Er is vast niks vreselijks wat ik *niet* gedaan heb. Zelfs lid zijn geweest van de Tina ben ik schuldig aanquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Mits ze de Tina leest. Serieus, vrouwen die paardrijden houden alleen van hun paard. Heb je geen zak aan.![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Er is vast niks vreselijks wat ik *niet* gedaan heb. Zelfs lid zijn geweest van de Tina ben ik schuldig aan.
quote:
Je verse ex zei "En toch ben ik een goeie vrouw,"quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:22 schreef sigme het volgende:
[..]
[afbeelding]
En toch ben ik een goeie vrouw, haha. (Ooit gaf een verse ex me met die woorden door aan een nieuw geliefde)
Was maar een geintje hoor, niet zo geprikkeld.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:31 schreef sigme het volgende:
Kom Aaah, je kan beter.
En je hebt de hele nacht, ik ben weg.
quote:Weltrusten allemaal!
quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Van wat er op tv is, is het veruit het beste. Ik kijk ook met plezier wheeler dealers op discovery. Desnoods eentje die ik al gezien heb.
quote:Aantal ambtenaren toch toegenomen
DEN HAAG - Het aantal ambtenaren is vorig jaar gestegen. Dat blijkt uit een concept van het Sociaal Jaarverslag van het Rijk, dat RTL Nieuws vrijdag op de website heeft geplaatst.
Ook hebben ministeries meer extern personeel ingehuurd. Het vorige kabinet wilde dit juist terugdringen. Volgens het concept zijn er in 2006 4000 ambtenaren bijgekomen, een stijging van zo'n 3,5 procent. Daarmee is het aantal ambtenaren terug op het niveau van voor 2004.
Van een besparing op het inhuren van extern personeel is niet veel terechtgekomen, blijkt uit het verslag. Het vorige kabinet wilde daarop 200 miljoen euro besparen, maar in plaats daarvan is die kostenpost juist fors opgelopen. Het nieuwe kabinet Balkenende wil de komende jaren juist nog eens 750 miljoen euro bezuinigen op ambtenaren.
Ach, ik word er niet mee lastig gevallen. Hoef niet met regelmaat mee om te kijken en zij wordt er blij van.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Vriendinnen die paardrijden. DUMPEN!
quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:00 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Ik wilde er eigenlijk een topic voor openen maar ik heb er de kracht niet meer voor.
Bron: Nu.nl
[..]
handmatig.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:32 schreef EchtGaaf het volgende:
* EchtGaaf geen button voor me-functie, moet ik dat steeds handmatig doen? Kan dat handiger?
Anyone?
Het is een geheel logisch gevolg van het handelen van de machthebbers. De prietpraat over bezuinigen en snijden in het ambt.apparaat kan niet zonder daadwerkelijk na te denken over de rol vd overheid.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:00 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Ik wilde er eigenlijk een topic voor openen maar ik heb er de kracht niet meer voor.
[..]
Ja, Henri. Zo is dat. Vitueel doodgaan kan niet..... Fok! betekent echt levenslang....quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:03 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Nah, als jij weer kracht hebt weten te verzamelen om terug te komen kan ik het ook
Nah, laat ik zeggen zolang er onrecht is.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:05 schreef Aoristus het volgende:
echt... levenslang..
Ik denk: zolang de markt dat toelaat of zolang het boeit
Zolang je niks nuttigers te doen hebt.,quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:05 schreef Aoristus het volgende:
echt... levenslang..
Ik denk: zolang de markt dat toelaat of zolang het boeit
Iets wat nog steeds maar erg weinig mensen doen helaas.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:04 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Het is een geheel logisch gevolg van het handelen van de machthebbers. De prietpraat over bezuinigen en snijden in het ambt.apparaat kan niet zonder daadwerkelijk na te denken over de rol vd overheid.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:05 schreef Boze_Appel het volgende:
Kennen jullie deze al?
Pindakaas en evolutie
Maar we hebben er de paddobrigade voor in ruil gekregen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:00 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Thx.quote:
Als je ipv de url een naam wil neerzetten (als link), dan kan je [ u r l = http://blablabla ] naam [ / u r l ] doen, zonder spaties natuurlijkquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Thx.
Zijn er meer van dit soort commando's, vast wel...?
Is het een soort programmertaal ofzo? (php oid)
http://www.circuitsonline.net/forum/faq.php?id=2quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Thx.
Zijn er meer van dit soort commando's, vast wel...?
Is het een soort programmertaal ofzo? (php oid)
Ja. Maar geen button voor me-functiequote:Op zaterdag 7 april 2007 00:45 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Als je ipv de url een naam wil neerzetten (als link), dan kan je [ u r l = http://blablabla ] naam [ / u r l ] doen, zonder spaties natuurlijk
quote:Mooie zin trouwens weer, 'EchtGaaf geen button voor me-functie'
Thanks. Ga ik ff bekijken. Maar heel codes zijn het niet...quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:47 schreef Autodidact het volgende:
[..]
http://www.circuitsonline.net/forum/faq.php?id=2
Dit is volgens mij wel een redelijk overzicht.
Ik had mijn eerste van du_ke gekopiëerdquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja. Maar geen button voor me-functie. Ik had dat ding van jou gekopieerd.
[..]
![]()
![]()
Moet mijn kernkwaliteiten wel op peil houden. Doe ik stiekum, maar je bent er ook altijd.
![]()
![]()
Volgens mij kom ik toch wel uit Scanindinavie.![]()
Abiogenese (of prebiotische evolutie) is een interessant onderwerp inderdaad. De evolutietheorie is tegenwoordig een hot topic, maar de vraag hoe het leven is ontstaat is wat mij betreft minstens zo interessant. Stel je eens voor dat het leven inderdaad is ontstaan uit niet-levende materie, ongelofelijk!quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:42 schreef Autodidact het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Abiogenese
Waar wetenschap geen uitspraken over doet vallen ze aan....juist....
Je hebt mijn interesse in ieder geval gewekt en zoals ik je al heb gezegd ben ik van plan mij meer te verdiepen in de filosofie van het anarchokapitalismequote:Op zaterdag 7 april 2007 00:10 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Iets wat nog steeds maar erg weinig mensen doen helaas.
Goed om te horen!quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:59 schreef zwambtenaar het volgende:
Je hebt mijn interesse in ieder geval gewekt en zoals ik je al heb gezegd ben ik van plan mij meer te verdiepen in de filosofie van het anarchokapitalisme. Ik zal je boekentips ter harte nemen.
geinig dat dit de paasdagen dan moet dekken: Omne vivum ex ovo (al het leven komt uit een ei).quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:42 schreef Autodidact het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Abiogenese
Waar wetenschap geen uitspraken over doet vallen ze aan....juist....
Ja, zo zal dat wel met iedereen gegaan zijn.....tja, zoveel werk is het ook niet...quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:55 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik had mijn eerste van du_ke gekopiëerdMaar je kan gewoon / me (aan elkaar, dus /me) typen, dat is best snel.
quote:En ik zie dat je in je 2e post nog een poging doet om de bewering dat je buitenlander bent te ondersteunen?
quote:De Britten wezen de Amerikaanse hulp evenwel van de hand. Londen liet Washington weten dat de VS de situatie zouden kalmeren door zich buiten het conflict te houden.
Geloof me, dat gaat je opbreken of je moet zelf gaan paardrijden.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ach, ik word er niet mee lastig gevallen. Hoef niet met regelmaat mee om te kijken en zij wordt er blij van.
En we hebben mensen die zich bekommeren om de taal van de borden op Schiphol. Hoera.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:39 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Maar we hebben er de paddobrigade voor in ruil gekregen.
Ik ben verscheurd.quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:18 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Onzin, de NSB was niet antisemitisch, pas na de Duitse inval werd dat de norm en pas in 1942 werd de NSB door de bezetter opgedragen zijn joodse leden te royeren.
De rest van je verhaal is trouwens ook tamelijk zinloos maar daar heb ik nu even geen zin in.
Door het uit te zoeken kun je misschien kijken of het klopt?quote:Op zaterdag 7 april 2007 10:11 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik ben verscheurd.
Heeft het zin om te reageren ?
quote:Op zaterdag 7 april 2007 10:13 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Door het uit te zoeken kun je misschien kijken of het klopt?
http://nl.wikipedia.org/wiki/NSB
quote:Het door Mussert geschreven Program was grotendeels een vertaling van dat van Hitlers NSDAP, maar rassenleer en antisemitisme ontbraken erin. Joden konden lid van de NSB worden en waren dat ook — pas na het begin van de Tweede Wereldoorlog werd hun officieel de toegang tot de NSB verboden.
Tegenwoordig kun je de Russische inlichtingendiensten niet eens meer vertrouwen. Waar moet het met de wereld heenquote:Op zaterdag 7 april 2007 10:20 schreef Reya het volgende:
Je voorspelling is niet uitgekomen, pberends. Is je glazen bol wat van slag?
Jezus heeft zijn emancipatie al achter de rugquote:Op zaterdag 7 april 2007 10:17 schreef pberends het volgende:
Dame in bikini hangt toch in Utrecht
Waarom mag een naakte Jezus die aan SM doet aan een grote kruis dan wel van de ChristenUnie?
Mensen die botweg het anti-semitisme van de NSB ontkennen...kun je die nog wel serieus nemen?quote:Op zaterdag 7 april 2007 10:13 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Door het uit te zoeken kun je misschien kijken of het klopt?
http://nl.wikipedia.org/wiki/NSB
Het is waar.quote:Op zaterdag 7 april 2007 10:11 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik ben verscheurd.
Heeft het zin om te reageren ?
Ik zal deze zin even vertalen: Ik heb nu geen zin te reageren... want ik ben uitgeluld nu blijkt dat ik fout zat.quote:Op zaterdag 7 april 2007 10:32 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik heb nu geen zin te reageren... Het komt me over als verspilde moeite.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 08:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Geloof me, dat gaat je opbreken of je moet zelf gaan paardrijden.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |