkels tot 20:00 of 21:00 open, gewoon ff naar'n wat groter dorp rijden dus
Je slaagt er niet in om om 18:15 in 20 minuten voor 20/21:00 in de stad te zijn?quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
De stad is 20 minuten rijden. Dat haal ik niet.
Ik moet om kwart voor 8 babysittenquote:Op zaterdag 7 april 2007 18:14 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je slaagt er niet in om om 18:15 in 20 minuten voor 20/21:00 in de stad te zijn?
't was net wel belachelijk druk bij de supermarkt trouwens
"You give Opel a bad name"quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:48 schreef Fugie het volgende:
hmm dinsdag toch maar ff langs garage met de vec
Neehoor, ik heb een opel voor 100 euro gekocht en rij er al 3 jaar mee zonder problemenquote:
Die mag van geluk spreken...quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:21 schreef M5 het volgende:
en RX7 rijders zijn boomknuffelaars
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bojo Inhuren...die stopt een paar explosieven in een emmer witkalk en BOEM u heeft een witte kamerquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:02 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik was vandaag aan het sauzen/witten
Morgen moet de benedenverdieping ook nog
Daarna een berg meubeltjes van de Ikea in elkaar zetten
Verdomme, dat doe-het-zelven doe ik NOOIT meer, smerige kutwerk
Next time gewoon maar weer een beun-de-haas inhuren die alles voor me doet.
heb ik ook gedaan van de week.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:02 schreef Opa_vertelt het volgende:
een berg meubeltjes van de Ikea in elkaar zetten
Dat idee had ik vandaag ook al, Mr. Bean stylequote:Op zaterdag 7 april 2007 20:04 schreef lipje het volgende:
[..]
Bojo Inhuren...die stopt een paar explosieven in een emmer witkalk en BOEM u heeft een witte kamer
idd, ik heb het ooit eens eerder gedaan (héél lang geleden, toen had ik gewoonweg geen cent te makken),quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:08 schreef Fugie het volgende:
zelf klussen zuigt gaik ook nooit meer doen
Dat is toch der werkquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:28 schreef Opa_vertelt het volgende:
Mijn vriendin is trouwens een schat. Ze bracht me net een koel biertje en zei dat ik liev was.![]()
my point exactlyquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:31 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Blowjob geven is haar werk, bier halen kan ik zelf ook wel.![]()
ja ik ook, geinig..quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:56 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ach, was toch voor een goed doel![]()
Vindt het wel een straake actie, die bulldozer![]()
Cool man, ik las het net.quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:58 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
trouwens een E30 325 gekocht als vervanger van de Sierra..
waarom een X-Drive?quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:00 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Cool man, ik las het net.![]()
Heb je foto's van die bak?
Zit zelf te denken aan een 330XD, maar moet eerst nog even
zien of een 'meevaller' van me ook echt 100% doorgaat..
Omdat een 3-serie zonder X-Drive al genoeg grip heeft. Daarnaast is het extra gewicht (100 kg) en 1l brandstof extra elke 100 km.quote:
Nu breng je me aan het twijfelen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:22 schreef M5 het volgende:
[..]
Omdat een 3-serie zonder X-Drive al genoeg grip heeft. Daarnaast is het extra gewicht (100 kg) en 1l brandstof extra elke 100 km.
Voordelen:
-Meer grip
Nadelen:
- Hoger verbruik
- Extra gewicht
- Hogere wegenbelasting
- 'zeldzaam' je meer 3-serie zonder dan met. (zeker in NL)
- Extra onderhoud (?, ik weet niet zeker of de lamellen koppeling onderhoud nodig heeft)
- Minder RWD-fun....
Imo heeft 'n 3-serie geen AWD nodig.
Maar als je het graag wil hebben moet je het natuurlijk gewoon doen.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:20 schreef Paladijn het volgende:
Puik Tommy, maar wel een goedkope in 'slechte' staat gok ik?
En Opa: bergbeklimmer
nee hoor, een redelijke staat..quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:20 schreef Paladijn het volgende:
Puik Tommy, maar wel een goedkope in 'slechte' staat gok ik?
En Opa: bergbeklimmer
Dacht al dat je Joego in gedachten hadquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:30 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Een goed voorbeeld van de wegen die ik bedoel:
[afbeelding]
Dit is trouwens toevallig éénrichtingsverkeer,
maar als het 2-richting is, en ook nog glad oid..
Dit is trouwens geen uitzondering hoor, check die ongeving..
[afbeelding]
Wanneer verf je de Visa oranje en plak je er een 01 op?quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Vanaag met een vriend op pad geweestWas erg leuk!
Een paar statistieken:
3 keer door mn raam uitgestapt
1 keer door mn raam ingestapt
quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:28 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wanneer verf je de Visa oranje en plak je er een 01 op?
Vandaag een Toyota Celica GT (jaren 70) in die striping op e foto gezet, en een Citroën 2cv in dezelfde kleuren voorbij geredenquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:28 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wanneer verf je de Visa oranje en plak je er een 01 op?
OK, tof! we maken wel wat concretere afspraken dan op manieren die wat miner leesbaar zijn voor stervelingenquote:
Yes!quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
OK, tof! we maken wel wat concretere afspraken dan op manieren die wat miner leesbaar zijn voor stervelingen
routenet zuigt iddquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Yes!
Ik zal wel een routebeschrijving maken in Gennep zeg maar. Die is makkelijker dan dat routeplanner oid zal uitleggen.
Ook met gemillimeterd haar en tuinbroek?quote:
en vrouwen die op zatrdag een auto in een Vinexlocatie wassen ook nietquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:55 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ook met gemillimeterd haar en tuinbroek?
Enfin, ik ben er maar eens vandoor, tot morgenavond
Zo als ik al zei, je als je graag 'n 330xd wil hebben moet je het gewoon doen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:29 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Nu breng je me aan het twijfelen.![]()
Nou ja, eerst maar eens zien of die meevaller doorgaat.
quote:
4motion op een passat is ook overdrevenquote:Op zondag 8 april 2007 22:28 schreef M5 het volgende:
[..]
Zo als ik al zei, je als je graag 'n 330xd wil hebben moet je het gewoon doen.
Wat ik schreef is maar mijn mening. Als je voor 'n A4 2.5 TDI was gegaan had ik me het wel voor kunnen stellen dat je 'n quattro wil hebben. Maar omdat ik al niet kapot ben van het X-drive systeem en je er voor een groot gedeelte het RWD gevoel er mee uit de auto haalt zou het niet mijn keuze zijn. Maar veder is 'n 330d of 330xd natuurlijk wel 'n heerlijke bak
oiquote:Op zondag 8 april 2007 22:46 schreef Alfisti het volgende:
oi
nou ja! Kom je niet eens ff de Alfa showenquote:Op zondag 8 april 2007 22:52 schreef lipje het volgende:
[..]
oi
was nog in jouw buurt, en bij Bojo voor de deur
Neu, want zo'n FWD onderstuurt alle kanten uit, drom wil M5 ook een Audi met quatro.quote:
Nee Lexx hebben we thuisgelaten ivm het nodige roddelwerkquote:Op zondag 8 april 2007 23:04 schreef Paladijn het volgende:
Zijn jullie eigenlijk nog naar de RAI geweest met zijn 3en?
Van FWD naar AWD heeft veel meer nut dan van RWD naar AWD. Maar dat merk je pas als je d'r in gereden hebt en een beetje de grenzen aan het verkennen bent.quote:
puik! Heel veel leuks en moois gespot (foto's komen later, een aantal zijn mislukt door verneuken instelling of parkinson acties tijdens het pannen), er is iemand gegibt in een bochtje net buiten de ring (drie ambu's, twee heli's zegt wel genoeg) en ik ben verbrandquote:Op zondag 8 april 2007 23:06 schreef lipje het volgende:
[..]
Nee Lexx hebben we thuisgelaten ivm het nodige roddelwerk
Hoe was de ring?
Intro van titatovenaarquote:Op zondag 8 april 2007 23:06 schreef Sjoewe het volgende:
Woensdag DJ'en op het studiefeest, nu alvast een beetje inpielen
Nog verzoekjes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |