Er is vast niks vreselijks wat ik *niet* gedaan heb. Zelfs lid zijn geweest van de Tina ben ik schuldig aanquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Mits ze de Tina leest. Serieus, vrouwen die paardrijden houden alleen van hun paard. Heb je geen zak aan.![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Er is vast niks vreselijks wat ik *niet* gedaan heb. Zelfs lid zijn geweest van de Tina ben ik schuldig aan.
quote:
Je verse ex zei "En toch ben ik een goeie vrouw,"quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:22 schreef sigme het volgende:
[..]
[afbeelding]
En toch ben ik een goeie vrouw, haha. (Ooit gaf een verse ex me met die woorden door aan een nieuw geliefde)
Was maar een geintje hoor, niet zo geprikkeld.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:31 schreef sigme het volgende:
Kom Aaah, je kan beter.
En je hebt de hele nacht, ik ben weg.
quote:Weltrusten allemaal!
quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Van wat er op tv is, is het veruit het beste. Ik kijk ook met plezier wheeler dealers op discovery. Desnoods eentje die ik al gezien heb.
quote:Aantal ambtenaren toch toegenomen
DEN HAAG - Het aantal ambtenaren is vorig jaar gestegen. Dat blijkt uit een concept van het Sociaal Jaarverslag van het Rijk, dat RTL Nieuws vrijdag op de website heeft geplaatst.
Ook hebben ministeries meer extern personeel ingehuurd. Het vorige kabinet wilde dit juist terugdringen. Volgens het concept zijn er in 2006 4000 ambtenaren bijgekomen, een stijging van zo'n 3,5 procent. Daarmee is het aantal ambtenaren terug op het niveau van voor 2004.
Van een besparing op het inhuren van extern personeel is niet veel terechtgekomen, blijkt uit het verslag. Het vorige kabinet wilde daarop 200 miljoen euro besparen, maar in plaats daarvan is die kostenpost juist fors opgelopen. Het nieuwe kabinet Balkenende wil de komende jaren juist nog eens 750 miljoen euro bezuinigen op ambtenaren.
Ach, ik word er niet mee lastig gevallen. Hoef niet met regelmaat mee om te kijken en zij wordt er blij van.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Vriendinnen die paardrijden. DUMPEN!
quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:00 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Ik wilde er eigenlijk een topic voor openen maar ik heb er de kracht niet meer voor.
Bron: Nu.nl
[..]
handmatig.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:32 schreef EchtGaaf het volgende:
* EchtGaaf geen button voor me-functie, moet ik dat steeds handmatig doen? Kan dat handiger?
Anyone?
Het is een geheel logisch gevolg van het handelen van de machthebbers. De prietpraat over bezuinigen en snijden in het ambt.apparaat kan niet zonder daadwerkelijk na te denken over de rol vd overheid.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:00 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Ik wilde er eigenlijk een topic voor openen maar ik heb er de kracht niet meer voor.
[..]
Ja, Henri. Zo is dat. Vitueel doodgaan kan niet..... Fok! betekent echt levenslang....quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:03 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Nah, als jij weer kracht hebt weten te verzamelen om terug te komen kan ik het ook
Nah, laat ik zeggen zolang er onrecht is.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:05 schreef Aoristus het volgende:
echt... levenslang..
Ik denk: zolang de markt dat toelaat of zolang het boeit
Zolang je niks nuttigers te doen hebt.,quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:05 schreef Aoristus het volgende:
echt... levenslang..
Ik denk: zolang de markt dat toelaat of zolang het boeit
Iets wat nog steeds maar erg weinig mensen doen helaas.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:04 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Het is een geheel logisch gevolg van het handelen van de machthebbers. De prietpraat over bezuinigen en snijden in het ambt.apparaat kan niet zonder daadwerkelijk na te denken over de rol vd overheid.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:05 schreef Boze_Appel het volgende:
Kennen jullie deze al?
Pindakaas en evolutie
Maar we hebben er de paddobrigade voor in ruil gekregen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:00 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Thx.quote:
Als je ipv de url een naam wil neerzetten (als link), dan kan je [ u r l = http://blablabla ] naam [ / u r l ] doen, zonder spaties natuurlijkquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Thx.
Zijn er meer van dit soort commando's, vast wel...?
Is het een soort programmertaal ofzo? (php oid)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |